Kirjoittaja Aihe: Kenelle kerron, ja mitä?  (Luettu 27543 kertaa)

MissSofia

  • Vieras
Kenelle kerron, ja mitä?
« : 17.03.2011, 23:53 »
Kaappikinkyksi en halua, mutta julkikinky en myöskään ole. Näin subielämäni alussa on ollut hetkiä, kun olen halunnut julistaa koko maailmalle, kuinka hienon uuden puolen olen itsestäni löytänyt, mutta on ollut myös niitä hetkiä, kun on tehnyt mieli vain salaperäisesti myhäillä muiden ihmisten seassa omalle salaisuudelleen. Päässäni olen paljon pyöritellyt kysymystä siitä, kenelle kaikille voin kertoa uudesta itsestäni. Olen mielestäni päätynyt hyvään ratkaisuun, mutta haluaisin silti kuulla teiltä kokeneemmilta, kuinka julkisesti tai salaisesti te olette kinkyjä? Onko asia edes niin mustavalkoinen?

Minä olen kertonut kinkiydestäni muutamalle lähimmälle ystävälleni. Ensinnäkin sen takia, että me olemme olleet aina kiinnostuneita kuulemaan toistemme kuulumisia, liittyivät ne sitten mihin tahansa. Toiseksi sen takia, että en ole edes halunnut pimittää heiltä tätä puoltani. En halua heidän ajattelevan, että elän jotain pimeää kaksoiselämää, josta ei saa ulkopuolisille kertoa mitään.

Olen toisaalta myös halunnut pitää uuden puoleni suhteellisen pienen porukan tiedossa ja siksi olen kertonut siitä vain näille lähimmille ystävilleni. Heistä voin olla varma, että he eivät tuomitse tekojani, ja he osaavat pitää asiani itsellään. Sisaruksille tai muille perheenjäsenille/sukulaisille en ole ajatellutkaan kertovani mitään, enhän ole heidän kanssaan ennenkään puhunut seksuaalisuudestani.

Aiemmin olen ollut kaveripiirissäni hyvinkin avoin seksuaalisuudestani, mutta nyt olen tullut siihen päätökseen, että siitä saavat kuulla vain ne, joihin todella luotan. Joillekin tutuilleni saattaakin tulla yllätyksenä, että heidän uteluihinsa ei vastatakaan niin suorasanaisesti kuin aiemmin. Kovasti olen pohtinut, mitä kaikkea heille voisi sanoa paljastamatta liikaa, mutta toisaalta antaen heille edes jonkinlaisen vastauksen. Kieltäydynkö kertomasta mitään, paljastanko sen verran, että heitä jää vaivaamaan se, mikä on koko totuus, vai joudunko kertomaan valkoisia valheita? Miten te muut olette ratkaisseet samankaltaiset tilanteet? Toki ymmärrän, että lopullinen päätös siitä, mitä kerron, on omissa käsissäni, mutta muiden kokemukset voisivat selkeyttää omiakin ajatuksiani.

Verna

  • Vieras
Vs: Kenelle kerron, ja mitä?
« Vastaus #1 : 18.03.2011, 10:30 »
Noin äkkipäätään tulee mieleen kolme ihmistä, joilla on jokin haju siitä, mitä makkarin kaapista löytyy.

Ensimmäinen näistä on sellainen, että en osaa päättää katuako vai ei, en siis pelkää, että juttu ainakaan leviäisi, ko. henkilöllä kun on eräiden tapahtumien jälkeen lehmä vähintään yhtä syvällä ojassa kuin minullakin. Ilmeisesti hän on yhtä kiusaantunut kuin minäkin, joten asiaa ei ole otettu ikinä puheeksi. Mutta hän siis tietää eniten kaapin sisällöstä, ainoa, joka on nähnyt lelut.

Toiselle ihmiselle olen kertonut erittäin pehmoisen ja varovaisen version vinkkien muodossa, kun hän kysyi minulta suoraan, olenko kokeillut ikinä mitään piristävää miehen kanssa makuuhuoneessa ja voisinko antaa joitakin vinkkejä. En kärsinyt kysyä, mistä hän sai päähänsä kysyä juuri minulta? ;)

Kolmas ihminen, jolle olen asiasta kertonut, on ainoa näistä, joka tietää, mikä tässä touhussa on minulle oikeasti tärkeää ja "se" juttu. Näiden kahden muun kanssa en ole ottanut asiaa puheeksi, vaikkei se ole mikään hirmuinen perversio, vaan ihan peruskauraa tietääkseni. Jos jotakin juttua jonnekin leviäisi näiden kahden ekan asiasta tietoisen ihmisen kautta, kukaan ei pääse tökkäämään tosi kipeästi, kun eivät tiedä, mistä narusta vetää. (Lällätilei  >:D )

BDSM-baari on eka tämän aihepiirin foorumi, johon liityin, mutta onneksi tämän "erikoisalani" foorumi löytyy suomenkielisenä myös :) Siellä toki tiedetään aiheeseen liittyen kaikki mahdollinen ja mahdoton minustakin, mutta ei sielläkään koko totuutta. Tykkään pitää asiat erillään ja kokonaisuuden vain harvojen ja valittujen tiedossa. Eli vaikka olen käynyt miiteissäkin, ei sakista löydy enempää kuin yksi, joka voi oikeasti sanoa tietävänsä jotakin. Se sama siis, joka pääsi listallani kolmoseksi.

