Kirjoittaja Aihe: Sallittu ikäraja  (Luettu 8031 kertaa)

vanDaali

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 655
  • Kutsumapronomini: "se"
  • Galleria
Vs: Sallittu ikäraja
« Vastaus #30 : 13.11.2017, 18:28 »
Mietin tätä aihetta kun eräässä hyvinkin elitistisessä kulttuuritapahtumassa kohtasin pariskunnan, josta molemmat osapuolet olivat todennäköisesti yli  60-vuotiaita. Olen todella huono arvioimaan ihmisten ikiä, mutta tuo 60 oli "turvallinen" alaraja - ikää saattoi olla reilusti päälle 70 vuottakin. Mies oli pukeutunut pukuun (niin kuin suurin osa miehistä tuossa tilaisuudessa), mutta pariskunnan naispuolinen osanen oli suoraan bimbofikaatio-oppaista (ilmeisesti iän tuomien kävelyvaikeuksien vuoksi saappaissa ei ollut korkoja mutta muuten - no kaikki ihan meikkejä, vesirajahametta, koruja ja tissejä myöden oli mukana kuvassa). Ihan siis Suomessa tapahtui tämä. Ensin vähän hätkähdin tilannetta, mutta sitten tuli "vau"-fiilis. Enhän minä voi tietää ovatko he kinkyjä vai eivät, mutta se asenne oli aivan mahtavaa. Se että iästä riippumatta ihminen voi elää itsensä näköistä elämää välittämättä siitä mitä joku toinen ajattelee siitä mikä on "ikään" sopivaa. Minusta tulee bimbo-mummo!

Tuntomerkit täsmää sen verran pahasti että kyse saattaisi olla naisesta jonka tunnen jo jostain 80/90 -luvulta ja ollaan törmäilty eri yhteyksissä vuosien saatossa, nyt viime näkemisestä taitaa olla jo pari vuotta. Jos tämä nyt oli tuntemani, niin ainakin minulla säväyttää kovasti se että bimbolookin alla on kauppatieteen tohtori ja valtion taidepalkinnon saaja. BDSM-kinkyilystä ei havaintoja mutta hyvin fetissistisiä esityksiä on kyllä vetänyt ja hameen mitta on ollut aina vesirajassa p.l. linnan juhlat.

Peukku nykyisille ja tuleville (ulkoisesti) bimbo-mummoille!