Kirjoittaja Aihe: En saa orgasmia koskaan kumppanin kanssa, vain yksin  (Luettu 3614 kertaa)

Yawn

  • Vieras
Toivottavasti aihe meni nyt oikealle alueelle. Onko täällä muita, jotka eivät ole koskaan saaneet orgasmia kumppanin kanssa tai joilla on mennyt kauan ennen kuin on siihen kyennyt? Mikä siihen on sitten lopulta auttanut, vai onko mikään? Tosi pitkiä ja nautinnollisia esileikkejä on harrastettu, eli siitä ei ainakaan ole kiinni.

Muutenkin minun orgasmin saaminen on aikamoista rakettitiedettä, ja asiat täytyy tehdä hyvin tarkkaan oikein että voin saavuttaa orgasmin. Esimerkiksi monien naisten rakastama Satisfyer Pro 2 ei tee minulle yhtään mitään! Omilla sormillakaan en ole koskaan kyennyt saamaan koskaan minkäänlaista nautintoa aikaan, vaikka kaikki netin vinkit olen kolunnut läpi. Ainoat toimivat tavat on joko hierova suihku tai klitorisvibraattori. Siinäkin on pakko olla kangas ihon ja vibraattorin välissä, koska muuten en saa nautintoa vaan sensaatio tuntuu todella epämiellyttävältä. Jos klitoris menee liian herkäksi, saa sanoa hyvästit orgasmihaaveille.

Eniten turhauttaa se, miten iso juttu miehille tuntuu olevan se että nainen saa orgasmin. Jotkut tuntuvat vääristyneesti ajattelevan, ettei nainen nauti jos se ei saa orgasmia! Tai että nainen ei "vastaanota miehen antamaa nautintoa" jos se ei saavuta orgasmia..... Orgasmin antaminen tuntuu minusta usein jopa jonkinlaiselta egon jatkeelta miehelle. Olen aina sanonut kumppanille, että nautin seksistä todella paljon ilman orgasmeja eikä ne ole ikinä olleet minulle minkäänlainen prioriteetti. Että ne tulee jos tulee eikä siitä pidä stressata tai niitä ei tule näkymään varmuudella koskaan. Minun orgasmit on muutenkin aina olleet naurettavan laimeita, eikä niistä saa mitään muuta iloa kuin rentoutuneen olotilan jälkeenpäin. Muistan vieläkin, kun sain ensimmäisen orgasmini ja mietin "voi ei, eihän se voinut olla tuo?" mutta niin se vain oli.

Minulla on ollut useita kumppaneita. Aina kun olen etukäteen ilmoittanut etten ole koskaan saanut orgasmia kumppanin kanssa, he tuntuvat ottavan sen haasteena! Nousee esille jonkinlainen "miehinen ylpeys", että haluaa olla ensimmäinen joka minulle sen saa aikaan... Ja vaikka kuinka sanon, että älä nyt siihen keskity että keskitytään vaan nauttimaan toisistamme, niin silti kaikilla on tuntunut olevan tavoitteena että saisi annettua minulle orgasmin. Lähestulkoon kaikki ovat ihmetelleet sitä etten ole kyennyt orgasmiin seksin aikana, että miten avuttomia miehiä olenkaan tapaillut ja että ihan sääliksi käy minua kuulema. Rinta rottingilla sitten tulevat ja joutuvat pettymään kun hekään eivät saaneet orgasmia aikaan.

Nautin seksistä todella valtavasti ja kiihotun sen aikana paljon. Outoa kyllä, minulle suuri kiihottumisen määrä ei ole = kuin orgasmin saaminen. Tuntuu jopa, ettei aito kokonaisvaltainen kiihottuminen ja nautinto liity minulla orgasmin saamiseen millään tavalla, mikä on kummallista. Olen huomannut tämän siitä, että en ole koskaan masturboidessani kovinkaan kiihottunut. Sitä vain tekee ne asiat, mitä orgasmin saavuttamiseksi vaaditaan. Sama fiilis melkein kuin hampaita harjatessa, perus arkiaskare. Siihen ei liity minkäänlaista intohimoa, ilmeenikään ei värähdä sen prosessin aikana. Kun taas seksi kumppanin kanssa on minulle kokonaisvaltaista nautintoa jossa kiihotun äärimmäisen paljon. Siitä saan irti tosi paljon.

