Äänestys

Onko sinulla sessiossa käytössä turvasana?

Kyllä, se on ehdoton edellytys että ylipäätä sessioin
39 (23.4%)
Yleensä on, erityisesti silloin kun sessioin hieman vieraamman leikkikaverin kanssa
29 (17.4%)
Käytössä on moniportainen turvasana ja muutenkin tuntemuksiaan kysellään
34 (20.4%)
Käytössä on moniportainen turvasana eikä sessiossa muuten keskustella
9 (5.4%)
Käytössä on yksi ainokainen turvasana ja se katkaisee session kokonaan
10 (6%)
En haluaisi käyttää turvasanaa vaikka sellainen mahdollisuus on
23 (13.8%)
En käytä turvasanaa sessiossa tai minulle ei ole annettu turvasanaa käytettäväksi
17 (10.2%)
Turvasana on turhake
6 (3.6%)
En ole koskaan kuullutkaan turvasanasta...
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 46

Kirjoittaja Aihe: Turvasanan käyttö  (Luettu 18203 kertaa)

brahma

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 857
  • The evil saint - Ilkeä pyhimys
  • Galleria
Vs: Turvasanan käyttö
« Vastaus #45 : 21.05.2011, 18:37 »

Nick

  • Vieras
Vs: Turvasanan käyttö
« Vastaus #46 : 21.05.2011, 20:11 »
Turvasana.

Tuo mieleen apupyörät.

Dominaattori

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 281
  • Galleria
Vs: Turvasanan käyttö
« Vastaus #47 : 27.05.2011, 00:39 »
Aina on määritelty, muutaman kerran käytetty. Uusissa suhteissa tarpeen, mutta kun oppii tuntemaan vastapuolen niin täytyy osata lukee subia ilmankin. Ja kun saa subin tarpeeksi syvälle, niin eihän se mitään turvasanoja edes muista siinä tilanteessa ainakaan jos ei nosta subin päätä takaisin pinnalle ja pakota sanomaan se.

hiz

  • Vieras
Vs: Turvasanan käyttö
« Vastaus #48 : 17.10.2013, 19:55 »
Aina on määritelty, muutaman kerran käytetty. Uusissa suhteissa tarpeen, mutta kun oppii tuntemaan vastapuolen niin täytyy osata lukee subia ilmankin. Ja kun saa subin tarpeeksi syvälle, niin eihän se mitään turvasanoja edes muista siinä tilanteessa ainakaan jos ei nosta subin päätä takaisin pinnalle ja pakota sanomaan se.
Samaa mieltä. Mutta huomasin tässä toista turvasanaa mainitsevaa ketjua lukiessani etten enää edes enää tiedä mikä minun turvasanani on? Voisi sanoa että minulla on enemmänkin nykyään ilmoitusvelvollisuus kun jotain on menemässä päin metsää, eikä varsinaista turvasanaa. Minun täytyy sanoa, ja D sitten päättää miten edetään. On tarvittu vain muutaman kerran, ja yleensä välineisiin liittyvissä hankaus jne asioissa. Kuten Dominaattori tuossa aiemmin sanoi subitiloista niin itselläni on sama, D tietää heti jo että jotain on pielessä jos osaan puhua :).  Uuden tuttavuuden kanssa en leikkisi ilman turvasanaa.