Kirjoittaja Aihe: Vaatetus  (Luettu 23959 kertaa)

Lucrezia

  • Vieras
Vs: Vaatetus
« Vastaus #15 : 13.07.2011, 01:21 »
Itse ainakin odotan Hallea Dominoimaan minua kätsuitti päällä!  :love:

pera prkl sulle kätsuitit vielä näytetään  ;D

KinFri77

  • Vieras
Vs: Vaatetus
« Vastaus #16 : 13.07.2011, 14:11 »

Hei sinä olet Domina - SINÄ päätät kuinka pukeudut sessioon  8)



Tuo oli hyvin sanottu, se vaan että juuri tulossa rytinällä esille niin pientä hakua on vielä  :D
Antakaa tulla vaan lisää kommentteja niistä on ollut tähän mennessä iso apu :)

Smooth

  • Vieras
Vs: Vaatetus
« Vastaus #17 : 13.07.2011, 14:26 »
Vaatteet jossa itse viihdyt ja tunnet olosi jumalaiseksi. Tai vähintään mukavaksi.

Ja että ne myöskin ovat toimivat, siis saa päälle ja päältä pois eikä häiritsee keskittymistä ja tekemistä. Minulle sormikkaat ovat sellainen nou-nou vaatekappale, ne kuitenkin mielletään kliseisesti D-vaatteeksi. Minä tykkään ihosta ja haluan koskea ja tunnustella.

Ja kyllä liihottelen myös sukkasillaan tai paljasjaloin. Jos tekee asioita eikä patsastele palvottavana, on otettava tuo toiminnallinen näkökulmaa asioihin.

Hyvälaatuisen kumivaatteen miellän mukavammaksi ja viileämmäksi päällä kun PVC:n. Mutta nahka on näistä paras, luonnonmateriaalia. Jakkupuku on loistava, jos se on sinun tyyliäsi ylipäätä. Tai jotain muuta übernaisellista.

Kaikki riippuu sinusta itsestään :). Mutta huolehdimalla pukeutumisesta toki kunnioitat myös kumppaniasi, ei sitä tarvitse miettiä "miellyttämisenä".

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Vaatetus
« Vastaus #18 : 13.07.2011, 14:40 »
Vaikka olen fettari, pidän yleensä kumijutut ja SM:n erillään. Pelkään että mun jumalattoman kalliit hepenet menee rikki. Hanskoja ym pieniä juttuja voi toki käyttää.
Mun kumivaatteet ei tosin muutenkaan ole kovin hyviä välttämättä sessiointiin koska ne on yleensä pirun vaikea pukea ja riisua eikä niissä ole helppoa pääsyä ns privaatteihin paikkoihin.
Eli sessiossa mieluiten alasti. D:n vaatetuksella ei ole väliä, kunhan nyt on siisti, en ehkä tykkäis mistään peltotöissä käytetyistä verkkareista. Alaston D käy varsin hyvin.
Sellanen kliseinen nahkakledju-D on aika vastenmielinen.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Vaatetus
« Vastaus #19 : 13.07.2011, 15:27 »
Vaatteet jossa itse viihdyt ja tunnet olosi jumalaiseksi. Tai vähintään mukavaksi.

Ja että ne myöskin ovat toimivat, siis saa päälle ja päältä pois eikä häiritsee keskittymistä ja tekemistä. Minulle sormikkaat ovat sellainen nou-nou vaatekappale, ne kuitenkin mielletään kliseisesti D-vaatteeksi. Minä tykkään ihosta ja haluan koskea ja tunnustella.

Ja kyllä liihottelen myös sukkasillaan tai paljasjaloin. Jos tekee asioita eikä patsastele palvottavana, on otettava tuo toiminnallinen näkökulmaa asioihin.


Tätä komppailen vahvasti- toiminnallisuus ja funktionaalisuus on hyvä ottaa huomioon. Ja se että tunnet olosi mukavaksi ja hyväksi. Vaate joka tuntuu päälläsi epämukavalta ja tiukalta ja hiostavalta ei välttämättä ole se oikea valinta, vaikka se kuinka kuuluisi johonkin BDSM-kuvastoon.
Fetissit tietenkin asia erikseen. :)

swan

  • Vieras
Vs: Vaatetus
« Vastaus #20 : 13.07.2011, 15:57 »
Joskus tosin allekirjoittaneen sormet on tärisseet toimituksessa niin paljon että on tullut kommentteja tyyliin "Tuleeko siitä mitään?". En vain voi sille mitään että reagoin niin voimakkaasti fetissiini.
Minulle Masterin pukeminen on esileikkiä ja saappaiden kiillottamisen kautta pääsee sitten itse asiaan. ;D
No tuohan se juuri kun ei osaisi edes kravattia solmia, niin mitäs sitten.
Saappaiden kiillotus sen sijaan kai jotenkin,kera kuolan  :/

