Kirjoittaja Aihe: Red Flagit  (Luettu 66090 kertaa)

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Red Flagit
« Vastaus #15 : 30.12.2019, 11:36 »
- ei suostu käyttämään kondomia seksin yhteydessä

- ei suostu käyttämään suuseksisuojaa?


(Mie en osaa red flägätä ihmistä näistä, koska aina voi tehdä myös asioita, joissa ei tartte suojaa.)

Mr.Inathu

Vs: Red Flagit
« Vastaus #16 : 30.12.2019, 12:34 »
Minulla on aika paljon punaisia lippuja, mutta sanoisin että lopulta näen ne enemmänkin vaaleanpunaisina (ja ei, pinkki ei tässä tapauksessa tarkoita että ne houkuttaisivat :) )
Enemmänkin tarkoitan, ettei maailmassa ole absoluuttisia totuuksia. Varmaan jokaista lipuistani olen rikkonut, sen jälkeen kun olen ne salkoon nostanut. Nuorena ja innokkaanahan kaikki oli mahdollista eikä mitään tarvinut epäillä tai himmailla...

Se mitä yritän sanoa, on että ihmiset, elämäntilanteet ja tarinat ovat niin yksilöllisiä että se mikä yhden kanssa on täysi showstopper, voikin syistä X ja Y, olla toisen kanssa kuitenkin ymmärrettävissä tai jopa hyväksyttävissä.
Itselleni liput nousevat herkästi ainakin näistä asioista:
  • Negatiivinen ja ahdistunut elämänasenne, erityisesti jos kuorutettuna katkeruudella ja vihamieleisyydellä asiaa X kohtaan
  • Voimakas itsekeskeisyys, jossa vikaa on (aina) vain kaikissa muissa
  • Katteeton omanarvon tunto ja näkemys omasta "oikeutuksesta" ilman perusteita
  • Henkinen laiskuus ja haluttomuus kokea uusia asioita tai haastaa itseään
  • Domin/Topin käyttäminen välineenä itsensä satuttamiseen BDSM:n varjolla
  • Kolmannen/kolmansien osapuolen vahingoittaminen tai riskeeraaminen itsekkäistä syistä
  • Valehteleminen ja heikompien hyväksikäyttäminen

Niin ja samat liput nousevat ihmistä kuin ihmistä kohtaan kyllä oikeastaan aina, riippumatta siitä onko asialla mitään tekemistä kinkyn kanssa...

-Mr.I

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Red Flagit
« Vastaus #17 : 30.12.2019, 12:51 »
- ei suostu käyttämään kondomia seksin yhteydessä

- ei suostu käyttämään suuseksisuojaa?


(Mie en osaa red flägätä ihmistä näistä, koska aina voi tehdä myös asioita, joissa ei tartte suojaa.)

Joo, no tarkoitin siis penetraation yhteydessä. :D

balthazar

  • Vieras
Vs: Red Flagit
« Vastaus #18 : 31.12.2019, 10:53 »
Oikeastaan minulla on vain yksi aika ehdoton red flag, ja se on subi joka saapuu tapaamiseen viinipullo, humppalaatikko tai viinaleka kourassa, "että pääsee tunnelmaan". Mulle on aika selkeää, että yhden annoksen voi nautiskella jos siltä tuntuu, mutta jos alkoa menee enemmän niin eipä tarvitse sessioidakaan.

momoi36

  • Vieras
Vs: Red Flagit
« Vastaus #19 : 31.12.2019, 13:05 »
Lauseet tyyliin:

- Ei mua haittaa muut kumppanit, mutta vittu kun sä oot mun niin sä oot vaan mun. Saat kunnolla selkääs niin et ees halua sun nykystä kumppania!
- Mulla on niin ikävä sua! Mikset oo laittanu mitään? Haloo ooks siellä? Sano vaa suoraan jos et oo kiinnostunu!! Huora! Kun olet jutellut vasta vuorokauden ja et ole kahteen tuntiin online
- Ethän kerro musta kotona? Ethän kerro mun vaimolle?

