Kirjoittaja Aihe: Mitat seuranhaussa  (Luettu 36283 kertaa)

vila

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 382
  • Ghetto subi
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #135 : 04.12.2019, 13:45 »
Eix niihin roikkuvia häppäreihinki oo jotain intiimikirurgiaa olemassa? Tässä ketjussa taisi olla sellaisistakin puhetta. Tai siis ainaki jos ne jotenki myös terveydellisenä haittana, ja varmaan siis sellaisen voi teettää tietysti myös pelkästään esteettisistä syistä  :)

Jos viittaat (toivon todella ettet) kommenttiin, jonka olen itse saanut eräällä pervofoorumilla niin... minun sukuelimeni eivät ole millään tavoin poikkeavat eikä niissä muutenkaan ole mitään vikaa. Ei, en aio postata kuvaan todisteeksi - käyttäjät ovat olleet tyytyväisiä. Koin tarpeelliseksi kommentoida, koska olen useita kertoja nettimaailmassa törmännyt hyvin epäterveeseen ajatteluun siitä että jos nainen ei kykene saamaan vaniljaseksissä helposti orgasmia niin syytä etsitään naisen fyysisestä vartalosta.

ghettoblaster

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #136 : 04.12.2019, 14:26 »
Mun puolesta kaikki saa tehdä ja teettää omille vehkeilleen mitä haluaa. Kauheasti en pysty arvostamaan sitä, että jonkun toisen pillua (tai kyrpää, tai persettä, tai tissejä) arvostellaan esteetiikan kannalta.

Terveyssyyt on ihan hyvä syy teettää plastiikkakirurgiaa, estetiikan takia suoritetut kirurgiset toimenpiteet on mun mielestä vähän arveluttavia.... mutta, kaikki saa tehdä mitä haluaa.

Eräs eksä harmitteli kun sen melko ok:t tissit oli kakaroiden toimesta imetty ihan kuiviin. Mun mielestä ne oli ihan mukavat ennen lapsia ja niiden jälkeenkin, toisaalta ne oli myös tosi mukavat sitten sen boob jobin jälkeenkin. Mukavan näköiset, tuntuiset ja herkkyyskin oli vielä tallella. Tosi hyvät tissit operaation jälkeen, mutta myös kuiviin imettynä ja myös v. 2000 kun oli vielä jonkunlaista timmiä nuoruustissiä, maailma oli vielä kiva paikka ja WTC-tornit oli pystyssä...

Se tissien ja pillun (ja kyrvän ja perseen) ympäröimä liha on paljon tärkeämpi. Henkilökemia tulee siitä tärkeimmästä elimestä joka on pääkopan sisällä, (ei kieli). Vaikka ois kuinka hyvät tissit tai ne muut jutut niin jos se ympäröivä liha on tyhmä niin sille ei sitten voi enää tehdäkään mitään. En usko, että vaikka kuinka olis D/s suhde niin se alempi osapuoli on muutakin kun ne kyrvät, pillut, tissit ja perseet.

Yhdellä toisella ihmisellä oli niin isot häpyhuulet, että niiden ohi ei ihan niin vaan päästykään. Peruskömpelö, valmiiksi kuolattu liukas ja kova ei päässyt ohi ihan vaan työntämällä. Riippumatta siitä oliko liukkaria tai luontaistuotetta kitkaa vähentämässä ne yksinkertaisesti piti siirtää sivuun koska muuten vaan sattui väärällä tavalla. Varmaan helpottaisi panohommia jos niitä muokkaisi, mutta toisaalta sillä ei ole myöskään yhtään mitään väliä. Riittää kun tietää asiasta ja tietää miten "ovet" saa auki.

Kolmannella oli sitten niin isot tissit, että sillä sattui selkään jatkuvasti. Pitkän säästöprosessin jälkeen sai rahat kokoon rintojen pienentämistä varten. Isot tissit oli mukavat suussa ja kädessä ja kaikkialla muuallakin paitsi niiden omistajalla. Isojen tissien omistajalla oli myös resting bitch face ja asenne sen mukaan, ei ole helppoa olla mukava kun selkä on kokoajan paskana. Sitten kun tissejä pienennettiin (C-kuppiin) niin tämä neitonen muuttui äkillisesti paljon mukavammaksi. Naamakin alkoi näyttämään ystävälliseltä, mutta ehkä siitä syystä sekin suhde kariutui kun oli tottunut siihen vittumaiseen tyyppiin jolla oli isot tissit.

