Kirjoittaja Aihe: 23.7.2011 SexualInquisition3, mytologiaa ja jumalallisuutta  (Luettu 51104 kertaa)

Norja

  • Vieras
Laita pari myyvää kuvaa niin varmasti joku keski-ikäinen yksinäinen masteri/wannabemasteri tarjoutuu maksamaan sinulle koko reissun.

Leccare älä tyrkytä tapojas! >:D


Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Aurinkoisena kesäpäivänä tollasen summan saa vaikka keräämällä lähipuistossa pulloja tunnin verran.

Kyl ainakin tampereella on sen verran paljon pullonkerääjää (muitakin kuin romaaneja) että jos 30e saat revittyä tunnissa nostain aika aplodit.

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Laita pari myyvää kuvaa niin varmasti joku keski-ikäinen yksinäinen masteri/wannabemasteri tarjoutuu maksamaan sinulle koko reissun.

Hitto, miksen minä keksinyt tätä nerokasta ideaa jo aiemmin  :) Ei muuta netin syövereistä pari nätti random ottasua, tarpeeksi kaunokielistä höpinää niin johan minut joku sinne maksaa, ja minusta olisi yhtäpaljon jos ei enemmänkin seuraa sille sedälle kuin LumItaista  >:D

Itai

Laita pari myyvää kuvaa niin varmasti joku keski-ikäinen yksinäinen masteri/wannabemasteri tarjoutuu maksamaan sinulle koko reissun.

Hitto, miksen minä keksinyt tätä nerokasta ideaa jo aiemmin  :) Ei muuta netin syövereistä pari nätti random ottasua, tarpeeksi kaunokielistä höpinää niin johan minut joku sinne maksaa, ja minusta olisi yhtäpaljon jos ei enemmänkin seuraa sille sedälle kuin LumItaista  >:D

Miksi mua säälittää tämä tuntematon setä jo nyt teidän puheittenne takia... =] Leccare, hieno idea paitsi ettei ole, mun iltani olisi takuuvarmasti pilalla kun potisin huonoa omaatuntoa ja tuntisin vastuuta siitä että sillä yksinäisellä on hauskaa vaikken olekaan sen seurassa O.o

n4103xxl

  • Vieras
Eniten mua kiinnostaa tässä jutussa periaate millä bileitä järjestellään ja samalla yhdistystoimintaa pyöritellään. Ei se hinta ole kuin joku puolet keskitason koripallotossujen tai skeittikenkien hinnasta. Joku vertaa ravintolailtaan, toi hintahan on kymmenesosa lauantai-illasta baarissa. Aurinkoisena kesäpäivänä tollasen summan saa vaikka keräämällä lähipuistossa pulloja tunnin verran. Kyselin että onko jatkuvan talouskasvun periaate se juttu. Varainhankintanahan toi toimii melko hyvin mutta periaatteellisesti se on mun mielestä niin, että maksatetaan muilla omaa nautintaa joka lähentelee mun mielestä liiketoiminnan rajoja.
Aivan, juurikin näin. Tästä tuli sellanen periaatekysymys, että uskosimpa aikamonen muunkin jättävän nämä bileet väliin, just periaate syistä.

SirMichael

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 276
  • Kiintiö pervo
  • Galleria

Eniten mua kiinnostaa tässä jutussa periaate millä bileitä järjestellään ja samalla yhdistystoimintaa pyöritellään. Ei se hinta ole kuin joku puolet keskitason koripallotossujen tai skeittikenkien hinnasta. Joku vertaa ravintolailtaan, toi hintahan on kymmenesosa lauantai-illasta baarissa. Aurinkoisena kesäpäivänä tollasen summan saa vaikka keräämällä lähipuistossa pulloja tunnin verran. Kyselin että onko jatkuvan talouskasvun periaate se juttu. Varainhankintanahan toi toimii melko hyvin mutta periaatteellisesti se on mun mielestä niin, että maksatetaan muilla omaa nautintaa joka lähentelee mun mielestä liiketoiminnan rajoja.

Ymmärtääkseni ei ole vielä jatkuvaa kasvua jos yksissä bileissä on
edellisvuotta korkeampi hinta.
Ja ainakaan minun nautinnot ei tuosta mitenkään kasva.


submit

  • Vieras
Ymmärtääkseni ei ole vielä jatkuvaa kasvua jos yksissä bileissä on
edellisvuotta korkeampi hinta.

