Kirjoittaja Aihe: Seuran löytäminen - löytääkö seuraa etsimällä vai ei etsimällä?  (Luettu 44958 kertaa)

Ellu

Riippuu varmaan eniten tuurista tuleeko oikea tyyppi vastaan.

DirtyPinky

  • Vieras
Musta tuntuu, että kummin vain. Ehkä kuitenkin on tärkeetä olla edes löydettävissä. Profiili kunnossa ja valmiina vastaamaan viesteihin, kun niitä tulee.

Amen tälle. Säännöllisesti näkee deittipalstalla ilmoja, joista ei profiilin kanssa ynnättynäkään saa irti juuri mitään. Kysy lisää privassa, niissä usein lukee. No en kysy, eikä kysy kukaan muukaan.

Sitten, jos kysyt, niin satavarmana et saa vastausta.

hiitamus

  • Vieras
Siis hommatkaa nissan micra, ja saatte potkia kosijoita jonosta ovelta.  >:D :love:

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1743
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Musta tuntuu, että kummin vain. Ehkä kuitenkin on tärkeetä olla edes löydettävissä. Profiili kunnossa ja valmiina vastaamaan viesteihin, kun niitä tulee.

Amen tälle. Säännöllisesti näkee deittipalstalla ilmoja, joista ei profiilin kanssa ynnättynäkään saa irti juuri mitään. Kysy lisää privassa, niissä usein lukee. No en kysy, eikä kysy kukaan muukaan.

Sitten, jos kysyt, niin satavarmana et saa vastausta.
Kyllä mä uskon, että useimmat sentään vastaavat, jos viestisi sisältää edes yhden kysymyksen..
Silloin, kun mulla on ollut seuranhaku käynnissä, niin oon kyllä vastannut kaikille. Ja nytkin vastaisin silti, vaikken seuraa hae. Se on vaan kohteliasta, enkä mä koe, että siitä niin kauheesti vaivaakaan olis.

Ferus

  • Vieras
Eihän kalastajakaan saa kalaa, jos hän ei lähde kalastamaan. Lisäksi kalastajan on tietysti hyvä tietää, missä kohteena olevat kalat mahdollisesti oleskelevat,
ja millaisilla pyydyksillä niitä kannattaa yrittää saalistaa. Jos laskee monta kalaverkkoa eri paikkoihin, on luonnollisesti paremmat mahdollisuudet saada kaloja.
Siinä vaiheessa on ehkä jo varaa heittää ns. alamittaiset kalat takaisin veteen kasvamaan, ja ottaa itselle talteen vain suurimmat ja muutenkin parhaat yksilöt.
Ihmisten kalastamisessakin tarvitaan siihen sopivaa tietotaitoa, jota oppii kaikkein parhaiten käytännön kokemusten kautta, siis lähtemällä saalistamaan ihmisiä.
Jos syötit ovat ihmispyydyksissä aivan vastustamattoman herkullisia, niin kohta ansat laukeavat ja häkkien kalterit kolisevat kun saaliit menevät pyydyksiin. >:D

latexbun

  • Vieras
Luen tämän otsikon aina: "löytääkö seuraa etsimällä vai etsimällä?"

Joo, etsimällä. Eniten kuitenkin etsiytymällä.

Draugo

Musta tuntuu, että kummin vain. Ehkä kuitenkin on tärkeetä olla edes löydettävissä. Profiili kunnossa ja valmiina vastaamaan viesteihin, kun niitä tulee.

Amen tälle. Säännöllisesti näkee deittipalstalla ilmoja, joista ei profiilin kanssa ynnättynäkään saa irti juuri mitään. Kysy lisää privassa, niissä usein lukee. No en kysy, eikä kysy kukaan muukaan.

Sitten, jos kysyt, niin satavarmana et saa vastausta.
Kyllä mä uskon, että useimmat sentään vastaavat, jos viestisi sisältää edes yhden kysymyksen..
Silloin, kun mulla on ollut seuranhaku käynnissä, niin oon kyllä vastannut kaikille. Ja nytkin vastaisin silti, vaikken seuraa hae. Se on vaan kohteliasta, enkä mä koe, että siitä niin kauheesti vaivaakaan olis.

Kaikenlaista voi uskoa mutta kyllä vastaaminen tuntuu olevan enemmän poikkeus kuin sääntö.

