Kirjoittaja Aihe: Mitä jos et olisikaan vain hiljaa?  (Luettu 77272 kertaa)

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Mitä jos et olisikaan vain hiljaa?
« Vastaus #180 : 13.08.2018, 08:11 »
Aika jännä jaottelu ennakkoasenteineen. Miksi aidosti Dominoivalla olisi homma huonommin pakassa, kuin Dominoivia ominaisuuksia teeskentelevällä? Itse olen todella vahvasti Dominoiva ja pikemminkin koen asian olevan päinvastoin. Dominointi on hallinnassa olemista ja ainakin itselläni se pitää sisällään myös itsekurin. Homma pysyy paketissa ja sovittuja rajoja noudatetaan. Ei aito Dominoivuus ole narsismia tai hallitsematonta aggressiivisuutta. Se mielikuva on varsin virheellinen

Kahlitsija

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 367
  • Dominoiva sadisti. Utelias perverssi.
  • Galleria
Vs: Mitä jos et olisikaan vain hiljaa?
« Vastaus #181 : 13.08.2018, 08:19 »
Aika jännä jaottelu ennakkoasenteineen. Miksi aidosti Dominoivalla olisi homma huonommin pakassa, kuin Dominoivia ominaisuuksia teeskentelevällä? Itse olen todella vahvasti Dominoiva ja pikemminkin koen asian olevan päinvastoin. Dominointi on hallinnassa olemista ja ainakin itselläni se pitää sisällään myös itsekurin. Homma pysyy paketissa ja sovittuja rajoja noudatetaan. Ei aito Dominoivuus ole narsismia tai hallitsematonta aggressiivisuutta. Se mielikuva on varsin virheellinen

Tämä vastaa hyvin omaakin näkemystäni. Koen olevani persoonallisuudeltani varsin dominoiva ja se näkyy tarpeena kontolloida sekä muita että itseäni. Jopa siinä määrin, että koska itse nautin sessiossa välillä siitä, että voin olla tuollainen "hallitsemattoman aggressiivinen", vaatii se todella tarkkojen raamien muodostamista itselleni siitä, missä tilanteessa ja rajoissa voin niin toimia. Usein kriteerit, jotka asetan itselleni ovat paljon korkeampia kuin alistuvan osapuolen asettamat, koska minulle on niin tärkeää tuntea itse, että kaikki langat ovat jatkuvasti käsissäni.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Mitä jos et olisikaan vain hiljaa?
« Vastaus #182 : 13.08.2018, 08:42 »
Aika jännä jaottelu ennakkoasenteineen. Miksi aidosti Dominoivalla olisi homma huonommin pakassa, kuin Dominoivia ominaisuuksia teeskentelevällä? Itse olen todella vahvasti Dominoiva ja pikemminkin koen asian olevan päinvastoin. Dominointi on hallinnassa olemista ja ainakin itselläni se pitää sisällään myös itsekurin. Homma pysyy paketissa ja sovittuja rajoja noudatetaan. Ei aito Dominoivuus ole narsismia tai hallitsematonta aggressiivisuutta. Se mielikuva on varsin virheellinen

Tämä vastaa hyvin omaakin näkemystäni. Koen olevani persoonallisuudeltani varsin dominoiva ja se näkyy tarpeena kontolloida sekä muita että itseäni. Jopa siinä määrin, että koska itse nautin sessiossa välillä siitä, että voin olla tuollainen "hallitsemattoman aggressiivinen", vaatii se todella tarkkojen raamien muodostamista itselleni siitä, missä tilanteessa ja rajoissa voin niin toimia. Usein kriteerit, jotka asetan itselleni ovat paljon korkeampia kuin alistuvan osapuolen asettamat, koska minulle on niin tärkeää tuntea itse, että kaikki langat ovat jatkuvasti käsissäni.

Nimenomaan näin. Ja juuri tämän takia  kunnioitan aitoja D-ihmisiä. 

Tiia (Niina)

Vs: Mitä jos et olisikaan vain hiljaa?
« Vastaus #183 : 13.08.2018, 08:57 »
Mäkin olen törmännyt sellaisiin, jotka etsii "oikeaa sadistia", jonka kanssa haluavat sessioida ilman turvasanaa, siitä lähtökohdasta, että vaikka raja tulisikin vastaan, D:n (tai sadistin) tulisi siitä huolimatta jatkaa, toisen kyynelistä ja anelusta huolimatta.

Menee lievästi OT:ksi, mutta tähän on pakko hetkeksi pysähtyä. Oikeana ja melkoisen HC-sadistina en kerta kaikkiaan käsitä näitä pyyntöjä enkä tätä ajattelua. Minä kieltäydyn satuttamasta ilman turvasanaa nimenomaan siksi, että olen sadisti. En lopeta enkä halua lopettaa kyyneliin tai huutoihin, joten turvasana on ainoa vaihtoehto. Mistä hitosta voisin muuten tunnistaa vastaanottajan (aina yksilöllisen) rajan?

