Kirjoittaja Aihe: TRUU-ihmisiä ja muitakin  (Luettu 19186 kertaa)

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: TRUU-ihmisiä ja muitakin
« Vastaus #45 : 22.03.2017, 23:21 »
Joo, opettaminen on toki jees, jos ei tuputa.

Joskus pitää jopa tuputtaa, jos huomaa, että toinen on piiskaamassa munuaisia tai sitomassa niin, että kuristuminen uhkaa. For example. Muidenkin kuin vain oman subin turvallisuus ennen kaikkea.

Switchy

  • Vieras
Vs: TRUU-ihmisiä ja muitakin
« Vastaus #46 : 22.03.2017, 23:35 »
Varmasti sellasessa tilanteessa! Tuli vaan käsitys että lähinnä ideologiaa ym. olisi tuputettu, täysin subjektiivisesti.

pikkusisko

Vs: TRUU-ihmisiä ja muitakin
« Vastaus #47 : 23.03.2017, 07:02 »
Ihan sama kuka alotti, nyt sen olisi herran tähden jo korkea aika lopultakin loppua.
Keskustelu aiheesta saadaan loppumaan ainoastaan, kun aiheesta ei enää kirjoiteta. Kehotus keskustelun lopettamiseen ainoastaan ruokkii keskustelun jatkamista.

En minä niin typerä ole, että rukoilisin ----------- lakkaamaan olemasta moisia. Minä vetoan meihin kaikkiin muihin, ettemme enää kollektiivisesti nielisi tätä samaa vanhaa kuraa.

Ylläpito on toistuvasti kehottanut ilmiantamaan asiattomat kommentit. Sellaisiksi lukeutuvat ilman muuta ne, joiden ainoa tahi pääasiallinen tarkoitus on tuottaa toisille pahaa mieltä. Minäkin olen lukemattomia kertoja sortunut yrityksiin argumentoida ilkeät kielet hiljaisiksi, mutta eihän se nyt vaan toimi niin. Ei siinä järkipuheet auta kun omista tunnesyistään (jotka voivat oireilla vaikkapa ikuisena kaunaisena anteeksipyyntöjen laskemisena) on päättänyt alkaa kenkuksi muille.

Mitä jos porukalla päätettäisiin uudeksi strategiaksi "ignoraa & ilmoita" niin kauan, että kiusanhenget saadaan viimein tältä hiekkalaatikolta hätistettyä..? Jottain nimittäin aivan oikiasti tarttis tehä.


[admin] asiattomuus siivottu kommentista
« Viimeksi muokattu: 24.03.2017, 08:00 kirjoittanut Glori »

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: TRUU-ihmisiä ja muitakin
« Vastaus #48 : 23.03.2017, 08:21 »
Kyllä kaikilla on olemassa rajansa. Ei se tee karkkikauppasubiksi, eikä termikään sitä tarkoita, vaan lähinnä sitä, että subilla on "lista", mitä pitää ja mitä ei. Siis viedään päätäntävalta dominoivalta lähes kokonaan pois.

Hmm. Eikös se, että on lista mistä pitää ja mistä ei, juuri olekaan rajoista kiinni pitämistä? Joillakin subeilla nyt sattuu olemaan aika tarkka käsitys omista mieltymyksistään ja inhokeistaan. En näe siinä mitään väärää.
Tarkka lista jossa määritellään mitä D "saa" tehdä ei minun näkemykseni mukaan ole alistumista, vaan dominoimista. Minulla ei ole mitään käyttöä topping-from-bottom "subeille". Koen sen vievän pohjan pois koko jutusta.

Onneksi jokaisella on vapaus etsiä ja valita sellaisia kumppaneita, joiden kanssa näkemykset ja mielihalut kohtaavat, eikä kenenkään ole pakko sessioida epäsopivan kumppanin kanssa jos ei tahdo.

Tämä on tietenkin se pyhä ainoa totuus, jota julistan omaksi kunniakseni rakentamastani Truemaster-minareetista kaiken yläpuolelta, lähes taivaallisella ylemmyydentunteella.