No pain no game

  • Vieras
 Tuskin tämä "Baari" poikkeaa kovinkaan paljon sielultaan esim. Suomi24 treffit palstoilta. Paitsi sillä, että Suomi 24 sivustolla käy kinky flaksi paremmin. Minulle riittää hyvin se, että on normaalivaatteissaeikä heti voi alkaa sitomisia ym. Esim minun galleriassa oleva nainen on bongattu työpaikalla. Ei missään senssi ym pakoista. Konstit on monet.

 

KoljaKettunen

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 18
  • Monipuolinen kinky, enimmäkseen master.
  • Galleria
Ajattelin pitkästä aikaa täällä pyörhtää ja harkitsin jo ilmon laittamista. Sitten tuli mieleen, että eipä niistä yleensä mitään seuraa. Olen ehkä lannistunut partnerin löytämisen suhteen mutta ainahan sitä voi toivoa. En usko kenenkään kiskovan minua väkisin kodistani ulos mutta jotenkin harmittaa, ettei helposti saa ketään edes kirjoittelemaan.

Bläh. Nyt tuntuu tältä. Huomenna ehkä ei :)

Mxfi

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 29
  • Ai ny vai
  • Galleria
Ei nyt varsinaisesti suututtu mutta...

Laitoin deitti-ilmoituksen ja tapasin erään miehen kahvilassa. Sanoin, että aion tavata myös toisen ilmoitukseen vastanneen. Myöhemmin tuli viestiä että kun mulla on näitä rautoja tulessa niin paljon, niin ei kannata jatkaa tutustumista. Ilmeisesti olisi pitänyt omistautua heti sen kahvikupillisen jälkeen.
Mulla oli joskus deitti-ilmoitus ihan vaniljasivustolla ja siellä joku kirjoitti samaa, "sulla taitaa olla monta rautaa tulessa".

Jos joku on nähnyt näitä mun tulisia rautoja niin saa palauttaa!

Miehinen mielipide tähän! Ei niinkään henkilökohtainen kommentti ketään kohtaan, vaan puhtaasti mielipidekirjoitus ;D

Jokusen kerran itsekin hakenut seuraa erilaisilta alustoilta ja panostanut jokaiseen tapaamiseen niinkuin toista tilaisuutta ei tulisi. Ja usein näin onkin; yhtä seuraa hakevaa naista kohti tuntuu olevan 10+ miestä, toinen toistaan parempia (tai pahempia) vaihtoehtoja, ja jokanen mies kohtelee muita kilpailijoina - ja ihan syystä. Usein yhden onni on muiden epäonni. Onneksi itseäni on kohdannut useammin onni kuin se jälkimmäinen, eli silkasta katkeruudesta en tätä mielipidettä kirjoita :)) Oma onni on kuitenkin kohdannut vain, jos vastapuoli on osoittanut kiinnostusta minua kohtaan välittömästi, en ole kokenut olevani kakkosvaihtoehto ja olemme saaneet keskustelua aikaiseksi. Jatketaan...

Tämä tilanne on yleiskuvaltaan "Parastaan paneva mies" ja "Vaihtoehtojaan kartoittava nainen".
Miehen näkökulmasta tämä on suurinpiirtein suoraa epäkunnioitusta; yrittihän hän parhaansa, mutta vastapuoli haluaakin ottaa selvää muistakin vaihtoehdoista.
Kaikilla meillä on tottakai itsemääräämisoikeus ja kenenkään ei kuulu tyytyä huonoon vaihtoehtoon; itse ainakin laitan hanat kiinni ja käännän keulani muita kokemuksia kohti, jos vastapuolen kiinnostus on tasoa "No mä kattelen vielä muualtakin ja ilmottelen sitten!", ihan kuin työpaikkaa etsiessä. Kukaan ei halua olla kakkosvaihtoehto, ja ensimmäinen epäilys siitä, että olet se "kakkosvaihtoehto", lyö meillä kaikilla jarrut lukkoon. En ole kuullut kenenkään juoksevan kumppanin perässä, vaikka tietää olevansa tälle kakkonen.

