Kirjoittaja Aihe: Kuka kelpaa?  (Luettu 65505 kertaa)

BadDream

Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #90 : 11.10.2011, 21:58 »
Vaikkei itsellä ulkoinen olemus minkään kriteerilistan alkupäätä ole kovin lähelläkään, kuulun kyllä tämän teorian tukijoihin, joiden mukaan myös ulkonäkö väistämättä vaikuttaa parinmuodostukseen, myönsi tai hyväksyi sitä tai ei. Vain täysin sokean henkilön vastakkaisen näkemyksen voisin uskoa.

atame111

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #91 : 29.10.2011, 20:56 »
Kelpaan Masterilleni. Miehelleni Naiselleni.
Ikääkin on ja painoa.
Mutta tunnetasolla tämä toimii, nyt.
Todella kiitollinen.
A

caffeine_junkie

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #92 : 06.11.2011, 18:59 »
Lainaus
Mutta kiihkeinkään kuivaharjaus tai tiukinkaan treeniohjelma ei kasvata sääriä, kavenna lantion luustoa, muuta vartalon mittasuhteita eikä ruumiinrakennetta. Ja koossa 38 en pidä itseäni ylipainoisena, kirjoittamishetkellä läskiperseisenä kylläkin.

Olen eri mieltä. Luihin ei voi vaikuttaa, mutta kaikkia paikkoja joissa on lihaksia pystyy treenillä kasvattamaan. Pohkeet kasvaa kun treenaa niitä, mielellään raskaalla vastuksella. Ja jos haluaa kasvattaa lihasta niin pitää myös syödä kunnolla.

Oon muuttanu oman kohoni mittausuhteita ja ruumiinrakennetta aika helvetisti treenillä ja ruokavaliolla. (Tosin jos tässä tarkoitettiin luiden pituuksia niin nielaisen vastaukseni. *glups* :P )

Ja joo, on mullakin ihan helvetisti ulkonäköpaineita ja tottakai ulkonäkö vaikuttaa parinmuodostukseen. Sitä jatkuvasti huomaa että silmä etsiytyy tietyn oloisiin ja muotoisiin tyyppeihin. Se sitten kuinka järkevää kumppaniaan on pyrkiä etsimään tästä joukosta on eri asia. Varsinkin jos on niin ulkoisen miellyttävyyden sokaisema, että kelpuuttaa minkä vaan ihme hiihtäjän jos se tulee sopivassa kuoressa.

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #93 : 06.11.2011, 21:57 »
Juu, luihin ei voi vaikuttaa. Ainakaan itse en edes kilpaurheiluaikoinani saanut sääriä pidemmiksi vaikka treenejä oli ihan v****sti. Ja lähinnä topikin aloitin sillä mielellä, että kenelle kelpaa se ihan tavallinen tai riittääkö se, että on sisältä sopiva.

frostman

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #94 : 09.11.2011, 10:31 »
Samaa mieltä kahvinarkkarin kanssa siitä, että hyvin paljon on tehtävissä "luustosta" riippumatta. Aika paljon laitetaan luuston piikkiin asioita, joihin todellisuudessa voidaan kuitenkin vaikuttaa. Tiukka kuri ja treeni on kaiken a ja o.

Mikä on sen ihanempaa katseltavaa, kuin timmi naiskroppa. Erottuvat lihakset koristeltuna "oikeanlaisella" pukeutumisella... Nam! Eli välttämättä kyse ei ole hoikkuudesta vaan siitä mitä on niiden luiden ympärillä ;)

...makuasioita tosin...

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1382
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #95 : 09.11.2011, 10:52 »
Nyt on pakko pasteta tutkimustulos...  Ja kokemuspohjalta voin olla osassa aivan samaa mieltä... -(:

