Äänestys

Voit valita useamman vaihtoehdon

Kinkyssä
373 (17.7%)
Vaniljaisessa
19 (0.9%)
Vaniljaisessa jossa harjoitetaan myös kinkyilyä
254 (12.1%)
Heterosuhteessa
215 (10.2%)
Homosuhteessa
24 (1.1%)
Biseksuaalisessa suhteessa (ei koske tietenkään yksiavioisia)
80 (3.8%)
Yksiavioisessa suhteessa
196 (9.3%)
Poly suhteessa
133 (6.3%)
Vapaassa suhteessa
152 (7.2%)
Rakkaussuhteessa
378 (17.9%)
Sessiosuhteessa
145 (6.9%)
Fuckbuddy suhteessa
101 (4.8%)
En halua olla minkäänlaisessa suhteessa
11 (0.5%)
Joku muu, mikä?
26 (1.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 284

Kirjoittaja Aihe: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?  (Luettu 41239 kertaa)

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #15 : 19.06.2012, 14:41 »
Mä olen koettanut miettiä tätä mutta en osaa vastata. En mä tiedä missä suhteessa haluaisin olla.
Tai ehkä en missään. Kamalan vaikea kysymys.

plasticdoll

  • TörkyTeatteri
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 290
  • Addicted to Black
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #16 : 19.06.2012, 15:28 »
Kinkyssä yksiavioisessa heteroseksuaalisessa rakkaussuhteessa, jossa on mahdollista satunnainen sessioseura yhdessä/erikseen jos se sopii molemmille.

Purpelot

Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #17 : 19.06.2012, 16:26 »
Oikea vastaus puuttuu listalta eli nykyisessä suhteessa :D

Mitähän tämä sitten on...? Varmaan kaikkea muuta jossain määrin paitsi tuota homosuhdetta. Me ollaan joka suhteessa omituisia ja siksi kai mikään stereotyyppi ei koskaan täsmää meihin :)

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #18 : 19.06.2012, 16:57 »
BTW, mikä ero on fuckbuddy- ja sessiosuhteella? Fuckbuddy on vaniljaa?

narri

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #19 : 19.06.2012, 17:11 »
BTW, mikä ero on fuckbuddy- ja sessiosuhteella? Fuckbuddy on vaniljaa?

Itse käsitän asian niin että sessiosuhteessa ei välttämättä uiteta sukupuolielimiä sisäkkäin.

Qumma

Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #20 : 19.06.2012, 17:17 »
Ai millaisessa suhteessa?
No joka suhteessa tietenkin!!!
 :o

Koo

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #21 : 19.06.2012, 17:27 »
BTW, mikä ero on fuckbuddy- ja sessiosuhteella? Fuckbuddy on vaniljaa?

Nääh, ei ainakaan minulle.

Minä ajattelen, että sessio on jotain millä on selvä alku ja loppu, selvä roolitus ja valta-asetelmat kun taas kinkyssa fuckbuddysuhteessa tapaamiset ovat vapaamuotoisempia ja rennompia, ts. tehdään mitä mieleen juolahtaa eikä siinä ole niin väliä kuka on mitäkin, tai kenen "osa" on olla jotain. Kunhan kaikilla on hauskaa ja kaikki saavat mitä haluavat :)

Kahlittu

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #22 : 19.06.2012, 17:50 »
Ai millaisessa suhteessa?
No joka suhteessa tietenkin!!!
 :o

E on ämcee toiseen!?!

Lunttu

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #23 : 19.06.2012, 20:17 »
Vastasin "rakkaussuhteessa" ja sellaisen koen nykyisen suhteeni olevan.
Vastauksen koen myös kattavan kinkyn ja vaniljan, kaiken sen itsensä ja yhdessä toteuttamisen sekä toistensa hyväksymisen, juuri enempää en voisi suhteelta toivoa. Niin moni joutuu hakemaan toisaalta tyydytyksen tarpeilleen ja olenkin kiitollinen, että omassa suhteessani ei ole tarvetta siihen. Kuitenkin, jokainen taaplatkoon tavallaan ja tehköön miten itse parhaaksi kokee, vaikkakaan sitä en ymmärrä jos siinä loukkaa tieten toisia..

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4502
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #24 : 21.06.2012, 06:36 »
Kinkyssä yksiavioisessa heteroseksuaalisessa rakkaussuhteessa, jossa on mahdollista satunnainen sessioseura yhdessä/erikseen jos se sopii molemmille.

Jossakin tämäntyyppisessä. Toisaalta minulle tärkeämpää kuin suhteen laatu, on oikea kumppani.

Mr.Inathu

Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #25 : 21.06.2012, 10:50 »
Olipas vaikeaa vastata kun ei oltu määritelty käsitettä suhde ja useiden suhteiden suhteita toisiinsa.
Itselleni tärkeää on että se ns. primäärisuhde on ehdottomasti rakkaussuhde. Sen lisäksi se voi olla joko kinky, vanilja tai vanilja kinkyillä ja hetero/bi, mutta ehdottomasti myös vapaa...