Toiminnot:

- Kännisessiointi
- Känniviestit
- Ristiriitaiset puheet
- Valehtelu, totuuksien kiertäminen
- Liiallinen imartelu ja nuoleskelu
- Liiallinen sanallinen haastaminen, tinkaaminen
- Liian tyrkky, tungetteleva olemus

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Red Flagit
« Vastaus #20 : 31.12.2019, 18:23 »
Kaiken maailman punaisten lippujen ym kauhuskenaarioiden rakentamiset ihmisiä kohtaan tutustumatta heihin. Samoin kuin muidenkin ennakkoluulo stereotypioiden tekijät.

Olen kohdannut hyvinkin mielenkiintoisia ihmisiä joiden maailmankatsomus ja perjaatteet poikkeaa täysin omistani. Asioita joista olisin ennakkoon kuvitellut olevan punalippuja. Uu en nyt viitannu naapurimaan poliittisiin lippuihin.

On oikein olla varovainen mihin leikkiin ryhtyä ja varmista ekat tapaamiset ja sessiot. Varsinkin alistuvien henkilöiden syytä pitää joku backup turva.
Myös olla hereillä jos vaistoaa epämääräisyyttä ja turvattomuutta.

Punisher

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 266
  • Sitä käsittelyä saa mitä tilaa
  • Galleria
Vs: Red Flagit
« Vastaus #21 : 31.12.2019, 18:29 »
täällä meillä ainakin rikkomaton sääntö on se että joku tietää missä sinä olet ja mitä tekemässä. muutoin voidaan vain katsella toisiamme eikä sessioihetki ala..

Macy

Vs: Red Flagit
« Vastaus #22 : 01.01.2020, 13:05 »
Ei osaa kertoa paikkaa ja aikaa, missä sopii tavata.

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Red Flagit
« Vastaus #23 : 01.01.2020, 13:11 »
Ei osaa kertoa paikkaa ja aikaa, missä sopii tavata.
Hassua.
Minä kun annan toiselle sen mahdollisuuden koska.
- liikun autolla ja helpompi ajella jonnekkin kuin toisen julkisilla sekkailla
- tällä hetkellä hyvin vapaa allakka niin päivisin kuin illalla. Vain muutama kiinteä tapahtuma viikossa jota ei voi siirtää.
Näistä syistä annan toiselle mahdollisuuden ehdottaa paikkaa ja aikaa. Varsinkin jos ei viellä ole sovittuna mitään käskyvalta kuvioita.

spleissaaja

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 37
  • Lohikäärmeet lentävät vastatuuleen
  • Galleria
Vs: Red Flagit
« Vastaus #24 : 01.01.2020, 13:21 »

Itselleni liput nousevat herkästi ainakin näistä asioista:
  • Negatiivinen ja ahdistunut elämänasenne, erityisesti jos kuorutettuna katkeruudella ja vihamieleisyydellä asiaa X kohtaan
  • Voimakas itsekeskeisyys, jossa vikaa on (aina) vain kaikissa muissa
  • Katteeton omanarvon tunto ja näkemys omasta "oikeutuksesta" ilman perusteita
  • Henkinen laiskuus ja haluttomuus kokea uusia asioita tai haastaa itseään
  • Domin/Topin käyttäminen välineenä itsensä satuttamiseen BDSM:n varjolla
  • Kolmannen/kolmansien osapuolen vahingoittaminen tai riskeeraaminen itsekkäistä syistä
  • Valehteleminen ja heikompien hyväksikäyttäminen

Niin ja samat liput nousevat ihmistä kuin ihmistä kohtaan kyllä oikeastaan aina, riippumatta siitä onko asialla mitään tekemistä kinkyn kanssa...

