Kirjoittaja Aihe: Mulkku  (Luettu 16437 kertaa)

Uniform

  • Vieras
Mulkku
« : 15.12.2011, 14:38 »
Pimppi ja Tissit keskusteluista tuli mieleeni että pitäähän meillä miehilläkin olla omasta kropastaan kertova ketju.
Eli millainen mulkku on kiva? (Pippeli, kulli, kyrpä, hevosen aisa jne...) Pitääkö olla ajeltu? Millaiset on mukavat pallit?
Alotetaan helpoimmasta kysymyksestä: Mikä on hyvä koko?
Vapaa keskustelu aiheesta on ehdottomasti sallittua...

Omani on juuri mun kroppaan sopiva. Siinä on nahka päällä. Se on vähän käyrä sivulle mutta silti se on juuri sopiva. Ajelen karvoja epäsäännöllisesti, yläpuolelle jätän kylläkin vähän. Palleissani on taas hivenen liikaa nahkaa eli siis ikä / painovoima on niitä alkanut venyttämään. Toinen roikkuu hivenen alempana mutta silti ne on terästä  ;)

Linnanneito

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #1 : 15.12.2011, 15:45 »
Tähän topicciin ei voi vastata, sillä kaikkihan me tiedämme, että mulkun koko on miehelle maailman arin asia, eikä sitä saa arvostella. Tissejä ja pimppejä kyllä, mutta herrinjee, joka mulkkua arvostelee, niin menee ihan liika privaatiksi  :))

Naiselle voi toki sanoa, että sillä on eriparitissit tai roikkuvat häppärit, mutta jos miehelle sanoo, että onpas sulla kamalan karvaset eriparipallit, niin johan siitä sota syttyy ja itsetuntoja murenee. Joten ainakin omalta osaltani jätän tämän topicin vastaamati.

Pip

Vs: Mulkku
« Vastaus #2 : 15.12.2011, 15:48 »
Pipitin on kiva. Mä ainakin tykkään siitä ihan hirmusti. Se tuottaa mulle sanoinkuvaamatonta iloa.

Mr.Vic

Vs: Mulkku
« Vastaus #3 : 15.12.2011, 15:55 »
Pipitin on...ihan hirmu... Se tuottaa...kuvaa...n... iloa.

:D

Hirmupa hyvinkin.

slavegirl

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #4 : 15.12.2011, 15:56 »
Semmoinen omiin reikiin mukavasti sopiva, on hyvän kokoinen.

Pip

Vs: Mulkku
« Vastaus #5 : 15.12.2011, 15:58 »
Pipitin on...ihan hirmu... Se tuottaa...kuvaa...n... iloa.

:D

Hirmupa hyvinkin.
Nyt pitää pyyhkiä kahvit näytöltä...

Uniform

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #6 : 15.12.2011, 16:08 »
Naiselle voi toki sanoa, että sillä on eriparitissit tai roikkuvat häppärit, mutta jos miehelle sanoo, että onpas sulla kamalan karvaset eriparipallit, niin johan siitä sota syttyy ja itsetuntoja murenee. Joten ainakin omalta osaltani jätän tämän topicin vastaamati.
Mutta justhan mää ilmoitin ihan julkisesti että mulla on (välillä karvaiset) roikkuvat eriparipallit... Silti ne on mun pallit ja niillä on kiva pelata taskubiljardia.

Linnanneito

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #7 : 15.12.2011, 16:40 »
Huvit ne on hulluillakin...

slaved

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #8 : 15.12.2011, 17:05 »
Varmaan ihan perus-pötkö, itestä katsoen vähän vasemmalle sojottava leikkaamaton yli-aktiivinen törötin.
Karvasipulit holjahtelee vähä eri korkeudella.
Nuorempana kerran rikki pantu, tuli joku vertavuotava hiertymä jota lääkäri-sedälle piti näyttää.
Ottelurangaistus tuli pariksi viikoksi, muita ongelmia ei ole ilmennyt kovassakaan käsittelyssä.