Jos tästä luonnonvoimasta haluaa ottaa enemmänkin selvää, voi ladata Tinderin ja tehdä feikkiprofiilit miehenä ja naisena, ja pyyhkäistä kummallakin tilillä KAIKKI oikealle. Rajoina 160km sekä +/- 7 ikävuotta omasta profiilista.
Lisäksi kannattaa käyttää suhteellisen "geneerisiä" kuvia jostain netistä, eikä sitä Pamela Anderssonia tai Kellan Lutzia, ihan tasapuolisuuden nimissä. Tai voihan niilläkin kokeilla!

Miesten match-saldo keskivertonaamalla on usein alle 10 - allekirjoittaneella korkein saldo on ollut ~26kpl, Helsingissä v2015. Tinder Plus, Boostereita ja muita maksullisia ominaisuuksia käyttäen.
Naisten match-saldo keskivertonaamalla on 95% oikealle pyyhkäisyistä - allekirjoittaneen naispuoleiset tuttavat puhuvat sadoista matcheistä, muutama jopa tuhannesta. Taustalla tietty matkustelua ympäri E-Suomea, eli ei puhuta yksittäisen kaupungin matcheista.

Tämän lisäksi arviolta alle 10% naisista laittaa aloitusviestiä; ja miksi enempi laittaisikaan, kun miehet yleensä pistävät parastaan, ennenkuin joku toinen ehtii viemään kohteen kiinnostuksen. Siinä kohtaa on alakynnessä automaattisesti.
Lisäksi kuulin tarinaa naiselta, kuinka hänen mielestään "Naisten ekat viestit kielii siitä, ettei kelpaa muille". Miehille seuranhaku on kilpavarustelua ja kilpailua, ja Tinderin aikakautena ainoastaan ulkonäöllä on väliä - tai sillä, että omistaa kalliin auton / veneen / harrastuksen - muistakaa, että naisilla on usein kymmenkertainen määrä vaihtoehtoja.
Miehille riittää, että nainen on katseenkestävä jollain tasolla, eikä näytä crack-riippuvaiselta. Sillä saa jo pyyhkäisyn oikealle.

Onneksi on olemassa OKC, Bdsmbaari, Kuvake.net ja muita alustoja, joilla se ensimmäisen kuvan laatu ei vie kaikki mahdollisuuksia mennessään. Näissäkin alustoissa miesten pitää heittää arpaa sen ensimmäisen viestinsä kanssa; yksikään ihminen ei ole samanlainen, eikä sama pickup-line toimi 100% ajasta. Pitää olla kevyttä pohjatyötä ja kehittää viesti, jossa on särmää, huumoria, vakavuutta, miehisyyttä, ottaa huomioon sen toisen ja se herättää kiinnostuksen. Ai joo, ja sen pitää olla uniikki viesti, jota kukaan muu ei ole vielä keksinyt.
Lisäksi välillä "TuuX panee" viesti osuu ja uppoaa, joten pakka on täysin sekaisin!

Meni vähän mielipiteet ja faktat sekasin, toivottavasti ei kuitenkaan merkittävästi.
Lähdeluettelo on lyhyt; "oma kokemus ja kaverien puheet".
Toivottavasti tämä myöhäisillan paketti raottaa vähän ovea miesten seuranhaun maailmaan, ja vastaa kysymykseen "missä mun raudat on?!" ;D

Pip

Ei nyt varsinaisesti suututtu mutta...

Laitoin deitti-ilmoituksen ja tapasin erään miehen kahvilassa. Sanoin, että aion tavata myös toisen ilmoitukseen vastanneen. Myöhemmin tuli viestiä että kun mulla on näitä rautoja tulessa niin paljon, niin ei kannata jatkaa tutustumista. Ilmeisesti olisi pitänyt omistautua heti sen kahvikupillisen jälkeen.
Mulla oli joskus deitti-ilmoitus ihan vaniljasivustolla ja siellä joku kirjoitti samaa, "sulla taitaa olla monta rautaa tulessa".

Jos joku on nähnyt näitä mun tulisia rautoja niin saa palauttaa!