Oon vaan mies, tykkään semmoisista asioista naisessa mistä miehet yleensä tykkää. Tykkään myös monesta muusta asiasta mistä normiet/vanillat eivät välttämättä niin välitäkään. Kaikki saa kuitenkin päättää omasta kehostaan ihan itte, jos alkaa itseään muokkaamaan muiden takia, niin sitten on asiat jo valmiiksi pielessä. Kyllä sillä kilpailukykynsä saa säilymään tietysti... aivan varmasti myös löytää sellaisen kumppanin jota alkaa arveluttamaan sitten kun ihminen alkaa välttämättäkin rupsahtelemaan, tai sitten ei.

Unohdin mitä olin sanomassa, oon jaarittelija.

DareDoll

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #137 : 04.12.2019, 14:55 »
Eix niihin roikkuvia häppäreihinki oo jotain intiimikirurgiaa olemassa? Tässä ketjussa taisi olla sellaisistakin puhetta. Tai siis ainaki jos ne jotenki myös terveydellisenä haittana, ja varmaan siis sellaisen voi teettää tietysti myös pelkästään esteettisistä syistä  :)

Jos viittaat (toivon todella ettet) kommenttiin, jonka olen itse saanut eräällä pervofoorumilla niin... minun sukuelimeni eivät ole millään tavoin poikkeavat eikä niissä muutenkaan ole mitään vikaa. Ei, en aio postata kuvaan todisteeksi - käyttäjät ovat olleet tyytyväisiä. Koin tarpeelliseksi kommentoida, koska olen useita kertoja nettimaailmassa törmännyt hyvin epäterveeseen ajatteluun siitä että jos nainen ei kykene saamaan vaniljaseksissä helposti orgasmia niin syytä etsitään naisen fyysisestä vartalosta.

En kyllä yhtään tiedä mitä tarkoitat?
Viittasin tässä ketjussa oleviin kommentteihin ulkonevista häpyhuulista. Ja muistelin että tarvittaessa niille voi intiimikirurgian puolella jotain tehdä.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1019
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #138 : 04.12.2019, 17:40 »
Vaniljaseksistä saa hauskasti kinkyä sillä kun niitä orkkuja vaan tulee ja tulee  ;)
Orkuttomuuteen suurin syy on pääkopassa tai kemiotten puutteessa mutta ainakin itelläni omiin orkkuihini vaikuttaa oma pääkoppani ja kemia sillä hetkellä  :o. Outoa mutta niin se on

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #139 : 04.12.2019, 18:27 »
Mun puolesta kaikki saa tehdä ja teettää omille vehkeilleen mitä haluaa. Kauheasti en pysty arvostamaan sitä, että jonkun toisen pillua (tai kyrpää, tai persettä, tai tissejä) arvostellaan esteetiikan kannalta.

Terveyssyyt on ihan hyvä syy teettää plastiikkakirurgiaa, estetiikan takia suoritetut kirurgiset toimenpiteet on mun mielestä vähän arveluttavia.... mutta, kaikki saa tehdä mitä haluaa.

Eräs eksä harmitteli kun sen melko ok:t tissit oli kakaroiden toimesta imetty ihan kuiviin. Mun mielestä ne oli ihan mukavat ennen lapsia ja niiden jälkeenkin, toisaalta ne oli myös tosi mukavat sitten sen boob jobin jälkeenkin. Mukavan näköiset, tuntuiset ja herkkyyskin oli vielä tallella. Tosi hyvät tissit operaation jälkeen, mutta myös kuiviin imettynä ja myös v. 2000 kun oli vielä jonkunlaista timmiä nuoruustissiä, maailma oli vielä kiva paikka ja WTC-tornit oli pystyssä...

Se tissien ja pillun (ja kyrvän ja perseen) ympäröimä liha on paljon tärkeämpi. Henkilökemia tulee siitä tärkeimmästä elimestä joka on pääkopan sisällä, (ei kieli). Vaikka ois kuinka hyvät tissit tai ne muut jutut niin jos se ympäröivä liha on tyhmä niin sille ei sitten voi enää tehdäkään mitään. En usko, että vaikka kuinka olis D/s suhde niin se alempi osapuoli on muutakin kun ne kyrvät, pillut, tissit ja perseet.

Yhdellä toisella ihmisellä oli niin isot häpyhuulet, että niiden ohi ei ihan niin vaan päästykään. Peruskömpelö, valmiiksi kuolattu liukas ja kova ei päässyt ohi ihan vaan työntämällä. Riippumatta siitä oliko liukkaria tai luontaistuotetta kitkaa vähentämässä ne yksinkertaisesti piti siirtää sivuun koska muuten vaan sattui väärällä tavalla. Varmaan helpottaisi panohommia jos niitä muokkaisi, mutta toisaalta sillä ei ole myöskään yhtään mitään väliä. Riittää kun tietää asiasta ja tietää miten "ovet" saa auki.