Morgoth

  • Vieras
Vs: Vaatetus
« Vastaus #21 : 13.07.2011, 16:29 »
Jos se sisäinen domina on vasta tulossa esille ja ei ole täysin sinut oman kropan kanssa niin sanoisin että ne vaatteet jossa viihtyy parhaiten toimivat parhaiten. Jos on vaatetta jossa et tunne itseäsi itsevarmaksi vaan haluat peitellä itseäsi tai jos vaatteet tuntuvat kömpelöiltä se näkyy ja tämä taas vaikuttaa auktoriteettiin Dommena. Ehkä parhaimman tuloksen saat kun otat vaatetta joka näyttää siistiltä ja tuntuu mukavalta ja näihin teet pienen pieniä lisäyksiä. Voi vaikka laittaa käsirautoja roikkumaan jostain, laittaa käsinettä päälle tai keksiä jotain ihan muuta, pienetkin muutokset voivat tehdä yllättävän paljon. Ei ne vaatteet kuitenkaan Dommea tee vaan se asenne joka Dommella on :)

Itse muuten käytän sessiossa aina niitä samoja vaatteita mitä tavallisestikin käytän. Eli mustat reisitaskuhousut ja musta t-paita, tai enemmänkin bändi paita, on se vaikiovarustus joka on sessiossa käytössä. En oikein mitenkään osaa olla alasti itse kun toista alistan, siinä tulee vaan niin hieno valtasuhde kun itse on vaatteet päällä ja orja on alastomana edessäni.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Vaatetus
« Vastaus #22 : 13.07.2011, 16:47 »
Olen huomannut, että kun jalassa on korkeakorkoiset kengät, niiden kanssa liikkuminen on varmempaa ja ryhti on parempi kuin ilman mitään. Tämä lienee henkilökohtainen kokemus joka ei välttämättä ole kaikilla samanlainen.
Siksi Dommena pidän mielelläni erilaisia korkkareita.

Myös mustat sukat liiveineen ovat must. StayUpit eivät pysy hoikissa jaloissani, joten ostan aina ihan tavallisia sukkanauhasukkia, satiinipintaisia mielellään.

Kun toimin Dom-parina Pedon kanssa, lisäkiihoketta tai jännitystä sessioihin tuo se, kun hän saattaa tulla yhtäkkiä lähelle, nostaa hameen helmaani ylös ja nauttia näkemästään. Mustan sukan raja jossa valkea iho kohtaa. Jos jalassa ei ole alushousuja, vaikutelma ja kiihoke on entistä parempi. Tämä taas heijastuu käytökseen alistuvaa kohtaan. Kun itse luo jännitettä eri tavoilla, sitä pystyy antamaan myös ulospäin ja toiminta on sen mukaista.

Erilaiset korsetit nahkaa, pvc:tä tai kangasta ovat hyviä ja tähän kokoonpanoon erilaisia hameita. Lyhyitä, pitkiä, mitä milloinkin.

Tosin Dommena en vierasta jakkupukuakaan. Siisti sellainen ja tietysti korkkareiden kanssa.

Mutta jos kengät alkavat painaa tilanteessa, otan ne pois jaloista ja jatkan ilman.
Pääasia kuitenkin on se, että itse tuntee olonsa mukavaksi, naiselliseksi ja Dommemaiseksi. Vaatteilla voidaan korostaa näitä olotiloja itselle hyvinkin. Vaikka se perusasenne Dommena on sisällä oleva tietoisuus mitä on - vaatteista huolimatta.

Alistuvalle voi antaa erilaisia nautinnon aiheita ja visuaalisuus voi olla yksi niistä. Nauttia näkemästään on kokonaisuuteen lisättynä yksi kiihoke lisää.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Vaatetus
« Vastaus #23 : 13.07.2011, 17:56 »
Olen huomannut, että kun jalassa on korkeakorkoiset kengät, niiden kanssa liikkuminen on varmempaa ja ryhti on parempi kuin ilman mitään. Tämä lienee henkilökohtainen kokemus joka ei välttämättä ole kaikilla samanlainen.
Siksi Dommena pidän mielelläni erilaisia korkkareita.



Tämä todellakin henkilökohtainen kokemus  :)) Minusta tulee korkkarit jalassa hutera ja heiluva avuton kömpelys, olen jopa eräillä korkkareilla katkaissut nilkkani joten minun kohdallani ovat ehdoton EI.  :'(
Maiharit sen sijaan nostavat auktoriteetti-fiilikseni pilviin.  :love:

Smooth

  • Vieras
Vs: Vaatetus
« Vastaus #24 : 13.07.2011, 19:52 »
Olen huomannut, että kun jalassa on korkeakorkoiset kengät, niiden kanssa liikkuminen on varmempaa ja ryhti on parempi kuin ilman mitään. Tämä lienee henkilökohtainen kokemus joka ei välttämättä ole kaikilla samanlainen.
Siksi Dommena pidän mielelläni erilaisia korkkareita.



