Kirjoittaja Aihe: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?  (Luettu 22008 kertaa)

submit

  • Vieras
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #60 : 19.01.2018, 19:49 »
Missä riitaa? ;)


Avoimien bileiden sisällöstä on hyvä käydä keskustelua, mutta viime kädessä järjestäjä(-t) päättää, minkälaisia bileitä järjestetään. Eli kaikki aloituksen mukaisesti avoimiksi määritellyt bileet eivät ole, eivätkä tule olemaan samalla sapluunalla vedettyjä.

DareDoll

  • Vieras
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #61 : 19.01.2018, 20:01 »
Musta on ollut kiva että eri bileissä on ollu erilaiset meiningit, PP oli läpinäkyvin vessoin ja pesuhuonein, ja törkiksen esitykset on myös sisältäneet erilaisia eritehommia, joissakin bileissä on ollut darkkari panemista varten, ja miiteissä on menty ravintolan ehdoilla. Ehkä jatkossakin hyvä jatkaa sillä linjalla, että kaikille löytyy jotain? Ja voisko sitten selkeästi illan aiheet mainita, ettei kukaan traumatisoituisi näkemästään/ kokemastaan, enpä tiedä onko vaikeasti toteutettava asia vaiko ei?

VarattuTS

  • Vieras
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #62 : 19.01.2018, 22:19 »
Tämäkään ongelma ei olisi ongelma jos yhdistykset aloittaisivat silmälappujen ja korvatulppien myynnin lipunmyynnin yhteydessä.
Problem solved.

CRPulse

  • Vieras
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #63 : 19.01.2018, 22:33 »
.. kyllä stadiin pitäs jo rakentaa "darkside finland"...  Jos ei muut sitä tee, ehkä siinä on meikäläisen "eläkejobi"  >:D
Vanha pervo ukko koittaa pysyä kehityksen matkassa ja tarjota olohuoneen jollaista aina itse toivoi jo 90-luvun alusta olemassa olevaksi...

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #64 : 19.01.2018, 23:13 »
Tämäkään ongelma ei olisi ongelma jos yhdistykset aloittaisivat silmälappujen ja korvatulppien myynnin lipunmyynnin yhteydessä.
Problem solved.
Mitenni aloittaa? Kyllä huomennakin me myydään korvatulppia Mixeissä.  ;D

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #65 : 20.01.2018, 00:49 »
Minä en millään niihin sovi, olen täysin sopimaton niihin😊😊😊

Xipetotec-A

  • Vieras
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #66 : 22.01.2018, 22:32 »
Bileissä oleville vaniljoille annan piupaut, mitäs ovat tulleet sinne kauhistumaan. En minä ole kinkereissä itse nähnyt mitään sellaista mistä pahastuisin, mutta tietysti sitä aina toivoo että ihmisillä itsellään olisi järkeä miettiä mitä siellä toteuttaa ja missä.

Komppaan tätä vahvasti.

Ehkä veitset jättäisin pois. Bileissä alkoholi on kuitenkin yleensä läsnä, joten homma voi herkästi olla "veitsenterällä" ikävässä mielessä kun tarkkaavaisuus alenee ja "Oho hupsista" lisääntyy. Samoin eritteet, niitä on ikävä siivota isosta tilasta. Ja kun tarpeeksi kauan esim oksennus ja uloste on pitkin lattiaa, se haju voimistuu eikä kaikki välttämättä kestä sitä. Niitä voi olla myös todella vaikeata rajata vain yhdelle alueelle ilman, että jotain kulkeutuu muuallekin.
En halua paskaa penkille jossa Istun, enkä vaatteisiini.

latexbun

  • Vieras
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #67 : 22.01.2018, 22:56 »
Bileissä oleville vaniljoille annan piupaut, mitäs ovat tulleet sinne kauhistumaan. En minä ole kinkereissä itse nähnyt mitään sellaista mistä pahastuisin, mutta tietysti sitä aina toivoo että ihmisillä itsellään olisi järkeä miettiä mitä siellä toteuttaa ja missä.

Komppaan tätä vahvasti.

Ehkä veitset jättäisin pois. Bileissä alkoholi on kuitenkin yleensä läsnä, joten homma voi herkästi olla "veitsenterällä" ikävässä mielessä kun tarkkaavaisuus alenee ja "Oho hupsista" lisääntyy. Samoin eritteet, niitä on ikävä siivota isosta tilasta. Ja kun tarpeeksi kauan esim oksennus ja uloste on pitkin lattiaa, se haju voimistuu eikä kaikki välttämättä kestä sitä. Niitä voi olla myös todella vaikeata rajata vain yhdelle alueelle ilman, että jotain kulkeutuu muuallekin.
En halua paskaa penkille jossa Istun, enkä vaatteisiini.

Vaniljatko siellä ovat kauhistelemassa? :D Etteivät suinkaan olisi pervoja, jotka kauhistelevat pervoja?

Lisäys: Suomen bileissä eritesessioita harrastavat henkilöt ovat paitsi vähälukuinen, mutta myös kanssajuhlijoitaan huomioiva joukko. Suosittelen käymään siellä kinkybileissä, todennäköisempää on astua huonosti sihdattuun paskaan yleisessä vessassa kuin biletilassa.