Miehinen mielipide tähän! Ei niinkään henkilökohtainen kommentti ketään kohtaan, vaan puhtaasti mielipidekirjoitus ;D

Jokusen kerran itsekin hakenut seuraa erilaisilta alustoilta ja panostanut jokaiseen tapaamiseen niinkuin toista tilaisuutta ei tulisi. Ja usein näin onkin; yhtä seuraa hakevaa naista kohti tuntuu olevan 10+ miestä, toinen toistaan parempia (tai pahempia) vaihtoehtoja, ja jokanen mies kohtelee muita kilpailijoina - ja ihan syystä. Usein yhden onni on muiden epäonni. Onneksi itseäni on kohdannut useammin onni kuin se jälkimmäinen, eli silkasta katkeruudesta en tätä mielipidettä kirjoita :)) Oma onni on kuitenkin kohdannut vain, jos vastapuoli on osoittanut kiinnostusta minua kohtaan välittömästi, en ole kokenut olevani kakkosvaihtoehto ja olemme saaneet keskustelua aikaiseksi. Jatketaan...

Tämä tilanne on yleiskuvaltaan "Parastaan paneva mies" ja "Vaihtoehtojaan kartoittava nainen".
Miehen näkökulmasta tämä on suurinpiirtein suoraa epäkunnioitusta; yrittihän hän parhaansa, mutta vastapuoli haluaakin ottaa selvää muistakin vaihtoehdoista.
Kaikilla meillä on tottakai itsemääräämisoikeus ja kenenkään ei kuulu tyytyä huonoon vaihtoehtoon; itse ainakin laitan hanat kiinni ja käännän keulani muita kokemuksia kohti, jos vastapuolen kiinnostus on tasoa "No mä kattelen vielä muualtakin ja ilmottelen sitten!", ihan kuin työpaikkaa etsiessä. Kukaan ei halua olla kakkosvaihtoehto, ja ensimmäinen epäilys siitä, että olet se "kakkosvaihtoehto", lyö meillä kaikilla jarrut lukkoon. En ole kuullut kenenkään juoksevan kumppanin perässä, vaikka tietää olevansa tälle kakkonen.

Jos tästä luonnonvoimasta haluaa ottaa enemmänkin selvää, voi ladata Tinderin ja tehdä feikkiprofiilit miehenä ja naisena, ja pyyhkäistä kummallakin tilillä KAIKKI oikealle. Rajoina 160km sekä +/- 7 ikävuotta omasta profiilista.
Lisäksi kannattaa käyttää suhteellisen "geneerisiä" kuvia jostain netistä, eikä sitä Pamela Anderssonia tai Kellan Lutzia, ihan tasapuolisuuden nimissä. Tai voihan niilläkin kokeilla!

Miesten match-saldo keskivertonaamalla on usein alle 10 - allekirjoittaneella korkein saldo on ollut ~26kpl, Helsingissä v2015. Tinder Plus, Boostereita ja muita maksullisia ominaisuuksia käyttäen.
Naisten match-saldo keskivertonaamalla on 95% oikealle pyyhkäisyistä - allekirjoittaneen naispuoleiset tuttavat puhuvat sadoista matcheistä, muutama jopa tuhannesta. Taustalla tietty matkustelua ympäri E-Suomea, eli ei puhuta yksittäisen kaupungin matcheista.

Tämän lisäksi arviolta alle 10% naisista laittaa aloitusviestiä; ja miksi enempi laittaisikaan, kun miehet yleensä pistävät parastaan, ennenkuin joku toinen ehtii viemään kohteen kiinnostuksen. Siinä kohtaa on alakynnessä automaattisesti.
Lisäksi kuulin tarinaa naiselta, kuinka hänen mielestään "Naisten ekat viestit kielii siitä, ettei kelpaa muille". Miehille seuranhaku on kilpavarustelua ja kilpailua, ja Tinderin aikakautena ainoastaan ulkonäöllä on väliä - tai sillä, että omistaa kalliin auton / veneen / harrastuksen - muistakaa, että naisilla on usein kymmenkertainen määrä vaihtoehtoja.
Miehille riittää, että nainen on katseenkestävä jollain tasolla, eikä näytä crack-riippuvaiselta. Sillä saa jo pyyhkäisyn oikealle.

Onneksi on olemassa OKC, Bdsmbaari, Kuvake.net ja muita alustoja, joilla se ensimmäisen kuvan laatu ei vie kaikki mahdollisuuksia mennessään. Näissäkin alustoissa miesten pitää heittää arpaa sen ensimmäisen viestinsä kanssa; yksikään ihminen ei ole samanlainen, eikä sama pickup-line toimi 100% ajasta. Pitää olla kevyttä pohjatyötä ja kehittää viesti, jossa on särmää, huumoria, vakavuutta, miehisyyttä, ottaa huomioon sen toisen ja se herättää kiinnostuksen. Ai joo, ja sen pitää olla uniikki viesti, jota kukaan muu ei ole vielä keksinyt.
Lisäksi välillä "TuuX panee" viesti osuu ja uppoaa, joten pakka on täysin sekaisin!

