Kirjoittaja Aihe: Opas aloitelevalla Masterille.  (Luettu 39914 kertaa)

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Opas aloitelevalla Masterille.
« Vastaus #60 : 09.11.2013, 13:46 »
Alotelevan Masterin kannattaa varusteissa panostaa laatuun, sillä suurin osa markinoilla olvista välinaista on leluja. Perusvarustukseksi itse suosittelen hyvää härkä ruoskaa, kunnon kissa piiska, jonka pituus pitää olla vähintään 80cm, hyviä rottinko keppejä, joiden vahvuudet tulis olla 6mm-10mm väliltä ja kunnon läpsyttimiä joiden materiaali voi olla joko paksuahakaa, kumia tai puuta. Tämän lisäkis olis hyvä olla nipistimiä, joiden voimakkus on hyvä kokeilla sisäreiteen itsellä. Kahlevälineet on sitten jokasen Masterin omaan makua, nippusiteistä köysien kauta kallinpiin metalli tai nahka kahleisiin. Kahlitsemisessa itse suosittelisin miettimään mitä tehdää kahlitsemisen jälkeen, jolloin itse kahlitsemine jää vain valmistelevaksi toimeksi.

Jos sitominen kiinnostaa, niin tossa vois olla hyvä linkkin miten sitä kannattaa tehdä. http://www.japanbondage.tv/tag/vibrator. Touolla tuodan se miten juuri sidonta on vain välin subin käyttämiseen. kahlitsemisessa muutenkin kannattaa panostaa siihe miten sen haluaa vaikuttavan subin, sillä yleinen täällä oleva keskustelun taso jättää subin mukavuus alueelle, mutta kahlitsemisella voidaan myös subi viedä hyvin pitkälle epämieluisalle alueelle. Jolloin hänen kanssa keskustelemiseen tulee hyin paljon uusia näkökulmia, sillä silloin voidaan keskutela käydä, kuinka toivotaan subin käyttäytyvän. Monesti tämä vie aikka, jolloin Xbox tai pleikkari on hyviä ajan vieto välineitä, joka kanssa osoittaa subille, että kiire ei ole mihinkään. Jos häkin hankit, hommaa sellaine jossa sisätilaa voidaan muokata, jolloin subi voidaan sinne johonkin tiettyyn asentoon jättä. Tämä mahdolistaa häkin tehokkaan käytön, sillä jos subin sinne laittaa sellaisen asentoon, että ei pääse istumaan, eikä seisomaan, niin häkistä tule todella tehokas väline, jolla päästään keskusteluun nopeammin.

Muutenkin suosittelen miettimään subin pitämiseen passiivisia keinoja, jossa aika hoitaa tehtävän. Tähän hyvä sivusto on http://ponytorture.free.fr/main.html, jossa hyvin näytetään hyvin kuinka tehokasta voi olla subin näissä pitäminen. Näissä aina mieti mitä haluat subilita, jos vaikka on jonkilaisa erimielisyykisä ollut asioista, niin nämä tekniikat monesti ne ratkaseen sinun kannan mukaiseksi. Toisaalta kerran kun subin on näitä kokennut, niin pelkkä näillä uhkaamine häne kiukuttelunsa lopetta.

Viellä piiskoihin, niin vaikka ne ovat vaaralissia, niin muista se, että niillä voidaan monella eri voimalla lyödä, jolloin niistä jokasesta tulee hyvin monipuolisia piiskattaessa.

Viridian

Vs: Opas aloitelevalla Masterille.
« Vastaus #61 : 09.11.2013, 14:31 »
Leccis on asian ytimes  ;)

Leccare voisi edes kerran paljastaa, miten asia oikeasti, vitsiksi vetämättä ja vakavasti puhuen kannattaisi tehdä. Jos ei lopullista totuutta, sitähän ei ole, niin esimerkin omaisesti vaikka sen oman tapansa, mistä voisimme vaikkapa ottaa mallia ja oppia.

Huumori on tietenkin ihmiselon kaunein kukka, ja sitä itsekin harrastan, mutta aloinpa tässä nyt ihan miettiä, että jos kerran vaikkapa truumasterius on se pahin vaihtoehto, niin millainen on esimerkiksi Leccaren tarjoama paljon parempi. Ja siksi tutustuin Leccaren kirjalliseen tuotantoon.

Ja huomasin, että on mahdollista kirjoittaa lähes 900 viestiä antamatta mitään itsestään, kertomatta miten itse tekee, mikä omassa tavassa on omasta mielestä toimivaa, mitä muut voisivat tykönänsä miettiä ja ehkä ottaa käyttöön. Ne viestit voi käyttää .. niin..  esimerkiksi provokatiivisiin aloituksiin, johon ei laiteta sitä omaa kantaa. Paitsi siltä osin kuin kertoo muille, humoristisin tai vähemmän humoristisin sanankääntein, että he ovat väärässä.

Masteriutta on monenlaista, tapoja olla on monenlaisia. Truumasteriudesta on tehty myytti, jolle annetaan omien ennakkoluulojen perusteella merkityksiä. Ja tottakai jokainen vähemmän truu muistaa aina mainita, ettei ole sellainen. 

Silti kannattaa muistaa, että ne myytit ( ja joskus tosijutut) muista niin paljon huonommista, pahemmista tai väärin tekevistä, joita toistellaan kuvitellen, että sillä tavalla em. ominaisuudet pysyvät itsestä kaukana, eivät tee meistä kenestäkään yhtään parempaa ihmistä tai parempaa alistajaa. Ikävien tai pelottavien ominaisuuksien kiinnittäminen johonkin itsestä irralliseen ihmisryhmään, jota ei ehkä edes ole sellaisenaan olemassa, ei muuta sitä tosiasiaa, että jokainen joutuu itse tykönään oman moraalinsa puitteissa ratkaisemaan asiat.

Eli tämän johdannon jälkeen yksi yksinkertainen kysymys:

Miten itse neuvoisitte aloittelevaa Masteria ratkaisemaan tilanteen, missä sub käyttäytyy ei-toivotulla tavalla? Myös muut kuin Leccare saavat vastata, vaikka toki itse arvostaisinkin Leccan, kompatuimman gurun kikkoja.

Vir


IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Opas aloitelevalla Masterille.
« Vastaus #62 : 09.11.2013, 15:17 »

Olikos sinulla jotakin näyttöä sanojesi tueksi. Muutakin kuin omat sanasi auktoriteetistasi profiilissasi.

IKRM

submit

  • Vieras
Vs: Opas aloitelevalla Masterille.
« Vastaus #63 : 09.11.2013, 15:39 »
Ja huomasin, että on mahdollista kirjoittaa lähes 900 viestiä antamatta mitään itsestään, kertomatta miten itse tekee, mikä omassa tavassa on omasta mielestä toimivaa, mitä muut voisivat tykönänsä miettiä ja ehkä ottaa käyttöön. Ne viestit voi käyttää .. niin..  esimerkiksi provokatiivisiin aloituksiin, johon ei laiteta sitä omaa kantaa. Paitsi siltä osin kuin kertoo muille, humoristisin tai vähemmän humoristisin sanankääntein, että he ovat väärässä.

Eittämättä tulee helposti mieleen, että BDSM-kokemusta ei pahemmin ole ja ns. truumasterien herjaaminen onkin kateutta (jota ei välttämättä itse tunnista)  ;)

Nick

  • Vieras
Vs: Opas aloitelevalla Masterille.
« Vastaus #64 : 09.11.2013, 15:47 »
Jatketaan samoilla linjoilla aiheen vierestä, Lecciksen viesteistä sen verran että ironia ja sarkasmi ovat hienoja ja vaativia lajeja.

Minä olen kokenut tänne kirjoittamisen vaikeaksi, on haastava tuoda sanoma esille siten että lukija ymmärtäisi sen tarkoitetulla tavalla.

Kommunikoinnin kannalta ongelmallisinta on vortex jossa mennään aina vain syvemmälle, täsmennät näkökulmaasi ja se ymmärretään erilailla kuin tarkoitit ja kierre syvenee. Asiaa ei helpota ihmisten erilainen kapasiteetti ymmärtää lukemaansa, varsinkin kun moni hitaampi ihminen näkyy kirjoittavan kielellisesti hyvin, kiitos ahkeran harjoittelun.

Monessa asiassa vallalla näyttää olevan jyrkkä kahtiajako, mustavalkoinen, kärjistetty näkölkulma vaikka sellaiseen ei yleensä ole mitään perusteltua, tarkastelun kestävää syytä.

Guide-Masterin viesteihin on sisältynyt monta helmeä ja hän on tuonut hyvin esille omat lähtökohtansa ja tavoitteensa joita niillä tuetaan.

Ja vielä, mitä tai ketä tänne kirjoittaminen hyödyttää ellei itse koe viihdearvoa kirjoitteluun osallistumisesta tai käytä sitä heruttamisen apuvälineenä - jolloin tietysti voi taas miettiä onko kyse kulissista? Tämä siis siinä valossa että kuka jaksaa ja osaa kirjoittaa riittävän laaja-alaisesti, kirjoittamalla omista taustoista ja tavoitteista kattaa vain hyvin kapean ja suppean osa-alueen, vaikkakin se saattaa tarjota vastaavassa tilanteessa elävälle paljon.

