Kirjoittaja Aihe: Itse tehty dildo?  (Luettu 28577 kertaa)

Piilukko

  • Vieras
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #30 : 03.09.2018, 13:40 »
Aikanaan tapasin henkilön joka oli tuollaisella setillä tehnyt silikonikopion peniksestään. Ei tullut kokeiltua, koska vaikutti jotenkin huokoiselta ja helposti murtuvalta. Kaunis ajatus, mutta mä en pidä peniksistä irrallaan niin paljon. Tosin subin bylsiminen sen omasta peniksestä tehdyllä kopiolla olis hulvatonta.

locked

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 30
  • Kuningattarensa lukitsemana 24/7
  • Galleria
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #31 : 04.09.2018, 13:14 »
Ei tullut kokeiltua, koska vaikutti jotenkin huokoiselta ja helposti murtuvalta. Kaunis ajatus, mutta mä en pidä peniksistä irrallaan niin paljon. Tosin subin bylsiminen sen omasta peniksestä tehdyllä kopiolla olis hulvatonta.

Uhh, mikä mielikuva :o ???...varsinkin nyt kun on nyt nähnyt valmiin kloonin, joka on kaikeksi yllätyksekseni 1:1 kopio paraatikuntoisesta (tai sanotaan ainakin 92% maksimista) mallista. Jopa ihohuokoset ovat näkyvissä. Eikä tämä ainakaan ole heppoinen tai huokoinen/murtuva, kuten ei esikuvansakaan... (alkuperäiseen vertaaminen ei juuri nyt onnistu, kun vapaus on eilisen päivän heiniä)

aito

Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #32 : 21.11.2018, 17:33 »
Ruostumattomasta teräksestä tulee hyvä :) Saa määritellä haluamansa paksuuden, käyryyttäkin siihen saa ja ei mene rikki. On hygieeninen ja veden alla saa haluamaansa lämpötilaan helposti.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1019
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #33 : 21.11.2018, 20:09 »
Ajattelin tässä päivänä muutamana ilahduttaa Kuningatartani syntymäpäivänään ja tilasin "Clone-A-Willy"-tee-se-itse-paketin. Lueskelin netistä kauhukertomuksia siitä, miten vaikea tuo prosessi tosiasiassa on ja että kannattaa tilata samalla parikin settiä muottimateriaalia, kun eka kerta epäonnistuu kuitenkin.

Tänään sitten vapaahetken koittaessa tein muotin ja sehän onnistuikin heti ekalla kerralla. Olin tosin "kuivaharjoitellut" prosessia pari kertaa ensin. Suurin haaste hommassa on multitaskata eli pitää kiihotustila ja erektio samalla, kun keskittyy veden mittaamiseen, lämmittämiseen, jauhepussin aukileikkaamiseen, muottipuuron vispaamiseen ja putkiloon kaatamiseen, sekuntikellon katseluun. Saattaa kuulostaa helpolta, mutta sitä se ei ole, sillä stressitaso on aika korkea, kun toimenpiteet pitää saada tehtyä oikea-aikaisesti eikä uusintamahdollisuutta ole. Minulla esim. unohtui käynnistää ajanotto. Sain sen kuitenkin käyntiin ja homman menemään purkkiin yhdellä otolla. Nyt vain odotellaan lopputuloksen valmistumista. :D :love:

Materiaali tässä paketissa on silikonia (ja tietysti muovia tuo sisälle tuleva vibra) ja siinä ei pitäisi olla ftalaatteja tms. haitallisia yhdisteitä. Tuote (tai firma tuotteen takana) on peräisin Oregonista, joten luulen, että materiaali ei ole terveydelle haitallista.

MUOKS: Paketissa oli sen verran vähän silikonia mukana, ettei tuosta ihan täyspitkää kopiota tule. Ilmeisesti keskivertopunaniskat sielä rapakon takana on aika vaatimattomasti varusteltuja...

