Kirjoittaja Aihe: Kuinka paljon on piilossa olevia kinkyjä?  (Luettu 7457 kertaa)

Pip

Vs: Kuinka paljon on piilossa olevia kinkyjä?
« Vastaus #45 : 17.01.2023, 17:08 »
Tosihamstereiden itsetunto ei ole tästä nimikkeestä kiinni vaan ihan muusta. Että jos hihityttää niin anna naurun tulla.

Mä oon ainakin ihan riekaleina. En tiedä kumman pilkka sattuu enemmän, tyhjän naurajan vai naisten hakkaajan.
En tiedä, mitä yrität vihjailla.

HuulillaPiirrettyM

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 285
  • TrueMaster 1% Demiurgi emergoitui
  • Galleria
Vs: Kuinka paljon on piilossa olevia kinkyjä?
« Vastaus #46 : 17.01.2023, 17:31 »
Pitäisikö tähän väliin sanoa, että Gretalla on oikeus mun rööreihin 24/7 (toki asutaan erillään ja omistan myös oman elämän eli en ole täysin 24/käytettävissä) mutta kuitenkin.

Aina välillä elämässä tulee hetkiä, että tulee vähän huono fiilis, kuuluu elämään. Mutta mää en kirveelläkään ymmärrä miten tuo loukkaisi/kink sheimaisi ketään.

Voit toki kertoa lisääkin, kuten sanottua saattaahan muitakin hihityttää, eri asia sitten miten ja mihin sen pilkkansa päästää, toiset pitää jopa omana tietonaan. Pääsääntöisesti olen ihan diggaillut sun kirjoituksista, mutta nyt ehkä vähän, ei niin onnistunut.
Ehkä sen ymmärtämisen vaikeuden aiheuttaa tässä kohtaa jokin muu kuin röörien käytössä olo, ehkä se on lukumäärä tai se ettei ne ole 24 käytössä ja röörien omistaja jätä tyysti huomiotta omaa elämää, ollen näin loppujen lopuksi myös hiukan pelisilmätön, mikäli niin toimii. Ellei se sitten ole juuri se molempien juttu. Mene tiedä miksi suoran kinkysheimaamisen ymmärtäminen omassa tekstissä on vaikeaa.

Ei sillä ymmärtänen pointtisi ja ajatuksesi tekstin takana, ensimmäinen lausekin antaa osviittaa siitä että teksti on vaikea väline välittää monitulkinnaisia ilmaisuja. Kinkysheimaamista en.

Minä en saisi vastaavaa ilmaisua anteeksi koskien jotain muuta itsensätoteuttamista kohtaan, mikä on ihan oikein, ei kuulukkaan ja siksi opettelen jatkuvasti olemaan ilmaisuni osalta parempi.

Ja tuon elämässä tulee joskus huonofiilis heittelyn voit myös säästää, vaikka niille joilla on ollut oman itsensä takia muiden toimesta elämässään todella todella huono fiilis. Otan toki minäkin tuosta osani, koska näinhän se on joskus elämässä tulee huono fiilis, mutta josko sitä ei lisättäisi täällä baarissa ihan noin kun tuossa viestissäsi teet.

Omalta osaltani toppuuttelen keskusteluun osallistumistani, se kun viestisi johdosta lähti ketjuun nähden sivuraiteelle.

-HPM

"Viimeiseen asti pidä sanasi
Pidä kivi, jota kannat
Mene huoneeseen, jossa hän lepää
Kukkien, älä sulje silmiäsi pimeyteen
Sanokaa minun puhuneen"

Occam

  • Ketjureaktio
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 774
  • Way of the Asatru
  • Galleria
Vs: Kuinka paljon on piilossa olevia kinkyjä?
« Vastaus #47 : 17.01.2023, 17:38 »

 Mielenkiintoisia keskusteluja.

 Onko kaikille tasapuolisesti seuraa tarjolla?
 Itse en usko että näin on. Se riippuu aina kokonaisuudesta.
 Enemmän seuraa on tarjolla alistuvalle naiselle ja Dominoivalle miehelle.
 Enemmän seuraa on tarjolla ekstrovertille kuin introvertille.
 Enemmän seuraa on tarjolla nuorelle kuin vanhalle.
 Enemmän seuraa on tarjolla itsensä ruokavaliolla ja kuntosalilla kunnossa pitävälle.
 Enemmän seuraa on tarjolla sille joka asuu siellä missä muita ihmisiä on enemmän.
 Enemmän seuraa on tarjolla mitä kevyemmät kinkyt sulla on.

 Siinä perushuomiot.
 Jos ei juuri nyt seuraa löydy, niin voi joko muuttaa maailmaa tai itseään.
 Kumpi nyt sitten onkaan helpompi keino.

 Kiinnostuin myös kahdesta muusta asiasta tässä ketjussa.

 Ensinnäkin siitä että seuraa jonkun kansainvälisen ajatuksen mukaan kannattaisi etsiä tinderistä tai muualta kinkymielessä koska ’saalistaja saalistaa siellä missä saalista on?’
 Mielestäni ne kokemukset joita olen kuullut Tinder, Jodel, ja muista chät tai viestipohjaisista palveluista seuranhakuun kinkymielessä  antavat sekalaisen kuvan. Sama saalistaja on aivan varmasti yhtä kykenevä luomaan itselleen tinderprofiilin tai Olemaan Anonyymi-Jodelissa vaikka kuusi eri ihmistä halutessaan. Ymmärrykseni mukaan ihmisten kirjo ja käsitys omasta osaamisestaan ja kokemuksestaan on varsin laaja siellä kuten täällä. Aina kannattaa jutella ennen kuin mitään tekee. Itse jos haluaisin korjata vanhan talon liittyisin pelastakaa vanhat talot FB-ryhmään enkä yleisrakennus-ryhmään, mutta tapansa kullakin.

 Koen erikoisena ajatuksen että bdsm seksistä kiinnostuminen elämäntapana tai 24/7 tai TPE harrastajien sheimaus on ok vuonna 2023. Edes 24/7, TPE suhteissa niissäkin lähtökohtana on molempien osapuolten halu. En näe että ulkopuolisen tulisi sellaisia dissata jos ei itse asioista välitä. Väärin kinkyilty! - oli minusta 2010 juttuja. Samalla tavoin kevyesti leikkijä ei ole huonompi ihminen tai paska kinky - ei sellaista ole. Jokainen tekee asioita mitkä kokee itselleen omiksi.

 Minusta on myös ok nimittää Itseään TM termillä tai minä muuna tahansa. Ei se ole minusta kovin oikein loukata toista jos itse harrastaa eri tavalla. Jälleen 2023. Olemme huomanneet että hyvääkin voi syyttää pahasta, ettei aina syyte ole tuomio ja TM ketju osoitti että Snadi ja muutkin kovemmasta menosta kiinnostuneet voi(mme) olla ihmisiä siinä missä muutkin.

 Alkuperäiseen aloitukseen tsemppiä. Seuran löytäminen on aina hankalaa. Hyvän jos löytää niin kannattaa pitää kiinni. Kinkymaailmassa kun monen asian pitää kolahtaa että homma toimii.

käppyrä

  • PoVi
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 178
  • Hiljainen nurkkkapöydän mies
  • Galleria
Vs: Kuinka paljon on piilossa olevia kinkyjä?
« Vastaus #48 : 17.01.2023, 17:40 »
Aika kauas on tämä ketju eksynyt alkuperäisestä aiheestaan  :D
Sivusta seuranneena piilossa olevia kinkyjä on yllättävänkin paljon, sellaisia jotka eivät käy miiteissä eikä tapahtumissa ja sellaisia kinkyjä jotka eivät ole edes kuulleet baarista