Kirjoittaja Aihe: Orgasmi. Miten se määritellään?  (Luettu 2172 kertaa)

Griselda_80

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 104
  • Silmät ovat sielun peili.
  • Galleria
Orgasmi. Miten se määritellään?
« : 17.02.2021, 12:38 »
Olen aina lauennut klitoriksesta. Yleensä yhden massiivisen, mikä on johtanut minuuttien kokovartalotärinään ja toisinaan itkuun. Sen jälkeen olen pitkään jossain omassa galaksissa.

Nyt uuden kumppanin myötä olen löytänyt uutta. Tietty kosketus tai sana saa samanlaisen massiivisen tärinän aikaiseksi, koko kroppa kramppaa ja laukean. Mutta sitä voi jatkaa ja jatkaa ja jatkaa kun klittaorkku puolestaan loppuu aikanaan.

Onko kokemuksia, mitään selitystä? Voiko tuota edes sanoa orgasmiksi?

Toinen kysymys vielä, onko TRE-rentoutustekniikalla ja tällä kokovartalo-orkulla jotain yhteistä nimittäjää?

taapertaja

Vs: Orgasmi. Miten se määritellään?
« Vastaus #1 : 17.02.2021, 12:47 »
Määrittelystä en tiedä, kai se on jokaisen oma kokemus. Mutta hei sama juttu! Aiemmin pidin ihan urbaanina legendana naisen multiorgasmeja, koska mä sain vain yhden ja juuri noin kuten kuvasit. Sitten jotain tapahtui (elämäntilanne ja partnerit muuttui ainakin) ja nykyään tulen ihan yhdynnässäkin ja vähän väliä  :D En valita!!  8)

Mutta on ne multiorgasmit tosiaan erilaisia, ehkä vähemmän intensiivisiä/voimakkaita, mutta kuitenkin sellaisia ettei tuloa voi estää tai pysäyttää. Ja edelleen välillä tulee noita "alkuperäisiäkin". Ite kyllä ajattelen, että turha näitä on arvojärjestykseen laittaa. Mutta on mielenkiintoista ja onpa kivaa, kun tällaistakin pääsin kokemaan!

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Orgasmi. Miten se määritellään?
« Vastaus #2 : 17.02.2021, 12:51 »
Naisen orgasmi : Matriarkaalinen urbaanilegenda joka on suunniteltu miesten hallitsemiseen seksuaalisessa konteksissa.

>:D


Henuli

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1098
  • That's a horrible idea.. what time?
  • Galleria
Vs: Orgasmi. Miten se määritellään?
« Vastaus #3 : 17.02.2021, 13:22 »
Tietty kosketus tai sana saa samanlaisen massiivisen tärinän aikaiseksi, koko kroppa kramppaa ja laukean. Mutta sitä voi jatkaa ja jatkaa ja jatkaa kun klittaorkku puolestaan loppuu aikanaan.

Mie oon nimittäny näitä "aivo-orkuiksi" ;D kun ne ei tosiaankaan tarvitse genitaalialueen stimulointia ollenkaan.

Itsekin olen nämä vasta "löytänyt" ja ne on tällei "orkkuvammasena" oikein mukavia. Vaikka toisinaan kyllä ärsyttäviä, kun toinen voi aiheuttaa niitä pelkällä sormenpäällä koskettamalla tai tietyn asian tekstaamalla..

Fia

  • Vieras
Vs: Orgasmi. Miten se määritellään?
« Vastaus #4 : 23.02.2021, 20:29 »
Aah. Päivän orkkukeskustelu. Fia paikalla.

Kuvailit juuri mun orgasmin.  :)

Mä oon saanu "kramppaan ja tärisen ja tätä voi jatkua nyt 20-60 minuuttia" -orgasmeja... aika kauan. Sanoisin... noin 16-vuotiaasta asti. Ja väittäisin, että sillä, että se alkoi niin aikaisin on tekemistä sen kanssa, että eka seksipartneri oli toinen tyttö. Sori nyt vaan miehoiset, mutta siinä kohtaa se, että kaksi kiimaista teinityttöä sormetti toisiaan kuin kanit konsanaan oli... no... tuloksekasta ja opettavaista. Ja vein sen sitten mukanani seuraaviin ihmissuhteisiini.

