Äänestys

Horoskooppimerkkisi?

Vesimies 20.1-19.2
Kalat 20.2-20.3
Oinas 21.3-19.4
Härkä 20.4-20.5
Kaksonen 21.5-20.6
Rapu 21.6-22.7
Leijona 23.7-22.8
Neitsyt 23.8-22.9
Vaaka 23.9.-23.10
Skorppioni 24.10-22.11
Jousimies 23.11-21.12
Kauris 22.12.-19.1

Kirjoittaja Aihe: Kinkyin horoskooppimerkki  (Luettu 60677 kertaa)

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #195 : 30.07.2019, 12:29 »
NEITSYT 23.8. - 22.9.

On parisuhteissa aina se dominoiva osapuoli. Neitsyelle on helppo puhua. Haluaa aina sanoa viimeisen sanan. On lojaaji loppuun asti. Välillä liian helposti pomputeltavissa. Neitsyt uskoo tievänsä aina kaiken - ja usein tietääkin. Käyttäytyy muita kohtaan kunnioittavasti, mutta menettää kunnioituksensa jos joutuu epäreilun kohtelun uhriksi. Neitsyt ei unohda - eikä anna anteeksi.

En usko lainkaan horoskooppeihin, mutta nää on hauskoja.

Dominointiin taipuva ainakin ja varsinkin arjen toiminnoissa.
Olis hauska nähdä miten musta sais pomputeltavan, eli ei pidä paikkaansa.
Ei kaikkitietävä, mutta myönnän virheeni vasta kun tajuan tehneeni sellaisen  ;)
Lojaalius, reilu kohtelu, pitkä muisti - todellakin

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1726
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #196 : 30.07.2019, 12:44 »
Kaksonen.... :o

Kaksonen on rakastajana hauska, eläväinen, flirttaileva, pinnallinen ja huikentelevainen. Kaksosen seksuaalinen käyttäytyminen on yhtä arvaamatonta kuin hänen muukin toimintansa. On aivan turha yrittää päätellä kaksosen intohimosta hänen kiinnostuksensa määrää. Kaksonen on seksuaalisesti värikäs tyyppi, ja häntä ei huijata eroottisella osaamisella sänkyä pidemmälle.

Rakasteleminen kaksosen kanssa on parhaimmillaan sukellus tuhansien variaatioiden suloiseen sekamelskaan, joka ei koskaan toistu samanlaisena. Kaksonen liikkuu erotiikan maailmassa sujuvasti henkisen ja fyysisen tyydytyksen välimaastossa ja jättää taakseen monia särkyneitä sydämiä ennen kuin löytää sen oikean.

Lähde: http://ellit.fi/horoskoopit/horoskooppimerkit/horoskooppi-kaksoset-215-206
Vanha lainaus, mut mihkäs sitä kaksonen nahoistaan...:)

Dxlightxd

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 45
  • Kaikkee voi kokeilla kerran
  • Galleria
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #197 : 30.07.2019, 13:01 »
Kaksoset on aika pervoo sakkii. Ehkä koska niist löytyy moniulotteisia luonteenpiirteitä useemmasta ääripäästä 🤔
Skorppari mielletään usein kans  yheks seksuaallisimmista merkeistä nii ehkä ne on sit enemmän yhteydessä siinä mielessä omiin haluihin ja himoihinsa.

subitar89

Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #198 : 30.07.2019, 13:18 »
Itse olen skorppari. Skorppari miehet (tai vaikka skorppari muuten vahvasti syntymäkartalla) on oman kokemuksen mukaan pervoja. Omat tapaamani tosin häijyllä tavalla. En enää ihan helpolla uskaltaisi olla kyseisen merkin miesten kanssa tekemisissä seksin/pervoilun merkeissä.
Toki ei voi yleistää, mutta sen verran ikäviä kokemuksia itsellä on. Sanottakoon, että toinen ehdotti tai oikeammin vaati jonkin sortin D/s- suhdetta edes tapaamatta mua. Suostuin sitten tapaamaan kuitenkin, kun olin nuori ja asioista ymmärtämätön. Mua pelotti koko tapaamisen ajan ja kun en halunnu uudestaan nähdä, niin uhkasi mm ettiä mun äidin ja kertoa sille millanen olen.
Toinen, jolla kuu skorpparissa ainakin, oli aluks ok. Mitään bdsm juttuja ei tehty. Mutta alko hyvin pian muuttua pelottavaksi. Ahdistaa muistella näitä.
Ja en tosiaan yleistä. Mulle vaan sattu tällaset kohdalle. Ja suvussa/tutuissa useempi muuten pervo kyseisen merkin edustaja. Ja toki itse olen ihan umpipervo 😄

MissAlex

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2262
  • Losers. It was vanilla.
  • Galleria
    • Löydät mut täältä.
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #199 : 30.07.2019, 15:44 »
Mä itse olen Leijona ja stereotyyppinen sellainen. 8)

"Rakkauselämässään Leijona on maailman ihanin ja huomaavaisin kumppani, joka osaa kannustaa ja tukea puolisoaan sekä sanoin että teoin. Mutta auta armias jos rakkaus pääsee syystä tai toisesta ruostumaan tai keskinäinen luottamus kärsii pahan karille ajon niin silloin koittaa vaikeat ajat, sillä Leijona hallitsee myös ilkeyden ja kylmyyden synkeät salaisuudet niin halutessaan. Seksuaalisesti Leijona on narsisti, jonka täytyy kokea olevansa ehdottomasti numero YKSI. Silloin kun hän saa osakseen kumppaninsa jakamattoman huomion osaa hän sekä nauttia että tuottaa nautintoa tavalla joka saa myös kumppanin tuntemaan itsensä kuninkaalliseksi. Kenenkään ei ole syytä jättää Leijonaa kakkostilalle elämässään ellei sitten satu olemaan pahemman luokan masokisti, sillä ennemmin tai myöhemmin Leijona tulee maksamaan kärsimänsä vääryydet korkoineen takaisin."