Mutta, ajatuksia ja neuvoja?  ^-^

ujotyttö

Vs: En saa orgasmia koskaan kumppanin kanssa, vain yksin
« Vastaus #1 : 20.01.2021, 06:43 »
Täällä on toinen jolla orgasmit on kiven alla. Koen myös samaa että se on usein oikein pettymyksen aihe jos sitä ei pysty tuottamaan ja vaikka kuinka siitä etukäteen olisin varoittanut. Myös minä nautin seksistä täysin vaikka siihen ei tuota huippua tulisikaan. Kuitenkin välillä lukiessa juttuja että joku voi saada orgasmin käskystä tuntuu uskomattomalta. Itse nautin kyllä leluilla saaduista orgasneista mutta niissäkin saan sen helpommin itse kuin että lelu on jollain toisella.

RaivoRakki

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 11
  • Justiinsa
  • Galleria
Vs: En saa orgasmia koskaan kumppanin kanssa, vain yksin
« Vastaus #2 : 20.01.2021, 08:32 »
Juu et taatusti ole ainoa, joka näin kokee. Itsellä melko vastaava kokemus, itellä kuitenkin niin, että välineellä ei niin väliä, kuhan painetta löytyy. Itellä myös sillai, että jutut pitää tehä yleensä just eikä melekeen samalla tavalla, loppujen lopuks vaatii itseltä tietyssä asennossa jäätävän lihasjännityksen (välillä ehtii tulla sit kramppi pohkeeseen ennen ku orgasmi tulee :D).
Seksin aikanakin voin tulla, mut se vaatii sitä, et oma käsi on asialla ja pääsen toteuttamaan muut maneerit, mikä tylsästi tarkoittaa sitä, että toinen saa kyllä ihan rauhassa porata, mutta ei saa häiritä mun juttua tai orgasmi jää itellä saamatta. Kuulostaa tylsältä ja on sitä, ikävä ajatella, että seksin aikana kumppani on tiellä. Ainakin toistaiseksi ihan toimiva järjestely, että seksi, hyväily jne. omana hauskanaan ja mun orgasmit sitte yksin rauhassa ja poissa mielestä.

Mutta olen kuullunna, että sen voi oppia tai ajan myötä sen saaminen helpottua. Mene ja tiedä sitte.

Henuli

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1098
  • That's a horrible idea.. what time?
  • Galleria
Vs: En saa orgasmia koskaan kumppanin kanssa, vain yksin
« Vastaus #3 : 20.01.2021, 10:36 »
Täällä myös yksi "orgasmi-vammainen" :P

Yhdynnässä (penetraatiossa siis) saadut "normi" orgasmit elämäni aikana voin hyvin laskea kahdenkäden sormin. Muutenkin ilman klittaan koskemista "normi" orkut on harvassa, ja jos yhtään tuntuu että on "pakko" laueta niin ei edes klitan kanssa onnistu, edes yksin. Seksi on silti aina ollut miulle nautinnollista, vaikkei orgasmia ole tullutkaan.

Alistuminen on itseasiassa helpottanut miulla asiaa, kun luottaa toiseen ja antautuu vain eri tuntemuksille. Sen myötä on myös tullut ihanat "aivo-orkut", kuten niitä nimitän ;D Ja niitä voi tulla sitten ihan mistä vaan tuntemuksista ja useita. Ja ajankassa myös ehdollistuu monille asioille, kai sitä oppimiseksikin voisi löyhästi sanoa.

G.U.Y.

