Kirjoittaja Aihe: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?  (Luettu 36469 kertaa)

scar

  • Vieras
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #45 : 04.01.2019, 23:53 »
Elämänkokemukseen todettava yksi ajatus: Nykyisin "asiakkaani" ovat keskimäärin 80-100 vuotiaita,enkä kohtaa ns.pätemistä juurikaan. Käsittämätöntä kärsivällisyyttä ja muutoksien sietämistä lähinnä,vaikka ei sellaisia olosuhteita toivoisi enää noin vanhoille.

No menee jo ihan aiheen ohi,mutta tuo elämänkokemuksen mitätöinti kokonaan kalskahti.
Olen onnekas,kun saan kohdata elämän "veteraaneja",jotka vielä ilkikurisesti laskee leikkiä ja halaa,vaikka on jo ikää vähintään riittävästi ja tolkuton määrä kokemuksia,joista olis voinut katkeroitua,huh.  ;D

Shewolf83

  • Vieras
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #46 : 05.01.2019, 13:06 »
Samalta tuntuu täälläkin ja ikä 35v...
Vaikea löytää seuraa  :'(

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #47 : 05.01.2019, 14:14 »
Samalta tuntuu täälläkin ja ikä 35v...
Vaikea löytää seuraa  :'(

Yhä ne Miitit!

Piilukko

  • Vieras
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #48 : 05.01.2019, 17:33 »
Elämänkokemusta voi kartuttaa monella tavalla. Mahdollisesti ikänsä samassa työssä ja samalla paikkakunnalla ja samoissa kaveripiireissä peruselämää elänyt sinkku 40-vuotias on elämänkokemattomampi, kuin kahdessa maassa asunut, useampaa työtä ja yrittämistä kokeillut ja lapsen saanut 25-vuotias. En ole ihan varma, mitä se elämänkokemus on, mutta luulisi, että leveämmän elämää kokenut tosiaan voisi porhaltaa pitkälle ohi sellaisesta, joka elää toistuvaa arkea? Itsensä kehittäminen peruskoulutuksen jälkeen myös voisi tehdä huiman eron, vaikka iät ovat samat.

Belldandy

Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #49 : 05.01.2019, 19:02 »
Hyvä aihe kohta 42-vuotiaalle subille. Tottakai asia on mietityttänyt useinkin, osin myös siitä johtuen, että puolisoni/Herrani on minua 10 vuotta nuorempi ja en voi enää kumppanina tarjota sellaisia asioita kuin hänen ikäiset ja nuoremmat naiset. Lähinnä tarkoitan tällä mm.  perhekeskeistä elämää.

Tämän 3 vuoden D/S suhteen kokemuksen perusteella voin vaan todeta, että ikä on vain numeroita. Vaikka itsekin olen aina viehättynyt vanhemmista "setä-miehistä"  olen joutunut toteamaan, että loppujen lopuksi suhteessa on kyse kahden ihmisen halujen kohtaamisesta, kunnioittamisesta ja avoimuudesta.

Jos puhutaan elämänkokemuksesta, niin minun kohdallani se tarkoittaa avarakatseisuutta, itsensä hyväksymistä ja avoimuutta. Voin sanoa olleeni 20- vuotiaana liian kiltti ja miellyttämisenhaluinen, vaikkakin minulla oli tiukkoja mielipiteitä jostain asioista.


« Viimeksi muokattu: 07.01.2019, 17:43 kirjoittanut Belldandy »

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #50 : 05.01.2019, 19:06 »
Mä en koskaan ole oikein jaksanut välittää omasta tai kumppanin iästä. Tässäkin on kyllä yksi poikkeus; itseäni nuoremmalle mun on hankala alistua. Toki, sitäkin on tapahtunut.

Itse olen sen huomannut, että parikymppisissä vielä asuu sellaista naiivia itsekkyyttä, joka kolmekymppisistä on karissut pois.