Amerikkalainen nettisivusto listasi syitä, miksi miesten kannattaa unohtaa laihat tytöt ja etsiä pyöreämpi tyttöystävä.
Länsimaisessa kauneusihanteessa ihaillaan laihuutta, ja julistetaan erilaisia dieettejä ja kuntoilukeinoja, joilla tuota ihannetta kohti päästään. Amerikkalainen nettisivusto on kuitenkin sitä mieltä, että miesten pitäisi ennemmin etsiä tyttöystävikseen pullukoita tyttöjä laihojen sijaan. Mielipidettä tuetaan kuudella perustelulla.
1. Pullukat ovat parempaa ruokailuseuraa
On suunnattoman tylsää mennä ravintolaan syömään ja tilata mehevä pihvi, kun kaloreja laskeva laiha seuralainen tilaa pelkän minisalaatin. Tyttö, joka ei ole neuroottinen kaloreista, on hauskempi ruokaseuralainen, ja hän myös jatkaa herkuttelua jälkiruualla.
2. Pullukat eivät ole petollisia
Jos joku laiha mallikaunotar tottuu kuulemaan jatkuvasti kehuja ulkonäöstään, saattaa hän ylpistyä sen seurauksena. Tuollaisella naisella saattaa olla kännkkä täynnä hänen kiinnostuneiden miesten numeroita ja saattaa jopa olla, että hän tapailee useampaa miestä samaan aikaan.
3. Pullukat ovat parempia sängyssä
Nämä asiat ovat tietysti yksilöllisiä, mutta moni mies on kertonut saaneensa parasta suuseksiä nimenomaan hieman kookkaammalta tytöltä. Syy tähän saattaa liittyä edelliseen kohtaan. Hoikat kaunottaret ovat tottuneet saamaan miesseuraa pelkän ulkonäkönsä avulla, pullukat joutuvat kehittämään muita avuja. Niihin kuuluu esimerkiksi estoton luonne makuuhuoneen puolella.
4. Pullukat eivät ole hauraita
Tikkulaihan tytön kanssa leikkimielinen painiminenkin voi olla haastavaa, koska mies saa pelätä, että tyttö menee rikki tai pahoittaa mielensä siitä, että hänen kampauksensa menee sekaisin. Monet pullukat eivät ole yhtä pikkutarkkoja.
5. Pullukat ovat hyvää kuntoilua
Jos mies on seksin aikana aktiivinen ja nostelee kumppaniaan, on luonnollista, että mitä painavampi kumppani on, sitä paremmasta kuntoilusta seksi käy.
6. Pullukat lämmittävät paremmin
Kun syksy viilenee ja talvi saapuu, on mukavaa, kun vieressä on joku, joka lämmittää. Luuta ja nahkaa oleva mallikaunotar ei todellakaan sovi lämmittäjäksi yhtä hyvin kuin hieman kookkaampi tyttö, jolla on enemmän lämmittävää pinta-alaa.

Itai

Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #96 : 09.11.2011, 11:17 »
Nyt on pakko pasteta tutkimustulos...  Ja kokemuspohjalta voin olla osassa aivan samaa mieltä... -(:

Amerikkalainen nettisivusto listasi syitä, miksi miesten kannattaa unohtaa laihat tytöt ja etsiä pyöreämpi tyttöystävä.
Länsimaisessa kauneusihanteessa ihaillaan laihuutta, ja julistetaan erilaisia dieettejä ja kuntoilukeinoja, joilla tuota ihannetta kohti päästään. Amerikkalainen nettisivusto on kuitenkin sitä mieltä, että miesten pitäisi ennemmin etsiä tyttöystävikseen pullukoita tyttöjä laihojen sijaan. Mielipidettä tuetaan kuudella perustelulla.
1. Pullukat ovat parempaa ruokailuseuraa
On suunnattoman tylsää mennä ravintolaan syömään ja tilata mehevä pihvi, kun kaloreja laskeva laiha seuralainen tilaa pelkän minisalaatin. Tyttö, joka ei ole neuroottinen kaloreista, on hauskempi ruokaseuralainen, ja hän myös jatkaa herkuttelua jälkiruualla.
2. Pullukat eivät ole petollisia
Jos joku laiha mallikaunotar tottuu kuulemaan jatkuvasti kehuja ulkonäöstään, saattaa hän ylpistyä sen seurauksena. Tuollaisella naisella saattaa olla kännkkä täynnä hänen kiinnostuneiden miesten numeroita ja saattaa jopa olla, että hän tapailee useampaa miestä samaan aikaan.
3. Pullukat ovat parempia sängyssä
Nämä asiat ovat tietysti yksilöllisiä, mutta moni mies on kertonut saaneensa parasta suuseksiä nimenomaan hieman kookkaammalta tytöltä. Syy tähän saattaa liittyä edelliseen kohtaan. Hoikat kaunottaret ovat tottuneet saamaan miesseuraa pelkän ulkonäkönsä avulla, pullukat joutuvat kehittämään muita avuja. Niihin kuuluu esimerkiksi estoton luonne makuuhuoneen puolella.
4. Pullukat eivät ole hauraita
Tikkulaihan tytön kanssa leikkimielinen painiminenkin voi olla haastavaa, koska mies saa pelätä, että tyttö menee rikki tai pahoittaa mielensä siitä, että hänen kampauksensa menee sekaisin. Monet pullukat eivät ole yhtä pikkutarkkoja.
5. Pullukat ovat hyvää kuntoilua
Jos mies on seksin aikana aktiivinen ja nostelee kumppaniaan, on luonnollista, että mitä painavampi kumppani on, sitä paremmasta kuntoilusta seksi käy.
6. Pullukat lämmittävät paremmin
Kun syksy viilenee ja talvi saapuu, on mukavaa, kun vieressä on joku, joka lämmittää. Luuta ja nahkaa oleva mallikaunotar ei todellakaan sovi lämmittäjäksi yhtä hyvin kuin hieman kookkaampi tyttö, jolla on enemmän lämmittävää pinta-alaa.