  • Vieras
Vs: En saa orgasmia koskaan kumppanin kanssa, vain yksin
« Vastaus #4 : 20.01.2021, 12:43 »
Monella naisella liittyy orgasmiin paljon paineita. Kuten muutkin kirjoitti tuntuu, että moni mies ottaa sen jonkinlaisena palkintona itselleen, eikä toisen nautintona. Voi olla haitallista, että jatkuvasti kuulee "siinäkö se oli", "etkö tullut". Näitä kantaa sitten mukanaan seuraavan kohtaamiseen alitajuisesti/tajuisesti. Varmasti anatomialla vaikutusta, kaikki erilaisia, mutta voisiko tässä olla kyse oman mielen vaikutuksesta?

Henulia millään tavalla kiusaamatta, koen tuon "normi" orgasmin todella haitalliseksi, jos puhutaan että se normaali on penetraatiosta saavutettu. Jos sitä siis tarkoitit. Suurin osa naisista ei saa pelkällä penetraatiolla. Ja jos ajatellaan anatomisesti, niin kaikki O:t on klitoris orgasmeja, koska sama alue jatkuu sisällä.

Henuli

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1098
  • That's a horrible idea.. what time?
  • Galleria
Vs: En saa orgasmia koskaan kumppanin kanssa, vain yksin
« Vastaus #5 : 20.01.2021, 13:07 »
Henulia millään tavalla kiusaamatta, koen tuon "normi" orgasmin todella haitalliseksi, jos puhutaan että se normaali on penetraatiosta saavutettu. Jos sitä siis tarkoitit. Suurin osa naisista ei saa pelkällä penetraatiolla. Ja jos ajatellaan anatomisesti, niin kaikki O:t on klitoris orgasmeja, koska sama alue jatkuu sisällä.

Tässä yhteydessä "normi" orgasmilla tarkoitin juuri niitä isohkoja fyysisiä klitoris orgasmeja.

Ja olen siinä samaa mieltä että erittäin harva (minun tietojeni mukaan) saa pelkällä penetraatiolla näitä orgasmeja.

Itse koen ehkä saaneeni voimakkaampia orgasmeja juurikin "aivo-orgasmeina" kuin klitoriksen kautta. Niistä jää leijumaan pitkäksi aikaa ja keho saa "sähköiskuja" hyvän tovin itse orkun jälkeen. Ainut että en ole vielä onnistunut yksin näitä itselleni tuottamaan, vaan siihen aina liittyy toinen ihminen (vanilja tai ei) ja alistuminen.

tuhmatytär

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 248
  • 🦄🎀
  • Galleria
Vs: En saa orgasmia koskaan kumppanin kanssa, vain yksin
« Vastaus #6 : 20.01.2021, 14:25 »
Et missään nimessä ole yksin  :love:
Itse olen viimeksi saanut orgasmin ilman välineitä jonkun kanssa pffft ehkä silloin kun itse olin 16. Sekin nuolemalla. Välineillä (lue satisfyer) saan kyllä itseni kesken orgasmeja, joskus myös kumppanin kanssa, jos hän jaksaa niin pitkälle mennä (koska siinä kestää).
Yhden kumppanin kanssa kävi valitettavasti siten, että hän huomasi etten saa orgasmia helposti niin hän jätti kokonaan minut huomiotta. Joka on myös tosi yleinen tapa johon törmään. Nautin suunnattomasti kun minua tyydytetään, eikä se tarkota sitä että minun täytyisi saada O. Eihän sitä koskaan tiedä jos se onnistuukin, vaikkei se ole minulle se tavoite.

Mutta joo nää rehvastelevat puheet miehiltä, että kyllä he saavat minut tulemaan _useasti_ vain huvittavat. Yksi tapaus oli niin itsevarma ja nuoli kun mikäkin eläin. Tykkäsin kyllä, mutta en saanut orgasmia. Hän oli siitä sitten kovasti pettynyt. Täytyi siinä sitten lohdutella, että sellasta se vaan on, että minähän sanoin.

Mulle juurikin nää aivo-orgasmit, fiilis ja tilanne ovat tärkeitä. Voisin painaa vaikka jatkuvasti menemään, vaikken tulisikaan. Silti toivon että minun tyydyttämistä ja nuolemista ei jatkossakaan enää jätettäisi pois sen takia että orgasmia ei välttämättä sieltä tule :(

G.U.Y.