Meni vähän mielipiteet ja faktat sekasin, toivottavasti ei kuitenkaan merkittävästi.
Lähdeluettelo on lyhyt; "oma kokemus ja kaverien puheet".
Toivottavasti tämä myöhäisillan paketti raottaa vähän ovea miesten seuranhaun maailmaan, ja vastaa kysymykseen "missä mun raudat on?!" ;D
Tähän vastaan: En jaksa nähdä vaivaa hakea seuraa netistä. Tapaamaalla on kaikki mun suhteeni löytyneet (paitsi yksi, joka vastasi sarkastiseen ja itseironiseen ilmoon ja toinen, joka lähti liehittelemään mua sätin puolella). Kyllä sen luonnossa tietää toimivatko kemiat, vai ei.
« Viimeksi muokattu: 04.06.2017, 02:11 kirjoittanut Pip »

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Mun nykyiset ihmiset taas löytyi kaikki OKC:sta. Kaksi niistä (kaikki siis naisia) jopa laittoi mulle viestiä ekana. ;D

Draugo

Ei nyt varsinaisesti suututtu mutta...

Laitoin deitti-ilmoituksen ja tapasin erään miehen kahvilassa. Sanoin, että aion tavata myös toisen ilmoitukseen vastanneen. Myöhemmin tuli viestiä että kun mulla on näitä rautoja tulessa niin paljon, niin ei kannata jatkaa tutustumista. Ilmeisesti olisi pitänyt omistautua heti sen kahvikupillisen jälkeen.
Mulla oli joskus deitti-ilmoitus ihan vaniljasivustolla ja siellä joku kirjoitti samaa, "sulla taitaa olla monta rautaa tulessa".

Jos joku on nähnyt näitä mun tulisia rautoja niin saa palauttaa!

Miehinen mielipide tähän! Ei niinkään henkilökohtainen kommentti ketään kohtaan, vaan puhtaasti mielipidekirjoitus ;D

Jokusen kerran itsekin hakenut seuraa erilaisilta alustoilta ja panostanut jokaiseen tapaamiseen niinkuin toista tilaisuutta ei tulisi. Ja usein näin onkin; yhtä seuraa hakevaa naista kohti tuntuu olevan 10+ miestä, toinen toistaan parempia (tai pahempia) vaihtoehtoja, ja jokanen mies kohtelee muita kilpailijoina - ja ihan syystä. Usein yhden onni on muiden epäonni. Onneksi itseäni on kohdannut useammin onni kuin se jälkimmäinen, eli silkasta katkeruudesta en tätä mielipidettä kirjoita :)) Oma onni on kuitenkin kohdannut vain, jos vastapuoli on osoittanut kiinnostusta minua kohtaan välittömästi, en ole kokenut olevani kakkosvaihtoehto ja olemme saaneet keskustelua aikaiseksi. Jatketaan...

Tämä tilanne on yleiskuvaltaan "Parastaan paneva mies" ja "Vaihtoehtojaan kartoittava nainen".
Miehen näkökulmasta tämä on suurinpiirtein suoraa epäkunnioitusta; yrittihän hän parhaansa, mutta vastapuoli haluaakin ottaa selvää muistakin vaihtoehdoista.
Kaikilla meillä on tottakai itsemääräämisoikeus ja kenenkään ei kuulu tyytyä huonoon vaihtoehtoon; itse ainakin laitan hanat kiinni ja käännän keulani muita kokemuksia kohti, jos vastapuolen kiinnostus on tasoa "No mä kattelen vielä muualtakin ja ilmottelen sitten!", ihan kuin työpaikkaa etsiessä. Kukaan ei halua olla kakkosvaihtoehto, ja ensimmäinen epäilys siitä, että olet se "kakkosvaihtoehto", lyö meillä kaikilla jarrut lukkoon. En ole kuullut kenenkään juoksevan kumppanin perässä, vaikka tietää olevansa tälle kakkonen.