Mä saan myös niitä klitorisorgasmeja, jotka on mulla pienempiä, terävämpiä ja lyhyempiä. Mutta kivoja toki nekin.

Mä oon päätelly, että ne tärinäorgasmit on g-alueorgasmeja. Tieteellisesti koko g-alueen olemassa oloa ei varsinaisesti ole edes todistettu, mutta omani voin kyllä piirtää kartalle varsin tarkasti.

Oon kirjoittanu tästä yhdessä aiemmassa ketjussa melkoisen pitkällisesti, joten en nyt jaksa toistaa kaikkea, mutta täältä löytyy: https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=29938.msg515973#msg515973

ˆKannattaa lukea tuosta myös Voiton kommentti. Siteeraan lyhyesti: "--sai sitä orgasmia tai ei tai tuleeko niitä jossain asennossa tai onko se pieni tai iso tai tuleeko niitä paljon, kaikki te olette ihania ja arvokkaita ja ei sitä seksiä, erotiikkaa ja fiilistä pelkästään sillä orgasmilla mitata vaan kyllä sen tunteen näkee silmistä, olemuksesta ja antautumisesta, sanoista ja teoista ja siitä että sitä erotiikkaa yhdessä edes on."

Mulla on itselläni monenlaisia orgasmeja, isoja, pieniä, sarjoja, semmoisia että tipun sängystä ja semmoisia, että mietin itsekin, että "aaah-- ahah, se oli sitten vissiin siinä tällä kertaa, no ihan kiva". Oon itse päätynyt vuosien saatossa siihen, että orgasmi on orgasmi, kun se tuntuu musta orgasmilta.   :love: ::)

Ja edelleen opin niistä uutta. Toivottavasti vielä vanhankodissakin.  >:D

Fia

  • Vieras
Vs: Orgasmi. Miten se määritellään?
« Vastaus #5 : 23.02.2021, 20:34 »
Naisen orgasmi : Matriarkaalinen urbaanilegenda joka on suunniteltu miesten hallitsemiseen seksuaalisessa konteksissa.

>:D

Kyllä. Kyllä, kyllä. *Puhaltelee sormiaan.* Juu-uust niin se on...  >:D

Pip

Vs: Orgasmi. Miten se määritellään?
« Vastaus #6 : 23.02.2021, 22:18 »
Mä oon kerran saanut synttärilahjaksi ammattilaulajalta orkun puhelimessa. Soitti mulle ennen puoltayötä ja pyysi kertomaan mitä sille tekisin, jos oltais kasvokkain. Heti vuorokauden vaihtuessa luurista alkoi kuulumaan tuttua huohotusta. Eikä sen ees tarvinnut kosketella itseään, koska se oli aina aivo-orkkujen saaja. Feikkausta sen ei olis tarvinnut tehdä, joten luotan siihen, että oli aito. Itsetuntoa kyllä hiveli usein, kun se monissa muissa tilanteissa muistutti siitä, kuinka paljon se pitää mun äänestäni, vaikka ammattitaitonsa puolesta osaa arvioida muiden puhe- ja lauluääntä.

vanDaali

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 653
  • Kutsumapronomini: "se"
  • Galleria
Vs: Orgasmi. Miten se määritellään?
« Vastaus #7 : 23.02.2021, 22:19 »
Testasin paikallisella koe-eläimellä ja ensin tarinankerrontaa, jonka aikana tuli lukematon määrä selkeästi erottuvia nytkähdyksiä, ja sitten suht kevyellä fyysisellä stimulaatiolla ensin muutama minuutti tärinää ja sen jälkeen useampi iso kokovartalokouristus ja kiljuntaa sekä jotain itkemisen ja nauramisen välillä olevaa ääntelyä. Tämän jälkeen taas useita nytkähdyksiä sekä ehkä vartin verran kovaa selittämistä jollain täysin tunnistamattomalla kielellä. Tällä hetkellä noin puoli tuntia myöhemmin koe-eläin hihittelee hallitsemattomattomasti ja nytkähtelee edelleen sillointällöin. Hihittelyn seasta yrittää selittää jotain jonka ehkä voi tulkita lauseiksi mutta sisältö on edelleen varsin sekavaa.