  • Vieras
Vs: En saa orgasmia koskaan kumppanin kanssa, vain yksin
« Vastaus #7 : 20.01.2021, 19:33 »

Tässä yhteydessä "normi" orgasmilla tarkoitin juuri niitä isohkoja fyysisiä klitoris orgasmeja.

Aivan, ymmärsin juuri toisinpäin. Mitä tarkoitatte aivogasmeilla? Subtilaan menemistä, fiilikseen uppoutumista?

Fia

  • Vieras
Vs: En saa orgasmia koskaan kumppanin kanssa, vain yksin
« Vastaus #8 : 20.01.2021, 20:39 »
Mä oon nyt tavallaan aivan väärä nainen vastaamaan tähän, koska saan hyvin herkästi orgasmeja. Toivottavasti tätä ei koeta tilan viemisenä. Vastaan nyt kuitenkin sillä ajatuksella, että kuka ties tää vois auttaa jotakuta.

Mä koen, että mun orgasmit jakautuu pääpiirteissään kolmeen kategoriaan: klitorisorgasmeihin, g-aluueen orgasmeihin ja muuhun kuin genitaalialueen fysiologiseen stimulaatioon liittyviin orgasmeihin.

Klitorisorgasmit on siis seurausta klitoriksen stimuloinnista ja näitä mäkin itselleni tyypillisimmin runkatessa teen. Klitorisorgasmin koen tietyssä mielessä "helpommaksi" orgasmiksi, eteenkin kun stimuloin klittaa itse. Toisaalta klitoris on tosi herkkä ja sitä on helppo koskettaa myös "väärin", eteenkin aluksi kun ei oo vielä superkiihottunut, joten partnerin "kouluttaminen" hyväksi klittaorgasmin tekijäksi voi olla haastavaa. Toisaalta se voi kyllä myös olla ihan mielettömän kivaa, mutta edellyttää, että toisella on kiinnostusta ja kärsivällisyyttä oppia. (Joskus kyllä myös pääsee kivasti niittämään jonkun toisen joskus aiemmin kylvämää satoa.)

Jos penetraatioseksin aikainen laukeaminen on hankalaa, suosittelen lämpimästi, että kannattaa runkata itse omaa klitorista samalla kun partneri penetroi. Se ei oo fuskuhuiputusta, tai jos on niin vitunko väliä. 😂 Kokemusteni mukaan miesosapuolet on yleensä varsin liekeissä siitä, kun nainen hiplii klittaansa samalla kun häntä pannaan.

Niin kivoja kuin klitorisorgasmit onkin, suosittelen hyvin lämpimästi myös omaan Gräfenbergin alueeseen tutustumista - ja sit kun sen oppii tunnistaan, kannattaa toki esitellä se myös partnerilleen. G-alue on pauttiarallaa emättimen etuseinämässä, siis "vatsan puoleisella" seinällä, suunnilleen semmoisella korkeudella, että kun työntää kevyesti koukistetun keskisormen ja nimettömän pimppiinsä, osuu siihen melko todennäköisesti. Alueen löytää myös kun alkaa hieroa emättimen etuseinämää häpyluutaan vasten. Toki aluetta voi sormien lisäksi stimuloida myös esim. vibraattorisauvalla tms.

Gräfenbergin alueen (kuten varmaan klitoriksenkin) herkkyydessä lienee yksilöllisiä fysiologisia eroja, mutta omiin empiirisiin havaintoihini perustuen, mitä enemmän sitä stimuloi, sitä herkemmäksi se käy. Ja kunnon g-alueorgasmit ovat, ainakin itselläni, noin potenssiin kymmenen kertaa voimakkaampia kuin (pelkät) klitorisorgasmit. Ja hauskaahan tässä on se, että g-alue voi stimuloitua emätinyhdynnässä varsin makoisasti, eteenkin kun yhdyntä tapahtuu takaa päin, jolloin penis on sellaisessa kulmassa että se osuu g-alueeseen hyvin. Toisaalta, kun g-alueensa oppii tunnistamaan, "lähetyssaarnaajassa" on myös täysin mahdollista löytää sellainen kulma, jossa penis hieroo g-aluetta. Kiemurtelu usein auttaa. 😉

Itse asiassa g-alue voi stimuloitua myös (varsinkin takaapäin tapahtuvassa) anaaliyhdynnässä, joska emättimen ja anuksen väliin jäävä seinämä on varsin ohut. Ja tuplapenetraatio (esim. dildolla tai sormet pimpissä kun pepussa on penis) se vasta g-aluetta voikin "kutkuttaa". Nam!