Ikä, vanheneminen. Ei nuo pelota. Enemmän pelottais, että olis koko elämänsä vain se pillu kaikille. Ei koskaan nainen kenellekään.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1019
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #51 : 05.01.2019, 19:49 »
Samalta tuntuu täälläkin ja ikä 35v...
Vaikea löytää seuraa  :'(

Kolmevitosena nainen on parhaimmillaan,suurimmat kriisit on ohi ja vaihdevuosiin vielä aikaa  :)

ametistiaurinko

Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #52 : 05.01.2019, 19:56 »
Samalta tuntuu täälläkin ja ikä 35v...
Vaikea löytää seuraa  :'(

Kolmevitosena nainen on parhaimmillaan,suurimmat kriisit on ohi ja vaihdevuosiin vielä aikaa  :)

No voihan vittu sentään. Mitä tahansa länkytystä sinulla onkaan tarjottavana vanhenevista naisista ja vaihdevuosista niin ole hiljaa kun et mitään mistään tiedä. Helvetti että on myötähäpeänappulat taas kaakossa.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1019
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #53 : 05.01.2019, 20:05 »
Samalta tuntuu täälläkin ja ikä 35v...
Vaikea löytää seuraa  :'(

Kolmevitosena nainen on parhaimmillaan,suurimmat kriisit on ohi ja vaihdevuosiin vielä aikaa  :)

No voihan vittu sentään. Mitä tahansa länkytystä sinulla onkaan tarjottavana vanhenevista naisista ja vaihdevuosista niin ole hiljaa kun et mitään mistään tiedä. Helvetti että on myötähäpeänappulat taas kaakossa.

Kait mää ny tiedän minkäikäsistä naisista eniten tykkään  :)
Mitähän pahaa mää sanoin kun noin koville otti ? 

Samara

  • Vieras
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #54 : 05.01.2019, 20:26 »
En ehtinyt lukea koko ketjua ja ehkä parempi etten luekaan. Siis tosi hyvä aihe ja tää asia on välillä lähiaikoina käynyt mielessä, mutta just huomenna tulee 30 vuotta täyteen, niin ehkä vähän liiankin ajankohtainen, enkä todellakaan kaipaa mitään ikäkriisiä nyt. Varmaan parempi palata ketjuun vasta sitten kun huomaan että 30 on oikeesti vielä niiiiin nuori  :D
Monet tässä on maininnutkin että vasta 35 on se maaginen raja, niin on vielä sit tuo 5 vuotta aikaa leikkiä viatonta ja jakaa setämiehille  O:-)

Tuli

  • Vieras
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #55 : 05.01.2019, 20:31 »
Mun mielestä kaikki ihmiset ovat parhaimmillaan juuri sen ikäisinä kuin nyt ovat. Epätäydellisinä, kehittyvinä, ehkä elämän haavoittaneina ja niistä ylös nousseina. Rypyt ja raskausarvet kertovat eletystä elämästä ja kullakin hetkellä ihminen on ihan oma kiehtova itsensä.

Ei ole olemassa ei-kiinnostavia ihmisiä. On vain ihmisiä, joiden tarinaa et tunne.

Joy

  • Vieras
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #56 : 05.01.2019, 20:53 »
Samalta tuntuu täälläkin ja ikä 35v...
Vaikea löytää seuraa  :'(

Kolmevitosena nainen on parhaimmillaan,suurimmat kriisit on ohi ja vaihdevuosiin vielä aikaa  :)

No voihan vittu sentään. Mitä tahansa länkytystä sinulla onkaan tarjottavana vanhenevista naisista ja vaihdevuosista niin ole hiljaa kun et mitään mistään tiedä. Helvetti että on myötähäpeänappulat taas kaakossa.

Kait mää ny tiedän minkäikäsistä naisista eniten tykkään  :)
Mitähän pahaa mää sanoin kun noin koville otti ?

