Kirjoittaja Aihe: Ulkonäköjutuista  (Luettu 47093 kertaa)

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #180 : 21.12.2018, 12:14 »
Mä oon nyt miettinyt pienessä päässä,että kun Öttiäinen on.laihtunut hurjan määrä(jos muistan oikein) niin onko se oma pää pysynyt mukana laihdutus operaation jälkeen? Eli mitä Öttiäinen näkee kun katsoo peiliin?
Hyvä kysymys..ehkä pää ei ole tullut samaa tahtia perässä.
 Uskaltauduin reilu kuukausi sitten ensimmäistä kertaa vaa'alle kun olin liikuntatunnilla Fressillä..en ollut varmaan vuoteen punninnut itseäni ja olin satavarma, että olen taas lihonut ja vaaka näyttää reilusti yli 85kg :-[ Mutta Fressin pukuhuoneen vaaka väitti, että öttiäinen painaa kenkien kanssa tasan 70kg  ??? Ehkä olen liian kriittinen ja kuvittelen heti lihoneeni niin, että sen näkee ulkopuoliset ::)

 2010-2011 lähtökohta oli siis +120kg ja 2011-2012 taitteessa se oli 62kg..joka oli jo omaan silmään liian vähän vaikka indeksin mukaan "normaalipainon" rajoissa olikin.

Feird: tuo "baaribodaus" ilmiö ei varmaan korreloidu minussa  koska tarkoitus on ihan kahvakuulailulla hankkia vähän täytettä..en kuitenkaan salilla viihdy vaikka sekä kotikulmilla, että opiskelupaikkakunnalla olisi käytössä ilmainen kuntosali. Jaloissa toki jo onkin juoksun kehittämät lihakset eli ne ei nytkään ole ihan tikut..pohkeet taitavat olla jopa silmiinpistävän paksut  ;D

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #181 : 27.12.2018, 19:37 »
Öttiäiselle suosittelen matkustelua. Viimeisen 9 päivän aikana olen saanut suunnilleen yhtä paljon positiivista huomiota naisilta kuin viimeisen 9 vuoden aikana. :D

Laura

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 602
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #182 : 27.12.2018, 20:56 »
Enhän minä toki kuvittele, että ulkonäkö kantaisi pitkällä tai olisi sellainen yksi "miesmuotti" joka viehättää kaikkia naisia. Minua on kyllä sanottu komeaksi mutta nyt lähinnä haen sitä miten saisin madallettua kynnystä tehdä aloite koska minulla ei ole silmää/kokemusta huomata elekielestä onko joku minusta kiinnostunut vai ei ???

 En ole sellainen "naistenmies" ja koska en viihdy baareissa enkä käytä alkoholia (joka varmaan poistaa estoja/antaa rohkeutta) niin yritän mukautua omalla tavallani. Mulle on kyllä yritetty sanoa, että "lähde baariin ja ota muutama drinkki" mutta kun eivät käsitä millaisen henkisen muurin yli mun pitää kävellä, että voin kaataa alkoholia kurkustani alas :-\  Kyse ei ole uskonnosta vaan omasta asenteesta..

Koko ketjua en ole lukenut, mutta tähän pitänee kommentoida. Mun mielestä baarit on parhaita paikkoja tutustua ihmisiin. Tiskiltä saa alkoholittomia drinkkejä, limua tai kahvia ym, ei tarvi alkoholia juoda eikä olla aamuyöhön asti. Mukaan vaan, ole avoin ja sosiaalinen :)

Luulen, että moni on todella kriittinen kun kyseessä on oma ulkonäkö. Minä ainakin olen, mutta silti en todellakaan haluaisi kuulla mielipiteitä miltä minun pitäisi näyttää. Olisihan se ihan älytöntä jo kysyä täällä että "miltä minun pitäisi näyttää".

Gitta

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 810
  • Elukka
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #183 : 28.12.2018, 11:07 »
Ötökkä painaa tällä hetkellä vain pari kiloa mua enemmän.  :o

Mulla itellä on siis painoindeksi huidellut normaalipainon ylärajalla jo herra ties kuinka kauan. Ja kuka tahansa saa mun kuvista päätellä et oonko liian iso vai en.  ;D Mut joo, mä en oo koskaan kokenu itteeni mitenkään hyvännäköiseksi, enkä oo ollu koskaan vastakkaisen tai etenkään saman sukupuolen silmissä erityisen haluttava. Täällä baarissa oon saanu hurjasti positiivista palautetta mun ulkonäöstä ja alan pikkuhiljaa suhtautua itteeni sellaisena "kohtuullisen hyvännäköisenä".  :))

Mut joo. Kukaan ei oo ajatuksenlukija, eli ei öttis voi tietääkään onko ihminen oikeesti kiinnostunut vai kohteliaasti hymyilevä, näin esimerkkinä. Siitä vaan jutulle, ja jos ei nappaa niin myöhemmin voi koittaa uudestaan uuden kanssa. Ei kai siinä sen ihmeempää ole...