G-alueen orgasmi tuntuu sellaisena emättimen supisteluna ja leviää itselläni usein koko kehoon tärinänä. Kun tällainen g-alueen orgasmi lähtee kunnolla "käyntiin", se ainakin itselläni usein myös johtaa orgasmien sarjaan. Villeimmillään ikenet ovat puutuneet. 😂

G-alueen tunnistamisessa saattaa auttaa lantiopohjan lihasten jumppaaminen ja esimerkiksi geishakuulien käyttäminen. Myös pieni määrä virtsaa virtsarakossa yhdynnän aikana auttoi mua aikoinaa aluksi saamaan helpommin/voimakkaampia g-alueorkkuja, ilmeisesti koska se vähän täyttynyt virtsarakko painoi g-aluetta hieman ja teki sen siten herkemmäksi. Myös tarve pidättää pissaa ja näin supistaa lantiopohjan lihaksia ehkä auttoi asiaa.

Kun lantiopohjalihakset ovat hyvin hallussa, g-aluetta on mahdollista itse stimuloida jopa alueeseen suoraan koskematta niin, että supistelee ja rentouttelee lantiopohjan lihaksia tahdonalaisesti. Tätäkin voi opetella tekemään myös yhdynnän aikana. Ensinnäkin se tuntuu peniksellisestä partnerista kivalta (ja voi johtaa hänen laukeamiseensa) ja toisakseen se edistää omaa orgasmin saantia yhdynnän aikana. Tavallaan sen oman g-alueorgasminsa voi jopa oppia käynnistämään halutessaan.

Jälleen omaan kokemukseen perustuen väitän, että orgasmin saaminen käskystä perustuu itse asiassa suurelta osin siihen, että g-alueen orgasmin voi oppia ja ehdollistua "tekemään" käskettynä. Itse olen oppinut laukeamaan lähes aina lähes yhtä aikaa kun mies laukeaa yhdynnässä, mikä siis kai perustuu siihen, että olen ehdollistunut silloin käyttämään lantiopohjan lihaksiani niin, että laukean hyvin nopeasti itsekin. En siis oikeastaan tee sitä siis yhdynnässä tietoisesti, se vaan tapahtuu, mutta olen runkkaillessa tekemieni havaintojen perusteella päätellyt, että suunnilleen niin se fysiologisesti mulla tapahtuu.

Kolmas jokerikategoria mun orgasmeissa on tosiaan nämä kokonaan ilman genitaalialueen fysiologista stimulaatiota tapahtuvat orkut. Voin saada orgasmin esim. suutelemisesta, tukistamisesta, piiskauksesta tai muustakin kivusta/voimakkaasta aististimulaatiosta, nännien stimuloinnista ja sopivassa mielentilassa jopa siitä, että partneri puhuu "tuhmia", silittää tai pitää sylissä. Nää orgasmit on ns. emätinorgasmeja eli mun pimppi alkaa autonomisesti supistella ja yleensä koko keho alkaa täristä. Yleensä nää on mulla tavallaan "sekundaarisia" orgasmeja, eli oon aiemmin saanu niin paljon g-alueen stimulaatiota, että ne orkut ikään kuin "jää päälle", jolloin voin saada orgasmin lähes mistä vaan, mikä kiihottaa mua. Äärimmäisen kiihottuneena voin kuitenkin saada tämän tyyppisiä orgasmeja myös "primääristi" eli ennen kuin mun genitaalialueita on ylipäätään stimuloitu suoraan fysiologisesti mitenkään.