Radien

  • Vieras
Vs: TRUU-ihmisiä ja muitakin
« Vastaus #49 : 23.03.2017, 09:30 »
Aika monet True Masteri-"mielipiteet" ovat oikeasti perusteltuja väitteitä eivätkä mielipiteitä. Perusteltuja väitteitä ei voi argumentoida vääriksi ilman, että osoittaa perustelujen olevan vääriä. Sellaisia keskusteluja True Mastereiden kanssa täällä harvemmin käydään. Jos ollaan niin paljon eri mieltä True Mastereiden kanssa siitä, että ihmisiä ei saa kohdella kertakäyttöesineinä niin sittenhän lähtee sitä perustelemaan. 24/7-suhteiden hyväksikäyttöluonnettakin kannattaa perustella ihan oikeilla argumenteilla eikä epäillä D:ta narsistiksi tai subia mielenterveysongelmaiseksi. Kyllä ihmiset saa argumentoitua hiljaiksi jos työntää sen oman loukkaantumisen sivuun ja katsoo mitä ihmiset oikeasti sanovat. Tai luulevat olevansa oikeutettuja sanomaan. Tosin voi käydä myös niin, että on itse väärässä ja oppii jotain.

En tajua miksi ihmisten kanssa pitäisi olla samaa mieltä kaikista asioista. Ihan normaalit käytöstavat riittävät hedelmälliseen vuorovaikutukseen. Ja sillä saralla monella antitruemasteristilla olisi hieman petrattavaa.
« Viimeksi muokattu: 23.03.2017, 09:58 kirjoittanut Radien »

Pikkulammas

  • Vieras
Vs: TRUU-ihmisiä ja muitakin
« Vastaus #50 : 23.03.2017, 12:03 »
Tunnelman kevennys..
https://youtu.be/XcVBW9JMYdQ

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: TRUU-ihmisiä ja muitakin
« Vastaus #51 : 23.03.2017, 12:12 »
Tunnelman kevennys..
https://youtu.be/XcVBW9JMYdQ

PARAS!!!  ;D ;D ;D Kiitos tästä, Pikkulammas.  :)

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: TRUU-ihmisiä ja muitakin
« Vastaus #52 : 23.03.2017, 16:39 »
Jos ollaan niin paljon eri mieltä True Mastereiden kanssa siitä, että ihmisiä ei saa kohdella kertakäyttöesineinä niin sittenhän lähtee sitä perustelemaan.

Itse olen huomannut, että Truumasterit nimenomaan pitävät subeja esineinä vailla omia haluja ja tunteita.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: TRUU-ihmisiä ja muitakin
« Vastaus #53 : 23.03.2017, 17:01 »
Jos ollaan niin paljon eri mieltä True Mastereiden kanssa siitä, että ihmisiä ei saa kohdella kertakäyttöesineinä niin sittenhän lähtee sitä perustelemaan.

Itse olen huomannut, että Truumasterit nimenomaan pitävät subeja esineinä vailla omia haluja ja tunteita.


Silleen oikeasti, on noita totaalisen vallan antajia, kuten myös ottajia...kenties nämä kaksi kuuluvat yhteen ja sitten muut huutelee pusikoista miten väärin ne toimii kun pitää toista esineenä taikka muutenkin kohtelee kuin orjaa.
Se ettei itse tee niin, ei teet tuosta kuitenkaan sen tuomittavampaa kuin vaikkapa selänrapsuttelun sen ruoskimisen sijasta. Se ettei itse tajua mikä ajaa moiseen puolen taikka toisen, ei myöskään tee siitä tuomittavaa.


[admin] Turha henkilökohtaisuus siivottu kommentista
« Viimeksi muokattu: 24.03.2017, 08:07 kirjoittanut Glori »

submit

  • Vieras
Vs: TRUU-ihmisiä ja muitakin
« Vastaus #54 : 23.03.2017, 17:19 »
Jos ollaan niin paljon eri mieltä True Mastereiden kanssa siitä, että ihmisiä ei saa kohdella kertakäyttöesineinä niin sittenhän lähtee sitä perustelemaan.

Itse olen huomannut, että Truumasterit nimenomaan pitävät subeja esineinä vailla omia haluja ja tunteita.
Hyvä Alexios, oletko keskustellut monenkin TM:n subin kanssa asiasta? Oletus ei aina ole totuus.

Ansku

  • Vieras
Vs: TRUU-ihmisiä ja muitakin
« Vastaus #55 : 23.03.2017, 19:05 »
Tunnelman kevennys..
https://youtu.be/XcVBW9JMYdQ

PARAS!!!  ;D ;D ;D Kiitos tästä, Pikkulammas.  :)

Ihan mun suosikkeja! Ihmistenpuolue <3

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: TRUU-ihmisiä ja muitakin
« Vastaus #56 : 23.03.2017, 19:29 »
Hyvä Alexios, oletko keskustellut monenkin TM:n subin kanssa asiasta? Oletus ei aina ole totuus.

