Äänestys

Oletko harrastanut anaaliseksia jossain muodossa? Kommenteissa voit tätä perusaihetta kommentoida vaikka kuinka paljon.

Nainen, vastaanottavana
128 (25.6%)
Nainen, antavana
65 (13%)
Mies, vastaanottavana
88 (17.6%)
Mies, antavana
113 (22.6%)
Muun sukupuolinen vastaanottavana
11 (2.2%)
Muun sukupuolinen antavana
8 (1.6%)
Jotain muuta toisen kanssa. Mitä?
11 (2.2%)
Nainen, vain itsekseni
22 (4.4%)
Mies, vain itsekseni
39 (7.8%)
Muun sukupuolinen, vain itsekseni
2 (0.4%)
Nainen ei kokemusta
9 (1.8%)
Mies, ei kokemusta
3 (0.6%)
Muun sukupuolinen, ei kokemusta
1 (0.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 220

Kirjoittaja Aihe: Anaaliseksi  (Luettu 16407 kertaa)

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #45 : 21.11.2020, 16:21 »
Sellaista läpinäkyvää venyvää liisteriä  8)
Halutessaan saa aika vesimaisenkin seoksen, kun lantraa kunnolla. Tai sitten tymäkämpää, jos meinaa vaikka fistailla.

Yourslave

  • Vieras
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #46 : 21.11.2020, 16:36 »
Kiitokset liukkari-infosta. Testaan :)

Gitta

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 810
  • Elukka
  • Galleria
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #47 : 21.11.2020, 19:57 »
Mä oon oppinut tykkäämään pyllypanoista pikkuhiljaa, monien inhottavien ja huonolla tavalla kivuliaiden kokemusten jälkeen. Tykkään siitä, et otetaan iisisti, mutta ei liian. Sopivasti kipua ja nöyryytystö. Alkuun koitin huuhdella, mut en vissiin handlaa sitä kunnolla, koska aina meni sotkemiseksi jonkun ajan jälkeen. Ilman huuhtelua sotkua on tullut ihan minimaalisesti enkä enää ainakaan vakikumppanin kanssa edes nolostu siitä.

Kesyapina

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 86
  • Tavallisen omituinen
  • Galleria
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #48 : 21.11.2020, 22:03 »
No niin, täällä on "persaihetta" kommentoitu vapaasti kuten avauksessa ehdotettiin  :D

Lainaus
Haastankin muita keskustelijoita vastaamaan vaikka näihin:
- Mikä anaaliseksissä sinusta on parasta (jos tykkäät)? Millaisesta anaaliseksistä pidät erityisesti?
- Miksi et pidä anaaliseksistä (jos et tykkää)?
- Sattuuko anaaliseksi sinusta (bottomina) paljon, jonkun verran vai ei lainkaan?
Millainen suhteesi siihen kipuun on? Nautitko vai kestätkö, toivotko ettei sattuis niin paljon vai onko se just se juttu anaaliseksissä?
- Tuntuuko anaaliseksi sinusta "häpeälliseltä" ja jos, saatko siitä kiksejä?
- Tykkäätkö myös anusaukon nuolemisesta tai siitä kun sun peppureikää nuollaan? Kerro siitä. ;-)
- Mitä muuta vielä haluaisit sanoa peppuseksistä?

Aloin itse nuorella aikuisiällä vähitellen kiinnostumaan oman peräpääni sorkkimisesta, kun luin jostain aihetta koskevia keskusteluja. Muuten ei olisi koskaan tullut mieleen. Anaalipenetraatiossa on joku lievä alistumiseen liittyvä mielleyhtymä, joka toimii ikään kuin fetissinä, vaikka kokemus ei sinänsä tunnu kovin kiihottavalta. Olen edennyt hyvin varovasti, koska peräaukkoni on aika herkän ja ahtaan tuntuinen, enkä jaksa suuremmin uhrata aikaa ja energiaa venyttelyyn tai parhaan liukkarin etsimiseen. Harvoin tulee ylipäätään (alipäätään?) harrastettua anaalijuttuja, joten rutiinia ei kehity. Kipua en halua tämän vuoksi kestää juuri yhtään.

Silloin harvoin kun rupean anaalijuttuihin, käytän yleensä vain tulppaa muiden fetissileikkien ohessa. Omilla sormilla tai dildoa pidellen on hankala ylettyä, varsinkin kun pitäisi rentoutua samalla. Olisi kiva, jos tässä touhussa olisi kumppani avustamassa. Anaaliyhdyntää kumppanin peppuun voisi kokeilla, samoin strap-on dildoa omaan peppuuni, mutta hyvin varovasti.

