Kirjoittaja Aihe: Kuka kelpaa?  (Luettu 65469 kertaa)

Queena

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #75 : 12.09.2011, 22:19 »
Mäkin olen ihan tavis ja ulkonäköpaineita piisaa vaikka muillekkin jakaa. Olen kuitenkin aina kelvannut.

kuuliainen

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #76 : 12.09.2011, 22:39 »
Ihan keskinkertaisella sisälukutaidolla kuuliaisellekin selviää että en puhunut ainoastaan baarin ilmoituksista.

Äläs nyt Nuppu hyvä pillastu , toki tuon hoksasin, mutta laiskuuttani rajasin laskelmat koskemaan vain baarin omaa kinkkitiskiä.
Laskelmat tein siksi, että edes hiven totuutta livahtaisi keskusteluun.
Ja jos ilmoittaja toivoi vastaajalla "olevan vyötärön" tai "Ihan Ok ulkonäön", niin niitä en laskenut varsinaisiksi vaatimuksiksi.

Jos täällä 3% ja jossain muualla kentis vaikkapa rajut 10% kinky-miesten ilmoista esittää ulkonäkövaateita niin empä tuota isona ongelmana näkisi ?

No hyvä, sovitaan että naisilla on ihan kauheata kun joku ah niin ihana sovinistisika joskus on ulkonäkövaateita esittänyt  ;)

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #77 : 12.09.2011, 22:39 »
Tälläkin foorumilla kun katselee galleriasta kuvia, en ihmettele, jos itsensä isoks tuntevat naiset ei uskalla deitti ilmoihin vastata, niin kaunis kroppasia siellä on poikkeuksetta kaikki sidotut naiset, ja miehetkin... Markku on ainut poikkeus, kiitos siitä, että joku uskaltaa laittaa isommankin sidotun tytön kuvan tänne, ja tietysti kiitos Marillekin, joka mallina on.
Tähän haluan kommentoida sen verran, että kuvaan aina subejani mielelläni. Olen kuvannut jo joitakin vuosia. Sen harrastuksen aikana olen kysynyt yhdeltä isommalta tytöltä, haluaisiko hän tulla kuvatuksi. (Hän ei tuolloin ollut subini, mutta arvelin kivojen kuvien parantavan flaksia, ja pitäähän kaveria aina jeesata.) Vastaus oli jyrkkä ei, vaikka koetin kuinka sanoa, että jokaisessa on kauneutta ja varmasti sen saisi vangittua, kun oikein yrittäisi.
Mua on kyllä kuvattu, joskus paljonkin, vaikka reilusti ylipainonen olenkin, mutta en minäkään omia kuviani tänne galleriaan jaa, tai no on sielä yks :) Mulla on noi kotisivut, sieltä näkee koko "komeuden" sessiokuvat on mulla senverta "härskejä" etten viiti hämmentää enää täälä köytyä kuva keskustelua. Mutta joo, olin minäkin sitä kuvaamista vastaan alkuun, mut sit ajan kuluessa, kaikkeen tottuu, jopa kuvaamiseen :)

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #78 : 15.09.2011, 06:17 »
Tähänkin voisi jopa yleistämättä sanoa,joku "poju" voi vaatia naisilta ulkonäköä jne mutta muuten n95% miehistä lähtee tyyliin kaikki käy 20-90 v väliltä käy,toisin sitten ne naisten lista pitää olla Komea Rikas Kultturelli Vähintään hunks tason väsymätön mahtisonni ikäkään ei saa ainakan yli 30 olla,pitää tykätä lapsista,eläimistä,luonnosta,5 tunnin shoppailusta,,, miettikää Naiset kuinka helpolla löydätte seuraa netistä,liven' vielä helpommin,lähiöbaariin ja lause haluaako joku seuraa 99,99% seuraa löytyy,,,

Axis

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #79 : 15.09.2011, 11:24 »
Vastaus oli jyrkkä ei, vaikka koetin kuinka sanoa, että jokaisessa on kauneutta ja varmasti sen saisi vangittua, kun oikein yrittäisi.

Toivottavasti et kuitenkaan käyttänyt noita sanoja.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #80 : 15.09.2011, 11:28 »
Toivottavasti et kuitenkaan käyttänyt noita sanoja.
Miksi en olisi käyttänyt? Raakaa, mutta rehellistä.

Dante79

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 378
  • Don't give up on your dreams. Keep sleeping.
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #81 : 15.09.2011, 14:14 »
en tiedä onko naisilla ja miehillä loppupeleissä toisistaan poikkeavia sen tarkempia seuloja sen suhteen kuka kelpaa. oma analyysini tästä kaikesta on se että varsinkin nettideittailussa se on tämä nettideittailukulttuuri missä on se vika. kun naiset eivät juurikaan ole oma-alotteisia seuranhakijoita, ja miesten pitää hoitaa 99,99%sesti tuo aloitteen teko niin siitä tämä kuka kelpaa problematiikkakin tulee. Tosiaankin vaikka nettideittailu-systeemi näytää ensisilmäyksellä todella äärimmäisen sukupuolineutraalilta, missä nainen ja mies laitetaan samalle linjalle, niin käytännössä ollaan onnistuttu menemään niin kauas tasapuolisuudesta kuin vaan on inhimillisesti mahdollista.  :P

Jos sanotaan vaikka että miehen tavoitteena on esim yhden vuoden sisään löytää nainen jonka kanssa seurustella, standardi keissi on että mieheltä odotetaan että ensin vaan lähettää mailia aivan kaikille naisille joista näkyy edes 1% tsäänssit että voisi olla edes jotain yhteistä, niin mailia vaan menemään, oli niiden ihannekumppanius määritelmät sinua koskevia tai ei, koska jos niitä kriteerejä tuijottaa niin tuskin yhtään "yhteensopivaa" ihmistä kukaan löytää. Jos sitten mailaillessa niiden 1% kanssa jotka vastaa pääsee siihen kohtaan että ollaan menossa treffeillekkin mikä alkaa olla 0,1% luokkaa jo niin sitten vasta alkaa päästä siihen pisteeseen että voi käytännössä katsoa että onko tämä ihminen sinne päinkään että sen kanssa haluaisi seurustella eli se seula tulee sitten täällä jälkeenpäin esiin.

Nainen on taas ajettu nurkkaan epätoivoisesti ennakkotorjumaan niitä satoja ja satoja ja satoja epämääräisiä miesten maileja ja enemmän tai vähemmän turhautuneita yrityksiä kaiken maailman epämääräisiltä miehiltä luoda jotaan yhteistä dialogia. ja sieltä noita tiukkoja ennakkotorjuvia kriteerivaatimuksia sitten kumpuilee jotka eivät oikeasti ole mitään absoluuttisia kriteerejä edes suurin osa. Ja tällaisessa tulvassa naiset eivät oikeastaan edes enää oma-alotteisesti vastaile miesten ilmoituksiin, vaikka deitti-palvelusta näkisikin monia kiinnostavia, koska se vaan tuntuu niin epäluontevalta.

Ainakin oma mututuntuma on että tälleen tää menee, ja sen pohjalta tuntuu että tämä kulttuuri on se mikä nettideittailussa on mennyt vähän metsään. Naisten pitäisi vaan tehdä enemmän alotteita, siten tähän tulisi edes joku järki...imho  ;D

muzzlebrake

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #82 : 15.09.2011, 18:08 »
Schitzoidilta ihan hyviä pointteja. Lisäisin tosin, että ainakin vietimäärien epäsuhtaa generoinevat hyvin pitkälti samankaltaiset vatupassit, joita näkee usein suomi24:n megafonissa. "moi...lähex panee!!!111111" -tasoinen floodaus on juuri sitä, mikä pilaa tosissaan olevien ja asiallisten mahkut, kun se vain kerta kaikkiaan turruttaa naiset jos ei määrällään, niin silkalla junttimaisuudellaan. Yritä siinä sitten edes parhaalla tahdolla kuvitella että selaamalla voisi löytyä asiallsitakin sakkia.

Itse olen nettideitistä kolmesti löytänyt seuraa, ja joka kerta naisen aloitteesta. Sanoisin tämän kokemuspohjan tukevan tuota käsitystä, että naisten kannattaisi ottaa aktiivisempi rooli - onnistumisen mahdollisuus nousee huimasti, kun ei filtteröi bensalenkkareiden kasvukipuviesteistä jotain jotenkuten kiinnostavaa, vaan hakee itse sellaista joka nappaa. Vatupassien systemaattinen bannaaminen kun olisi jo käytännöllisesti mahdotonta.