Kolmannella oli sitten niin isot tissit, että sillä sattui selkään jatkuvasti. Pitkän säästöprosessin jälkeen sai rahat kokoon rintojen pienentämistä varten. Isot tissit oli mukavat suussa ja kädessä ja kaikkialla muuallakin paitsi niiden omistajalla. Isojen tissien omistajalla oli myös resting bitch face ja asenne sen mukaan, ei ole helppoa olla mukava kun selkä on kokoajan paskana. Sitten kun tissejä pienennettiin (C-kuppiin) niin tämä neitonen muuttui äkillisesti paljon mukavammaksi. Naamakin alkoi näyttämään ystävälliseltä, mutta ehkä siitä syystä sekin suhde kariutui kun oli tottunut siihen vittumaiseen tyyppiin jolla oli isot tissit.

Oon vaan mies, tykkään semmoisista asioista naisessa mistä miehet yleensä tykkää. Tykkään myös monesta muusta asiasta mistä normiet/vanillat eivät välttämättä niin välitäkään. Kaikki saa kuitenkin päättää omasta kehostaan ihan itte, jos alkaa itseään muokkaamaan muiden takia, niin sitten on asiat jo valmiiksi pielessä. Kyllä sillä kilpailukykynsä saa säilymään tietysti... aivan varmasti myös löytää sellaisen kumppanin jota alkaa arveluttamaan sitten kun ihminen alkaa välttämättäkin rupsahtelemaan, tai sitten ei.

Unohdin mitä olin sanomassa, oon jaarittelija.
Yksi mitä olen miettinyt on miksei isoille tisseille olla kehitetty asiallista kantolaitetta?
Samalla 20 kiloa varusteita menee kyllä mukavasti asiallisessa liivissä.

Lumikello

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 92
  • Someday but not today/ I will take the easy way
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #140 : 04.12.2019, 20:10 »
Tää keskustelu on niin oudoilla leveleillä, että aloin muistella kuulleeni jostain tutkimuksesta jonka mukaan hyvätuloiset miehet pitävät pienemmissä rinnoista ja isoista rinnoistä pitävät vastaavasti alempiin sosioekonomisiin luokkiin kuuluvat. Oli pakko googlata aihetta ja näköjään miesten piirteiden ja rintakokopreferenssin välistä suhdetta on enemmänkin tutkittu (miksi ihmeesä..?) Tuolla esim koostettu https://www.medicaldaily.com/treasure-chest-what-mans-breast-size-preference-says-about-his-personality-traits-319504 (En ota nyt siihen kantaa kuinka hyvin nuo tutkimukset on tehty ja missä määrin yleistettävissä suomalaisiin. Ja kinkyt on varmasti omalukunsa kaikessa.)

Numeerisesti mitattavista asioista sanoisin, että esim. vierailtujen maiden määrä on hyvä luku (ihanne että enemmän kuin ikävuosia), mutta näin lentohäpeän aikaan ehkä syytä unohtaa sekin. Ja joskus levykokoelma tai kirjahyllyn metrit kertoi ihmisestä jotain, mutta kaikki on nykyään digitaalista!

KumiTuomas

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 169
  • peruspervo
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #141 : 04.12.2019, 21:54 »
Tää keskustelu on niin oudoilla leveleillä, että aloin muistella kuulleeni jostain tutkimuksesta jonka mukaan hyvätuloiset miehet pitävät pienemmissä rinnoista ja isoista rinnoistä pitävät vastaavasti alempiin sosioekonomisiin luokkiin kuuluvat. Oli pakko googlata aihetta ja näköjään miesten piirteiden ja rintakokopreferenssin välistä suhdetta on enemmänkin tutkittu (miksi ihmeesä..?) Tuolla esim koostettu https://www.medicaldaily.com/treasure-chest-what-mans-breast-size-preference-says-about-his-personality-traits-319504 (En ota nyt siihen kantaa kuinka hyvin nuo tutkimukset on tehty ja missä määrin yleistettävissä suomalaisiin. Ja kinkyt on varmasti omalukunsa kaikessa.)