-Mr.I

Hyvä lista Mr.Inathulta. Ei ole oikeastaan merkitystä mistä syystä kohdataan, sillä kaikkinainen omahyväisyys, itsekeskeisyys, ylimielisyys, alentuva asenne, sopimaton kielenkäyttö ja yleinen huono tai epäkunnioittava käytös jne saa minut kaikkoamaan. Leikkiessä on turvallisuudesta huolehdittava ja se tarkoittaa minulle paljon muutakin, kuin vain leikkikaverin nimeä. Kondomi on ehdoton penetraatiossa, lelujen ja välineiden hygieniasta on huolehdittava asianmukaisesti, mahdollisista sairauksista tai yliherkkyyksistä on kerrottava mikäli vaikuttavat leikkiin tai osapuolten terveyteen, samoin vaikeista pelkotiloista/fobioista jne. Kerron myös itse näistä ja jos aiheita ei huomioida, en leiki. Kaikkeahan ei välttämättä tule edes ajatelleeksi viestitellessä, niin jonkinlainen check-list voisi kyllä olla käytössä...

TEGAMi

  • OuSM
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 344
  • @FabioSkeida
  • Galleria
Vs: Red Flagit
« Vastaus #25 : 01.01.2020, 13:22 »
Ihan niin kuin yleisesti:
- Ei suostu tapaamaan julkisella paikalla
- Ei saavu sovittuun aikaan sovittuun paikkaan, ja katoaa.. kk:n tai vuoden päästä uusi yhteydenotto. NO THÄNKS!
- Ennen ensi tapaamista pyytää nudekuvia
- snoukan mainitsema: "Ei haittaa muut kumppanit, mut kyllä mä lyön/panen ne pois sun elämästä"
- Ei suostu käyttämään kondoomia pillu-, pylly- tai/ja oraalipenetraatiossa, kun sitä vaatii

Sub:
- "Oon sun Master ja tottelet mua" -käskyt ennen ko on ees tavattu
- "Tässä on säännöt. Tottele" -Ei yhdessä sovitut (rajat voi rikkoutua)
- "Sulla on x aikaa tulla tänne y kunnossa" : MULLAKIN ON OMAELÄMÄ
- En tarvi aina jälkihoitoa, jos sessio on itsessään sisältänyt minulle jälkihoidoksi soveltuvan.. mutta ettei saa jälkihoitoa jos sitä pyytää. Esim jos on menty todella lähelle rajoja.

Dom:
- Ei osaa kuvailla missä mennään.
- Ei osaa käyttää turvasanaa tai sanoittaa "tauko/riittää"
- Ei kerro jos jokin tuntui epämukavalle
- Ei pidä rajoistaan kiinni (toki jos sovittu, että yritetään rikkoa...)

LehA

Vs: Red Flagit
« Vastaus #26 : 01.01.2020, 14:12 »
Ei osaa kertoa paikkaa ja aikaa, missä sopii tavata.
Hassua.
Minä kun annan toiselle sen mahdollisuuden koska.
- liikun autolla ja helpompi ajella jonnekkin kuin toisen julkisilla sekkailla
- tällä hetkellä hyvin vapaa allakka niin päivisin kuin illalla. Vain muutama kiinteä tapahtuma viikossa jota ei voi siirtää.
Näistä syistä annan toiselle mahdollisuuden ehdottaa paikkaa ja aikaa. Varsinkin jos ei viellä ole sovittuna mitään käskyvalta kuvioita.

Tuossa Macyn ongelmassa ei kai ole kyse vain kahden ihmisen tapaamisaikojen neuvottelemisesta, vaan siitä, ettei tavattava pysty sitoutumaan mihinkään ehdotetuista ajoista tai paikoista "vielä tässä vaiheessa". "Tuossa voitaisiin ehtiä käymään kahvilla jos [jokin jo tiedossa oleva tapahtuma sattuisikin peruuntumaan] tai sitten tuohikuussa voisi löytyä aikaa..."

Fatal Foot Fetish

  • Vieras
Vs: Red Flagit
« Vastaus #27 : 30.06.2020, 10:43 »
Ensivaikutelmaan luotetaan yleensä vähän liikaakin. Pahimmassa tapauksessa sillä annetaan psykopaateille etulyöntiasema. Heikäläiset kun ovat ylivertaisia hyvän ensivaikutelman antamisessa.
Ensivaikutelmalla on toki suuri merkitys. Sen voi tehdä vain yhden kerran. Parinhaussa tai sessiointiseuraa etsiessä eivät päde samat lainalaisuudet kuin työhaastattelussa. Jos joku ihminen on ihan uusi näissä jutuissa niin hän saattaa alkuun olla varautunut ja käyttäytyä oudostikin.

