Kirjoittaja Aihe: Flikkametsä 8.3.2019 klo 19-02 @ Club X  (Luettu 37261 kertaa)

Tuhmakisu74

  • Vieras
Vs: Flikkametsä 8.3.2019 klo 19-02 @ Club X
« Vastaus #105 : 09.03.2019, 11:49 »
Kiitos, olipa hienosti järjestetyt bileet kaikkinensa!  :love: Vähän harmitti etten uskaltanut vielä rohkeammin lähestyä mielenkiintoisia ihmisiä, mutta sosiaalisuuskiintiön rajat tulivat vastaan. :D Oikein tyytyväinen illan antiin silti.  :)

Isla

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 73
  • Sitoja, sadomasokisti, switch
  • Galleria
Vs: Flikkametsä 8.3.2019 klo 19-02 @ Club X
« Vastaus #106 : 09.03.2019, 12:33 »
Kiitos munkin puolesta ihan valtavasti kaikille (ja erityisesti kiusattavilleni, hihiii :love:), parhaat bileet missä olen itsekään koskaan ollut! :love: Aidosti turvalliselta tuntuva tila ja mahtavat kanssa-ihmiset.

Tätä lisäääää  :love:

Velma

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 218
  • Vulva Violentia
  • Galleria
Vs: Flikkametsä 8.3.2019 klo 19-02 @ Club X
« Vastaus #107 : 09.03.2019, 13:00 »
Kiitoksia tosi mainioista ja makeista bileistä!!!! Mulla oli lämmin ja turvallinen olo, koin ilmapiirin tosi hyväksyväksi. Toivon et just tämmösiä bileitä järjestettäis useamminkin.

dos

Vs: Flikkametsä 8.3.2019 klo 19-02 @ Club X
« Vastaus #108 : 09.03.2019, 13:02 »
Kiitos järjestäjille upeasti organisoidusta tapahtumasta!

Ja osallistujat: olitte kaikki ihan helvetin siistejä  :love:

Pinni

  • Vieras
Vs: Flikkametsä 8.3.2019 klo 19-02 @ Club X
« Vastaus #109 : 09.03.2019, 13:43 »
Suuri kiitos järjestäjille :love: :love: Oli parhaimmat bileet missä olen ollut. Aivan ihana ja hyväksyvä tunnelma  :blank::love:

Acanth

  • Vieras
Vs: Flikkametsä 8.3.2019 klo 19-02 @ Club X
« Vastaus #110 : 09.03.2019, 15:45 »
Leijun edelleen maan yläpuolella, oli aivan ihanat bileet! Kiitos järjestäjät, esiintyjät, DJ ja kanssajuhlijat :love: Niin hyvä tunnelma ja fiilis!

Whitefox

Vs: Flikkametsä 8.3.2019 klo 19-02 @ Club X
« Vastaus #111 : 09.03.2019, 16:43 »
Aivan ihanat bileet ♥ kaikki oli tosi hyvin toteutettu. En ole koskaan ollut vastaavissa juhlissa, mahtava fiilis, Ihania naisia. Odotan jo innolla seuraavia bileitä  - kiitos-

mei_

  • Vieras
Vs: Flikkametsä 8.3.2019 klo 19-02 @ Club X
« Vastaus #112 : 09.03.2019, 20:09 »
Rakkaat vieraat,

me järjestäjät haluamme kiittää teitä siitä rohkeudesta ja avoimuudesta, jolla te kaikki lähditte samoilemaan ihkaensimmäiseen Flikkametsään. Toivomme luoneemme ympäristön, joka tarjosi valoa, lämpöä ja suojaa räntäsateen ja pimeyden keskellä. Me olemme onnellisia, että saimme jakaa tämän upean kokemuksen kanssanne.

Kaikki nämä ihanat viestit lämmittävät jo kovasti mieltä! Mutta koska tällaisten bileiden polku on melko koskematon, arvostaisimme erityisesti, jos teillä olisi aikaa kirjoittaa meille palautetta! Teille on jo lähtenyt palautelomake sähköpostilla, ja siihen voi vastata nimettömästi. Mikäli sellaista ei kilahda luukusta, palautetta voi antaa myös osoitteeseen: flikkametsa@gmail.com. Palautteen perusteella meidän on mahdollista kehittää toimintaamme.

LÄMMIN KIITOS <3

Hirvaz

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 494
  • Murrur.
  • Galleria
Vs: Flikkametsä 8.3.2019 klo 19-02 @ Club X
« Vastaus #113 : 10.03.2019, 10:06 »
Oli epäilemättä lystiä. Oliko teillä siellä enemmän panemista kuin privaattitiloissa järjestetyissä pervojen peruskekkereissä yleensä?


  * )

Lumikello

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 92
  • Someday but not today/ I will take the easy way
  • Galleria
Vs: Flikkametsä 8.3.2019 klo 19-02 @ Club X
« Vastaus #114 : 10.03.2019, 21:54 »
Oli epäilemättä lystiä. Oliko teillä siellä enemmän panemista kuin privaattitiloissa järjestetyissä pervojen peruskekkereissä yleensä?