RuoskaMikko

  • Vieras
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #200 : 30.07.2019, 16:53 »
Mulla jää astrologiatietämys seksissä teoriatasolle aika pitkälti koska vakikumppaneita on ollut tosi vähän. Skorpionilla ei yleensä ole tabuja, ja on ainakin helpompi päästää irti tabuista. En kyllä skorpionina osaa sanoa mikä tarkkaanottaen seksissä vetää puoleensa mutta lapsen teko ei ole se isoin juttu kuten ehkä ravuille. Enemmänkin itseilmaisu tuntuu olevan luontevinta seksin kautta mulle, ehkä siksi. Ja se on hyvä väylä itsetutkiskeluun ja toisen psyykeeseen näkemiseen, joten kyllä sekin. Ja se energia. Skorpionit on myös persetyyppejä ja ravut tissityyppejä. Mä ja serkkuboi ollaan skorpioneja ja kyllä me osataan satuttaa ihmisiä niinku kaikki muutkin mutten sanois että kaikki skorpionit on sellasia, se voi muuttuu tosi paljon jos vähän menee itteensä jne.

Miehellä mars ja naisella venus kertoo paljon seksuaalisuudesta, en tiedä sitten pitäiskö bottom-gay ja submiehien katsoa venusta enemmän niissä hommissa jne, paha sanoa. Itellä mars vahva koska muutama planeetta skorpionissa, ja mars neitsyessä tarkottaa mulla että kun asiat etenee luonnollisesti niin seksi sujuu mulla paljon paremmin.

Oinas = pika domina
Härkä = duracell-pupu ja hyväilijä
Leijona = roleplay
Neitsyt = go with the flow
Vaaka = sub/bottom
Skorpioni = switch
Kauris = anal
Kalat = suuri rakastaja

Kaisla

  • Vieras
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #201 : 30.07.2019, 17:22 »
Kalat. Hyväuskoinen haahuilija. Laiska lahna.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #202 : 30.07.2019, 17:38 »
Mites me kaksoset ollahan tilastokärjes.  >:D

JoeMan

Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #203 : 08.08.2019, 15:17 »
Näköjään ollaan juu, täälläkin yksi Kaksonen. Tosin kun noita horoskooppien luonnekuvauksia on lueskellut niin ne eivät oikein koskaan tunnu osuvan itseeni. Lähempänä on usein edeltävä horoskooppi eli Härkä.
Olisi mielenkiintoista saada joskus ihan tarkkaan itselle räätälöity horoskooppi ja katsoa osuuko sellainen paremmin kohdalleen.

PerunaPoika

  • Vieras
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #204 : 09.08.2019, 02:20 »
Ikineitsyt  ;D

NEITSYT 23.8. - 22.9.

On parisuhteissa aina se dominoiva osapuoli. Neitsyelle on helppo puhua. Haluaa aina sanoa viimeisen sanan. On lojaaji loppuun asti. Välillä liian helposti pomputeltavissa. Neitsyt uskoo tievänsä aina kaiken - ja usein tietääkin. Käyttäytyy muita kohtaan kunnioittavasti, mutta menettää kunnioituksensa jos joutuu epäreilun kohtelun uhriksi. Neitsyt ei unohda - eikä anna anteeksi.

Puoli totta, puoli hevospaska.

spoiled

  • Vieras
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #205 : 09.08.2019, 13:44 »
Olen horoskoopiltani neitsyt ja sen kuvaus ei näytä yhtään pätevän minuun: olen seksuaalisesti alistuva. Muussa elämässä olen kyllä hyvinkin dominoiva, niin että minun on usein hillittävä päsmäröintiäni. Tämä on yhdistelmä, jonka takia on ollut hankalaa löytää alistajaa...

kitinen365

Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #206 : 04.09.2019, 03:00 »
Kaksonen täälläkin ja melko vaniljainen väittäisin kyllä olevani, vaikkakin sujuva switch. En paljoa anna horoskoopeille painoarvoa, mutta onhan näillä hauska peilata ihmisten luonteita. Oman kokemukseni mukaan kinkyimpiä ovat kokeilunhaluinen skorpioni ja dominoiva oinas. Muita kaksosia en tunne, mutta yleinen palaute tuntuu olevan, että kaksoset ovat vittumaisia ihmisiä, joiden kanssa kukaan ei tule toimeen. Ehkä meilläkin sitten on kinkypiireissä helpompaa (?), kun saamme olla omia itsejämme..?

Toni123

  • Vieras
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #207 : 07.09.2019, 19:24 »
Mulla aurinko ja kuu vaa'assa, nouseva merkki jousimies. (tarkemmin en muista, sitten mulla oli vaa'assa vielä joitain muitakin planeettoja) Ton täytyy olla aika pervo yhdistelmä, koska tiedän itseni.

Ellu

Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #208 : 08.09.2019, 11:37 »
Yllättävän tasaista, silti ei yllätys, että kaksoset johtaa, mutta olisin kuvitellut johtavan vahvemmin. T. Rapu

ghettoblaster

  • Vieras
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #209 : 10.09.2019, 13:28 »
Olen vesimies.

Skorppari naiset on aina ollu ilkimyksiä.
Oinaiden kanssa on upeaa seksiä, mutta riitely saa saman intensiteetin.
Leijonat on aika vanillaa, tyypillisiä naisia.
Raput on runkkareita. (ei paha asia, mutta joskus saisi ehdotellakin)

Horoskoopit on bullshittiä, horo-skooppi on sellainen gynekologin työkalu.