Riverlady

  • Vieras
Vs: Opas aloitelevalla Masterille.
« Vastaus #65 : 09.11.2013, 16:25 »
mitä tai ketä tänne kirjoittaminen hyödyttää

Jottei karata aivan OT:ksi: koin suorastaan velvollisuudekseni aloittelevia subeja ja maastereita kohtaan huomauttaa juuri tässä viestiketjussa turvasanasta! Ketjun otsikkohan alkaa ihan vaan hiukan yli-itsevarmasti sanalla Opas, josta joku totaalin00bi vasta-alkaja olisi saattanut päätellä, että aloitusviesti on jonkinlainen Dominoinnin raamattu, jota aloitusviesti ei lähimainkaan ole. Päättelen tämän aloitusviestiin tulleista eriävistä mielipiteistä sekä siitä, että GM itse on kertonut täällä mielipiteitään muista huomionarvoisista seikoista, jotka aloittelevan D:n kannattaa muistaa. Kenenkään ketjussa kirjoittavan mielestä aloitusviesti ei siis sellaisenaan ollut Tö Opas, ja kommentoinnin aloittamalla tahdoin varmistaa ettei kukaan vasta-alkava lukija missään tapauksessa pidä aloitusviestiä sellaisena. Kommentoinnin motiivini oli tässä siis kasvavan nuorison suojelu :)   

kirjoittamalla omista taustoista ja tavoitteista kattaa vain hyvin kapean ja suppean osa-alueen, vaikkakin se saattaa tarjota vastaavassa tilanteessa elävälle paljon.

Yleistämällä omat taustat ja tavoitteet Yleisiksi Totuuksiksi yleistäjä kattaa kapean ja suppean osa-alueen SEKÄ johtaa harhaan sellaisia lukijoita, jotka eivät ole perehtyneet osa-alueeseen. Jos on sanottavaa jostakin aiheesta, omat lähtökohdat kannattaa avata. Esimerkkinä tämä niin ikään kaikkien suomea osaavien luettavissa oleva Longe-/fetissipuolen uusi ketju ja monet muut http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=6612.0

Baariin on aikojen saatossa kirjoitettu myös sellaisia viestejä, jotka ylläpito on katsonut niin yleispäteviksi, että viestit kommentteineen on korotettu ns. artikkeleiksi. Käykää tutustumassa, kaikenlaiset aloittelijat!
http://www.bdsmbaari.net/index.php?board=44.0

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Opas aloitelevalla Masterille.
« Vastaus #66 : 09.11.2013, 16:53 »

Olikos sinulla jotakin näyttöä sanojesi tueksi. Muutakin kuin omat sanasi auktoriteetistasi profiilissasi.

IKRM
Koska suosin tieteellistä menetelmää, pitää asioiden silloin olla muidenkin toistettavissa. Eli ilmoittamieni totuuksien tueksi tarjoa helppoa testiä, jonka voit suorittaa yksin kotioloissa. Ostat kaupasta öljyistä chilikastiketta, jossa on mieluiten jotain naga-lajiketta. Myös habanero kelpaa paremman puutteessa. Löräytät kämmenellesi kastiketta, tartut kiinni terskastasi ja liikuttelet edestakaisin. Huomaat kuinka kuinka kätesi liikkuu vaivattomasti ja pian hihkutkin jo ilosta. Mikäli sinulla on partneri, ruiskase kastike haluamaasi reikään ja aloittakaa penetrointi. Huomaatte sen helpottuneen.
Mikäli jostain syystä olet tyytymätön totuuteen,  haluaisin mielelläni lukea arviosi siitä, mikä meni pieleen ja miksi chilikastike ei ole mielestäsi hyvä liukkari. Olen kuitenkin täysin varma, että päädyt samaan mielipiteeseen kanssani.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Opas aloitelevalla Masterille.
« Vastaus #67 : 09.11.2013, 17:16 »

Ja huomasin, että on mahdollista kirjoittaa lähes 900 viestiä antamatta mitään itsestään, kertomatta miten itse tekee, mikä omassa tavassa on omasta mielestä toimivaa, mitä muut voisivat tykönänsä miettiä ja ehkä ottaa käyttöön. Ne viestit voi käyttää .. niin..  esimerkiksi provokatiivisiin aloituksiin, johon ei laiteta sitä omaa kantaa. Paitsi siltä osin kuin kertoo muille, humoristisin tai vähemmän humoristisin sanankääntein, että he ovat väärässä.


Eli olet lukenut n. 4% kirjoituksistani keskustelupalstoille, etkä koe minun antaneen itsestäni mitään noissa muutamassa hassussa viestissä? Luulin vastanneeni Haverit sessioissa -nimiseen ketjuun, jossa annoin varoittavia esimerkkejä sekä liian paljon myös itsestäni. Nopeasti vilkaistessa viestiarkistoa huomasin myös syyskuussa opastaneeni ihmisiä nautinnon saloihin tälläkin palstalla. Enempää en jaksa selailla.

Riverlady

  • Vieras
Vs: Opas aloitelevalla Masterille.
« Vastaus #68 : 09.11.2013, 17:44 »
Asiaan palataksemme löysin kaikkien luettavissa olevilta alueilta ketjun, joka aloitettiin vain 2kk sitten. Se ketju kertoi jo kaiken kaikesta mikä on tärkeää.

http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=6231.msg107307#msg107307

Bootes

  • Vieras
Vs: Opas aloitelevalla Masterille.
« Vastaus #69 : 09.11.2013, 18:00 »
Asiaan palataksemme löysin kaikkien luettavissa olevilta alueilta ketjun, joka aloitettiin vain 2kk sitten. Se ketju kertoi jo kaiken kaikesta mikä on tärkeää.

http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=6231.msg107307#msg107307

Onneksi on Netti - kaikki on niin paljon helpompaa kuin ennen vanhaan...

Altair

  • Vieras
Vs: Opas aloitelevalla Masterille.
« Vastaus #70 : 09.11.2013, 18:12 »
OK..ok... Vakavoidutaan. Kiitän kovasti monia tähän ketjuun kirjoittaneita. Tuotte vilpittömästi näkökulmaanne esille ja arvostan kokemustanne. Muistakaa kuitenkin, että joku oikeasti aloittelija voi oikeasti lukea näitä juttuja (mm. minä). Joku lukijoista voi olla kovasti nuorikin (toisin kuin minä) ja mahdollisesti vailla suurempaa elämänkokemusta (minä?). Kaikki opastukset ja neuvot ovat kuitenkin vain yksi näkökulma. Tällä elämänkokemuksellani uskallan tälläkin foorumilla antaa jokaiselle yhden neuvon:
 Älkää yrittäkö kopioida kenenkään muun seksuaalisuutta, parisuhdetta tai ylipäätään elämää. Kuunnelkaa kokeneempia, mutta etsikää oma totuutenne ja elämänne.

Monilla hyvää tarkoittavillakin elämänohjeilla voi saada elämänsä aika sekaisin. Mielestäni Leccaren pläjäyksellä tämä sotku saadaan tehokkaimmin aikaan. Siksi Tykkäsin kovasti. Joskus myös mietin, että tämä on aika vakavaa ja totista. Kivaahan tämän (kai) pitäisi olla.

Nick

  • Vieras
Vs: Opas aloitelevalla Masterille.
« Vastaus #71 : 09.11.2013, 18:33 »
Monilla hyvää tarkoittavillakin elämänohjeilla voi saada elämänsä aika sekaisin.

..ja palstan saa sekaisin ilmoittamalla henkilökohtaisena valintanaan peuhaavansa mieluummin niiden kanssa joiden elämä ei ole sekaisin  8)

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Opas aloitelevalla Masterille.
« Vastaus #72 : 09.11.2013, 18:37 »
Monilla hyvää tarkoittavillakin elämänohjeilla voi saada elämänsä aika sekaisin.

..ja palstan saa sekaisin ilmoittamalla henkilökohtaisena valintanaan peuhaavansa mieluummin niiden kanssa joiden elämä ei ole sekaisin  8)
Kuulostaa yksinäiseltä.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Opas aloitelevalla Masterille.
« Vastaus #73 : 09.11.2013, 19:29 »
Koska suosin tieteellistä menetelmää, pitää asioiden silloin olla muidenkin toistettavissa.

A man of science. Minkä alan asiantuntijoita olet?

Vaikutat kirjoitustesi perusteella enemmänkin panomieheltä, omasta mielestäsi ilmeisesti vieläpä kovalta sellaiselta.

IKRM

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Opas aloitelevalla Masterille.
« Vastaus #74 : 09.11.2013, 20:01 »
Koska suosin tieteellistä menetelmää, pitää asioiden silloin olla muidenkin toistettavissa.

A man of science. Minkä alan asiantuntijoita olet?

Vaikutat kirjoitustesi perusteella enemmänkin panomieheltä, omasta mielestäsi ilmeisesti vieläpä kovalta sellaiselta.

IKRM
En ole ollenkaan yllättynyt, että olet kiinnostunut minusta ja panomiehisyydestäni.  Vaikka teidän tyttöjen huomio onkin imartelevaa, yksityisviestit ovat parempi tapa tulla iskemään ja tehdä tuttavuutta, kuin yksityisasioiden utelu palstalla.

edit: Anteeksi, että luulin sinua aikaisemmin mieheksi. Tarkistin vasta nyt sukupuolesi profiilista.