Joillekin ihmisille anaaliseksi on jo ajatuksena vastenmielinen ulosteen takia. Itseäni tämä ei teoriatasolla häiritse, mutta käytännössä tunnelma tahtoo vähän latistua kun ulosterippeitä tulee vastaan. Suolihuuhtelua tai vastaavaa ei tee mieli kokeilla, käyn vain suihkussa puhdistautumassa ulkoisesti etukäteen. Olen yleisesti ottaen suolistovaivainen, ja ulosteeni on aika löysää, tahrivaa ja pahanhajuista. Peräaukon nuoleminen ei oikein ajatuksena houkuta, korkeintaan sitä voisi kokeilla jonkun suojakalvon läpi. Sormeilussa käyttäisin mielellään lateksikäsineitä, ja yhdynnässä ehdottomasti kondomia.

Fia

  • Vieras
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #49 : 22.11.2020, 14:01 »

Silloin harvoin kun rupean anaalijuttuihin, käytän yleensä vain tulppaa muiden fetissileikkien ohessa. Omilla sormilla tai dildoa pidellen on hankala ylettyä, varsinkin kun pitäisi rentoutua samalla. Olisi kiva, jos tässä touhussa olisi kumppani avustamassa. Anaaliyhdyntää kumppanin peppuun voisi kokeilla, samoin strap-on dildoa omaan peppuuni, mutta hyvin varovasti.


Kiitos vastauksista. 🙂

Tavallisen dildon piteleminen itse pepussa onkin aika vaikeaa. Sen sijaan anaalitappeja eli anaalidildoja voi käyttää yksikseenkin hyvin. Niissähän se kärki on kapeampi, sitten varsi leveneeja lopuksi on taas lyhyt ihan kapea osa ennen leveää kantaosaa. Idea on, että kun sen leveän kohdan saa ujutettua sulkijalihaksen sisäpuolelle, sulkijalihas solahtaa ohi siihen kapeaan kohtaan ja "lukkiutuu" sen ympäri. Näin anustappi pysyy paikallaan vaikka lähtisit kävelemään: sitä ei tarvi pidellä.

^Tämän tyyppisiä anaalitappeja on tosi pieniä ja ohuitakin, ihan pikkurillin kokoisia. Ei siis tarvi tunkea sulkujalihaksesta ohi mitään mikä sattuu liikaa eikä tunnu vielä kivalta.  Tosin jos sulla menee normaali dildo peppuun niin sit menee kyllä varmaan joku keskikokoinen anustappikin. Pienemmistä tapista voi sitten halutessaan siirtyä joskus isompiin tai olla siirtymättä.

Suosittelen myös liukkaria peppuleikkeihin varsinkin alkuun. Ihan sellainen normaali vesiliukoinen "ruokakauppaliukkari" auttaa jo pitkälle. 🙂

Ramington

  • Vieras
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #50 : 22.11.2020, 15:32 »
Aijai, tämä on lemppari tapojani  masturboida. Itse pidän etenkin fistauksesta, se tunne kun kätesi ympärillä toisen suoli puristelee ja lämmittää käsivarttasi. Maksimi syvyys mihin olen valmis laittamaan on kyynerpäähän asti, siitä pitemmälle aletaan liikkuumaan jo vaarallisilla vesillä. Tietenkin kommunikointi on tärkeätä tässä aiheessa. Itsekseen leikkiessä tykkään siitä hämmentävästä kivusta, mikä tulee sisuksissa. Jostain tuntemattomasta syystä saan siitä armottoman erektion ja laukean herkästi, kun iso hevosenkyrpä uppoamaan sisään.

Kesyapina

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 86
  • Tavallisen omituinen
  • Galleria
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #51 : 22.11.2020, 19:27 »
(vastauksena Fialle)

Tarkoitinkin juuri anaalitappia, mutta tämä suomenkielinen nimitys on mielestäni sen verran hölmön tuntuinen että yleensä vältän sen käyttöä väärinkäsitysten uhallakin  >:D Suosin arkikielessä termiä perstulppa (vrt. engl. buttplug) tai virallisemmin perätulppa (vrt. engl. anal plug). Mitä tahansa dildoa voi luonnehtia "tapiksi" mutta "tulpan" ominaispiirre on nimenomaan tiivis kiilautuminen aukkoon, sanoo sisäinen kielipoliisini  C:-) Tappi on englanniksi peg, vrt. pegging eli persepano strap-on dildolla, minkä voisi minun puolestani suomentaa "tapitus"  ;D