  * )

What happens in Flikkametsä, stays in Flikkametsä  8)

Lily

Vs: Flikkametsä 8.3.2019 klo 19-02 @ Club X
« Vastaus #115 : 11.03.2019, 08:47 »
Tässä tapahtumasta tasaannuttuani..

Ei voi sanoa kuin iso KIITOS järjestäjille :love: varaisin jo lippuni seuraaviin metsiin jos se olisi mahdollista :love:

Tän lämminhenkisemmissä bileissä en ole koskaan ollut.

Illan ”osa-aika” seuralaiselle suurkiitos silmien avaamisesta :love:

Tästä on hyvä jatkaa, nähdään flikat :love:

Hirvaz

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 494
  • Murrur.
  • Galleria
Vs: Flikkametsä 8.3.2019 klo 19-02 @ Club X
« Vastaus #116 : 11.03.2019, 20:48 »
Oli epäilemättä lystiä. Oliko teillä siellä enemmän panemista kuin privaattitiloissa järjestetyissä pervojen peruskekkereissä yleensä?


  * )

What happens in Flikkametsä, stays in Flikkametsä  8)

Jep, tätä ei ollut vaikea arvata, täsmällinen muotoilu ja mahdollinen aggression aste lähinnä uteloitti. >:-]


  * )

mour

  • Vieras
Vs: Flikkametsä 8.3.2019 klo 19-02 @ Club X
« Vastaus #117 : 13.03.2019, 01:57 »
Huh! Täytyy sanoa et nää on parhaat bileet toistaiseksi missä oon ollut, yritän nyt muistaa mikä kaikki oli ihanaa:

- alun harjoitteet jotka oikeasti auttoi rikkomaan jään ja sitten lähestymään muita luontevalla tavalla
- miten paikka oli koristeltu, joku muu olisi ehkä aatellut et pinkkii ja pillun kuvat seinille ja ollu et päivää, mut ihana kasvimetsäkukkateema ja pienet tyynypesät joka paikassa oli niin mainioita
- musiikki oli just ässä ja sopivan kovalla/hiljaisella, ihanaa olla bileissä missä ei soi nine inch nails kerrankin :--D
- fiilis! en osaa selittää miksi mutta olihan täällä tosi erilaista olla kuin yleisissä kinkybileissä, oli lämmintä ja sellainen olo et oon tervetullut

ainoo miinus että LIIAN LYHYT.... kyllä alko väsyttää loppupuolella mutta melkeen ois silti voinut olla ainakin 3 tuntia vielä..tai seuraavana päivänä lisää, tai oispa sinne voinu jäädä nukkumaan ....

... jokatapauksessa, jos näitte mut täällä bileissä niin tiedätte et mua saa lähestyy flikkametsän ulkopuolellakin sit jos tuntuu että jäi juttelematta ja ois halunnu, mä olisin halunnut lähestyy vaikka kuinka montaa ihmistä mutta ei ollut vaan aikaa ..... toivottavasti törmätään vielä  :love: flikkametsä sydämessäni ikuisesti

Dolores

  • Vieras
Vs: Flikkametsä 8.3.2019 klo 19-02 @ Club X
« Vastaus #118 : 13.03.2019, 11:37 »
Oli epäilemättä lystiä. Oliko teillä siellä enemmän panemista kuin privaattitiloissa järjestetyissä pervojen peruskekkereissä yleensä?


  * )

What happens in Flikkametsä, stays in Flikkametsä  8)

My thoughts exactly.  8)

Dolores

  • Vieras
Vs: Flikkametsä 8.3.2019 klo 19-02 @ Club X
« Vastaus #119 : 13.03.2019, 11:47 »
ainoo miinus että LIIAN LYHYT.... kyllä alko väsyttää loppupuolella mutta melkeen ois silti voinut olla ainakin 3 tuntia vielä..tai seuraavana päivänä lisää, tai oispa sinne voinu jäädä nukkumaan ....

Oon ihan samaa mieltä! Tuntui, että olisin voinut pitää paikkaa pystyssä vielä pari tuntia lisää.  :) Klo 19 aloitus oli juurikin perjantain takia, jotta ihmisillä ei tuu hirvee kiire töistä bileisiin, mutta ensi kerralla yritetään saada bileet lauantaille, niin voi aloittaa aikaisemmin (esim työpajoilla tms).  :love:

——

Muistutus kaikille flikkametsäläisille, että bileissä nähdyt Huppukiva.fin lelut ovat 15.3. asti alennuksessa. Jos et ottanut bileissä talteen nettiosoitetta voit kysellä sitä minulta flikkametsa@gmail.com tai privaviestillä täällä / FetLifessä (pikkuhoro).

——

Lopuksi vielä iso kiitos.  :love: :love: :love: Heräsin lauantaiaamuna, katsoin tähän ketjuun tulleita palautteita ja itkin liikutuksesta. Mä oon tosi onnellinen siitä miten bileet menivät, ja haluan ehdottomasti jatkossakin järjestää teille yhtä nautinnollisia tapahtumia.  :love: