Kirjoittaja Aihe: Kuka kelpaa?  (Luettu 65496 kertaa)

siivooja_m

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #60 : 05.09.2011, 12:20 »
Mainitsin jo aikaisemmin etten ole deitti-ilmoa ikinä tehnyt, no tarkoitin kinkypuolta, ihan normisivustolle olen tehnyt reilu vuosi sitten yhden ilmon kerran, laitoin sen puolen yön aikaan ja seuraavana aamuna kymmenen aikaan kun avasin sähköpostini oli vastauksia tullut 184.

Luulen kyllä ja tiedänkin, että naiset on hiukan eri asemassa noissa vastausten määrässä ???

Rubenstein

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 16
  • Luotettava täyspervo
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #61 : 09.09.2011, 00:03 »
alkaa olla sitä luokkaa etten minä ainakaan uskaltaisi vastata yhteenkään ilmoitukseen. ...
Onko maailmassa sitten niin paljon upeita naisia, että joka mies sellaisen saa? Kyselee ja pohtii ahdistuneena tavallinen persjalkainen suomalainen nainen, vaikkakin vaatekokoa 38 käyttää, niin tuntee itsensä läskiksi ja kelpaamattomaksi.

Ihana ikuisuusaihe!
Minä poika olen useasti ilmoittanut viimeisen 10 vuoden aikana, tai sinnepäin. Olen aina määritellyt etsittävän naisen ulkonäön näin: "Pidät itseäsi viehättävänä ja kannat kilosi ylpeänä".

Vastauksia olen saanut kovin vähän. Ilmoitukseni ovat ehkä olleet muutenkin epäkiinnostavia, mutta varmaankaan nuo kaksi ehtoakaan eivät ole täyttyneet. Silti, minusta on täysin kohtuullista toivoa vastapuolen pitävän itseään viehättävänä koska minäkin pidän ja naurettavalta ne näyttävät painoindeksien rajat minunkin kohdallani (tai minä näytän naurettavalta painoindeksien kohdalla)

A pro po: Läski ei varsinaisesti ole kaunista, mutta ei se yleensä haittaa. Se mikä minua haittaa ylitse kaiken muun on henkisellä puolella: ylenpalttinen kielteisyys ja katkeruus.

Happy hunting!

Queena

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #62 : 09.09.2011, 14:27 »
alkaa olla sitä luokkaa etten minä ainakaan uskaltaisi vastata yhteenkään ilmoitukseen. ...
Onko maailmassa sitten niin paljon upeita naisia, että joka mies sellaisen saa? Kyselee ja pohtii ahdistuneena tavallinen persjalkainen suomalainen nainen, vaikkakin vaatekokoa 38 käyttää, niin tuntee itsensä läskiksi ja kelpaamattomaksi.

Ihana ikuisuusaihe!
Minä poika olen useasti ilmoittanut viimeisen 10 vuoden aikana, tai sinnepäin. Olen aina määritellyt etsittävän naisen ulkonäön näin: "Pidät itseäsi viehättävänä ja kannat kilosi ylpeänä".

Vastauksia olen saanut kovin vähän. Ilmoitukseni ovat ehkä olleet muutenkin epäkiinnostavia, mutta varmaankaan nuo kaksi ehtoakaan eivät ole täyttyneet. Silti, minusta on täysin kohtuullista toivoa vastapuolen pitävän itseään viehättävänä koska minäkin pidän ja naurettavalta ne näyttävät painoindeksien rajat minunkin kohdallani (tai minä näytän naurettavalta painoindeksien kohdalla)

A pro po: Läski ei varsinaisesti ole kaunista, mutta ei se yleensä haittaa. Se mikä minua haittaa ylitse kaiken muun on henkisellä puolella: ylenpalttinen kielteisyys ja katkeruus.

Happy hunting!


Heh, pidän itseäni viehättävänä, mutta ylpeänä en silti kyllä yhtään ylimääräistä grammaa tai kiloa kanna:)

Nepo

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 498
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #63 : 09.09.2011, 18:32 »
Itsellä on ollu sama deitti-ilmo jo useamman vuoden silloin kun seuranhaku on ollut tarpeen.Ja siinä ilmossa mulla oli vaan yksi vaatimus.
Jos kiinnostaa niin kyseinen teksti on luettavissa profiilin lisätiedoissani   :))
Ja tarkennettakoon että en ole hakemassa nyt seuraa

frostman

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #64 : 09.09.2011, 20:09 »
On hyvä olla vaativa ja asettaa tiukat kriteerit. Pitää vaan silloin ymmärtää, että voi olla aika hiljaista  :)
Mutta odottava palkitaan lopulta. Takaan sen.

Itse pidän siitä, että naisella on erottuvat lihakset ja hän on urheilullinen. Timmi, hoikka kaunotar... Kaikki eivät kuitenkaan jaa makuani. Itse asiassa olen yllättynyt, kuinka suuri osa miehistä kaipaa naisen ulkomuodolta pehmeyttä ja muhkua... Minun onnekseni niin  ;9

Vastavuoroisesti pidän myös siitä, että naisella on tiukat vaatimukset ja kriteerit minun suhteen

Koo

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #65 : 09.09.2011, 21:29 »
Toiset pitää tiukoista kriteereistä, toiset taas ovat oppineet, että ei ne ole niin just millä tarkoitan sitä, että hyvinkin yllättävien tyyppien kanssa on ollut ihan jumalattoman hauskaa vastoin kaikkia niitä kriteereitä mitä minullakin on vuosien varrella ollut.

Totta kai ensivaikutelma on tärkein ja jos se jostain syystä mättää niin jatkotapaamisia ei ole luvassa jos asia minusta on kiinni. Ja ihan yhtä lailla olen hylsyjä saanut osani - semmoista tää elämä tuppaa olemaan.

xantra1986

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #66 : 10.09.2011, 09:56 »
Kuka saa ja kenelle annetaan. Ikuisuusaihe tosiaankin.

Itselläni ei ole koskaan ollut mitään tarkkoja kriteereitä, jos olen seuraa hakenut. Kaikki ovat niin erilaisia ja jokaisessa on jotain omaa taikaa, eri asia on, mikä taika minuun sitten vetoaa.

En tiedä miksi kommentoin tätä, sisältö jää vaisuksi, mutta olkoot.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #67 : 12.09.2011, 11:03 »
Oma ihan helvetin vaatimaton  ;D mielipiteeni on, että kukin etsii juurikin sellaista seuraa mikä miellyttää. Jos on jotakin erityistoiveita, on parasta laittaa ne reilusti näkyville. Silloin jokainen ilmon lukija tietää, onko yhteisiä intressejä vaiko eikö. (Se, että ymmärtää lukemansa/välittää siitä on eri asia.)

Luulisi, että itsetunnon päälle käy enemmän se, kun saa kieltävän vastauksen tai ei vastausta ollenkaan vastatessaan deitti-ilmoon, kuin että ei suotta vastaa tietäessään ettei siitä ole hyötyä.

Minulla on vuosien varrella ollut hyvinkin monenlaisia leikkikavereita; nuorempia, vanhempia, isoja ja pieniä, pitkiä ja pätkiä. Kaikkien kanssa on ollut tosi kivaa, yhtään "huonoa" en ole koskaan tavannut.

Ajan kanssa on kuitenkin löytynyt ne fyysisesti puoleensavetävimmät ominaisuudet, jotka lisäävät omaa kiihottuneisuutta. En pidä itseäni pinnallisena, vaikka nykyään toivon, että sub omaa näitä piirteitä.

Mielestäni kenenkään ei tarvitse, eikä pidä etsiä seuraa "ihan mikä vaan käy" periaatteella, jos se itsestä tuntuu ikävältä, eikä sellaista halua.   

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #68 : 12.09.2011, 11:08 »
Tälläkin foorumilla kun katselee galleriasta kuvia, en ihmettele, jos itsensä isoks tuntevat naiset ei uskalla deitti ilmoihin vastata, niin kaunis kroppasia siellä on poikkeuksetta kaikki sidotut naiset, ja miehetkin... Markku on ainut poikkeus, kiitos siitä, että joku uskaltaa laittaa isommankin sidotun tytön kuvan tänne, ja tietysti kiitos Marillekin, joka mallina on.
Tähän haluan kommentoida sen verran, että kuvaan aina subejani mielelläni. Olen kuvannut jo joitakin vuosia. Sen harrastuksen aikana olen kysynyt yhdeltä isommalta tytöltä, haluaisiko hän tulla kuvatuksi. (Hän ei tuolloin ollut subini, mutta arvelin kivojen kuvien parantavan flaksia, ja pitäähän kaveria aina jeesata.) Vastaus oli jyrkkä ei, vaikka koetin kuinka sanoa, että jokaisessa on kauneutta ja varmasti sen saisi vangittua, kun oikein yrittäisi.

Queena

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #69 : 12.09.2011, 11:20 »
Tälläkin foorumilla kun katselee galleriasta kuvia, en ihmettele, jos itsensä isoks tuntevat naiset ei uskalla deitti ilmoihin vastata, niin kaunis kroppasia siellä on poikkeuksetta kaikki sidotut naiset, ja miehetkin... Markku on ainut poikkeus, kiitos siitä, että joku uskaltaa laittaa isommankin sidotun tytön kuvan tänne, ja tietysti kiitos Marillekin, joka mallina on.
Tähän haluan kommentoida sen verran, että kuvaan aina subejani mielelläni. Olen kuvannut jo joitakin vuosia. Sen harrastuksen aikana olen kysynyt yhdeltä isommalta tytöltä, haluaisiko hän tulla kuvatuksi. (Hän ei tuolloin ollut subini, mutta arvelin kivojen kuvien parantavan flaksia, ja pitäähän kaveria aina jeesata.) Vastaus oli jyrkkä ei, vaikka koetin kuinka sanoa, että jokaisessa on kauneutta ja varmasti sen saisi vangittua, kun oikein yrittäisi.