Jos tästä luonnonvoimasta haluaa ottaa enemmänkin selvää, voi ladata Tinderin ja tehdä feikkiprofiilit miehenä ja naisena, ja pyyhkäistä kummallakin tilillä KAIKKI oikealle. Rajoina 160km sekä +/- 7 ikävuotta omasta profiilista.
Lisäksi kannattaa käyttää suhteellisen "geneerisiä" kuvia jostain netistä, eikä sitä Pamela Anderssonia tai Kellan Lutzia, ihan tasapuolisuuden nimissä. Tai voihan niilläkin kokeilla!

Miesten match-saldo keskivertonaamalla on usein alle 10 - allekirjoittaneella korkein saldo on ollut ~26kpl, Helsingissä v2015. Tinder Plus, Boostereita ja muita maksullisia ominaisuuksia käyttäen.
Naisten match-saldo keskivertonaamalla on 95% oikealle pyyhkäisyistä - allekirjoittaneen naispuoleiset tuttavat puhuvat sadoista matcheistä, muutama jopa tuhannesta. Taustalla tietty matkustelua ympäri E-Suomea, eli ei puhuta yksittäisen kaupungin matcheista.

Tämän lisäksi arviolta alle 10% naisista laittaa aloitusviestiä; ja miksi enempi laittaisikaan, kun miehet yleensä pistävät parastaan, ennenkuin joku toinen ehtii viemään kohteen kiinnostuksen. Siinä kohtaa on alakynnessä automaattisesti.
Lisäksi kuulin tarinaa naiselta, kuinka hänen mielestään "Naisten ekat viestit kielii siitä, ettei kelpaa muille". Miehille seuranhaku on kilpavarustelua ja kilpailua, ja Tinderin aikakautena ainoastaan ulkonäöllä on väliä - tai sillä, että omistaa kalliin auton / veneen / harrastuksen - muistakaa, että naisilla on usein kymmenkertainen määrä vaihtoehtoja.
Miehille riittää, että nainen on katseenkestävä jollain tasolla, eikä näytä crack-riippuvaiselta. Sillä saa jo pyyhkäisyn oikealle.

Onneksi on olemassa OKC, Bdsmbaari, Kuvake.net ja muita alustoja, joilla se ensimmäisen kuvan laatu ei vie kaikki mahdollisuuksia mennessään. Näissäkin alustoissa miesten pitää heittää arpaa sen ensimmäisen viestinsä kanssa; yksikään ihminen ei ole samanlainen, eikä sama pickup-line toimi 100% ajasta. Pitää olla kevyttä pohjatyötä ja kehittää viesti, jossa on särmää, huumoria, vakavuutta, miehisyyttä, ottaa huomioon sen toisen ja se herättää kiinnostuksen. Ai joo, ja sen pitää olla uniikki viesti, jota kukaan muu ei ole vielä keksinyt.
Lisäksi välillä "TuuX panee" viesti osuu ja uppoaa, joten pakka on täysin sekaisin!

Meni vähän mielipiteet ja faktat sekasin, toivottavasti ei kuitenkaan merkittävästi.
Lähdeluettelo on lyhyt; "oma kokemus ja kaverien puheet".
Toivottavasti tämä myöhäisillan paketti raottaa vähän ovea miesten seuranhaun maailmaan, ja vastaa kysymykseen "missä mun raudat on?!" ;D

Näin tää oman kokemuksen mukaan menee. Tinderissä esimerkiksi olen satoja tykkäyksiä pistänyt ja kaksi matchia on tähän asti tullut, joista toinen ei vastannut ja toinen vaikutti kiinnostuneelta muutaman viestin jonka jälkeen kommunikaatio hävisi. Muissa palveluissa, mukaan lukien BDSM-Baari, OKCupid jne. vastausten saamisprosentti on suurin piirtein samaa luokkaa. Hienoimpia on "Kiva viesti, mä kirjotan sulle enemmän takasin paremmalla ajalla" jonka jälkeen kyseisestä naisesta ei kuulukkaan enää sitten mitään.