Aiemmin koin itse klitoris- ja emätinorgasmien eron selkeämmin, mutta nykyään mulla myös klitoriksen stimulointi tuntuu itsessään voivan herkistää g-aluetta, jolloin emätin ikään kuin "lähtee mukaan" orgasmiin ja sitten vasta onkin ilotulitus. Samoin tunnistan nykyisin, että kun mun g-alue stimuloituu myös klitta erektoituu ja sitä voi tuntua olevan ihan pakko hieroa myös. Ja sit sitä taas mennään. 😂 Tavallaan nää vähän erityyppiset orkut mulla nykyisin mulla yleensä "sulaa yhteen". (Mutta saatan silti joskus myös saada g-aluestmulaatiosta orgasmin niin, ettei klitoriksellani oo sen kanssa hirveenä tekemistä.)

Jaaa... tähän päättyy Fian orkkukoulu. 😉 Todennäköisesti tämä ei ollu mitenkään yleispätevä ja kaiken kattava, mutta tämmöisiä juttuja olen huomannut orgasmeistani viimeisen 30 vuoden aikana. 😂

« Viimeksi muokattu: 20.01.2021, 21:06 kirjoittanut Fia »

Fia

  • Vieras
Vs: En saa orgasmia koskaan kumppanin kanssa, vain yksin
« Vastaus #9 : 20.01.2021, 20:45 »
Ja siis vielä: ehdottomasti mielestäni orgasmoimaan (partnerin kanssa ja ilman) voi oppia. Mun on tosiaan aina ollut suht helppo laueta, mutta vuosien ja vuosikymmenten saatossa mun orgasmien kirjo on käynyt yhä monipuolisemmaksi ja oon oppinu tajuamaan omia orgasmejani yhä paremmin. On toisaalta tullu myös treenattua paaaaljooon. 😂 Ja opin yhäkin uutta. Välillä mun orkut edelleen hämmentää mua. 😂

Fia

  • Vieras
Vs: En saa orgasmia koskaan kumppanin kanssa, vain yksin
« Vastaus #10 : 20.01.2021, 20:59 »
Ai niin vielä: Oon ymmärtäny muiden ihmisten kanssa käymistäni keskusteluista, että usein heteroseksissä toimitaan niin, että ensin on emätin- tai anaaliyhdyntä, jossa mies laukeaa ja sitten naiselle ehkä tehdään klittaorkku sormettaen tai suuseksinä.

Suosittelen vahvasti, että jos suinkin on miehellä malttia, kannattaa tehdä just toisin päin: ensin naiselle "esileikkinä" klitorisorgasmi tai pari kolme ja sitten sitä penetraatioseksiä. Todennäköisyys että jo valmiiksi orgasmin tai pari kokenut nainen laukeaa myös emätinpenetraatiossa lienee paaaljon suurempi kuin ns. "kylmiltään" ennen kuin on lauennut kertaakaan.

Toki sitten jos ja kun nainen jo "osaa" laueta yhdynnässä, voi ne edeltävät klitorisorgasmit jättää vaikka väliinkin. Itse kuitenkin ainakin oon aikoinaan tainnu oppia laukeamaan yhdynnässä nimenomaan semmoisessa tilassa, että niitä klitorisorgasmeja on jo ollut "alla". Edelleen myös kun runkkaan itseäni, teen itselleni yleensä ensin klitorisorgasmin tai ainakin siihen reunalle asti, ja sitten vasta alan kunnolla stimuloida g-aluetta.

Samoin anaaliyhdynnässä on mun kokemuksen mukaan ollut ehdottomasti helpompi (varsinkin alkuun, eli silloin kun aloin tehdä peppuseksiä) saada orkku jos on jo aiemmin hetki sitten saanut klitorisorgasmin tai g-alueen orgasmin suoremmin sitä stimuloiden.

Violation

  • Vieras
Vs: En saa orgasmia koskaan kumppanin kanssa, vain yksin
« Vastaus #11 : 20.01.2021, 21:03 »
Minä en ole saanut ikinä orgasmia. En tiedä tähän syytä tarkemmin.