Uskon myös että syy siihen että isoista tytöistä on vähemmän kuvia on vain se että harvemmin he suostuvat kuvattavaksi. Yleensä hoikat ihmiset koetaan mallimaisiksi, jolloin hoikalla on pienempi kynnys olla kuvissa jota joutuvat toisten arvostelevien silmien alle.
En siis usko että kyse on siitä että miehet haluavat vain kuvata hoikkia ihmisiä, tai olla tekemisissä vain hoikkien ihmisten kanssa, tai että kaikki subinaiset olisivat hoikkia ja hehkeitä.  Eiköhän isompien tyttöjen kuvien puute galleriassa ole siis enemmän isoista tytöistä johtuvaa kun mistään muusta.

kuuliainen

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #70 : 12.09.2011, 21:23 »
kaikissa miesten ilmoituksissa haetaan upeita, kauniita, näyttäviä, viehättäviä, hoikkia jne. naisia. Mihin helvettiin me tavalliset, keskiverto läskiperseet sitten mennään?

Tiedän kyllä ,että tähän soppaan ei kannattaisi lusikkaansa laittaa, mutta nyt on ihan pakko kommentoida.

Luin nimittäin kaikki baarin deitti-ilmot (tästä urakasta sietäisin saada kunnolla selkääni vaikkapa kuuluisalta keskiverto läskiperseeltä  >:D) ja tein niistä tilastoa:

Ilmoitajan sukupuoli, suuntautuminen D/S/SW, ulkonäkökriteerejä

M, D51, S45, SW12, yht108, 3
N, D7, S16, SW3, yht26, 5
Pari, SW4, yht 4, 0

Eli siis miesten ilmoissa oli kokonaista 3 / 108 joissa esitettiin ulkonäkövaatimuksia.
Naisten ilmoissa 5 / 26 oli ulkonäkövaatimuksia.

Johtopäätös: Baarin ilmoituksissa, varsinkaan miesten ilmoituksissa, ei ole ulkonäkövaatimuksia !

Edelleen tohdin olla sitä mieltä, että naisten kokemat kauheat ulkonäköpaineet ovat heidän oman mielensä sekä ennenkaikkea naisten välisten keskusteluiden aikaansaannosta.

 

Queena

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #71 : 12.09.2011, 21:29 »
Kuuliainen on ollut oikeen ahkerana :).
Mielenkiintoiset tilastot.

Allekirjoitan kyllä ulkonäköpaineiden suurimman syyn olevan naisissa itsessään.

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #72 : 12.09.2011, 22:03 »
Ihan keskinkertaisella sisälukutaidolla kuuliaisellekin selviää että en puhunut ainoastaan baarin ilmoituksista. Enkä myöskään vastusta sitä että ulkonäkövaatimuksia on. Vaan; mietin mitä mahdollisuuksia on löytää seuraa jos ei ole pitkäsäärinen gaselli. Ja; kokevatko muut naiset ulkonäköpaineita. Ehkä ilmoista kirjoittaessani hämäsi se, että tarkoitin itseäni kiinnostavia, suht fiksujen miesten ilmoituksia. Lasken ulkonäkövaatimukseksi myös sen, kun ilmoitetuksessa lukee "estetiikasta ja kauniista naisvartaloista nauttiva" vaikka mitään spesifejä vaatimuksia ei esitettäisi. Edelleen kysymykseni on: kenelle kelpaa tavallinen, ei erityisen kaunis nainen. Ja vastakkaisista kommenteista huolimatta huolehdin itsestäni. Mutta kiihkeinkään kuivaharjaus tai tiukinkaan treeniohjelma ei kasvata sääriä, kavenna lantion luustoa, muuta vartalon mittasuhteita eikä ruumiinrakennetta. Ja koossa 38 en pidä itseäni ylipainoisena, kirjoittamishetkellä läskiperseisenä kylläkin.

roosa

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #73 : 12.09.2011, 22:09 »
Mä olen ihan tavallinen nainen (rimppakintuilla ja neljä kertaa yli metriin venyneen runsasmääräisen vatsanympärysnahan kera), ja olen kelvannut. Mutta. Joo-oh, en yhtään epäile etteikö mua vois noin vain hyllyttää, KUN se kauniimpi sattuu vastaan.

Tottakai kaikilla on ulkonäköpaineita. Varmasti miehilläkin.


Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #74 : 12.09.2011, 22:13 »
On lohdullista että monelle kelpaa siis muutkin kuin kaunottaret. Tosipaikan tullen vaadin teitä seisomaan sanojenne takana... >:D