Sanon myös kaikille tämän fantasian esittäjille, että en suosittele jatkamaan etsintää, koska todellinen sadisti, joka suostuu sessioimaan ilman turvasanaa, ei ole turvallinen. (Tilanne on toki toinen, jos osapuolet tuntevat toisensa ja toistensa reaktiot pitkältä ajalta.)

Punapää

  • Vieras
Vs: Mitä jos et olisikaan vain hiljaa?
« Vastaus #184 : 13.08.2018, 09:10 »
Lainaus käyttäjältä: Skadi link=topic=2
[/quote

(Tilanne on toki toinen, jos osapuolet tuntevat toisensa ja toistensa reaktiot pitkältä ajalta.)

Tämä! En voisi kuvitella itse edes meneväni äärirajoille, ainakaan kivun saralla, ihmisen kanssa, jota en tunne erittäin hyvin. Ps. En koe olevani kovinkaan masokistinen..
Mutta oikean ihmisen löydyttyä olen valmis luottamaan häneen, kun tiedän hänen tuntevan minut niin hyvin, että osaa oikeasti arvioida mitä kestän. Lisäksi luottamus häneen empaattisena ihmisenä merkitsee paljon, vaikka olisikin kuinka dominoiva ja sadistinen persoona. Jos sattuisi menemään hiukan yli, tiedän että selviäisimme siitäkin keskustelemalla ja oppisimme taas lisää toisistamme. Mutta tiedän, että tälläinen on harvassa ja turvasana on erittäin hyvä olla käytössä, jos kivulla leikkii.

vila

  • Vieras
Vs: Mitä jos et olisikaan vain hiljaa?
« Vastaus #185 : 13.08.2018, 09:15 »
Aika jännä jaottelu ennakkoasenteineen. Miksi aidosti Dominoivalla olisi homma huonommin pakassa, kuin Dominoivia ominaisuuksia teeskentelevällä? Itse olen todella vahvasti Dominoiva ja pikemminkin koen asian olevan päinvastoin. Dominointi on hallinnassa olemista ja ainakin itselläni se pitää sisällään myös itsekurin. Homma pysyy paketissa ja sovittuja rajoja noudatetaan. Ei aito Dominoivuus ole narsismia tai hallitsematonta aggressiivisuutta. Se mielikuva on varsin virheellinen

Et sitten ikinä ole vaniljatilanteessa aiheuttanut ihmisille pahaa mieltä dominoimalla liikaa? Et edes parikymppisenä? Ikinä et ole määräilevän luonteesi vuoksi tahattomasti loukannut Ihmisiä? Hienoa sinulle.

Narsistit eivät ole dominoivia.

Tuli

  • Vieras
Vs: Mitä jos et olisikaan vain hiljaa?
« Vastaus #186 : 13.08.2018, 09:24 »
Joku kyseli aikaisemmin, mitä tälle asialle voi tehdä? Olin jo jonkin aikaa miettinyt asiaa, kun järjestän hypnoosiin liittyviä tapahtumia. Otan näissä tapahtumissa häirintäyhdyshenkilön roolin - jatkossa toivottavasti meitä on useampi, jotta on joku jolle voi valittaa, jos hairahdun itse.

Muhun saa olla yhteydessä, jos joku käyttäytyy häiritsevästi tai on kohdellut väkivaltaisesti. Tarvittaessa päätän siitä, että joku ei ole tervetullut niihin tapahtumiin, jotka järjestän.

Lisää täältä: https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=21135.0

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Mitä jos et olisikaan vain hiljaa?
« Vastaus #187 : 13.08.2018, 09:36 »
Et sitten ikinä ole vaniljatilanteessa aiheuttanut ihmisille pahaa mieltä dominoimalla liikaa? Et edes parikymppisenä? Ikinä et ole määräilevän luonteesi vuoksi tahattomasti loukannut Ihmisiä? Hienoa sinulle.
Hmm... Puhuin nimenomaisesti sessioinnista. Tarkoittaako se, että pitää homman paketissa ja sovituissa rajoissa samaa, kuin ettei koskaan polta päreitään sessioiden ulkopuolella tms? No ei. Enkä sellaista väittänytkään. Aika kummallinen yleistys, ellei tarkoitus ole vain rääpiä jotakin keljuiltavaa ihan huvikseen. En jaksa alkaa vääntämään enempää noin väsyneen trollauksen takia.


Retsam

  • Vieras
Vs: Mitä jos et olisikaan vain hiljaa?
« Vastaus #188 : 13.08.2018, 10:03 »
ennenkuin koko ketju menee taas trollien väliseksi taisteluksi
voisi pysähtyä miettimään vanhaa sananlaskua mukaillen..

