Baarin kannatusmaksut
Olen kuitenkin itse biseksuaalisuudestani vähän arka, sillä tein aikoinaan yläasteella sen verran typerän tempun, että tulin kaapista ja jouduinkin rankan kiusaamisen kohteeksi sen takia. Kuitenkin nyt olen oppinut hyväksymään itseäni hieman paremmin, kun varttunut. Kuitenkin nuo helvetilliset teini-iän ajat vaikuttaa vieläkin vähän siten, että en yleensä avaudu biseksuaalisuudestani livenä kovinkaan helposti.
Lainaus käyttäjältä: catsuit91 - 19.11.2015, 17:29Olen kuitenkin itse biseksuaalisuudestani vähän arka, sillä tein aikoinaan yläasteella sen verran typerän tempun, että tulin kaapista ja jouduinkin rankan kiusaamisen kohteeksi sen takia. Kuitenkin nyt olen oppinut hyväksymään itseäni hieman paremmin, kun varttunut. Kuitenkin nuo helvetilliset teini-iän ajat vaikuttaa vieläkin vähän siten, että en yleensä avaudu biseksuaalisuudestani livenä kovinkaan helposti.Sama kokemus minullakin mutta vakaumuksellisista piireistä. Seksuaali-identiteettini muodostamisen/mieltämisen tiellä on ollut myös pitkälle hiottu taito sulkea mielestä täysin pois joitakin asioita, joiden pohtiminen veisi epämukavuusalueelle tai ristiriitaan sisäisen ja ulkoisen maailman välillä. Olen edelleen arka paljastamaan biseksuaalisuuttani/kinkyyttäni kenellekään - oikeastaan olen vasta nyt miettinyt, mitä silloin parinkympin iässä ollut suhde naiseen sekä satunnaiset ihastumiset naisiin oikeastaan ovat merkinneet. Tai että väkivaltaisesta ja rajusta seksistä nauttiminen kuuluu kinkyyteen. Minun ja mieheni kinkyyteen. Heitä siinä prosentteja nyt sitten.. Olen 100%:sti minä.
No ei helvetti.. pitää sit kilpailla Kahlitun kaa Momoasta. Ellei joku tiputa miulle James Deenia eka tohon. Se on sit minun. *edelleen hyvin bi... tai panseksuaali* Käsittääkseni bi-curious on edelleen suht trendikäs sana. *muoks* Selasin nopeasti keskustelua läpi ja en vilaukselta nähnyt tiettyjä lisätermejä, mitä näitä juttuja pohtiessa voi käyttää. Eli jos kokee romanttista kiinnostusta kumpaakin sukupuolta kohtaan, voisi käyttää termiä biromanttinen. Jos kokisi seksuaalista kiinnostusta kumpaakin kohtaan, niin biseksuaali. Vastaavasti heteroromanttinen ja heteroseksuaali. Itse saatankin olla sillä lailla kallellaan, että biseksuaali, mutta heteroromanttinen. Paitsi alan tykätä jo enemmän termistä panseksuaali.
Oonkin naureskellut näille termeille hyväntahtoisesti viimeajat. Kun tulin aikoinani kaapista (tästä on 20 vuotta ja tapahtumapaikkana pieni paikkakunta) niin ihminen oli joko hetero, homo tai bi. Ja jos se oli bi, se oli homo tai hetero. Tiesin yhden homon omalta paikkakunnalta mutten ketään joka olis ollut trans tai ace tai yhtään mitään muuta kun cis het. Nykyisin voi luokitella itsensä niin pieneen lokeroon kun vaan malttaa, ja siellä on silti joku muukin.