Omistan yhden kunnollisen tulpan, joka on tarpeisiini nähden vähän turhan iso. Siinä on useita hyviä suunnittelupiirteitä, kuten suht toimiva muotoilu, mukava silikonimateriaali ja kätevä sormilenkki. Ihannemallissa olisi vähän pienempi vartalo, mutta riittävän pitkä kaula ja iso T-mallinen stoppari, sekä joku kivempi väri kuin standardimusta. Tämä siis joulupukille tiedoksi...

Fia

  • Vieras
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #52 : 22.11.2020, 19:49 »
(vastauksena Fialle)

Tarkoitinkin juuri anaalitappia, mutta tämä suomenkielinen nimitys on mielestäni sen verran hölmön tuntuinen että yleensä vältän sen käyttöä väärinkäsitysten uhallakin  >:D Suosin arkikielessä termiä perstulppa (vrt. engl. buttplug) tai virallisemmin perätulppa (vrt. engl. anal plug). Mitä tahansa dildoa voi luonnehtia "tapiksi" mutta "tulpan" ominaispiirre on nimenomaan tiivis kiilautuminen aukkoon, sanoo sisäinen kielipoliisini  C:-) Tappi on englanniksi peg, vrt. pegging eli persepano strap-on dildolla, minkä voisi minun puolestani suomentaa "tapitus"  ;D

Omistan yhden kunnollisen tulpan, joka on tarpeisiini nähden vähän turhan iso. Siinä on useita hyviä suunnittelupiirteitä, kuten suht toimiva muotoilu, mukava silikonimateriaali ja kätevä sormilenkki. Ihannemallissa olisi vähän pienempi vartalo, mutta riittävän pitkä kaula ja iso T-mallinen stoppari, sekä joku kivempi väri kuin standardimusta. Tämä siis joulupukille tiedoksi...

Toivottavasti Pukki on kuulolla ja muistat nyt sit olla kiltisti. 😂🙃🥕

Mua hämmensi ehkä sinänsä hauskaa "tulppa"-sanavalintaa enemmän, kun sanoit ettei se peppulelu pysy paikoillaan. Oma kokemukseni kun on, että kun plugi on pyllyssä niin siellähän se pysyy kunnes kiskotaan irti. Oon käyny jopa kaupungilla kävelyllä plugi pepussa mutta se onkin jo toinen kertomus...

Liittynee toki myös yksilölliseen anatomiaan. 🙂

Kesyapina

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 86
  • Tavallisen omituinen
  • Galleria
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #53 : 22.11.2020, 20:45 »
En mielestäni sanonut mitään peppulelun paikallaanpysymisongelmista :o

Olen kyllä aiemmin ostanut pari halpaa "aloittelijan anaalidildoa" ja todennut etteivät ne pysy sisällä kävellessä. Toinen niistä on vibraava ja ilmeisesti tarkoitettu käytettäväksi tulpan tapaan, mutta suunnittelu on tässä suhteessa aika päin persettä  ::) Siinä missä uusi tulppani on vähän kuin se kuuluisa venäläinen perseensuristin (joka siis ei surise eikä mahdu kunnolla perseeseen), tämä saattaa luiskahtaa ulos, tai varmaan huonolla tuurilla sisäänkin päin, eikä sen surinaa pysty säätämään kauko-ohjauksella.

Toisessa on imukuppikanta esim. seinään kiinnitystä varten, mutta se ei toimi kunnolla, enkä muutenkaan haluaisi tätä toimintoa käyttää. Lantiositeiden kanssa sitä voi käyttää tulppana, mikä ei kuitenkaan ole kovin kätevää. Parempi olisi joku oikein kunnollinen ulkoinen kahva dildossa, jota on tarkoitus liikutella omin käsin sisään ja ulos esim. sängyllä maatessa. Kuitenkin haluan ensisijaisesti vain olla tulpattuna samalla kun vedän käteen tai puuhailen jotain muuta.