Tämä todellakin henkilökohtainen kokemus  :)) Minusta tulee korkkarit jalassa hutera ja heiluva avuton kömpelys, olen jopa eräillä korkkareilla katkaissut nilkkani joten minun kohdallani ovat ehdoton EI.  :'(
Maiharit sen sijaan nostavat auktoriteetti-fiilikseni pilviin.  :love:

Korkkarit sinänsä ovat ihan jees. Mun parhaat ovat tosin 12 cm saappaat ja niissä voin olla ja liikkua vapaasti, mutta jos tarvitse kiivetä sinne sun tänne ja pyöriä salaa "sokean" subin ympärillä yllättäen häntä suunasta sun toisesta, on paljat jalat ihan ykkönen. Puhumattakaan mitä näillä jaloilla voi tehdä ja tuntea :).

Maiharit - no ei ole ja ei taida tullakaan. Kaikilla oma makumme :). ONNEKSI. Ajatella kuin kamala olisi kun kaikki olisivat kun Finnairin lentoemot mutta BDSM-mausteilla.... :-X

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1382
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Vs: Vaatetus
« Vastaus #25 : 13.07.2011, 20:53 »
Sessiossa vaatetus tai sen puuttuminen usein oleellista, koska sessio kuitenkin on visioiden ja fantasioiden kenttä...

Parisuhteen kiemuroissa sopii pukeutua joskus muutenkin, mutta asian tiimoilta roolin ja asian mukainen asuste ok..

Kun vedän session, silloin narttu pukeutuu, riisuttu tai on halutussa asussa, itse sopivassa asussa, kuitenkin liikaa pingoittamatta,,,,, mutta ei ne tohvelit sovi kuvaan...

R

Lucrezia

  • Vieras
Vs: Vaatetus
« Vastaus #26 : 13.07.2011, 22:03 »
Minusta tulee korkkarit jalassa hutera ja heiluva avuton kömpelys, olen jopa eräillä korkkareilla katkaissut nilkkani joten minun kohdallani ovat ehdoton EI.  :'(

Erittäin TÄRKEÄ pointti! Eli jos haluaa käyttää korkkareita (tarkoittaa mielestäni vähintään 10 cm korkoa), kannattaa tosiaan opetella liikkumaan ne jalassa. Jos ne tuntuvat omilta ja osaa niillä liikkua, niin koroilla voi tehdä kaikenlaista kivaa - uhkailla ja kiihottaa. Mutta tosiaan: se täytyy osata, ettei painele liikaa. Kunnon tallomisessa ei tietenkään käytetä kenkiä ollenkaan.

Jos korkkareiden käyttö kiinnostaa, niin plattareilla on hyvä opetella ja siirtyä niistä ohutpohjaisiin, jotka minun mielestäni ovat siroutensa ansiosta kauniimpia. Eikä ensimmäisiksi plattareiksi kannata hankkia mitään hirmukorkeita horokorkoja vaan sellaiset riittää, joita voisi käyttää ihan ns. normaalistikin.

Mutta jokainen tyylillään ja se oma olo on kuitenkin tärkein. Kun itsellä on mukava olla vaatteissaan ja kengissään (tai ilman kenkiä) niin kyllä se heijastuu varmuutena koko olemukseen  :)

Edit: lainauksen korjaus

« Viimeksi muokattu: 13.07.2011, 23:01 kirjoittanut Smooth »

Koo

  • Vieras
Vs: Vaatetus
« Vastaus #27 : 15.07.2011, 01:39 »
Tykkään pukeutua, tilanteen, mielihalujen ja toisen osapuolen mielihalujen mukaan - tai sitten täysin niiden vastakohtaisesti  ;D

Mutta ei se fiilis, se alkuasetelma, se nostatus - ei se vaatteilla tule, se tulee sisältä!

Siru

  • Vieras
Vs: Vaatetus
« Vastaus #28 : 22.07.2011, 02:34 »
En usko että asulla varsinaisesti on toiselle osapuolelle väliä, ellei -kuten jo on sanottu- kyseessä ole fettari. Kunhan tuntee itsensä mukavaksi ja itsevarmaksi. Itse sessioin mieluiten rooliasussa. Jos ei koko puvussa, niin tykkään että päällä on edes jokin asuste, joka auttaa pysymään roolissa, kuten kaulapanta. Olen sub, enkä voisi kuvitellakaan itseäni sessioimaan korkeissa koroissa ja korsetti päällä. :P

Dominaattori

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 281
  • Galleria
Vs: Vaatetus
« Vastaus #29 : 18.08.2011, 02:06 »
Kannattaiskohan tuosta keskustella subin kanssa etukäteen josko vaatteet on jommalle kummalle tai kummallekin kummalle kuinkakin tärkeitä - eiköhän se lopputulos ole kuitenkin moleminpuolinen nautinto keinoja ja releitä kaihtamatta. Ja toisen fettari voi pahimmassa tapauksessa saada toisessa aikaan koko session lässähtämisen vaikka muut puitteet olis kuinka hyvät tahansa.