Ei tuo kyllä alkuun ollut tuollainen mutta nyt parin vuoden harjoittelun jälkeen onnistuu myös siten että sanoo "laukeappa nyt" tai laskee numeroita kymmenestä alaspäin. (koe-eläin sätkii taustalla niin että sänky heiluu). Seuraavaksi voisi kokeilla niin että laskee numeroita ylöspäin ja koe-eläin laukeaa aina alkulukujen kohdalla.

Kottikärpänen

  • Vieras
Vs: Orgasmi. Miten se määritellään?
« Vastaus #8 : 24.02.2021, 09:43 »
Monipuolinen aihe, johon pystyn vastaamaan rajallisesta miesnäkökulmasta.

Omat orgasmini saan hyvin perinteisin menetelmin erityyppisissä penetraatioissa tai omalla kädellä. Jotkut miehet saavat orgasmin myös eturauhasen kautta, muta itse en ole kiinnostunut siitä puolesta kehossani. Sen sijaan ajatus siitä, että stimuloi toista vain eturauhasen kautta ja saa hänet laukeamaan kiihottaa kovasti.

Naiselle parhaat orgasmit olen tuottanut G-pistettä stimuloimalla, mutta se tuntuu olevan huomattavasti hankalampaa kuin klitoriksen kautta. Penetraatio-orgasmi on ollut harvinaista herkkua. Tunnustan olevani naisen orgasmin suhteen innokas, mutta edelleen oppipoika-asteella, vaikka harjoiteltu on useammassakin pitkässä suhteessa.

Najwa

Vs: Orgasmi. Miten se määritellään?
« Vastaus #9 : 24.02.2021, 14:08 »
Seuraavaksi voisi kokeilla niin että laskee numeroita ylöspäin ja koe-eläin laukeaa aina alkulukujen kohdalla.

*itkunauruhymiö*  ;D ;D ;D

LehA

Vs: Orgasmi. Miten se määritellään?
« Vastaus #10 : 24.02.2021, 21:48 »
Ei tuo kyllä alkuun ollut tuollainen mutta nyt parin vuoden harjoittelun jälkeen onnistuu myös siten että sanoo "laukeappa nyt" tai laskee numeroita kymmenestä alaspäin. (koe-eläin sätkii taustalla niin että sänky heiluu). Seuraavaksi voisi kokeilla niin että laskee numeroita ylöspäin ja koe-eläin laukeaa aina alkulukujen kohdalla.

Mitä koe-eläimesi sanoo kun sovit, että saa laueta 10:llä ja rupeatkin laskeaan Fibonaccin lukuja >:D


1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, oho... se meni jo  O:-)

Tyrskyviuhtoja

  • Turun Baletti
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 16
  • Lentokyvytön sorsalintu.
  • Galleria
Vs: Orgasmi. Miten se määritellään?
« Vastaus #11 : 25.02.2021, 00:39 »
Ihana aihe! Kiitos aloittajalle! Tästä keskustelusta on seurannut vaikka mitä hyvää. :D

(Koe-eläin tietysti laukeaa Fibonaccin sarjassa kolmannen luvun kohdalla, koska maailmassa on vain 10 sorttia ihmistä. ;))

Itse mietiskelin pitkään sitä kategorisointia, tyyliin "voiko tätä sanoa orgasmiksi vai loukkaantuuko joku" "no entä tämä" "entä... tämä nyt ei herranjumala ainakaan voi olla kun tämähän tulee vaan ajattelemalla vai voiko". Sit luin Marja Kihlströmin "Iso O - matkaopas huipulle" ja totesin että tällaisen turhan stressin kannattaa vaan antaa laueta. Mieluiten monta kertaa.

(Spoiler alert: Vastaus kysymyksiin on 'kyllä KYLLÄ KYLLÄ VOIHERRANJUMALA'.)

Tieteellinen tutkimus aiheesta on kuitenkin ehdottoman hyvästä koska se avartaa maailmaa, suosittelen kaikille. Tutkimusyhteisön jäsenenä oppii mm. puhumaan kielillä. X-) Ja sit jos tuntuu menevän sanattomaksi ni voi sopia käsimerkkejä vielä päälle!