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1449
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #184 : 28.12.2018, 16:00 »
Mut joo, mä en oo koskaan kokenu itteeni mitenkään hyvännäköiseksi, enkä oo ollu koskaan vastakkaisen tai etenkään saman sukupuolen silmissä erityisen haluttava. Täällä baarissa oon saanu hurjasti positiivista palautetta mun ulkonäöstä ja alan pikkuhiljaa suhtautua itteeni sellaisena "kohtuullisen hyvännäköisenä".  :))
Aivan samoin olen itsestäni ajatellut, tosin minulla painoindeksi on lievän ylipainon puolella. Täällä olen saanut hyvänlaista huomiota kropastani, toisaalta ikäkin ilmeisesti on herättänyt mielenkiintoa.
Tokihan voi ulkopuolisilta pyytää mielipiteitä, mutta niitä tulee sit laidasta laitaan.

Retsam

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #185 : 28.12.2018, 16:06 »
Toisen tuomitseminen pelkästään ulkonäön perusteella kertoo tuomitsijan omasta epävarmuudesta-

Aino

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #186 : 28.12.2018, 21:39 »
Mun pää kyllä kääntyisi ja sukat pyörisi jos nämä shortsit ja äijä tulisi vastaan: https://m.imgur.com/gallery/Pa9V5WR   :love:

Mutta Lemmyjä oli vain yksi laatuaan, tuskin maksaa vaivaa kopioida tyyliä. Liityn siis jo monien edeltäneiden kommentoijien kuoroon: asenne ratkaisee, ei kroppa, ei kuteet, ei naama. (Parta tosin auttaa kuten Alexios mainitsi  ;)) Ja mikä vetoaa yhteen, jättää toisen kylmäksi. Ja hyvä niin.  :love:

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #187 : 29.12.2018, 00:47 »
Ötökkä painaa tällä hetkellä vain pari kiloa mua enemmän.  :o

Mulla itellä on siis painoindeksi huidellut normaalipainon ylärajalla jo herra ties kuinka kauan. Ja kuka tahansa saa mun kuvista päätellä et oonko liian iso vai en.  ;D Mut joo, mä en oo koskaan kokenu itteeni mitenkään hyvännäköiseksi, enkä oo ollu koskaan vastakkaisen tai etenkään saman sukupuolen silmissä erityisen haluttava. Täällä baarissa oon saanu hurjasti positiivista palautetta mun ulkonäöstä ja alan pikkuhiljaa suhtautua itteeni sellaisena "kohtuullisen hyvännäköisenä".  :))

Mut joo. Kukaan ei oo ajatuksenlukija, eli ei öttis voi tietääkään onko ihminen oikeesti kiinnostunut vai kohteliaasti hymyilevä, näin esimerkkinä. Siitä vaan jutulle, ja jos ei nappaa niin myöhemmin voi koittaa uudestaan uuden kanssa. Ei kai siinä sen ihmeempää ole...
Onhan se painoindeksi ollut minullakin ylipainon puolella melkein koko ikäni..aina ollut se "pullea poika" ja  varmaan osittain siksi myös koulukiusattu ala-asteella ja läpi yläasteen. Painoindeksi on ollut siellä 37-38 välillä eli "vaikea lihavuus"..ylimääräiset kilot kuitenkin sain hoidettua ihan itse pois, ei humpuukilääkkeitä eikä niitä pussikeittoja. Nyt kaiketi pitäisi keskittyä enemmän henkiseen puoleen mutta eipä sekään auta, että täällä pidetään "subimiehenä jolle kelpaa kuka tahansa dominoiva nainen" (tällä en tarkoita sinua Gitta..vaan aiemmin tässä ketjussa kommentoinutta)
 Jos viimekesä/syksy jotain opetti niin parisuhteessa/rakkaudessa ei ole tärkeää onko kumppani dominoiva vai ei..oikean ihmisen osuessa kohdalle minä voin elää ilmankin BDSM:ää. Opin myös sen, että mulla on paljon annettavaa kun oikea osuu kohdalle ja nyt pyrin tekemään kaikkeni asian eteen..

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #188 : 29.12.2018, 01:27 »
Kun sä öttiäinen nyt kerran kysyt suoraan millainen mieskroppa naista kiinnostaa ja mitä sun pitäisi itsellesi tehdä..niin vastaanpa nyt suoraan Omalta kantiltani.
Mua viehättää ”äijämäinen” kroppa, leveät hartiat, leveä selkä, hyvä perse ja vahvat reidet.
Se mikä sun kuvissa näkyy..mun makuun käytät liian naisellisia housuja, liian kireitä ja liian korkeavyötäröisiä. Ja posetkin liian naismaisia mun makuun.
Noin. Siinäpä nyt suora vastaus kysymykseesi.
Ihan oikeasti oon kuitenkin sitä mieltä, että viehätyn luonteesta. Monista eri tyypeistä. Huonosta itsetunnosta en koskaan. Samaa mantraa siis jatkan. Sun kanssa jonkun verran viestitelleenä sanoisin myös, että oot ihan liian huolissasi siitä mitä muut susta ajattelee. Sen sijaan että oisit esmes ihan vain oma itsesi ja toisit persoonaasi esiin. Ja voisi jutella niitä näitä eikä vain pohtia miksi seuranhaku menee aina pieleen.
Mutta..eihän sua ees kiinnostanut baari ja baarilaisten mielipiteet..vai miten se meni.