Yksi typerä tilanne on koettu kotikylillä, harmittaa, että menin lukkoon, enkä selittänyt mitään. Mies halusi välttämättä lyödä vetoa, uskallanko tämän pikkupaikan ruokakauppaan reisisaappaissa ja muussa tällingissä. Koska oli talvi, suostuin, sillä minulla on pitkä villakankainen talvitakki, jonka ajattelin peittävän suurimman osan näkymistä. Kaupasta päästiin muutamien pitkien katseiden jälkeen kommelluksitta ulos, mutta pihassa tuli vastaan ex-luokkakaveri, joka kiinnostui heti kengistäni ja tempaisi takin auki nähdäkseen ne paremmin. Tilanne oli kaikin puolin vaikea. Ehkä hän ei ajatellut lopulta kummoisiakaan, mutta mistäs minä tiedän, onko hän umpivanilja vai ei?

Tämä neljäs tyyppi nyt sitten "tietää" jotakin, olisi se hitsin lystiä saada selville, että miten hän tilanteen tulkitsi. Siinä kohtaa olisi ollut hyvä, jos hän olisi ollut asioista tietoinen, mutta minkäs sille enää teit?


Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Kenelle kerron, ja mitä?
« Vastaus #2 : 18.03.2011, 15:33 »
Minä olen aika yksityisyyttäni rakastava ihminen yleensäkin, joten en kerro seksuaalisista mieltymyksistäni kuin niille joita asia koskee. En ole myöskään hirveän kiinnostunut välttämättä siitä mitä ja miten muut seksinsä hoitavat. En kyllä myöskään peittele vapaa-ajallani esim. piiskanjuomuja tai muita. Eivät ole ystävät juuri kyselleet  >:D Kotona asia näkyy kuvien, kirjallisuuden ym. muodossa, joten luultavasti ne jotka osaavat yhdistää 1+2 tietävät. Siinäpä se.

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Kenelle kerron, ja mitä?
« Vastaus #3 : 18.03.2011, 17:15 »
Minä olen ihan avoimesti kinky. Piiskat köydet yms, roikkuu olohuoneen seinällä, pylvässängyn vieressä. Suht kaikki ketkä ovat luonani käyneet, ymmärtävät kyllä harrastukseni, toki vermeiden eteen saa vedettyä verhon, jos esim isä tulee kyläilemään... tai huoltomies, muuten ne on kaikki yleensä näkyvillä. No, ystäväpiirikin kyllä koostuu pelkistä kinkyistä :)

MissSofia

  • Vieras
Vs: Kenelle kerron, ja mitä?
« Vastaus #4 : 18.03.2011, 18:18 »
En kyllä myöskään peittele vapaa-ajallani esim. piiskanjuomuja tai muita.

Tuollaisiakin tilanteita itse asiassa mietin. Kävin tässä eräs päivä lääkärissä ja takapuoltani koristi iso mustelma. "Olet tainnut kaatua aika pahasti?" oli lääkärin ensimmäinen kommentti mustelmaan. "Juu, no oli se vielä pari päivää sitten pahemman näköinen." Tuosta tilanteesta pääsin siis aika helpolla, mutta entäs sitten, kun näkyvissä on selvä kädenjälki tai kepin iskut? "Kaaduin oman käteni/kotioven ritilän päälle?" :D

Toisaalta, mitäs sitä noin selkeissä tapauksissa turhaan kiertelemään. Jos joku uskaltaa siinä vaiheessa kysyä, taitaa vastuu järkytyksestäkin siirtyä kysyjän harteille.  ;)

ursa

  • Vieras
Vs: Kenelle kerron, ja mitä?
« Vastaus #5 : 18.03.2011, 18:30 »
En kyllä myöskään peittele vapaa-ajallani esim. piiskanjuomuja tai muita. Eivät ole ystävät juuri kyselleet  >:D

Kävin viime vuoden loppupuolella hierojalla enkä muistanut enään selässäni ja takapuolessani olleita vanhoja piiskan ja läimyrin jälkiä. Hierojanainen huomasi ne ja alkoi ääneen ihmettelemään, että "mistä siulle tällaiset jäljet on tullut?". Ei juuri sillä hetkellä tullut mieleen mitään sopivaa selitystä, joten päätin pysyä hiljaa ja teeskennellä nukkuvani.  O:-)

Koo

  • Vieras
Vs: Kenelle kerron, ja mitä?
« Vastaus #6 : 18.03.2011, 18:32 »
Minä olen sitten ihan vastakohta teille muille. Olen kaikissa asioissani hyvin pidättyväinen ja vaitelias enkä ole tämän kinkyilynikään suhteen muuta. No toisaalta, muiden "harrastusteni" myötä on paljon sellaista mitä on parempikin pitää vain omana tietonani.

En mitenkään häpeile sitä mitä olen, ei vain ole minulle luonteenomaista kertoilla ja avautua kenellekään tekemisistäni.

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Kenelle kerron, ja mitä?
« Vastaus #7 : 18.03.2011, 18:43 »
Muutama normiystävä duunissa tietää...eikä ole moksiskaan. Pari vaniljaystävääkin tietää, osa arvailee muttei uskalla kysyä. Ja jos uskaltaa kysyä niin minä uskallan kyllä kertoa...menemättä ihan yksityiskohtiin.
Veikkaan että jos duunissa joku kysyisi piiskanjäljistä ja kertoisin totuuden, vastaus olisi: älä puhu p*&kaa, kännissä könysit kuitenkin...
Lapset ovat sitten se hankalampi juttu...mutta vaatteet voi riisua ja pukea kylppärissä, käsivarsissa on usein mustelmia ihan duuninkin vuoksi. Joku päivä kai niillekin paljastuu jotakin...vaikka se puoli elämästä onkin ihan muualla kuin saman katon alla lasten kanssa.
 Ja kun minä olen sadistinen osapuoli niin otan huomioon mustelmien määrän, sijainnin ja laadun jos se on tarpeen...tietenkin se pitää tietää etukäteen.
Asioita ajateltuani lakkasin murehtimasta ihmeemmin... :)

ursa

  • Vieras
Vs: Kenelle kerron, ja mitä?
« Vastaus #8 : 18.03.2011, 18:55 »
Asioita ajateltuani lakkasin murehtimasta ihmeemmin... :)

Kinky Pohjolan bussimatkalla pysähdyimme kahville Jyväskylässä huoltoasemalle. Yksi seurueemme jäsenistä kertoi paikallisille baarin asiakkaille, että "tässä on bussilastillinen pervoja menossa Ouluun bileisiin. Osa menee antamaan ja osa saamaan piiskaa."  :))

Ihan tyylikkäästi tehty.

Leikkisa

  • Vieras
Vs: Kenelle kerron, ja mitä?
« Vastaus #9 : 18.03.2011, 20:28 »
Minä olen noin yleisesti ottaen kaapissa, mutta kinkyilypuolesta tietävät sitten toiset kinkyt ja exät lähinnä.

Välillä sitä tietenkin tekee mieli sanoa joku repäisevä kommentti asiassa kuin asiassa, mutta tyypillisesti jätän kyllä kaikki vihjeet antamatta, vaikka minun kaveripiiri tuskin lähtisi hirveästi tuomitsemaan. Se on kuitenkin minulle seksuaalisuutta, eikä harrastus ja sillä tavalla aika yksityinen asia.

Jos minulta asioita utelee joku, jolle en halua mitään paljastaa, voin kyllä hyvin kieltäytyä vain vastailemasta. Olen niin huono valehtelija, että tuo on minulle paljon parempi ratkaisu  ;D

bemad

  • Vieras
Vs: Kenelle kerron, ja mitä?
« Vastaus #10 : 19.03.2011, 04:36 »
Päässäni olen paljon pyöritellyt kysymystä siitä, kenelle kaikille voin kertoa uudesta itsestäni. Olen mielestäni päätynyt hyvään ratkaisuun, mutta haluaisin silti kuulla teiltä kokeneemmilta, kuinka julkisesti tai salaisesti te olette kinkyjä? Onko asia edes niin mustavalkoinen?