Kiva lista, sääli kun se toimii laiha = kaunis-olettamuksen perusteella  ::) Ja verrataan vielä malleihin vaikka harva malli on ainakaan omasta mielestäni kovinkaan kaunis tai viehättävä O_o Olisi toiminut paremmin jos olisi vain pysytelty niissä laiha-pullukka-sanoissa. Jenkit... =P

Mutta mutta... Mistä tulee tämä uskomus, etteivät lihavat ihmiset välitä ulkonäöstään? O_o

And vice versa... En ehkä ole lihava, mutta ainoa mikä mun mieleni voisi pahoittaa hiusteni (kampaukseni?) suhteen on jos ne revitään vahingossa irti =D

frostman

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #97 : 09.11.2011, 11:26 »
Kommentti tutkimuksen tulokseen.
Täysin eri mieltä ykkös -kohdasta. Syön mieluusti ja hyvällä ruokahalulla oman annokseni siitä riippumatta mitä seuralainen tilaa ja syö. Sitä paitsi pidän siitä, että nainen tarkkailee kaloreitaan...

Petollisuus... Sehän lisää kilpailuviettiä ja omaa yritystä ;)

Lämpö... En ole kyhnääjätyyppiä, ja muutenkin melko lämminverinen, joten en kaipaa viereeni hiostavaa pullukkaa..

Omalta osaltani täytyy sanoa, että yksikään kohta ei osu nappiin... aika tavalla mennään miinuksen puolelle. Rehellisyyden nimissä on kyllä mainittava, että seksistä pullukan kanssa ei ole kokemusta ja luulen että tuo menee samaan kategoriaan kansantanhun ja oman siskoon kanssa... Things not to do  ;)

Smooth

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #98 : 09.11.2011, 12:02 »
Nyt sopii siis kysyä, kuka on "pullukka" ja kuka on "lihava" ja kuka on "sopivasti pyöreä"?

Joskus hoikatkin naiset valittavat olevansa liian pyöreitä...

Ja melko tukevassa kuosissa olevat miehet ovat kuulemma vaan "hyvässä lihassa".... Ja erityisen omituista on kun rapakuntoiset äijät näkee tarpeellisena arvostella naisen ulkonäköä. Silloin ei voi muuta virkata kun että "oletko lähiaikoina katsonut peiliin?".

Loppupeleissä kelpaa se joka kelpaa myös mieleltään, ikäänkuin tasapaino olisi oltava ulkoisen olemuksen ja sisimmän sekä tietysti myös kumppanin kanssa.

BadDream

Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #99 : 09.11.2011, 12:27 »
Samaa mieltä kahvinarkkarin kanssa siitä, että hyvin paljon on tehtävissä "luustosta" riippumatta. Aika paljon laitetaan luuston piikkiin asioita, joihin todellisuudessa voidaan kuitenkin vaikuttaa. Tiukka kuri ja treeni on kaiken a ja o.

