Kirjoittaja Aihe: Ovatko uusia subeja etsivät dominat taruolentoja?  (Luettu 167 kertaa)

Dreamer94

Hei vaan, olen uusi käyttäjä ja silmäilin läpi KAIKKI deittipalstan ilmoitukset.
96% ilmoituksista olivat M etsii N, joko subi vailla dominaa tai master hakemassa sub naista. Loput ilmoitukset olivat sub nainen etsimässä dom miestä tai pari etsimässä jotain.
16 sivua deitti ilmoituksia ja niistä 0 oli domina etsii subia. Kyl miusta tuntuu et ei näitä subeja hakevia nais dominoita ole edes olemassa  :o
Prove me wrong if you disagree

MikkoMystikko

Vs: Ovatko uusia subeja etsivät dominat taruolentoja?
« Vastaus #1 : tänään kello 06:18 »
Emmä lähde todistelemaan, mutta muistan lukeneeni että naisdomeja kyllä on skenessä. Ja olen tainnut tavatakin yhden, ainakin skeneläinen oli ja noin... (olen tavannut kyllä muutaman skeneläisen, mutta tämä oli nainen ja amazon-dom tyylinen sanoisin).

vlk77

« Vastaus #2 : tänään kello 06:33 »
On tuollaisiakin ilmoituksia joku näkynyt täällä seuratessa. Mutta veikkaisin että saavat sen verran epäkelpoja vastauksia että poistavat viestin aika nopeasti.

MikkoMystikko

« Vastaus #3 : tänään kello 06:55 »
On tuollaisiakin ilmoituksia joku näkynyt täällä seuratessa. Mutta veikkaisin että saavat sen verran epäkelpoja vastauksia että poistavat viestin aika nopeasti.

Voi olla sekin. Mä esitin kerran miehenä naista yhessä nettiroolipelissä (World of Warcraft) ihan vaan koska tykkäsin siitä naishahmosta, en yhtään seuramielessä. Sain ihan liikaa kaikenlaista huomiota miehiltä, varatuiltakin ja niiltä varsinkin, tasan siihen asti kunnes paljastin että mulle on mulukku. Sitten jäi vain ne harvat aidot miehet jäljelle, ja he onkin hyviä miehiä täytyy sanoa. Kovia kun mitkä tappelemaan jos tulee tappelu, mutta myös tosi karismaattisia ja hyväsydämisiä.

Poitti, on että jos olet nainen, niin se seuranetsijöiden määrä, ainakin netissä, voi olla turhan suurta. Ja kerran mä hyväkroppaisena pukeuduin (ihan tosielämässä siis) naisten tiukkoihin farkkushortseihin, ja mulla on kuulemma parempi perä kuin monella naisella (joopa joo), ja siellä aamuvarhain asemalla kävellessä yksi mies näki mut kaukaa ja rupesi heti lähestymään. Mutta kun näki mut, niin tuli simmosta "hyi v-ttu" -yskimistä aggressiivisesti.

Miehet on elukoita eikä hyvässä mielessä. Ei todellakaan kaikki miehet, mutta... kuitenkin. Ja naisilla on hyvä vaisto.

Ja siis pointti on, että naiset saa ainakin netissä varmaan vieläkin aivan liikaa lähestymisyrityksiä miehiltä. Prove me wrong?