Ymmärrän hyvin, että pääsylippujen hintojen korotus - vaikka vain kertaluonteisestikin - herättää mielenkiintoa ja kysymyksiä. Itsellenikin tuli heti mieleen, että lippujen hinnat voivat nousta muillakin bilejärjestäjillä. Ehkä lippujen hinnat sitten ovat jääneet yleisestä hintakehityksestä jälkeen.

Muuten, kuinka moni on valmis lähtemään eteläisestä Suomesta esim. Ouluun bilettämään jos lipun hinta on 30 €?

SirMichael

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 276
  • Kiintiö pervo
  • Galleria
Muuten, kuinka moni on valmis lähtemään eteläisestä Suomesta esim. Ouluun bilettämään jos lipun hinta on 30 €?

No jos Ouluun asti lähdetään bilettämään, niin ei se kympistä tai kahdesta silloin ole kiinni.
Ainahan se reissaaminen maksaa.

swan

  • Vieras
Entäs jos järkkäis vaikka KinkyPohjolan hesassa ja SexualInqusitionin oulussa, oisko siinä mitään mieltä?

Jostain oudosta syystä meikä joutuu joka saamarin päivä miettiin kanssa rahaa (prkl) ja olen kanssa todennut tuon jatkuvan talouskasvun sidonnaiseksi mun pieneen rahapussiini. Aina vain harvemmin voi ostaa vähärasvaista naudan jauhelihaa esim.
Joka tapauksessa aion mennä Agroksenmäelle pussikaljoineni ja aika harva tuota voisi estää millään ilveellä. >:D  :-*

Smooth

  • Vieras

Muuten, kuinka moni on valmis lähtemään eteläisestä Suomesta esim. Ouluun bilettämään jos lipun hinta on 30 €?

Olisin valmis. Matkan kokonaiskustinkeista lipun osuus on kohtuullisen pieni. Enemmän tuottaa ongelmaa ajankäyttö kun kuitenkin koko viikonloppu siihen menee mutta se ei nyt ollut aiheena.

viana

  • Vieras
Muuten, kuinka moni on valmis lähtemään eteläisestä Suomesta esim. Ouluun bilettämään jos lipun hinta on 30 €?

Minä ainakin, ehdottomasti. Jos nyt lähtisin noin pitkälle, ei jollain kympillä-parilla olisi yhtään mitään väliä.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Muuten, kuinka moni on valmis lähtemään eteläisestä Suomesta esim. Ouluun bilettämään jos lipun hinta on 30 €?

Minä ainakin, ehdottomasti. Jos nyt lähtisin noin pitkälle, ei jollain kympillä-parilla olisi yhtään mitään väliä.
En lähtisi Ouluun vaikka maksaisivat sen 30 € osallistumisestani.

isabella

Muuten, kuinka moni on valmis lähtemään eteläisestä Suomesta esim. Ouluun bilettämään jos lipun hinta on 30 €?

Minä ainakin, ehdottomasti. Jos nyt lähtisin noin pitkälle, ei jollain kympillä-parilla olisi yhtään mitään väliä.

No voi herran pieksut! Jos tosiaan lähtisin (ja ehkäpä vielä joku vuosi lähdenkin ;D) toiselle puolella maata bileiden takia niin on yksi hevonhailee mitä liput maksavat.

Ja bileissä käynti etenkin toisella paikkakunnalla nyt vaan maksaa kun tulee matkat, majoitus, juomat ja bilevaatteet. Minulle se on harrastus, johon olen valmis laittamaan rahaa. Muilla saattaa olla muut prioriteetit, se toki sallittakoon  :)

Guide-Master

  • Vieras
Ilman muuta pitää tulla käymään, vaikka työ yö on edessä, mutta onko parenpaa paikka kahvilla käydä kun vastaava tilaisuus;). Jos nytten hinnasta, ei stadissa mihinkään järkättyy tilaisuuteen pääse ton alla , paitsi punk keikoille ja sekin vaan sen takia, että esiintyjät ei ota palkkioita niin paljoa.

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Jos nytten hinnasta, ei stadissa mihinkään järkättyy tilaisuuteen pääse ton alla , paitsi punk keikoille ja sekin vaan sen takia, että esiintyjät ei ota palkkioita niin paljoa.

Ei nyt sentään täyttä sontaa aleta puhua, http://www.synapsi.info/future/lauantai-18.6.2011-gloria.html esimerkkinä.