Eli ihan tyytyväinen oon ainoaani ollut.

Millainen mulkku sit olis kiva, tuohon en oikeen osaa sanoa.

Mun oma on ollut mulle kiva. Toivottavasti se on ollut sitä myös käyttökohteille.

swan

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #9 : 15.12.2011, 18:02 »
Tasapuolisuuden nimissä pieni kommentti:

Kuvissa siis lähinnä nähnyt kikkeleitä eli alkaa jo olemaan unholassa tavallaan, että mikä olisi mukava "mulkku". Vaatimattomasti toivoisi, että ei olis valtaisaa karvoitusta ja olisi puhdas. Väittävät ettei senteillä niinkään ole väliä vaan sillä kovuudella.

Jos kovasti paljon rakastaa kumppaniaan,ehkä niitä senttejä ja kovuutta tulee ihan ite eestään.

En sitten tiedä, että voiko olla täysin yhteensopimaton jonkun kanssa vai onko seksissä kyse ennenkaikkea aivoista ja niiden yhteensopivuudesta. Jonkin sortin kinkynä toi henkinen puoli kulkee aina mukana, ei voi mitään.

Linnanneito

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #10 : 15.12.2011, 18:45 »
Koska kukaan ei uskalla sanoa sitä, niin minä sanon sen. Koolla on väliä. Todella paljon. Ja jos pääsee kokosyynistä läpi, niin hygienia on kyllä tärkein osatekijä. Ei kukaan halua maistella maukkaan makkaran sijasta haisulijuustolla kuorutettua karvanakkia.
Sen jälkeen tekniikka. Jos on hyvämunainen mies, joka  käyttää naisen reikää vain itsetyydytystarkoituksella, se on nou gou. Myöskin sellaiset "olen varma, että saat kanssani elämäsi parhaan orgasmin"-tyyliset heitot on pelkkää puppua. Tiesittehän, että vain pieni prosentti naisista saa oikeasti emätinorgasmeja. Loput feikkaa.

Mikään ei masenna naista niin paljon kuin kolmen sentin/minuutin muna, eihän se tunnu edes persureiässä, jos se sinne edes yltää.
Se on vaan taivahan tosi.

Queena

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #11 : 15.12.2011, 18:57 »
Koska kukaan ei uskalla sanoa sitä, niin minä sanon sen. Koolla on väliä. Todella paljon. Ja jos pääsee kokosyynistä läpi, niin hygienia on kyllä tärkein osatekijä. Ei kukaan halua maistella maukkaan makkaran sijasta haisulijuustolla kuorutettua karvanakkia.
Sen jälkeen tekniikka. Jos on hyvämunainen mies, joka  käyttää naisen reikää vain itsetyydytystarkoituksella, se on nou gou. Myöskin sellaiset "olen varma, että saat kanssani elämäsi parhaan orgasmin"-tyyliset heitot on pelkkää puppua. Tiesittehän, että vain pieni prosentti naisista saa oikeasti emätinorgasmeja. Loput feikkaa.

Mikään ei masenna naista niin paljon kuin kolmen sentin/minuutin muna, eihän se tunnu edes persureiässä, jos se sinne edes yltää.
Se on vaan taivahan tosi.

Samaa mieltä. Koolla on väliä. Mutta liian suurikin on auttamattomasti huono jos se ei vaan mahdu mihinkään reikään.
Liian pienellä ei tee juuri mitään- liian isoa on ehkä vielä mukava katsella.

Kuitenkin kumppanin valintakriteereissä menee muut asiat peniksen edelle. Jos kumppanilla on liian pieni tai liian suuri, voi hyvin käyttää dildoa.

Linnanneito

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #12 : 15.12.2011, 18:59 »
Kyllä, naiselle se  mulkku ei ole tärkein, vaan fiilis ja korvien väli ratkaisee eniten. Ja kuten odotettuakin, kaikki miehet, jotka ovat tähän topiciin kirjoittaneet, ovat *ylläri pylläri* kehuneet omaa mulkkuaan!

Abaddon

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #13 : 15.12.2011, 19:02 »
Koska kukaan ei uskalla sanoa sitä, niin minä sanon sen. Koolla on väliä. Todella paljon. Ja jos pääsee kokosyynistä läpi, niin hygienia on kyllä tärkein osatekijä. Ei kukaan halua maistella maukkaan makkaran sijasta haisulijuustolla kuorutettua karvanakkia.
Sen jälkeen tekniikka. Jos on hyvämunainen mies, joka  käyttää naisen reikää vain itsetyydytystarkoituksella, se on nou gou. Myöskin sellaiset "olen varma, että saat kanssani elämäsi parhaan orgasmin"-tyyliset heitot on pelkkää puppua. Tiesittehän, että vain pieni prosentti naisista saa oikeasti emätinorgasmeja. Loput feikkaa.

Mikään ei masenna naista niin paljon kuin kolmen sentin/minuutin muna, eihän se tunnu edes persureiässä, jos se sinne edes yltää.
Se on vaan taivahan tosi.
Tartunpa tuohon mainintaan koosta ->

"Mutta missä menee raja, missä on kohtuus?" Lähinnä tarkoitan sitä, että onko yleisesti esitetyissä länsimaisissa tutkimuksissa mainittu keskimitta 15 cm hyväksyttävä a) alamitta b) keskimitta? Missä sitten menee yläraja, vai lähdetäänkö siitä, ettei sitä varsinaisesti ole (kaikki vaan nyt ei tällä kerralla mahtunut sisään)?

Kestävyys on kaiketi jäänyt tässä ketjussa mainitsematta, eli tärkeää varmaan on, että homma ei hoidu tyyliin "rojut ränniin, tattis ja jääkaapille"...

Queena

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #14 : 15.12.2011, 19:09 »
Koska kukaan ei uskalla sanoa sitä, niin minä sanon sen. Koolla on väliä. Todella paljon. Ja jos pääsee kokosyynistä läpi, niin hygienia on kyllä tärkein osatekijä. Ei kukaan halua maistella maukkaan makkaran sijasta haisulijuustolla kuorutettua karvanakkia.
Sen jälkeen tekniikka. Jos on hyvämunainen mies, joka  käyttää naisen reikää vain itsetyydytystarkoituksella, se on nou gou. Myöskin sellaiset "olen varma, että saat kanssani elämäsi parhaan orgasmin"-tyyliset heitot on pelkkää puppua. Tiesittehän, että vain pieni prosentti naisista saa oikeasti emätinorgasmeja. Loput feikkaa.

Mikään ei masenna naista niin paljon kuin kolmen sentin/minuutin muna, eihän se tunnu edes persureiässä, jos se sinne edes yltää.
Se on vaan taivahan tosi.
Tartunpa tuohon mainintaan koosta ->

"Mutta missä menee raja, missä on kohtuus?" Lähinnä tarkoitan sitä, että onko yleisesti esitetyissä länsimaisissa tutkimuksissa mainittu keskimitta 15 cm hyväksyttävä a) alamitta b) keskimitta? Missä sitten menee yläraja, vai lähdetäänkö siitä, ettei sitä varsinaisesti ole (kaikki vaan nyt ei tällä kerralla mahtunut sisään)?

Kestävyys on kaiketi jäänyt tässä ketjussa mainitsematta, eli tärkeää varmaan on, että homma ei hoidu tyyliin "rojut ränniin, tattis ja jääkaapille"...

Kyllä sellainen 15cm kikkeli on ihan kiva :). En osaa mitään tarkkoja senttejä liian pienelle antaa, mutta varmasti ollaan alle 10 sentin. Parhain mahdollinen liikuskelee varmaan jossakin 15-22 välillä? Eikun emmää tiedä :D.

Ja juu, kestävyys on tärkeää myös.