"kerro kenen kanssa seurustelet,minä kerron millainen olet"

trollaus syytöksiä on aivan turha yrittää ampua alas,kun on itse ensin moisen aloittanut,eiks jeh??

Mikäli ei ole asiallista asiaa joka antaisi keskusteluketjuun lisäarvoa tai uusia näkökantoja olisi paras pysyä hiljaa.

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Mitä jos et olisikaan vain hiljaa?
« Vastaus #189 : 13.08.2018, 10:07 »
Joku kyseli aikaisemmin, mitä tälle asialle voi tehdä? Olin jo jonkin aikaa miettinyt asiaa, kun järjestän hypnoosiin liittyviä tapahtumia. Otan näissä tapahtumissa häirintäyhdyshenkilön roolin - jatkossa toivottavasti meitä on useampi, jotta on joku jolle voi valittaa, jos hairahdun itse.

---
Lisää täältä: https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=21135.0

Hei jes! Just tällaista! Ja että rikkeet oikeasti voivat johtaa myös porttikieltoon.

Yhdistysten järkkäämissä bileissä kai tavoitellaan samaa, eli staffille kertominen ja asiattomasti käyttäytyvät ulos jopa pysyvästi, mutta en tiedä tuloksista? Olisi kiva kuulla että onko näitä bileporttikieltoja annettu.

Rotikka

  • Vieras
Vs: Mitä jos et olisikaan vain hiljaa?
« Vastaus #190 : 13.08.2018, 10:15 »
Niinpä, kukas sen sitten määrittää, missä menee "useimpien" raja. Niille, jotka haluaa pelkästään höyhenellä hipsutusta, peruspiiskaaminenkin vois olla aika hc, peruspiiskaajille voi olla puukkoleikit hc jne. Taitaa termin määritelmä olla täysin ihmisestä ja omasta perspektiivistä kiinni.
Juuri tämän takia nämä lisämäärittelyt kuten hc tai oikeasti dominoiva särähtää mun korvaan. Jotkut piiskaa niin että veri lentää, toiset ei sellaista halua mutta kusee päälle julkisesti, jotkut kontrolloi syömistä minuutin tarkkuudella, mikä on sitten hc:tä? Miten ollaan enemmän dominoivia tai enemmän subeja kuin jotkut toiset... Siksi tuosta termistä tulee mulle mieleen enemmänkin persoonallisuushäiriöisen puolustuskeino. Kun ei osata kommunikoida ja vähät välitetään muista, voidaan vetää hc-kortti. "Katkerat subit vaan ruikuttaa ku ei kestä ku mä oon niin hc". Väärin, olet vain huonosti käyttäytyvä ihminen.

Kaikki mokaa joskus, mut niistä varoitellaan, jotka ei myönnä ongelmaa omassa käytöksessä ja jatkaa vaan samaa rataa.
Näin.

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Vs: Mitä jos et olisikaan vain hiljaa?
« Vastaus #191 : 13.08.2018, 10:17 »
Joku kyseli aikaisemmin, mitä tälle asialle voi tehdä? Olin jo jonkin aikaa miettinyt asiaa, kun järjestän hypnoosiin liittyviä tapahtumia. Otan näissä tapahtumissa häirintäyhdyshenkilön roolin - jatkossa toivottavasti meitä on useampi, jotta on joku jolle voi valittaa, jos hairahdun itse.

---
Lisää täältä: https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=21135.0

Hei jes! Just tällaista! Ja että rikkeet oikeasti voivat johtaa myös porttikieltoon.

Yhdistysten järkkäämissä bileissä kai tavoitellaan samaa, eli staffille kertominen ja asiattomasti käyttäytyvät ulos jopa pysyvästi, mutta en tiedä tuloksista? Olisi kiva kuulla että onko näitä bileporttikieltoja annettu.

Viimeksi mitä tarkistin niiden muutamien yhdistysten sääntöjä jotka löysin, kaipaisi yhdistyksen sääntöihinsä muutoksen että yhdistyksen maineelle haitaksi olevat voidaan erottaa tai suoran turvallsiuuteen viitattaisiin. Tällä tavalla voitaisiin päästä tilanteeseen missä yhdistys voi bileissä sääntöjä rikkovat jäsenensä potkia, ja tekemällä sen vuotuisessa jäsenkokouksessa, jonka pöytäkirja on julkinen dokumentti, antaa sen toisten yhdistysten tietoon. Silloin pikkuhiljaa bileet missä vaaditaan jäsenyyttä johonkin yhdistykseeen voivat muodostua edes hitusen turvallisemmiksi.

