Kirjoittaja Aihe: Kaikki haluu seksiä :-(  (Luettu 25129 kertaa)

Mau

Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #45 : 27.06.2024, 04:21 »
Mieluummin joku kipusessio ilman seksiä kuin toisin päin anyday. Seksiä voi olla mausteena.

cardinalis

Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #46 : 27.06.2024, 17:26 »
On niitäkin tapauksia, jotka tahtovat ensisijaisesti genitaalikontaktia, mutta kokeilevat myös kinkymmistä yhteyksistä iloa irrottaa. Jos saisi jotenkin livautettua. Opportunistista seksisaalistajaa on sakealti liikenteessä kaikkialla.

Itse voisin suosia suorastaan kaikenlaisen fyysisen kontaktin välttämistä. Pitäydyttäisiin siis pelkkään katseeseen ja puheeseen. Autisti kun olen, selkeiden sääntöjen sopiminen tuntuu mielekkäältä näissäkin yhteyksissä, mutta käytännössä harvahko viitsii kovin tarkkaan tarpeitaan ja rajojaan kommunikoida.
Häkellyttävän usein on tullut vastaan sellaisia henkilöitä, jotka eivät tahdo toiveitaan juuri avata, koska homman viehätys ilmeisesti perustuu nimenomaan siihen, että jotakin yllättävää sikailua pitää päästä puuhaamaan.
Fantasioin usein siitä, että minulle tehdään asioita väkisin, mutta on aivan eri asia joutua hyökkäyksen kohteeksi, jos on sovittu muuta, tai jos ei ole sovittu mitään.

Nemean

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 258
  • Varjoissa viihtyvä yksilö
  • Galleria
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #47 : 18.07.2024, 01:07 »
Täytyy tunnustaa, etten jaksanut lukea ihan jokaista viestiä ajatuksen kanssa,
mutta ymmärrän toisaalta omasta mielestäni puheenaiheen ihan asiallisesti.

Itseäni harmittaa se, että monet ihmiset tuntuvat olevan genitaalikeskeisiä, vaikkei asia oliskaan mitoista kiinni.
Vaikka toisella osapuolella olisikin vinoutunut mieli, kaksi kättä, kymmenen sormea, suu, kieli, ja kymmenen varvasta. Ihmisistä riippuen määrä saattaa vaihdella, mutta anyway; kaiken ei tarvitse olla aina seksuaalikeskeistä genitaaleilla varustettuna, koska seksuaalisuuden toteuttaminen ei ole asia joka korreloisi automaattisesti sukupuolielimiin tai näiden väliseen penetraatiion.
-Oman matkan varrella yksi parhaista mieleentulevista hetkistä sessioissa oli se, kun yksi subilunttu kasteli oman olohuoneenmattonsa ihan vain sillä, että sai piiskaussession jälkeen
after caressa niskaansa helliä pusuja ja ehkä siinä oli vähän sormiakin mukana.

Näiden lisäksi on ihan asiallista olla vailla niitä asioita kinkyteemassa oikeasti kaipaa, koska sessiot, fetissit ja muut vastaavat ovat ihan mukiinmeneviä asioita. Mihin sitten vedetään seksin ja (ei seksin) välinen raja, niin se on enemmän veteen piirrettu viiva.

Lady Red

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 25
  • Yksinkertaista, eiku.
  • Galleria
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #48 : 19.07.2024, 16:45 »
Mieluummin joku kipusessio ilman seksiä kuin toisin päin anyday. Seksiä voi olla mausteena.

Just näin omallakin kohdalla. Täytyy tutustua vielä paremmin ajatuksiin, mutta mulle seksi saattaa olla jotain mitä tehdä koska toinen osapuoli sitä haluaa ja siitä nauttii, mutta en itse niin välitä. Pelkkiä kipusessioita on ollut, enkä ole kokenut että niistä on mitään puuttunut ja valta-asetelmaa korostaa se jos on itse riisuttuna satuttamista varten ja toisella pysyy vaatteet päällä.

Mau

Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #49 : 19.07.2024, 19:42 »
Mieluummin joku kipusessio ilman seksiä kuin toisin päin anyday. Seksiä voi olla mausteena.

Just näin omallakin kohdalla. Täytyy tutustua vielä paremmin ajatuksiin, mutta mulle seksi saattaa olla jotain mitä tehdä koska toinen osapuoli sitä haluaa ja siitä nauttii, mutta en itse niin välitä. Pelkkiä kipusessioita on ollut, enkä ole kokenut että niistä on mitään puuttunut ja valta-asetelmaa korostaa se jos on itse riisuttuna satuttamista varten ja toisella pysyy vaatteet päällä.

Yaah, kiero mieli on tärkein. Eio pitkä aika kun mut kutsuttiin seksitreffeille missä lähinnä jäädyin kun olin unohtanut että vaniljoja on for real olemassa ja sieltä menin puremaan ja potkittavaksi toisaalle ja oli huojennus että itselle normaalimpi erotiikka elää ja voi hyvin  ;D Mitä järkeä seksissä jos sitä halutaan? #cnc.ehkei ihan noin mutta melkeen.