Baarin kannatusmaksut
Ei oikein selviä mitä oli sovittu joten rikosilmoitus tuntuu aika kovalta kun ei selviä myöskään onko sovittu pallien potkimista jne. Ilmeisesti maksullinen niin pyydä rahoja takaisin. Ei nyt ole pyöräilykelit En pysty sopimaan mitä tapahtuu niin itse sovin sen mitä ei tapahdu
Lainaus käyttäjältä: Sigmamies - 07.12.2025, 08:02Ei oikein selviä mitä oli sovittu joten rikosilmoitus tuntuu aika kovalta kun ei selviä myöskään onko sovittu pallien potkimista jne. Ilmeisesti maksullinen niin pyydä rahoja takaisin. Ei nyt ole pyöräilykelit En pysty sopimaan mitä tapahtuu niin itse sovin sen mitä ei tapahduEnsinnäkin ei ollut maksullinen. Ja MISTÄÄN sessioinnista ei sovittu vaan minulla oli tarkoitus pelkästään jutella ja tutustua, että olisin voinut hahmottaa haluanko sessiota hänen kanssaan.Pyöräilykelit on 12kk vuodessa
Lainaus käyttäjältä: Icebug - 07.12.2025, 10:37Lainaus käyttäjältä: Sigmamies - 07.12.2025, 08:02Ei oikein selviä mitä oli sovittu joten rikosilmoitus tuntuu aika kovalta kun ei selviä myöskään onko sovittu pallien potkimista jne. Ilmeisesti maksullinen niin pyydä rahoja takaisin. Ei nyt ole pyöräilykelit En pysty sopimaan mitä tapahtuu niin itse sovin sen mitä ei tapahduEnsinnäkin ei ollut maksullinen. Ja MISTÄÄN sessioinnista ei sovittu vaan minulla oli tarkoitus pelkästään jutella ja tutustua, että olisin voinut hahmottaa haluanko sessiota hänen kanssaan.Pyöräilykelit on 12kk vuodessaNiin siis ette olleet sopineet sessiosta? Eli tämä domme tuli hotellihuoneeseesi missä ensin söitte kiinalaista ruokaa, ja hän alkoi jälkkäriksi samantien potkia sinua palleille? Jotenkin tuntuu että joku tässä ei nyt täsmää 😳😳😳