Kirjoittaja Aihe: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli  (Luettu 5046 kertaa)

Myskirotta

• Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Because I can.
  • Galleria
Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #60 : 11.07.2019, 22:36 »
Omasta mielestä aisurin ei kuulu tietää mitä hotwife tekee, saati alkaa kuulustella aiheesta. Kiltisti odottaa mitä häntä ylempi käskee ja jos kertoo kaikki rivoudet mitä kyvykäs orhi teki niin ottaa tiedon tyytyväisenä vastaan ja iloinen kun nainen kerrankin sai sitä mihin aisuri ei pysty.

Itse en ajattele, etteikö aisuri pystyisi minua tyydyttämään. Pystyisi varmaan, jos A) minulle riittäisi yksi tyydyttäjä ja B) antaisin hänelle mahdollisuuden. Mutta ei riitä, enkä anna. Joten on aivan yhdentekevää, mihin aisuri pystyy tai ei pysty, kuhan pystyy noudattamaan käskyjäni. Tarvitsen kuitenkin kaikenlaista palvelua, vaikken häntä kyntäjäksi tarvitsisikaan. Ja jos käsken aisuria tyydyttämään minut, silloin varmasti pystyy, koska se on käsky.

Jukeman

« Vastaus #61 : 11.07.2019, 23:21 »

Itse en ajattele, etteikö aisuri pystyisi minua tyydyttämään. Pystyisi varmaan, jos A) minulle riittäisi yksi tyydyttäjä ja B) antaisin hänelle mahdollisuuden. Mutta ei riitä, enkä anna. Joten on aivan yhdentekevää, mihin aisuri pystyy tai ei pysty, kuhan pystyy noudattamaan käskyjäni. Tarvitsen kuitenkin kaikenlaista palvelua, vaikken häntä kyntäjäksi tarvitsisikaan. Ja jos käsken aisuria tyydyttämään minut, silloin varmasti pystyy, koska se on käsky.
Vähän ristiriitaista, jos riittäisi yksi, kyllä tyydyttäisi jos käskisin🤔

napakettu

• Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Quickin oma
  • Galleria
« Vastaus #62 : 12.07.2019, 17:24 »
Kiinnostavia ajatuksia tässä ketjussa.

Meillä on noita 3-7 osallistujan kimppailukokemuksia ja 1n2m-kokemuksia, sekä D/s-pohjalta että swingeröiden. Niistä vaan ei tuollaista "aisuri"-asetelmaa tunnista. Aika typerän ahdas määritelmä perusasetelmalle sinänsä.

Meillä toive asetelman suhteen on lähtenyt multa, oletan, koska joskus muinoin pääsin sellaisen session kokemaan ja sitä on tullut fiilisteltyä vuosien ajan. Ja kun mahdollisuus kimppailuihin tuli muutenkin, heräsi ajatus tuon 1n2m-asetelman toistamisesta.

Meillä se, että olen toivonut tuollaista asetelmaa, ei muuta sitä, että olen sub. Se, onko kolmas osapuoli D, ei ole olennaista. Jos hän on D, hän on sitä Quickin kanssa yhdessä ja tasavertaisina, mutta ei siis todellakaan dominoiva Quickille vaan mulle. Ja jos hän on sub, hän on sitä Quickille, ei mulle. Se, että hän kokee olevansa vain vanilja, sopii meille myös. Viimeinen sana tilanteissa on kuitenkin luonnollisesti Quickillä, joka vastaa musta sessiossa.

Vierailevan osapuolen suhteen Quick on määrittänyt jonkin verran mitä tehdään ja mitä me toivotaan ja sitten on kuulosteltu mitä vierailija toivoo. Kaikki yhdessä ollaan keskusteltu siitä myös, jos vierailija niin haluaa. Erityisesti en halua olla niissä keskusteluissa mukana, kun luotan Quickiin itseni suhteen täydellisesti ja tiedän että multa kysytään asioita, jos niitä on tarpeen kysyä. Enkä halua olla vastuussa suunnitteluista tai edes tietää niistä.

Mitään alistetun aisurin asemaa näihin meidän kimppailuihin ei todellakaan liity eikä sellainen kiinnosta kumpaakaan. Myöskään passiivinen seuraaminen sivusta oman kumppanin panemista ei ensisijaisesti ole se juttu joka kiinnostaisi.  Kyllä sekin siis kiinnostaa, molempia, mutta ei siihen liity mitään alistumisen elementtejä edes mulla subina. Riittää, kun saan välillä session aikana nauttia katsomisesta.

Väärin kinkyilty..?  ;D

Meidän sessiokertomus aiheeseen jonkin verran liittyen löytyy täältä:
https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=24554.msg445819;topicseen#new

Jukeman

« Vastaus #63 : 12.07.2019, 18:07 »
Cuckold oma juttunsa. Jotkut siitä pitää eikä se muilta pois ole tai sen tuomittavampaa.

IKRM

• V.I.P.
  • kizzzan Herra
  • Galleria
« Vastaus #64 : 12.07.2019, 22:36 »
Jahas, uusia termejä lanseerattavaksi.

TrueHotWife ja karkkikauppa-aisuri.

IKRM

vila

• Vieras