  Salaisuutena en sitä aivan pidä, mutta olen huomannut, että monien ihmisten on parempi olla tietämättä, koska se ei ole heille neutraali asia. Tavalliset "vaniljasukujen" edustajat saattavat
alitajuisesti hakea siitä jotain tuomittavaa. Tulee mieleen vähän noitavainot ja sellaiset uskovaisten selkkaukset. Tai jääkiekko. Jos sanot lätkäfanille, ettet tiedä lätkästä mitään tai pidät munille potkimisesta, kyllä se voi johtaa selkkaukseen. Se tietenkin on hassua, että saatuaan selville kinkyytesi tavallinen ihminen voi ruveta painostamaan ja
tenttaamaan sinua, mutta sinä et tietenkään saa käydä ottamassa valokuvia hänen makuukamaristaan, kun taas SINÄ joudut hänelle aina välillä vähän selvittämään omaa seksuaalisuuttasi ja seuraamaan hänen psyykkisiä vaikeuksiaan, jotka liittyvät tietenkin SINUUN. Toki osa tavallisista ihmisistä ottaa asian vastaan olankohautuksella, mutta nyt ei puhuta siitä.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Kenelle kerron, ja mitä?
« Vastaus #11 : 19.03.2011, 08:54 »
Sisarukset tietävät, samoin vanhimmat vaniljaystävät, ja 17-vuotiaalle esikoiselle on ollut pakko hiukan kertoa. Pikkuserkku  lakkasi pitämästä yhteyttä, kun avauduin taipumuksistani :) Hmm, näköjään kaikki ne vaniljaihmiset, joiden kanssa seksistä on puhuttu aina, tietävät :o Ilmeisesti meitä Domin kanssa voi kutsua ihan julkikinkyiksi... 

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Kenelle kerron, ja mitä?
« Vastaus #12 : 19.03.2011, 12:03 »
3 hyvää vaniljaystävää tietää, mutta kaikkein paras ystäväni ei kuitenkaan. Hän lämpenee kaikille uusille asioille liian hitaasti, joten olen katsonut parhaaksi olla kertomatta. Yksi näistä kolmesta (niin perusvanilja kuin vain voi olla) on hyvin maailmanmenoa pohdiskeleva tapaus, joka hyvällä haastaa minut keskusteluun joka viikko jostain kinkkisestä jutusta.  Keskustelut on todella antoisia ja kieltämättä hän tuo mukaan keskusteluun erittäin hauskoja näkökulmia, jotka pistää aina välillä kovasti pohtimaan.
Samassa taloudessa kanssani asuu teinityttäreni ja välillä kaksikin, joten näiden kanssa joutuu taiteilemaan välillä hurjasti. Joskus on ollut väärä sivu auki koneella kun tytär on sinne päin vilkaissut ja olen saanut kuulla jos jonkinmoista arvostelua sen myötä. Leluja eivät ole nähneet mutta vähän väliä (ainakin alussa) sain vastailla kysymykseen "mitä on tuossa lukitussa arkussa?".
Luonteeltani olen sen verran avoin ja mutkaton että en varsinaisesti mitään halua piilotella tai salatakkaan (no lapsilta kyllä). Ja jos nyt joku ystävä suoraan kysyisi niiin yhtä suoran vastauksen saisi takaisin. Ja jos nyt jostain syystä hän ei asian kanssa voisi olla, niin sitten lieneisi parasta ettei oltaisikaan ystäviä.

- Opie

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Kenelle kerron, ja mitä?
« Vastaus #13 : 19.03.2011, 13:16 »
Siskoni tietää että käyn pervobileissä - ei tosin ole kysynyt enempää eikä mulla ole ollu tarvetta kertoa.
Suurin osa kavereista on sen verran vapaamielisiä että tietävät kyllä. On myös kavereita jotka eivät tiedä, eikä tarvikaan tietää. Hyvä näin.
Mä hieman vierastan sitä kun jossain miiteissä on piiskat esillä ja niitä reteesti kannetaan "tavisten" keskellä. Mä en välttämättä halua että mun ulkoisesta habituksesta voi päätellä suuntautumiseni enkä halua tehdä pervoudestani numeroa.
Myönnän olevani pervonakin hieman tiukkapipo.
Tarvetta ei ole hieroa näitä pervojuttuja kenenkään naamalle vaan kunnioittaa kaikkien yksityisyyttä. Eihän vaniljatkaan ala nussimaan toisiaan baarissa tms.

saappaat

  • Vieras
Vs: Kenelle kerron, ja mitä?
« Vastaus #14 : 19.03.2011, 13:34 »
Minä en ole kertonut kenellekkään taipumuksistani. Olen ollut "kaapissa" koko ikäni.
En voisi kuvitella mitä sukuni ja vaimoni ajattelee jos saisi tietää. Ainoa joka tietää on dominani jonka luona käyn sännöllisesti.
On henkisesti kovin raskasta vetää muuta roolia kuin on. Nuorempana ei ollut mitään "baareja" ym, tapaamisaikkoja missä S/M ihmiset tapasivat. Minäkin pidän kumista ja aina salassa
nuolin ja imin löytämiani kontio tai hai saappaita ja runkkasin kumihanskat kädessä.'
Kukaan ei tiennyt, jo nuorena poikana tunsin kumiin kiihotusta.