Ostin myös kerran sellaisen pienen strap-on vibraattorin joka on tarkoitettu naisille häpyä vasten kiinnitettäväksi. Se on väriltään ihanan violetti, siinä on kauko-ohjain/paristorasia piuhan päässä ja suoraan sanottuna tämä koko konsepti on minusta todella seksikäs. Keltaisen Ruusun myyjä oli vähän sanoja vajaa kun kyselin, "luuletko että tätä voisi jotenkin myös mies käyttää?"  :)) Kuten sitten kävi ilmi, kivespussini on tiellä juuri siinä kohtaa mihin laitteen pitäisi asettua. Lopulta keksin käyttää sitä valjaista irrotettuna, vetonaruun sidottuna ja peräsuoleen laitettuna. Se ei kuitenkaan oikein toimi tulpan korvikkeena, ja kauko-ohjainta saisi mielellään olla toinen ihminen käyttämässä.

Kouluttaja

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 358
  • Etsitään nuoria narttuja koulutettavaksi
  • Galleria
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #54 : 22.11.2020, 20:47 »

Mua hämmensi ehkä sinänsä hauskaa "tulppa"-sanavalintaa enemmän, kun sanoit ettei se peppulelu pysy paikoillaan. Oma kokemukseni kun on, että kun plugi on pyllyssä niin siellähän se pysyy kunnes kiskotaan irti. Oon käyny jopa kaupungilla kävelyllä plugi pepussa mutta se onkin jo toinen kertomus...

Liittynee toki myös yksilölliseen anatomiaan. 🙂

It´s all fun and games until you accidentally fart and shoot the cat O:-)

Fia

  • Vieras
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #55 : 22.11.2020, 21:25 »
Ah, mä selvästikin luin heikosti ja aivoni tulkitsi jotenkin väärin ajatuksesi yksin ylettymisen vaikeudesta. Sori siitä. 🙂 Näin toisella luennalla ymmärrän paremmin.

Jännä muuten, mulla on Keltsin henkiläkunnasta enempi semmoinen kokemus, että ihan sama mitä kysyn, vastaus kuuluu: "Kaikki on mahdollista, kaikki on kaunista, kaikki on mahdollista, vain taivas rajana". 😂

Fia

  • Vieras
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #56 : 22.11.2020, 21:32 »

Mua hämmensi ehkä sinänsä hauskaa "tulppa"-sanavalintaa enemmän, kun sanoit ettei se peppulelu pysy paikoillaan. Oma kokemukseni kun on, että kun plugi on pyllyssä niin siellähän se pysyy kunnes kiskotaan irti. Oon käyny jopa kaupungilla kävelyllä plugi pepussa mutta se onkin jo toinen kertomus...

Liittynee toki myös yksilölliseen anatomiaan. 🙂

It´s all fun and games until you accidentally fart and shoot the cat O:-)


Kauhistus. Ei kai plugi pepussa oikeesti voi pierrä? Eiks se kaasu sit vaan tuu ulos jälkikäteen, jos on tullakseen?

Onneksi yksisarvisten tapaan minäkin rupsuan itse vain vaahtokarkkeja ja hattaraa. 🙃

Kesyapina

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 86
  • Tavallisen omituinen
  • Galleria
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #57 : 22.11.2020, 23:05 »
Fia:

Lainaus
Jännä muuten, mulla on Keltsin henkiläkunnasta enempi semmoinen kokemus, että ihan sama mitä kysyn, vastaus kuuluu: "Kaikki on mahdollista, kaikki on kaunista, kaikki on mahdollista, vain taivas rajana". 😂

No totta puhuen siinäkin keskustelussa (mies)myyjän kanssa oli vähän tätä sävyä. Kysyin vakavan leikillisesti, mahtaisiko kyseinen vibra toimia miehellä "hyvin, huonosti vai hyvin huonosti". Hetken epäröityään myyjä arveli, että "ei ehkä hyvin, mutta paremmin kuin hyvin huonosti". Esitin sitten valitteluni, ettei vastaavia vehkeitä näytä olevan miehille suunniteltuna.

Mitä pieruihin tulee, niitä tulee usein runsaasti, ja niitä voi joutua välillä pusertamaan hankalasti tulpan ohi. Hassu tunne, en tykkää.

Kouluttaja

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 358
  • Etsitään nuoria narttuja koulutettavaksi
  • Galleria
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #58 : 23.11.2020, 04:32 »

Onneksi yksisarvisten tapaan minäkin rupsuan itse vain vaahtokarkkeja ja hattaraa. 🙃

 :love: :love: :love:

Niinhän me kaikki O:-)
Sulotuoksuja ja ruusun terälehtiä vaan leijailee ilmassa.

Daddy of kittens

Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #59 : 23.11.2020, 19:26 »
Naisen peppu on POP