Niin, *minä* tiedän. Jotenkin minusta tuntuu, että nyt palasimme takaisin lähtöruutuun, Selinan viestiin ja siihen 35 vuoden ikään. Ja siihen, mistä ei oikeastaan (monista äärimmäisen hienoista kommenteista ja vastauksista huolimatta) ei ole puhuttu -  Domin mieltymyksistä ja Domin katseesta. Domin vastuusta ja selkärangasta.

Vaihdevuosikorttia ei kannata vilautella missään vaiheessa.

Retsam

  • Vieras
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #57 : 05.01.2019, 23:10 »
Vastuunpakoilua vai pelkoako???

Domin mieltymykset ja Domin katse seuloo..
Kyllä niin tekee,mutta ei ulkonäkö tai ikäkysymyksen ollessa se pääprioriteetti.

Henkilökohtaisesti toivon seulovani pois kaikki ylikasvaneet koulukiusaajat, disserihäirikset ja kielioppinasut.
Olen saanut niistä tarpeekseni ja arvostan toki itseäni niin paljon etten enää  huoli edes sellaisen ystävää kumppanikseni. Siksi seurailen pitkän aikaa ja joskus käy myös niin että hyväkin aie kaatuu ihan kalkkiviivoilla.

Minulla on 30 vuoden kinkyilyelämän jälkeen täysi oikeus olla ronkeli,eikä tämä ronkelius todellakaan ole sidonnainen ikäkysymykseen tai ulkonäköön.

Edessä on vielä hyviä vuosia ja varmasti mahtavia hetkiä ja ilolla käyttäisin hankkimaani kokemusta tuottaakseni jollekkin turvallista mutta ah niin hekumoivaa nautintoa.

Typerimpien osalta tässäkin ketjussa on ilmeisimmin pelkkänä provoamistarkoituksena esitetty  Uuno Turhapuromaisesti väitteitä jostakin tietystä  naisen iästä Uunomaisine naistentauteineen...
Valitettavasti totuus on monitahoinen,se ei sujahda niinkuin pyöreä palikka neliskanttiseen reikään. eli valitettavasti tiedän tapauksia jossa jo alaluokilla esiin noussut kiusaaminen,vähättely jne.. 
 siis kaikentasoinen perseilykäytös vain korostuu ja voimistuu vanhemmiten korreloiden suoraan oman elämän epäonnistumisiin ja vastoinkäymisiin.....
Osalla tämä  taktinen kosto ja kaverin elämän dissaaminen on suoraan kotoa opittu ja kopioitu käytösmalli, kielii yleensä  turvattomasta lapsuudesta ja moniongelmaisesta sekä henkisesti rikkinäisestä kodista.

Työelämässä toimin asiantuntijatehtävissä.Meitä oman alani auktorisoituja asiantuntijoita ei ole montaa sataa.
Tyttäreni Joulutodistus oli 9,7. Suunnitelmissa on suuntautua akateemiselle alalle,mutta mitään pätkätöissä rimpuilevaa valkokaulusköyhällistöä hänestä ei kuulemma edes tule, on näet niin että hän lukee lisää ja isin piikkiin. Kerran minun oli tehtävä valinta siis tyttäreni kokonaisvaltaisen  hyvinvoinnin ja oman villin ja ah niin antoisan seksielämäni välillä. Subi hävisi tämä vastaus lienee kaikille ilmiselvä, ypönä kun elelen.
 
Suurimmalla osalla vastaajista ja kokemuksistaan kirjoittaneilla on todella hyviä näkemyksiä ja ketju on tuikitarpeellinen avaamaan niitä kipupisteitä joita parinmuodostuksessa on ympärinsä.

Mikäli muutaman perseilijän näkemys siitä että nainen on yli-ikäinen ja täysin käyttökelvoton tuon maagisen 35 vuoden jälkeen niin muistuttaisin että jenkkilässä siihen ikään loppuu ns. nuoren miehen eli nöösipojan kausi..
Tässä asiassa mistä on puhe  siis seksissä ja sen toteuttamisoikeuden loppumisesta ei todellakaan ole yläikärajaa.Sitä ei tiettävästi ole myöskään Jenkkilän talouselämässä???