scar

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #189 : 29.12.2018, 02:39 »
Paino-indeksiin: Mä olen sen mukaan sairaalloisen ylipainoinen- eli hengenlähtö jo lähellä ylipainoni vuoksi..hehe.
Laitan pårnåkuvan valasruhostani tonne galleriaan joku päivä. Imekää parsaa sitte,nii ;D

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #190 : 29.12.2018, 15:15 »
Kun sä öttiäinen nyt kerran kysyt suoraan millainen mieskroppa naista kiinnostaa ja mitä sun pitäisi itsellesi tehdä..niin vastaanpa nyt suoraan Omalta kantiltani.
Mua viehättää ”äijämäinen” kroppa, leveät hartiat, leveä selkä, hyvä perse ja vahvat reidet.
Se mikä sun kuvissa näkyy..mun makuun käytät liian naisellisia housuja, liian kireitä ja liian korkeavyötäröisiä. Ja posetkin liian naismaisia mun makuun.
Noin. Siinäpä nyt suora vastaus kysymykseesi.
Ihan oikeasti oon kuitenkin sitä mieltä, että viehätyn luonteesta. Monista eri tyypeistä. Huonosta itsetunnosta en koskaan. Samaa mantraa siis jatkan. Sun kanssa jonkun verran viestitelleenä sanoisin myös, että oot ihan liian huolissasi siitä mitä muut susta ajattelee. Sen sijaan että oisit esmes ihan vain oma itsesi ja toisit persoonaasi esiin. Ja voisi jutella niitä näitä eikä vain pohtia miksi seuranhaku menee aina pieleen.
Mutta..eihän sua ees kiinnostanut baari ja baarilaisten mielipiteet..vai miten se meni.
Minulla on työnalla ne vahvemmat käsivarret ja muutoinkin ylävartalon lihakset joilla saan sitä äijämäisyyttä hiukan lisää..toki sitä varmaan saisi lihomalla entisiin mittoihin (jos 182cm ja +100kg on äijämäistä)

 Nuo korkeavyötäröiset nahkahousut on minulle sitä fettarimateriaalia enkä arjessa niin pukeudu..tänne Baariin ei vaan saa latailla niitä "arkivaatekuvia". En siis pukeudu kuten kuvagalleria antaa ymmärtää.
 En toki hirveästi välitä isoista housuista mutta kaapissa kyllä on väljempiä farkkuja joita myös käytän..mutta tässä varmaan pätee se, että mistä toinen tykkää onkin toiselle turn-off? Joku ehkä saattaa tykätä noista mun tiukoista shortseista?

Baarilaisten mielipiteet kyllä kiinnostaa vaikka täällä usein törmää siihen, että joidenkin baarilaisten suhtautumisesta ja asenteista huomaan olevani skenen alinta pohjasakkaa vain koska olen alistuva mies..ja em. syystä se identiteetti on alkanut rakoilla. Oon ollut/olen aliatuva mies mutta oon myös helvetin paljon enemmän.

Retsam

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #191 : 29.12.2018, 15:45 »
Pääasiassa täällä pullistelevat ne muutamat nikit jotka eivät lainkaan pärjäisi niillä sirpalekunnista muodostuvilla suvaitsemattomuuden selkosilla ja raukoilla rajoilla jossa öttiäinen elelee.. siellä seutukunnilla ja ylämailla nainen on nyrkin ja hellan välissä oleva synnytyskone tahi vaihtoehtoisesti siiri angerkoskimainen huushollerska...emen...

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #192 : 29.12.2018, 15:50 »
Alistuva mies ei ole skenen pohjasakkaa. En ymmärrä, miten suuntautuminen voisi määrittää "skenestatuksen".

Kaikkee sitä kuulekin ko vanhaksi elää.


ametistiaurinko

Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #193 : 29.12.2018, 16:04 »
Oon ollut/olen aliatuva mies mutta oon myös helvetin paljon enemmän.

Hahmotatko muut kinkytaipuvaiset ihmiset ensisijaisesti heidän taipuvaisuutensa mukaan? Vai mistä tuo ajatus lähtee että "oon myös helvetin paljon enemmän"? Kaikkihan ovat paljon enemmän kuin sitä, mitä harrastavat joskus ja jouluna.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #194 : 29.12.2018, 16:12 »
Alistuva mies ei ole skenen pohjasakkaa. En ymmärrä, miten suuntautuminen voisi määrittää "skenestatuksen".

Kaikkee sitä kuulekin ko vanhaksi elää.

Näin. Kukaan ei ole skenen pohjasakkaa ellei sellaiseksi heittäydy ja siihen ala uskomaan.
Ja noin muutenkin, jokainen täällä on paljon paljon enemmän kuin suuntautumisensa.
Jokaisella on (toivon mukaan) myös ns.siviiliminä, työt, opinnot, perhe, ystävät ja muu elämä. Kauhea ajatus, että kenenkään persoona olisi vain fooruminikki ja skenestatus  ???