Äänestys

Unelmoitko, oletko jo edistynyt vai saatko jo kaiken?

Unelmoin parisuhteessa
39 (13.6%)
Unelmoin ja parikin puuttuu
66 (23.1%)
Jotain jo tapahtuu mutta vielä on rajoitteita
54 (18.9%)
Minulla on mahdollisuus tehdä tai kokeilla (lähes) kaikkea mitä keksin
112 (39.2%)
Ei mikään ylläolevista (kerro lisää)
15 (5.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 208

Kirjoittaja Aihe: Moniko täällä vain unelmoi?  (Luettu 12976 kertaa)

Halko7

Moniko täällä vain unelmoi?
« : 25.07.2020, 16:40 »
Alkuun sellainen tarkennus että tarkoitan tuolla kolmosella lähinnä sitä että tekosiasi rajoittaa lähinnä omien tai vastapuolen korvien väli. En niinkään sitä että sulla ei ole varaa ostaa keskiaikaista linnaa ja rakentaa kellariin kidutuskammio tai että eksäsi antautuu piestäväksi vain silloin harvoin kun sen ukko on työmatkalla.

Ja sitten asiaan.

Tätä foorumia kun lukee niin tuntuu että useimmat kirjoittelijat täällä ovat jo aivan skenessä, käyvät tapahtumissa ja tuntevat toisensa. On keinunkiinnityslenkkiä katossa, roolileikkitarpeistoa ja leluja. Ja tietysti se mikä on vaikeinta hankkia, samanhenkinen pelikaveri ja uskallusta ottaa halunsa puheeksi.

Joten tutkailtaisiko vähän mikä on todellinen tilanne? Varmaanhan täällä on muitakin kävijöitä kuin ne 50 (hatusta vetästy numero) aktiivikirjoittelijaa joilla vaikuttaisi olevan 'kivaa' joten ehkä tästä saataisi edes vähän vertaistukea meille kinky-/fetissirunkkareille :-D Ja koska foorumin aihepiiri on mikä on, tarkennettakoon sitten sen verran että nyt on kyse siitä saatko kinkyilyhaaveesi - jokainen määritelköön kinkyyden tässäkin tapauksessa ihan itse - toteutettua, ei siitä että saatko ylipäätään minkäänlaista seksiä ikinä.

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #1 : 25.07.2020, 17:02 »
Ei oikeastaan mikään noista osu.

Jotain välillä toki päässyt touhuamaan, mutta sen verran hankalaa tämä että en uskalla edes unelmoida enää.
Täytyy vaan hyväksyä  tosiasiat. :o

Kissanminttu

Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #2 : 25.07.2020, 18:47 »
Ite olin "kinkyrunkkari" lurkkaamassa täällä jotain kolme vuotta, kunnes päätin että asialle on tehtävä jotain, aloin käydä miiteissä, tutustua ihmisiin ja hankkia välineitä. Ymmärrän että monissa tilanteissa on hankalaa aktiivisesti toteuttaa itseään kinkynä, mutta jos todella kiinnostaa, kannattaa koittaa vettä varpaalla ja hypätä.

FinnDom

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 305
  • Vinkulelujen vinguttaja/vinkulelu
  • Galleria
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #3 : 25.07.2020, 20:16 »
Oma parisuhde rajoittaa täysin heittäytymistä kinky-maailmaan. Mutta sessioin aina silloin kuin mahdollista.

pellimoro

Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #4 : 25.07.2020, 22:00 »
Todella hyvä aihe!

Itse ehkä olen enemmän sellainen sivusta katsoja ja unelmoija  ??? Mutta on sitä muutamilla rehveillä tullu käytyä, kehen ottanut yhteyttä täällä, ollut todella kivaa kun saanut puhua oikeesti aidosti samoista asioista kiinnostuville! Mutta siihenpä ne on jäänyt :(
Tosin puhuttu näittenkin kanssa että miitteihin ja bileisiin täytyis äkkiä päästä! Eli varmasti tuo Kissanminttun kommentti "kannattaa koittaa vettä varpailla ja hypätä" pätee tähän todella hyvin! Ei täytys ku käydä yksissä bileissä ni varmasti hurahtais täysin! :P

Kaamos

  • Vieras
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #5 : 25.07.2020, 22:20 »
Tällähetkellä enimmäkseen unelmoin yksisarviseni löytämisestä vakituiseen parisuhteeseen jossa kumppanillani ei olisi minkäänlaisia rajoja mitä voisin hänellä tehdä ja myös kokeilla. En ole vielä päässyt kaikkea kokeilemaan ja pelkkä satunnainen irtoseksi ei kovin paljoa kiinnosta eikä se ilman syvempää henkistä yhteyttä tyydytä kuin vain fyysiset tarpeeni.

Hiutale

Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #6 : 25.07.2020, 22:56 »
Mun koko seksuaalinen seikkailuni teinistä lähtien on ollut kinkyä. Vaniljaa vain mausteena :p On ollut hyvä tuuri, että on aina löytynyt kumppaneita, jotka suostuvat ainakin kokeilemaan mun ehdotuksia. Kinky on itellä niin syvä identiteetti, että en oikein tiedä mitä olisin ilman - jotain minussa puuttuisi.