Seuranhaku on miehelle työtä joka ei yleensä ole kovin palkitsevaa. Itsetunto saa olla kunnossa että kestää ne sadat vastausta vaille jäävät lähestymisviestit ja täysin epämääräiset vastaukset joista ei ota mitään selvää mitä niillä tarkoitetaan, välillä kun vastaaja ei edes puhu samoista asioista kun mitä itse kirjoitit. Jos yli prosentti lähestymisistä tuottaa enemmän kuin kaksi vastausta niin ollaan jo keskiarvon yläpuolella. Onko siis tällaisessa ympäristössä ihme että lähestymiset eivät aina ole pienen novellin mittaisia sepustuksia, varsinkin jos perusasiat löytyy lähestyjän profiilista, eivätkä aina kuulosta maailman omaperäisimmiltä viesteiltä. Seuranhaun realiteetit aiheuttaa sen että jokaiseen lähestymisyritykseen ei vaan voi panostaa tunteja aikaa, varsinkin jos lähestyttävän profiili on suppea tai lähes tyhjä jolloin ei ole käytännössä edes mitään mihin tarttua viestin muotoilua varten.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2230
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Ei se määrä, vaan se laatu. Niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin, kannattaa hetki miettiä, onko parempi yrittää maksimoida vaihtoehtojen määrä vai keskittyä löytämään ne muutamat itselle sopivat.

On varmasti totta, että naisena saa enemmän tarjouksia ja matcheja, mutta niitä yhteensopivia on sekä miehille että naisille saman verran (lähden nyt siitä olettamuksesta, että koko ketju on pääosin miesten ja naisten pariutumista käsittelevä). Olen sekä ollut miehenä seuranhaussa että katsonut vierestä, kun nainen kiroaa niiden kiinnostavien löytymisen vaikeutta kaiken kohinan seasta. Muutaman vuoden aikavälillä niitä oikeasti kolahtavia on ollut suunnilleen sama määrä kummallakin.

Ja joo, on helvetin turhauttavaa kun joskus seuranhaku tuntuu siltä, että maailmassa ei ole ketään ja kaikki viedään nenän edestä. On vaikea ajatella, että tuo nyt ei sitten ollut mulle, kun lähtikin toisen matkaan, vaikka objektiivisesti katsoen niin olisi kaikille parempi. Ahdistaa kuulla, miten joku toinen ravaa jatkuvasti treffeillä, vaikka kääntöpuolelta katsoen sitä on jo jatkunut vuosia eikä parisuhdestatus ole siitä miksikään muuttunut.

Se, millä on väliä, on oikeiden ihmisten löytäminen, ei mahdollisimman suuri potentiaalisten joukko. Tietääkseni Tinder näyttää käyttäjille viimeisenä ne, jotka ovat tykänneet jokaisesta vastaantulijasta, juuri siksi että vain ne kiinnostavat löytyisivät. Voin olla väärässä, en ole perehtynyt kovin syvällisesti.

Olen itse hakenut seuraa silloin, tällöin ja tuolloin, monesta eri paikasta. Toiset olen löytänyt netistä, toiset livenä, osan ystävien kautta. Lähestyn vain niitä, jotka kiinnostavat muutenkin kuin tasolla "kiva peppu, pääsisköhän koeajolle". Jos kävelee baarissa pöydän ääreen ja kysyy vuorollaan jokaista seurueen naista tanssimaan, todennäköisyydet laskevat ensimmäisen jälkeen hyvin lähelle nollaa. Sama pätee muussakin seuranhaussa, koska ihmiset puhuvat keskenään, varsinkin näin pienissä piireissä.

Ja vaikka kuinka haluaisin, että kaikille löytyisi joku ja aurinko paistaisi joka päivä, ymmärrän senkin että todellisuus ei toimi niin. Toisilla käy parempi flaksi kuin toisilla. Mitään viisasten kiveä minulla ei ole tarjota, mutta niiden oikeasti kiinnostavien ihmisten etsiminen on toiminut  itselle. On sitten ollut aikaa ja energiaa kirjoittaa henkilökohtaisempia viestejä.

---

Edit: koska viesti siirrettiin toiseen ketjuun, poistin alkuperäiseen tarkoitetun osan.
« Viimeksi muokattu: 04.06.2017, 13:10 kirjoittanut hihaton »

klipklop

  • Vieras
Joo-o, haastavaa on. Tähän kun vielä lisää sen että on itse niin perkeleen valikoiva (nirso), niin saa kyllä olla ihan rauhassa naisten häirinnältä.  ;D