Vaikka pakkaus ns. vanhenisi niin kukaan ei voi osoittaa naisesta Bäst Före- parasta ennen ,nyt stoppaa seksi enää se ei suju niinkuin meistä miehistä.
 Ja mikäli joku ei ymmärtänyt niin lainaan Junnu Vainiota " mies kun tulee tiettyyn ikään eihän sillä pelaa mikään,sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta.."

Mitä taasen tulee nuoriin neitokaisiin niin ei se vanha mies,nuori nainen yhdistelmä ollut mitenkään outo takavuosina..
Nykyisinhän tuota kuvannee parhaiten  meidän kaikkien yhteinen Presidenttipari..

Jos nyt joku tästä sai selvennystä omaan tilanteeseensa niin ihan ok.

Skenessä liikkuu toki hyvin paljon upeita naisia,joissa ei vuodet näy, sanoisin että rotuvalioita ja todellista silmäkarkkia.
Ei haittaa vaikka on harmaantunut pää,kun se ylväästi katsoo sieltä jostakin ja ryhdikkäästä olemuksesta huomaa että kaikki on hyvin.
Peppu keinuu korkkareissa vuosikymmenten tuomalla varmuudella ja se kopina- naminamia, junou

Toisaalla on se nuoren Bambin lailla arkailevasti liikkuva ja ympärilleen päilyilevä nuori neitokainen jonka vienosti esiolläolevat sulot eivät ole ihan vielä saaneet kokea kaikkea mahdollista..

Tähän onkin hyvä lopettaa mennä viimein ja ottaa pari moukkua Meukowia lämmikkeeksi ja jättää mielikuvitukselle hieman rajaa, eihän sitä tiedä että jos.....

 

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #58 : 05.01.2019, 23:35 »
Ikäkriisiä tässä pukkaa muutenkin itsellä..
Mutta musta olis kamala ajatus että olisi nyt 44.vuotiaana jo parhaat päivänsä nähnyt eikä enää kelpaisi.
Että joutaisi romukoppaan.
En ole päässyt kunnolla edes vauhtiin.
Odotan vielä kukkaan puhkeamistani.
Niin en suostu kyllä ihan vielä luovuttamaan, en varmasti.  >:D

Niinhän ne sanoo että ikä on vaan numeroita.
Mulle aina sanotaan että olen paljon ikäistäni nuoremman näköinen ja oloinen.
Mä luotan sisäiseen vetovoimaan jos ulkoinen ei riitä  ;D
« Viimeksi muokattu: 05.01.2019, 23:54 kirjoittanut kuunlilja »

Feird

  • Vieras
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #59 : 05.01.2019, 23:51 »
Kolmevitosena nainen on parhaimmillaan,suurimmat kriisit on ohi ja vaihdevuosiin vielä aikaa  :)

No voihan vittu sentään. Mitä tahansa länkytystä sinulla onkaan tarjottavana vanhenevista naisista ja vaihdevuosista niin ole hiljaa kun et mitään mistään tiedä. Helvetti että on myötähäpeänappulat taas kaakossa.

Kait mää ny tiedän minkäikäsistä naisista eniten tykkään  :)
Mitähän pahaa mää sanoin kun noin koville otti ? 

No mielialaoireet kuuluu vaihdevuosioireisiin että ei kai se ihme ole jos joku vaihdevuosi-ikäinen vähän vetää herneet nenuun. Toisaalta eihän se ihme ole jos seuranhaku takkuaa jos asenne on toi...  ::)

Mut totta puhuakseen varmasti kaikenikäsille löytyy ottajia kuten tässäkin keskustelussa on käyny ilmi. Varsinkin ku deitti-ilmoja lukee ni aika laajalla ikäskaalalla porukka hakee seuraa. Se että joku preferoi nuorempia ei tarkoita että kaikki olis nuorten ja kokemattomien perään. Ja ihmisessä on muitakin ominaisuuksia kuin ikä, pelkän iän perusteella tuskin kukaan seuraa hakee.