Numeerisesti mitattavista asioista sanoisin, että esim. vierailtujen maiden määrä on hyvä luku (ihanne että enemmän kuin ikävuosia), mutta näin lentohäpeän aikaan ehkä syytä unohtaa sekin. Ja joskus levykokoelma tai kirjahyllyn metrit kertoi ihmisestä jotain, mutta kaikki on nykyään digitaalista!
Artikkelin linkit oli aika rikki. Tää oli mun mielestä se, johon viitattiin kappaleessa 5.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3590195/
Puhti ei riittänyt lukea kunnolla läpi, kun pitäis lukea ihan muuta just nyt. Eka tutkimus oli tehty jossain sikaköyhässä mestassa Borneolla, jonka sosioekonomiset luokat ei välttämättä suoraan yleistettävissä rikkaisiin ihmisiin täällä meillä. Toisessakin oli puhetta nälkäisistä (siis sillai oikeesti) miehistä. En lähtisi ihan pelkästään ton perusteella tisuja pienentämään, jos haluisin rikkaan miehen.

UW

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #142 : 05.12.2019, 00:14 »
Olen samoin kuullut argumentin, että työläis-naiset viehättyy enemmän lihaksikkaista miehistä. En jaksa googlettaa.

Rohkenen mutuilla: Näkyvät ulkoiset keholliset meriitit ovat helpoin ja ensimmäinen asia mikä suurella yleisöllä tulee mieleen.
Tissikalenterit löytyy 90% autokorjaamoista. Arkkitehtitoimistoissa tai tuomarin vastaanotolta ei välttämättä. Tämä ei suinkaan tarkoita, etteikö tuomarikin voisi pitää isoista tisseistä, ei ole hyvää mainosta asiakkaille, samoin ei ole välttämättä ainoa prioriteetti seuranhaussa.
Jos korkeakoulutettu mies/nainen on myös isotissinen tai löytyy 12-pack, se voi olla plussaa, ainakin verrattuna jos ei pidä itsestään yhtään huolta. Painotus prioriteeteissä voi olla vähäisempi ylemmissä sosioekonomisissa luokissa, mutta empiirisen havainnon mukaan miehet pitää naisellisista piirteistä riippumatta sosiaalisesta asemasta. Tämä ei tarkoita, etteivätkö ulkoiset meriitit olisi tärkeitä.
« Viimeksi muokattu: 05.12.2019, 00:32 kirjoittanut Underworlds »

toysnstuff

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 526
  • Sinä antaudut, minä pidän sinusta huolen
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #143 : 05.12.2019, 00:26 »
Numeerisesti mitattavista asioista sanoisin, että esim. vierailtujen maiden määrä on hyvä luku (ihanne että enemmän kuin ikävuosia),

Mitä mielikuvia liität tähän?

Kemiboy

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #144 : 06.12.2019, 19:34 »
Näin pienessä hiprakassa voisin sanoa, että reppuun katsomatta on saanut parhaat eväät. Ei mitat kerro yhtään mitään siitä, kuinka mukavaa hänen kanssaan voisi olla. Oon ite joskus erehtynyt tuijottamaan senttimetrejä, mutta oon oppinut, että ei niillä ole oikeasti mitään merkitystä. Kunhan homma rockkas, niin molemmat on tyytyväisiä kyllä. Älkää olko ennakkoluuloisia halujenne kanssa.

Kinkykundi

Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #145 : 07.12.2019, 01:26 »
Tää keskustelu on niin oudoilla leveleillä, että aloin muistella kuulleeni jostain tutkimuksesta jonka mukaan hyvätuloiset miehet pitävät pienemmissä rinnoista ja isoista rinnoistä pitävät vastaavasti alempiin sosioekonomisiin luokkiin kuuluvat. Oli pakko googlata aihetta ja näköjään miesten piirteiden ja rintakokopreferenssin välistä suhdetta on enemmänkin tutkittu (miksi ihmeesä..?) Tuolla esim koostettu https://www.medicaldaily.com/treasure-chest-what-mans-breast-size-preference-says-about-his-personality-traits-319504 (En ota nyt siihen kantaa kuinka hyvin nuo tutkimukset on tehty ja missä määrin yleistettävissä suomalaisiin. Ja kinkyt on varmasti omalukunsa kaikessa.)

Numeerisesti mitattavista asioista sanoisin, että esim. vierailtujen maiden määrä on hyvä luku (ihanne että enemmän kuin ikävuosia), mutta näin lentohäpeän aikaan ehkä syytä unohtaa sekin. Ja joskus levykokoelma tai kirjahyllyn metrit kertoi ihmisestä jotain, mutta kaikki on nykyään digitaalista!
Artikkelin linkit oli aika rikki. Tää oli mun mielestä se, johon viitattiin kappaleessa 5.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3590195/
Puhti ei riittänyt lukea kunnolla läpi, kun pitäis lukea ihan muuta just nyt. Eka tutkimus oli tehty jossain sikaköyhässä mestassa Borneolla, jonka sosioekonomiset luokat ei välttämättä suoraan yleistettävissä rikkaisiin ihmisiin täällä meillä. Toisessakin oli puhetta nälkäisistä (siis sillai oikeesti) miehistä. En lähtisi ihan pelkästään ton perusteella tisuja pienentämään, jos haluisin rikkaan miehen.