Toisessa virkkeessä mainittu vatupassi viittaa sentasoiseen heppuun, jonka avulla voi tarkastaa lattian suoruuden - suoralla pinnalla kuola valuu molemmista suupielistä.

Kiitos ja anteeksi.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #83 : 18.09.2011, 14:19 »
Ainahan sitä saa pyytää mitä vain. Mutta voiko sitä edes toivoa löytävänsä mitään jos itse on 40-50 v tavallinen mies, joka pystyi juoksemaan 20 kiloa sitten ja etsii 20v mallia? Minusta ei. Realistit menestyy ja inhorealistien uudet tuttavuudet yllättyvät positiivisesti.

Seuranhaku on taitolaji, eikä sitä kaikki hallitse .. varsinkaan kaikki miehet. Tähän liittyy se omituinen käsitys, että se olisi jotenkin helpompaa netissä. Moni mies kuvittelee naisen saamisen netissä helpommaksi. Kuin kaikki naiset seuranhakusivuilla olisivat pelastajaa vailla.

Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #84 : 18.09.2011, 16:00 »
Luin nimittäin kaikki baarin deitti-ilmot

Se vuoden kinkytekopalkinto olisi kuulunut tästä hyvästä antaa kuuliaiselle!

BadDream

Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #85 : 10.10.2011, 23:15 »
Taisipa olla onnea matkassa, etten ehtinyt vielä baarin kinkkutiskille mitään ilmoa laittaa, kun se näin tarkasti ja perusteellisesti on täällä analysoitu :)

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #86 : 10.10.2011, 23:34 »
Heittona muistan joskus kun aloittelin netti kinky chattailua,eräs nainen pisti kuvansa sai muutamassa tunnissa 200 viestiä,valitse siinä sit kun kaikki on rikkaita,komeita,omaa sen vähintään 30cm kalun,tietty ovat vielä120% sitä mitä haet esim just kiinnostunut sadismista leikeissä,,jostain syystä en omaa ilmoa ole laittanut olisikohan syy tyhjän saa pyytämätäkkin,no joskus saatan vääntää vastauksen jollekkin harvoinpa niistäkään edes,vastausta takaisin tulee no ai niin unohdin ne 200 :))

minni.sub

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #87 : 11.10.2011, 09:15 »
Minulle on tärkeää, että kumppanini pitää minua viehättävänä myös fyysisesti ja kehtaa vaivautumatta kanssani myös julkisesti esiintyä, vaikka sata kaveria vieressä olisi sitä mieltä, että rumin akka ikinä. Sen vuoksi minusta on hyvä, että kriteereitä kirjoitetaan, jotten tuhlaisi omaa ja muiden aikaa. Suosiolla jätän vastaamatta ilmoituksiin, joissa menestynyt mies etsii kaunista ja tasokasta naista edustamaan niin makkarissa kuin sen ulkopuolella.

averna

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #88 : 11.10.2011, 10:19 »
Jännittävä juttu, että ulkonäkö näyttää noinkin tärkeältä asialta. Meillä kun ilmossa vaatimuslista on jo muilla ominaisuuksilla mitaten niin järkyttävän mittainen, ettei siihen enää kannata juuri toissijaisia ulkonäkökriteereitä laitella.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #89 : 11.10.2011, 11:50 »
Kyllä ulkonäkö on varmasti jokaiselle jollain tasolla merkityksellinen asia. Joskin ulkonäöllisiä puutteita silottaa huomattavasti ihminen ulkokuoren sisällä. "Ihan tavallinen" mies tai nainen on todella haluttava, jos kemiat pelaavat.

Seuranhaku netissä on mielestäni sen vuoksi helpompaa kuin livenä, että s/m henkisiä ihmisiä ei juuri missään tapaa. Kinkymiiteissä kyllä, mutta jo sinne lähteminen on monille kynnyskysymys. Netissä ilmoitukseen vastaaminen on helpompaa, kuin erikseen asian tiimoilta baariin tms. raahautuminen.