Mä luulen et suurin syy, miksi päädytään vain "fetissirunkkariksi", on että ei haluta kohdata ihmistä ihmisenä, ja haetaan vain haavekuvaa toisesta. Se runkkufantasia kun ei oo tosielämässä yleensä sitä mitä odottaa (tai sit on, ja kymmenen kertaa parempaa). Miitteihin ja bileisiin lähteminen kasvattaa heti sopivien tyyppien kanssa törmäämisen mahdollisuutta.

Violation

  • Vieras
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #7 : 25.07.2020, 23:06 »
Mulla on ollut kinkyseksi-suhteita. Tällä hetkellä ei ole enkä tietyistä henkilökohtaisista syistäni etsi edes seuraa. Joten joo voi sanoa, että fantasioin ja unelmoin kaikesta siitä mitä minulle voitaisiin tehdä sadomasokismin saralla. Unelmointi on kivaa ja antoisaa, kun on hyvä muisti ja mielikuvitus.

Ansku

  • Vieras
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #8 : 26.07.2020, 00:11 »
Luulin unelmoivani, mutta viimeisimmästä kinkysuhteesta on niin pitkä aika, että en oikein enää tiedä, että mistä unelmoisin. Se on niin ihmisestä kiinni.
Miettinyt, että hankkisi jonkin uuden harrastuksen ja jättäisi nämä kuviot ja jos joskus kohtaa ihmisen, jonka kanssa natsaa, kaivelisi ne piiskat naftaliinista. Näin tämä ei toimi. Tulee vain turhautuneeksi ja se johtaa helposti hätäisiin valintoihin.

Pip

Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #9 : 26.07.2020, 03:16 »
Luulin unelmoivani, mutta viimeisimmästä kinkysuhteesta on niin pitkä aika, että en oikein enää tiedä, että mistä unelmoisin. Se on niin ihmisestä kiinni.
Miettinyt, että hankkisi jonkin uuden harrastuksen ja jättäisi nämä kuviot ja jos joskus kohtaa ihmisen, jonka kanssa natsaa, kaivelisi ne piiskat naftaliinista. Näin tämä ei toimi. Tulee vain turhautuneeksi ja se johtaa helposti hätäisiin valintoihin.
Allekirjoitan tämän hyvin pitkälti. Mulla vaan on vähän liian rajoitetumpi hakemus kumppaniin, sen pitää hyväksyä golf, tai parhaimmassa tapauksessa lähteä siihen mukaan. En tiedä, kumpi olisi helpompaa, löytää golfaava kumppani, vai pervo, kenen kanssa golfata (oikeasti siellä kentällä voi pitää dynamiikkaa yllä).

Toihan tietysti on pelkästään unelma ja voin helposti tyytyä kumppaniin, joka ei siitä välitä, mutta samalla sen pitää hyväksyä, että käyn kentällä ja kaikkialla, missä kierretään haluan uusia kokemuksia eri kentistä.

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #10 : 26.07.2020, 10:47 »
Toivon, että ihan jokainen täällä unelmoi.

Yst. Terv. Karwis

JoeMan

Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #11 : 26.07.2020, 20:26 »
Unelmoija täälläkin.
Parisuhde kinkyillä mausteilla on se mikä itselle on oma juttu. Satunnaiset suhteet eivät ole koskaan kiinnostaneet, tarvitsen sen tunnesiteen ihmiseen kenen kanssa on intiimimpää kanssakäymistä. Tällä hetkellä ei ole mitään aktiivisempaa hakua päällä, sopiva ihminen tulee ehkä joskus vastaan tai saatan innostua hakuun jossain välissä.
Itsellä myös nuo harrastukset (autot ja käsillä tekeminen) ja lapseni on asioita mitkä tulevan kumppanin pitää hyväksyä. Välillä tuntuu että jompikumpi näistä on iso asia ihmisille hyväksyttäväksi.
Jatketaan unelmoimista.

Azipod

  • Vieras
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #12 : 26.07.2020, 20:54 »
Itse olen tosiaan vasta näin vähän aikuisempana herännyt enemmän tähän kinkympään puoleen. Ja koska omaa kumppania ei liiemmälti kinkyily kiinnosta, olen ajautunut etsiskelemään seuraa muualta. Toistaiseksi on vielä jäänyt haaveilun ja kinkyrunkkailun asteelle, mutta toivon löytäväni jonkun luotettavan seuralaisen ihan livesessioihinkin.

Kahlitsija

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 367
  • Dominoiva sadisti. Utelias perverssi.
  • Galleria
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #13 : 26.07.2020, 21:06 »
Kaikki seksuaalisuuteen ja BDSM:ään liittyvät unelmani ovat täyttyneet. Kaupan päälle sain vielä elämänkumppanin. Minulla on siis oikeastaan enemmän, kuin mistä unelmoin.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1448
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Moniko täällä vain unelmoi?
« Vastaus #14 : 26.07.2020, 21:46 »
Unelmissani ei ole ollutkaan parisuhde eikä oikeastaan minkäänlainen suhde. Olen saanut kuitenkin enemmän kun olisin ikinä voinut kuvitellakkaan. Ihmissuhde todella mahtavilla kinky mausteilla, ihania ystäviä ja mahtavasti tuttavuuksia joiden kanssa olen oppinut itsestäni enemmän kun koko aiemman elämäni aikana.