Silikoonia on todella vähän,omasta tuli 5 senttinen kärki  :). Lelu kyllä tuollakin orkutteli mutta ittee nauratti liikaa toi nysä  >:D
Ex-lelu teki muistoks itelleen mutta jäi vähän vaisuks kun silikoonia oli liian vähän.
Ite loikoilin vain sohvalla ja silittelin itteeni juhlakuntoon odotellessa litkujen valmistumista.On myös hankalaa siihen kapeeseen putkeen saada ees kyrpää mahtuun niin ettei mikään osa kyrvästä koske reunoja ja pilaa lopputulosta.
Iso vehkeiset joutuu ostaan noita 4 ja laittaan muotin pringles tuubiin  :)

TheParoni

Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #34 : 24.11.2018, 18:42 »
Itselläni on puusorvi, kunhan löydän aikaa sorvailen muutaman dildon ja tapin, saa sitten just sellaisissa mitoissa kun itse haluaa. Monta kerrosta lakkaa päälle.... Tai esim. elintarvikekelpoista muovipinnoitetta.

LehA

Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #35 : 24.11.2018, 19:58 »
[Olikin jo ennestään tuolla vanhoissa]

lutkaprinsessa

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 122
  • ♡ baby pink baby ♡
  • Galleria
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #36 : 08.02.2019, 10:55 »
Minua kiinnostaa tämä aihe, koska haluaisin lonkerodildon. Olisi mielenkiintoista tehdä sellainen itse. Jos päädyn tekemään lonkerodildon itse, materiaalin pitäisi olla täysin turvallista myös limakalvokontaktissa, koska en mistään saa lonkerolle sopivaa kondomia. Ja vaikka saisikin, se tuntuisi ehkä vähän turhalta vaivalta. Lasisilikonin turvallisuutta ei kai voi taata? Ainakin Bostik Lasisilikonin kerrotaan mahdollisesti aiheuttavan iho-oireita, jos on pitkään iho-kontaktissa.

http://tuotteet.etra.fi/tuotekuvat/e22701970/

Dragon Skin silikoni vaikuttaa potentiaaliselta ehdokkaalta, mutta tämä tavara taas on niin kallista, että voisin samalla hintaa tilata Shokushu lonkero-dildon ja säästää vaivan.

Akvaariosilikonia kai voisi käyttää. Jotkin lasisilikonit myöskin vakuuttavat olevansa akvaariokäyttöön sopivia, mikä on vähän hämmentävää. Kuitenkin mietin, että käytännössä lonkeron valmistaminen akvaariosilikonista saattaa olla vaikea toteuttaa. Sanotaan että haluan metrin pituisen, kahden sormen paksuisen lonkeron. Silikoni kuivuu aika nopeasti kun sitä alkaa tursottaa, joten lonkero täytyisi tehdä monessa osassa. Tässä taas tulee se riski, että saumakohtiin jää huokoisuutta tai rakoja, jonne alkaa kerääntyä bakteereja. Ei hyvä.

Tässä nyt omaa pohdintaani aiheesta. Kuulisin mielelläni kokemuksia, jos joku on silikonista tehnyt itselleen leluja.

tiikki

  • Vieras
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #37 : 08.02.2019, 11:21 »
http://silcom.fi/

Tuolta saa silikoneja ja muuta muotti jne kamaa.
Tähän tarkoitukseen en kylläkään ole heidän tuotteita käyttänyt.

Anlily

  • Vieras
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #38 : 22.02.2019, 08:59 »
Iso vehkeiset joutuu ostaan noita 4 ja laittaan muotin pringles tuubiin  :)

Tulee vähän turhan kalliiks jos ostais noita Clone-a-willy settejä useamman.  Ainakin mitä itse nähnyt niin yli 30€/setti. Ja sitten jos vielä riskinä että ekalla kertaa ei edes onnistu...

Vankkumaton

Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #39 : 08.09.2019, 13:28 »
Tulipas tämmönen vastaan! https://youtu.be/k2sC29_XR88

Pesukarhu

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 24
  • Shibari mielenkiintona aloittelija täys noviisi...
  • Galleria
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #40 : 17.02.2020, 20:46 »
Silikoneista jos isompia eriä tarvii niin KEVRA Oy Vantaalla sieltä löytyy jos jonkinlaista.