Jotkut ovat varmasti kokeneet, kun kaikin puolin alkuun hyvältä tyypiltä vaikuttava onkin jotain ihan täysin muuta.

Fatal Foot Fetish

  • Vieras
Vs: Red Flagit
« Vastaus #28 : 16.08.2020, 11:23 »
Olen itsekin toisinaan melko ärhäkkä vetelemään johtopäätöksiä asioista. Kuuden aisti on melko hyvin kehittynyt, mutta sekin saattaa johtaa harhaan. Punainen lippu heilahtaa kohdallani välittömästi, jos potentiaalisesta tapailukumppanistani ilmenee mieltymyksiä tai piirteitä jotka ovat karkeassa ristiriidassa omieni kanssa. Kemian lakienkin mukaan samanlainen liuottaa samanlaista. Eihän itä ja länsikään tule koskaan kulkemaan käsi kädessä täydessä sopusoinnussa.

Fettareiden seksi- ja seksuaalikäyttäytyminen on todella erilaista. Se saattaa hyvinkin hämmentää ja oudoksuttaa ellei ole entuudestaan kokemusta. Friikin leimakaan ei ole tavaton asia. Tällainen ongelma on tunnistettu, jos liian pikaisia tuttavuuksia on solminut. Rauhassa tutustuminen on kaiken a ja o.




Dante79

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 378
  • Don't give up on your dreams. Keep sleeping.
  • Galleria
Vs: Red Flagit
« Vastaus #29 : 18.08.2020, 23:15 »
Ajattelin tähän ketjuun hiukan kirjoitella sekalaisia ajatuksia red flageistä. Ehkä enempi silleen parisuhdemielessä, kun hakee elämänkumppania, enempi kuin pinnallisemmassa sessioseuramielessä. Silleen, jos vaikka olisi tyyliin viides tai viidestoista parisuhdeyritelmä menossa ja huomaa että taas tämä meni sellaiseksi helvetiksi mitä koitti välttää. Paljastuikin että taas se kumppanikokelas on narsistinen tyyppi joka ei puhu totta, kunnioita rajoja ja pidä kiinni lupauksista tai päihderiippuvainen tai sitoutumiskammoinen tai whatever. Vaikka kuinka koitti katsoa niitä red flagejä ja tunnistaa etukäteen vaaran.

Olen miettinyt että ratkaisu ei välttämättä löydy aina ihan vaan red flageistä. Kun ihastuessa toiveajatteluun heittäytyminen tuntuu usein paljon houkuttelevammalta kuin kriittinen red flagien tarkkailu. Paremman ratkaisun huonojen suhteiden kierteen katkaisemiseen saattanee löytää itsetutkiskelusta. Varsinkin silleen oman lapsuuden uudelleenmiettimisestä, että minkälaisen virtahevon olemassaoloon silloin pitikään sopeutua ja minkälaisen tyhjiön se hyvän ja terveen lapsuuden puuttuminen jätti itsensä sisälle. Omassa psyykkeessä tod näk on juuri sellainen esim narsistin muotoinen tyhjiö odottamassa täyttymistä, koska sellainen oli pakko kaivertaa itseensä että mahtui perheessään elämään.

Oman lapsuuden uudelleentarkastelu objektiivisemmin aikuisen silmin ja sen jättämien tunteiden olemassaolon hyväksyminen saattanee antaa itselle luvan aloittaa ja käydä läpi suruprosessi, jotta te tyhjiö arpeutuu pikkuhiljaa umpeen. Saattaa sitten jopa jonain päivänä huomata, kun joku red flagejä vilkkuva ihminen tulee iskemään, että ei enää koekkaan vastustamatonta mystistä vetoa, vaan samanlaisen fiiliksen kun silloin kun näkee jossain leluja tai pelejä joilla pikkulapsena leikki, että tuttuilta näyttää, mutta eivät nuo enää kiinnosta. On kasvanut niiden ohi.