Kiksautin

Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #68 : 23.01.2018, 01:52 »
todennäköisempää on astua huonosti sihdattuun paskaan yleisessä vessassa kuin biletilassa.

Kiitos Bunni. Nyt ei tarttekaa perua kaikkia bilesuunnitelmia. Pitää vaan pidättää :) Tällai kakkakammoisena voisin tietty tuoda oman korteni kekoon. Vois lentää hianosti laatta jos kakki tulee liian liki... vähä niinku ketjureaktio. Eka kakkii, mä spyydaan ja kolmas kikattaa niin et pissat tulee housuun. Eritetripla. Topikkiin liittyen: Tosikakka vois mennä mieluummin pönttöön ku yleisesti ihmeteltäväks. Esityskakka on vähä eri asia.

latexbun

  • Vieras
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #69 : 23.01.2018, 03:44 »
todennäköisempää on astua huonosti sihdattuun paskaan yleisessä vessassa kuin biletilassa.

Kiitos Bunni. Nyt ei tarttekaa perua kaikkia bilesuunnitelmia. Pitää vaan pidättää :) Tällai kakkakammoisena voisin tietty tuoda oman korteni kekoon. Vois lentää hianosti laatta jos kakki tulee liian liki... vähä niinku ketjureaktio. Eka kakkii, mä spyydaan ja kolmas kikattaa niin et pissat tulee housuun. Eritetripla. Topikkiin liittyen: Tosikakka vois mennä mieluummin pönttöön ku yleisesti ihmeteltäväks. Esityskakka on vähä eri asia.

OT: Ennakkoluuloista huolimatta, en ole osallistunut viimeisen kymmenen vuoden aikana yksiinkään Suomessa järjestettäviin kinkybileisiin, joissa joku olisi leikkinyt ulosteilla. Esitykset mukaanlukien.

Vinkatkaa tietävät ihmeessä näistä avoimemmista pervobileistä, mikäli kyseessä eivät ole naapurin Pertsan kellaribileet kahdelle henkilölle.
« Viimeksi muokattu: 23.01.2018, 04:03 kirjoittanut bunni »

Ansku

  • Vieras
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #70 : 23.01.2018, 07:39 »
No kyllä joku urpo oli käynyt paskomassa vessakäytävään tossa muutama viikko sitten järkätyissä bileissä. Tämä tosin hoidettiin veke ihan vieraiden toimesta nopeasti, mutta itse tallasin melkein päälle. Mutta ei tosiaan ollut osana ohjelmaa.

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #71 : 23.01.2018, 11:40 »
Sanoisin että avoimiin bileisiin ei sovi känniörvellys tai se että porukka päästetän edes humalassa sisään. Jos avoimilla tässä juuri ajetaan sellaisia minne tulee uusia ihmisiä (enempi "vaniljoita") niin ehdottomasti se että ovat selvinpäin vamasti auttaa paremmin huomaaman ne ihmisten väliset vuorovaikutukset jotka erottavat BDSM ja random pahoinpitelyn. Minusta pissat, kakat, neulat, kuristaminen, täysi alastomuus yms kaikki kuuluu asiaan. Saavatpahan käsityksen heti ettei kinkyt ole vaan 50 shades of  grey. Mielestäni mitään ei pitäisi jättää pois vaan tiedottaa normaalia enemmän avoimissa bileissä miten asioiden turvallisuuteen, hygieenisyyteen yms kiinnitetään huomiota. Tämän vuoksi myös täysin ilman musiikkia että ihan oikeasti voi puheäänellä ihmiset keskustella asioista. Pienentää kynnystä kysellä.

brahma

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 857
  • The evil saint - Ilkeä pyhimys
  • Galleria
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #72 : 23.01.2018, 14:37 »
Kun bileissä tehdään lävistyksiä, viiltelyä, neuloilla leikkimistä, tai roikotusta jollain koukuilla, niin minua ei löydä kyllä esitystä katsomassa, tai jos ei voi vaihtaa tilaa, niin selkä on kyllä esitykseen päin käännettynä... nuo yllämainitut kun ei ole minun juttuni....

että kyllä sitä voi joitain sellaisia juttuja mistä ei itse tykkää, vältellä... ja se on ok, että moisia juttuja on esillä, jokaisella on omat jutut, mistä tykkää ja mistä ei.

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 719
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #73 : 23.01.2018, 16:50 »
Tekisi mieli olla samaa mieltä monien ylläolevien kanssa siitä, ettei alkoholi sovi pileisiin. Mutta kun asiaa yhtään miettii, juuri se alkoholin myynti pitkälti rahoittaa nämä avoimet pileet.

Mielestäni baaripileet on hyvä diili: Valmis, hyvä ja halpa pilepaikka, hyvällä sijainnilla ja pätevällä henkilökunnalla, sillä hinnalla että muutama tyyppi juo itsensä noloksi ja ne pitää ohjata ulos. Heitäkin voi ajatella pileiden eteen uhrautuvina sankareina, jotka myrkyttivät itsensä jotta muilla olisi kohtuuhintainen pääsylippu.  ;D

submit

  • Vieras
Vs: Mikä ei sovi avoimiin kinkybileisiin?
« Vastaus #74 : 23.01.2018, 17:13 »
^ Melko positiivisesti ajateltu - mutta hyvä pointti, eikä vailla totuutta :D