Kahlitsija

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 367
  • Dominoiva sadisti. Utelias perverssi.
  • Galleria
Vs: Mitä jos et olisikaan vain hiljaa?
« Vastaus #192 : 13.08.2018, 10:20 »
Niinpä, kukas sen sitten määrittää, missä menee "useimpien" raja. Niille, jotka haluaa pelkästään höyhenellä hipsutusta, peruspiiskaaminenkin vois olla aika hc, peruspiiskaajille voi olla puukkoleikit hc jne. Taitaa termin määritelmä olla täysin ihmisestä ja omasta perspektiivistä kiinni.
Juuri tämän takia nämä lisämäärittelyt kuten hc tai oikeasti dominoiva särähtää mun korvaan. Jotkut piiskaa niin että veri lentää, toiset ei sellaista halua mutta kusee päälle julkisesti, jotkut kontrolloi syömistä minuutin tarkkuudella, mikä on sitten hc:tä? Miten ollaan enemmän dominoivia tai enemmän subeja kuin jotkut toiset... Siksi tuosta termistä tulee mulle mieleen enemmänkin persoonallisuushäiriöisen puolustuskeino. Kun ei osata kommunikoida ja vähät välitetään muista, voidaan vetää hc-kortti. "Katkerat subit vaan ruikuttaa ku ei kestä ku mä oon niin hc". Väärin, olet vain huonosti käyttäytyvä ihminen.

Kaikki mokaa joskus, mut niistä varoitellaan, jotka ei myönnä ongelmaa omassa käytöksessä ja jatkaa vaan samaa rataa.
Näin.

Olen perusluonteeltani dominoiva. Subini suusta kuultuna sadistisin ihminen jonka kanssa hän on koskaan ollut tekemisissä. Minulla ei ole yhtään katkeraa exää, yhtään rikostuomiota tai syytettä ja ymmärtääkseni kyky käyttäytyä ihmisiksi. En ihan ymmärrä pointtiasi

Tuli

  • Vieras
Vs: Mitä jos et olisikaan vain hiljaa?
« Vastaus #193 : 13.08.2018, 10:21 »
Joku kyseli aikaisemmin, mitä tälle asialle voi tehdä? Olin jo jonkin aikaa miettinyt asiaa, kun järjestän hypnoosiin liittyviä tapahtumia. Otan näissä tapahtumissa häirintäyhdyshenkilön roolin - jatkossa toivottavasti meitä on useampi, jotta on joku jolle voi valittaa, jos hairahdun itse.

---
Lisää täältä: https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=21135.0

Hei jes! Just tällaista! Ja että rikkeet oikeasti voivat johtaa myös porttikieltoon.

Yhdistysten järkkäämissä bileissä kai tavoitellaan samaa, eli staffille kertominen ja asiattomasti käyttäytyvät ulos jopa pysyvästi, mutta en tiedä tuloksista? Olisi kiva kuulla että onko näitä bileporttikieltoja annettu.

Viimeksi mitä tarkistin niiden muutamien yhdistysten sääntöjä jotka löysin, kaipaisi yhdistyksen sääntöihinsä muutoksen että yhdistyksen maineelle haitaksi olevat voidaan erottaa tai suoran turvallsiuuteen viitattaisiin. Tällä tavalla voitaisiin päästä tilanteeseen missä yhdistys voi bileissä sääntöjä rikkovat jäsenensä potkia, ja tekemällä sen vuotuisessa jäsenkokouksessa, jonka pöytäkirja on julkinen dokumentti, antaa sen toisten yhdistysten tietoon. Silloin pikkuhiljaa bileet missä vaaditaan jäsenyyttä johonkin yhdistykseeen voivat muodostua edes hitusen turvallisemmiksi.

Tässä kannattaa muuten sitten huomata se, että vaikka perusteet täyttyisivät, yhdistyksen jäsenen erottaminen on juridisesti haastava prosessi. Maallikot tekevät tuossa herkästi virheen, joka voi johtaa oikeudessa sekä erottamisen pätemättömyyteen että korvauksiin.

Jos tällaiseen päädytään, kannattaa oikeasti käydä läpi jonkun asiantuntevan juristin kanssa se, millä tavalla prosessi hoidetaan oikein.

Rotikka

  • Vieras
Vs: Mitä jos et olisikaan vain hiljaa?
« Vastaus #194 : 13.08.2018, 10:23 »
Olen perusluonteeltani dominoiva. Subini suusta kuultuna sadistisin ihminen jonka kanssa hän on koskaan ollut tekemisissä. Minulle ei ole yhtään katkeraa exää, yhtään rikostuomiota tai syytettä ja ymmärtääkseni kyky käyttäytyä ihmisiksi. En ihan ymmärrä pointtiasi
Juuri siksi sulla ei niitä ole, koska sulla on kyky käyttäytyä ihmisiksi.