Voitto

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 276
  • Elä hättäile, istu mättäälle
  • Galleria
Vs: En saa orgasmia koskaan kumppanin kanssa, vain yksin
« Vastaus #12 : 21.01.2021, 12:48 »
Olin joskus pitkässä, vuosien mittaisessa, suhteessa jossa nainen sai orgasmeja vain tietyssä asennossa sekä itsetyydytyksen kautta. Tästä käytiin keskusteluja tutustumisvaiheessa ja Yawn:nin  "Eniten turhauttaa se, miten iso juttu miehille tuntuu olevan se että nainen saa orgasmin." käsiteltiin myös.

Miehenä joka tykkää olla hallitsevana osapuolena oli hieman hankalaa ettei saa haluamaansa eikä toista kokemaan samaa mitä itse tuntee mutta tämä ratkesi kun todettiin että näin tämä nyt vain menee ja nautitaan elämästä mutta ei ruveta jahtaamaan epätoivoisesti sellaista jota ei ehkä saada koskaan. Koko juttu jäi tavallaan taka-alalle kun erotiikassa molemmat huomioivat molemmat ja kun seksin määrää lisättiin puolella niin molemmat saivat mitä halusivat  :D Välillä toki keskityin enemmän naisen nautintoon mutta mitään elämäntehtävää en tuosta koskaan ottanut alun keskustelujen jälkeen.

Pitkässä suhteessa oppii tuntemaan toisen aika hyvin sekä kokeilemaan monenmoisia asioita sekä menemään pidemmälle ja pidemmällä ja jossain vaiheessa orgasmin kannalta semmoisia yllättäviä läheltä piti tilanteita ja ejakulaatioita alkoi olla useamminkin mutta nämä olivat naiselle tunteina uusia ja yllättäviä sekä pinttynyt ajatus että "en minä saa orgasmia" kummitteli takaraivossa ja ehkä osaltaan jopa vaikutti asiaan.

Suhteessa oli tuolloin jo pahoja ongemia ja loppulasku oli jo alkanut mikä varmasti vaikutti mutta uskon että toimivasssa suhteessa tämä olisi jossain vaiheessa muuttunut koska se oli kyllä aika hiuskarvan varassa että nyt räjähtää ja räjähtikin mutta se oli suhde joka räjähti palasiksi eikä orgasmi :D

Kirjoitin tuon sanoakseni että sai sitä orgasmia tai ei tai tuleeko niitä jossain asennossa tai onko se pieni tai iso tai tuleeko niitä paljon, kaikki te olette ihania ja arvokkaita ja ei sitä seksiä, erotiikkaa ja fiilistä pelkästään sillä orgasmilla mitata vaan kyllä sen tunteen näkee silmistä, olemuksesta ja antautumisesta, sanoista ja teoista ja siitä että sitä erotiikkaa yhdessä edes on.
« Viimeksi muokattu: 21.01.2021, 13:58 kirjoittanut voitto »

Herrasmies41

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 20
  • You will Never be below me
  • Galleria
Vs: En saa orgasmia koskaan kumppanin kanssa, vain yksin
« Vastaus #13 : 21.01.2021, 13:54 »
Juuri noin

Yuino

  • Vieras
Vs: En saa orgasmia koskaan kumppanin kanssa, vain yksin
« Vastaus #14 : 21.01.2021, 14:03 »
Wau Voitto, voisivatko kaikki lukea tuon sun tekstin kiitos! Liikutuin oikein tässä sopivassa väsymyksen tilassani ❤️

Tämä erityisesti:
”Kirjoitin tuon sanoakseni että sai sitä orgasmia tai ei tai tuleeko niitä jossain asennossa tai onko se pieni tai iso tai tuleeko niitä paljon, kaikki te olette ihania ja arvokkaita ja ei sitä seksiä, erotiikkaa ja fiilistä pelkästään sillä orgasmilla mitata vaan kyllä sen tunteen näkee silmistä, olemuksesta ja antautumisesta, sanoista ja teoista ja siitä että sitä erotiikkaa yhdessä edes on.”
« Viimeksi muokattu: 21.01.2021, 14:47 kirjoittanut Yuino »