Olen keskustellut useammankin sellaisen subin kanssa, joka ei halunnut tuontyyppistä järjestelyä, mutta on silti joutunut TM:ien persoonallisuusmuokkausyritysten kohteeksi.

submit

  • Vieras
Vs: TRUU-ihmisiä ja muitakin
« Vastaus #57 : 23.03.2017, 20:03 »
Hyvä Alexios, oletko keskustellut monenkin TM:n subin kanssa asiasta? Oletus ei aina ole totuus.

Olen keskustellut useammankin sellaisen subin kanssa, joka ei halunnut tuontyyppistä järjestelyä, mutta on silti joutunut TM:ien persoonallisuusmuokkausyritysten kohteeksi.
Tarkoitin subeja, jotka ovat tyytyväisiä ja pysyvät em. suhteissa.

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: TRUU-ihmisiä ja muitakin
« Vastaus #58 : 23.03.2017, 21:00 »
Hyvä Alexios, oletko keskustellut monenkin TM:n subin kanssa asiasta? Oletus ei aina ole totuus.

Olen keskustellut useammankin sellaisen subin kanssa, joka ei halunnut tuontyyppistä järjestelyä, mutta on silti joutunut TM:ien persoonallisuusmuokkausyritysten kohteeksi.
Tarkoitin subeja, jotka ovat tyytyväisiä ja pysyvät em. suhteissa.

Ehkä tarkoitamme eri asioita. Minulle truemaster tarkoittaa sellaista domly domia, joka ajattelee olevansa etuoikeutettu saamaan alistumista kaikilta subeilta eikä välitä muiden tunteista. Yleensä sellainen on myös misogynisti ja syyttää feministejä kaikista ongelmista maan ja taivaan välissä. Jos puhutaan ihmisistä, jotka elää 24/7-suhteessa, jossa on yhteisesti sovitut valta-asetelmat (ei väliä millaiset), niin se on kai ihan master? Jos siihen lisää "true"-etuliitteen, niin minulle ainakin muodostuu kuva, että sitä pidetään ainoana oikeana tapana dominoida.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: TRUU-ihmisiä ja muitakin
« Vastaus #59 : 23.03.2017, 21:17 »
Hyvä Alexios, oletko keskustellut monenkin TM:n subin kanssa asiasta? Oletus ei aina ole totuus.

Olen keskustellut useammankin sellaisen subin kanssa, joka ei halunnut tuontyyppistä järjestelyä, mutta on silti joutunut TM:ien persoonallisuusmuokkausyritysten kohteeksi.
Tarkoitin subeja, jotka ovat tyytyväisiä ja pysyvät em. suhteissa.

Ehkä tarkoitamme eri asioita. Minulle truemaster tarkoittaa sellaista domly domia, joka ajattelee olevansa etuoikeutettu saamaan alistumista kaikilta subeilta eikä välitä muiden tunteista. Yleensä sellainen on myös misogynisti ja syyttää feministejä kaikista ongelmista maan ja taivaan välissä. Jos puhutaan ihmisistä, jotka elää 24/7-suhteessa, jossa on yhteisesti sovitut valta-asetelmat (ei väliä millaiset), niin se on kai ihan master? Jos siihen lisää "true"-etuliitteen, niin minulle ainakin muodostuu kuva, että sitä pidetään ainoana oikeana tapana dominoida.
Kannattaa ehkä oikeasti jutella livenä jonkun TRUUmassunkin kanssa, ovat suhteellisen tarkkoja siitä keneltä sitä alistumista odottavat. Odottavat myös tietynlaista käytöstä ihan muiltakin Massuilta, itseään sekä subiansa kohtaan...ne on niitä paljon parjattuja käytöstapoja. Kantsii myös noita nahkajuttuja katella miten menee isossa maailmassa ja minkä verran sielllä on ns etikettiä ja käytöstapoja.
Myös syyllistämättä subeja, jos tuollaisen matkaan lähtee ekakertalaisena voikin se seinä tulla vastaan aika nopeaan, sitä kun ei välttämättä tajua mistä on sovittu, mistä puhuttu ja mitä asiat todellisuudessa on kun sen fantasian pistää toteen.
Vaikkapa raiskausfantasiat, kidnappaus jne...ei ole mitään lölleröjuttuja jos ne tehdään vähänkään kunnolla. Jos taas lällyillään niin sitten tuskin kannattaa puhua asioista noilla nimillä.
Mutta idiootteja nyt mahtuu kaikkiin ryhmiin....