Mikä on sen ihanempaa katseltavaa, kuin timmi naiskroppa. Erottuvat lihakset koristeltuna "oikeanlaisella" pukeutumisella... Nam! Eli välttämättä kyse ei ole hoikkuudesta vaan siitä mitä on niiden luiden ympärillä ;)
Ehken yllätä nyt kovin monia, mutta kurin ja treenin nimeen vannomista komppaan täysillä. Kuitenkin mun kohdalla tämä on ihan merkittävästi enemmän elämäntapa- kuin ulkonäkökysymys. Hyvää lihaskuntoa ja tehokasta treenirutiinia ylläpitävä henkilö saa halutessaan tiukkuutta ja lihaserottuvuutta suhteellisenkin lyhyessä ajassa, mutta ei siellä minimirasvoissa kiikkuminen pitkän päälle mitenkään käytännöllistä, hyödyllistä tai tarpeellista minusta ole, naiselle varsinkaan. Tavallaan tässä tullaan siis siihen, että asiat siellä pääkopan sisällä ovat tässäkin niitä tärkeimpiä.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #100 : 09.11.2011, 14:39 »
115,5 kg tänä aamuna mitattuna ja pituutta 183cm eli lähes sairaaloinen ylipaino. ai miksi läskit ei välitä johtuu monestakin syystä,meneppäs vaikka uff kyselemään vaatetta yli 100kg miehelle,juu ei löydy luuviulut kyllä saa karderoopin uusiksi,muutamalla kympillä.toinen juttu kunei tarvitse miettiä mitä syö pysyy lepposena kuten minä !! takakireät lantunjyrisjiät vetää herneen nenään heti, minä syön vaan pekonia ja hymyilen ! minua SAA sanoa läskiskisi mutta jos joku epäilee että se johtuu pelkästään laiskuudesta,on taas 100% väärässä millon nvaan vaikka olen 75% invaliidi kävelen kantunpurijan kumoon 30 kn vaikka alkuun,sairaudet mitä minullakin riittää en taas laita listaa,monet lisää painoa,,, olenkin kai alkuperäiseen vastannut mutta uusintahan ei ole pahaksi,krantulle jää luu käteen pitää valita seuraa joka on realistista! en hae filmi tähteä ta paris hilttonia! eli jos on tosiaan katsonut peiliin itse katsoin siihen viimeksi 70 luvulla =) tekee päätelmät ja jos on vaan isot tiisit/haba sillä ei pitkälle mennä,oikeesti pitää joskus jotain tehdäkkin,,ps lapset jos tervitsette isällistä ohjausta minuun saa ottaa yhteyttä =)

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #101 : 09.11.2011, 15:04 »
Vaikkei itsellä ulkoinen olemus minkään kriteerilistan alkupäätä ole kovin lähelläkään, kuulun kyllä tämän teorian tukijoihin, joiden mukaan myös ulkonäkö väistämättä vaikuttaa parinmuodostukseen, myönsi tai hyväksyi sitä tai ei. Vain täysin sokean henkilön vastakkaisen näkemyksen voisin uskoa.
Itse asiassa haastattelussa eräs sokea kertoi kykenevänsä tuntemaan kasvoista oliko henkilö ruma vai kaunis ja teki omat valintansa sen mukaan.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #102 : 09.11.2011, 16:34 »
Vaikkei itsellä ulkoinen olemus minkään kriteerilistan alkupäätä ole kovin lähelläkään, kuulun kyllä tämän teorian tukijoihin, joiden mukaan myös ulkonäkö väistämättä vaikuttaa parinmuodostukseen, myönsi tai hyväksyi sitä tai ei. Vain täysin sokean henkilön vastakkaisen näkemyksen voisin uskoa.
Itse asiassa haastattelussa eräs sokea kertoi kykenevänsä tuntemaan kasvoista oliko henkilö ruma vai kaunis ja teki omat valintansa sen mukaan.
kysy vaan sokealta onko kyseessä 20 senttinen vai euro taatusti tunnistaa,,

Levodonna

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #103 : 09.11.2011, 16:43 »
Kaikki kelpaa jollekin. On kivaa, että nuo 'komeat', lihaksikkaat miehet hakevat noita sporttisia 'kaunottaria', minua ei kumpikaan versio kiinnosta vaika bi olenkin.
Itse ymmärsin jo kauan sitten olevani kaunis muuten kuin perinteisesti ajateltuna, ja näin ollen myös löytänyt itselleni sopivampaa seuraa. Kauneus on niin katsojan silmissä.
Itse varmasti olen kriittisempi ulkonäkööni, kuin kukaan petikumppanini. Ja ei kukaan vielä ole käskenyt pukemaan vaatteita takaisin päälle, kun ne kerran olen riisunut... Aina olen kelvannut, pidemmäksikin aikaa.  :)

kuuliainen

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #104 : 09.11.2011, 18:20 »
Ja ei kukaan vielä ole käskenyt pukemaan vaatteita takaisin päälle, kun ne kerran olen riisunut... Aina olen kelvannut, pidemmäksikin aikaa.  :)

Hyvä, hyvä tässä on asenne kohdillaan ;)