Itselleni nykyinen aviosuhteeni on myös elämäni ensimmäinen ei-kinkysuhde. Jo lukiosta lähtien vuosikaudet erilaisia puhtaita kinky-suhteita kokeiltuani tartuin enemmän kuin mielelläni kiinni tilaisuuteen suhteesta, jossa arki toimi ja oli elämisen arvoista, vaikka kinkyelementtejä olikin vain nimeksi. JA koska alusta alkaen oli selvää, että minulla on ja tulisi myös olemaan mandaatti tarvittaessa tyydyttää kinkyt tarpeeni muualla. Tietyin säännöin.

Olen kasvanut parisuhteissa kinkysuhteisiin ja kokenut niin sen 24/7 kuin sen pienemmät variaatiot, MUTTA kun kun olen niin perhanan vaikea ihminen arjessa, en ole löytänyt täydellisistä kemioista ja henkisestä tyydytyksestä huolimatta toimivaa kemiaa arkeen hyvinkään toimivan kinkyn rinnalle, joten päädyin nykyiseen ratkaisuun löytäessäni mahdollisuuden siihen. Ja nyt on menty jo vuosikymmen tällä kuviolla, enkä ole katunut päivääkään, enkä tätä enää uhraisi minkäälaisen kinky-suhteen tähden :)

Primäärisuhteen rinnalla ovat sitten erilaiset sekondääriset kinkysuhteet, joissa mennään myös vapaan suhteen periaatteella. Leikkikavereillani on aina ollut täysi vapaus hakea seuraa sessioita ja seksiä juurin niin kuin parhaaksi kokevat ja sieltä mistä heistä hyvältä tuntuu :)

En ole enää piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkiin aikoihin "pannoittanut" ketään, koska "virallinen" pannoittaminen mielestäni vastaa aika pitkälle kinky-suhteen "kihlaamista", enkä koe että minulla olisi nykyisellään riittävästi aikaa ja mahdollisuuksia kantaa sellaisen suhteen mukanaan tuomaa vastuuta. Huh, hyvä kun kerkeän kunnialla hoitamaan nykyisiäkään suhteita :D

Minkälaisessa suhteessa siis mieluiten olisin? Siis minkälaisissa :)
No juuri tälläisissä kuin nytkin... Paitsi että haluaisin, että jokaisessa viikossa olisi pari ekstra päivää lisää kinkyilylle pyhitettäväksi... Välillä on vähän huono omatunto, kun ei ehdi riittävällä tavalla huomioimaan kaikkia ihania ihmisiä   :-[

-Mr.Inathu

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #26 : 21.06.2012, 12:28 »
Vastasin kuitenkin. Kinky ja vanilja+kinky, biseksuaali rakkaussuhde.
Perustana se että olen ihan ok ilman suhdetta mutta jos joku olisi, se olkoon rakkaussuhde. Sessiojutut ei oo mua varten.
Laitoin kuitenkin bi:n mukaan jotta voisi saada sekä pipukkaa että piparia silloin tällöin ;-)

_Bambi_

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #27 : 21.06.2012, 15:21 »
Olipas näennäishelppo kysymys...johon voi vastata vain banaalisti että rakkaussuhteessa. Itse koen että on vaarallista alkaa määritellä minkälaisessa suhteessa haluaisi olla, koska siinä sivussa usein tulee myös määriteltyä reunaehtoja suhteen toiselle osapuolelle - ja sitä monen liputtamaa rakkautta aika harvoin osuu kohdalle valmiissa muotissa. Rakkaus on siellä mistä sitä viimeiseksi etsii.. :o

Pystymme-lukemaan-aamuhesarin-ilman-että-kaivamme-toistemme-silmät-ulos kuopistaan-linjaa (lue:sujuva arki) voisi kuvata vaihtoehto ystävyyssuhde tai platoninen rakkaussuhde (?)

John Lennon ja Yoko Ono - koska olen ärsyttävä-tekotaiteellinen-psyko-ämmä...lähettäisin äijän aina lapsenvahdin kanssa ryyppäämään ja sekstailemaan, kun naama rupeaisi kyllästyttämään eli pitkäaikainen suhde jossa voisi kasvaa yksin ja yhdessä.

knoco

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #28 : 21.06.2012, 15:43 »
Mulle kinkyilystä ei ole paljoa kokemusta, mutta kiinnostusta jonkin asteiseen on. Mieluisin suhde olisi rakkaussuhde, vaniljainen suhde kera kinkyilyn, heterosuhde ja yksiavioinen. En pystyisi jakamaan kumppaniani, sen verran omistushaluinen olen.

roosa

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #29 : 20.01.2014, 18:57 »
Kinkyssä rakkaussuhteessa jossa saa ajoittain mennä ja painella vapaana.