Itseasiassa nuo eri kohdat selittivätkin tuon jo; taloudellisesti vakaat kun ilmeisesti haluavat vakaata elämää, niin toinen kohta mainitsi, että osalle miehistä.pienitissisyys on indikaattori siitä, että nämä eivät lähde isotissisten kanssa kilpailemaan muilla markkinoilla, jolloin suhdekin olisi vakaampai.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #146 : 08.12.2019, 01:11 »
... jos huulet ulommat tai sisemmät roikkuu vähänkin ohi vulvan ...

Wut ?

 :o
Nyrjäytin aivoni kun mietin Pulsen määritelmää. Koska häppäritkin on osa vulvaa, joten jos ne roikkuis ohi vulvan, ne sijaitsis jossain muualla kuin naisen ulkoisissa sukuelimissä  ;)

Ehkä Pulse on tavannut elämässään jotain semmosia hämmentäviä häppäreitä, jotka sijaitsee muualla kuin sukuelimissä  :o

Sori kun palaan tähän... Mutta siis... Yön naurut tuli tästä!  ;D ;D ;D ;D

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #147 : 11.12.2019, 19:56 »
"Etsitään miestä, jonka pituus on yli 180, paino vähintään 85 ja rasvaprosentti max 15.
Lihasmassaa pitäisi kasvattaa vielä muutama kilo.

https://www.bdsmbaari.net/profile_pictures/17769_1576086876.jpg

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1019
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #148 : 11.12.2019, 21:02 »
"Etsitään miestä, jonka pituus on yli 180, paino vähintään 85 ja rasvaprosentti max 15.
Lihasmassaa pitäisi kasvattaa vielä muutama kilo.

https://www.bdsmbaari.net/profile_pictures/17769_1576086876.jpg

Mulle riittäis vajaa 10 kiloo rasvaa pois mutta emmää voi tehdä sitä leluilleni että tuohon lähtisin  ;). Tykkään pyöreestä daddymasustani ja lelutkin tykkää niin mitä sitä itteensä muokkaamaan  >:D

Papi

Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #149 : 12.12.2019, 16:11 »
Tää keskustelu on niin oudoilla leveleillä, että aloin muistella kuulleeni jostain tutkimuksesta jonka mukaan hyvätuloiset miehet pitävät pienemmissä rinnoista ja isoista rinnoistä pitävät vastaavasti alempiin sosioekonomisiin luokkiin kuuluvat. Oli pakko googlata aihetta ja näköjään miesten piirteiden ja rintakokopreferenssin välistä suhdetta on enemmänkin tutkittu (miksi ihmeesä..?) Tuolla esim koostettu https://www.medicaldaily.com/treasure-chest-what-mans-breast-size-preference-says-about-his-personality-traits-319504 (En ota nyt siihen kantaa kuinka hyvin nuo tutkimukset on tehty ja missä määrin yleistettävissä suomalaisiin. Ja kinkyt on varmasti omalukunsa kaikessa.)

Numeerisesti mitattavista asioista sanoisin, että esim. vierailtujen maiden määrä on hyvä luku (ihanne että enemmän kuin ikävuosia), mutta näin lentohäpeän aikaan ehkä syytä unohtaa sekin. Ja joskus levykokoelma tai kirjahyllyn metrit kertoi ihmisestä jotain, mutta kaikki on nykyään digitaalista!

Olipas mielenkiintoinen tutkimus tuon linkin takana, vaikka itse olenkin enemmän peppu- ja sääriMies kuin tissiMies. Minulle sattui silmään kaksi yksityiskohtaa:
1. Nälkäiset miehet pitävät isoista rinnoista.
2. Rinnanympäryksen suhde vyötäröön on tärkeä tekijä naisen (ja miksei miehenkin) houkuttelevuudessa.
Eli pienemmilläkin tisuilla pärjää mainiosti, kunhan vyötärö löytyy.
Ja jos löytyy "ampiaisvyötärö" , niin tämä ukko innostuu toden teolla ;)

Tuo matkailumaamittarikin kertoo uteliaisuudesta, oppimishalusta ja jossain määrin varakkuudestakin. Jos sitä verrataan ikävuosiin, niin uusia maitahan pitäisi korkata >1 /vuosi, jottei "jää jälkeen"...