Kirjoittaja Aihe: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?  (Luettu 26144 kertaa)

TheMindMaster

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #15 : 12.12.2014, 02:31 »
KOSTO ....

Eloveena

Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #16 : 12.12.2014, 02:34 »
Rakkaus <3

TheMindMaster

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #17 : 12.12.2014, 02:37 »
Kostopanopas <3

Eloveena

Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #18 : 12.12.2014, 02:41 »
Välillä mietin että olenkohan joku babylonin portto..... ;)

TheMindMaster

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #19 : 12.12.2014, 06:51 »
Haluat siis olla....;-)

LegendaM

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #20 : 12.12.2014, 07:36 »
Portot <3 ja lisäksi pidän suuresti myös hutsuista, lutkista ja lumpuista.

Norja

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #21 : 12.12.2014, 09:18 »
EI MIKÄÄN. Mulla on ihan oma käsitykseni skenestä ja pidän nykyään muunlaista elämää tärkeämpänä kuin että kävisin täällä provosoitumassa ja smalltalkkaamassa chatissa. Mä en ole enkä ole koskaan ollut sellainen skenespede että mun edes tarttis roikuskella missään fjoorumeilla esim sen takia että vittu sitä suraa ja tyhjiä suhteita ja toinen toistaan tyhjempiä ihmisen kuoria ja selittelyä pelaamista selkäänpuukottelua vihaa kaunaa katkeruutta EI TODELLAKAAN OLE MIKÄÄN REILUKERHO. Mä kusen teidän skenenne päälle edelleen mutta vain rakkaudesta. Rakkauden virtsaa <3 Sillä mä tiedän että mun ei tarvitse koskaan enää mennä sinne minne maailma tahtoo ja ottaa vastaan halpoja kopioita. Mulla on joka asiassa suhteet suoraan varastopäällikköön ja palvelu pelaa. Kyllä mä bileissä käyn mutta en roiku niissäkään. Mä roikun elämässä. Muutaman tunnin chattaamisen sijasta mä kerkiin ajaa sata kilsaa pyörällä. Kummastakohan johtuu että mulla on niin hyvä ääs?  :love:  :love:  :love:  :love:

chilinen

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #22 : 12.12.2014, 22:45 »
Te olette niin viihdyttäviä :D

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #23 : 12.12.2014, 23:32 »
Jonkun täytyy pitää tasoa yllä  :worship:

Norja

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #24 : 13.12.2014, 00:50 »
Te olette niin viihdyttäviä :D

Mä en ole. Mä oon ilman mun aamunuuskaa omasta mielestäni tosi ärsyttävä. Mut minkäs teen kun en viitti suppona laittaa.  :o

MaisteriX

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #25 : 13.12.2014, 01:10 »
Te olette niin viihdyttäviä :D

Aina pyrimme siihen.

"If you do not change direction, you may end up where you are heading."
Lao Tze

Eihän näistä ajattelijoiden lainauksista opi mitään, mutta joskus ne ovat mielettömän houkuttelevia.
« Viimeksi muokattu: 13.12.2014, 01:51 kirjoittanut MaisteriX »

-katy-

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #26 : 13.12.2014, 03:01 »
Te olette niin viihdyttäviä :D

Mä en ole. Mä oon ilman mun aamunuuskaa omasta mielestäni tosi ärsyttävä. Mut minkäs teen kun en viitti suppona laittaa.  :o

Te olette niin viihdyttäviä :D

Aina pyrimme siihen.

"If you do not change direction, you may end up where you are heading."
Lao Tze

Eihän näistä ajattelijoiden lainauksista opi mitään, mutta joskus ne ovat mielettömän houkuttelevia.


Viihdyttäväksi ei meikää ole koskaan nimetty,mutta muutamilla muilla nimillä *kehaistu*. Mutta että joo, tämä on yksi keskustelufoorumi muiden seassa..Suomessa on kyllä ihan liikaa näitä kinkyfoorumeita, yäh  :D

"Sitten kun ei enää naurata yhtään,niin sitten itketään"
-katy-

jessubbi

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #27 : 13.12.2014, 22:32 »
Mielenkiinto tuntemattomaan .

Master T

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #28 : 14.12.2014, 00:55 »
En tiedä enää. Aikanaan sain tänne kirjoittajilta paljon uutta näkemystä. Olen tutustunut tämän avulla mielenkiintoisiin ihmisiin, saanut paljon elämääni. Viimeaikoina foorumi on muuttunut ja tuottanut paljon koomista luettavaa. Asiakeskustelut ovat menneisyyttä suurimmaksi osaksi, mutta rentous ja komiikka on lisääntynyt. Se on sopinut minulle. Nyt ehkä tämäkin puoli on jo nähty. Katsotaan nyt jätänkö kokonaan ja keskityn pelkästään elämään vai käynkö yhä katselemassa löytyykö jotain, joka kiinnostaa.

Tämä ei ole lainkaan kritiikkiä foorumia kohtaan. Se on juuri sellainen kuin siihen osallistujat sen haluavat olevan. En ole itsekään mitään asiatekstiä tai huumoria tänne enää laittanut. Ihmettelen uudelleen kun kevät aikanaan koittaa.

Pulseproto

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #29 : 14.12.2014, 02:10 »
..vois olla kyl aika lähtee..  - koht tulee 3vuotta etten oo pystyny loggaan secondlifeen.. - sinä päivänä kun ehkä pystyn, tää jää kyl sit heti..  En mäkään enää tiedä.. ehkä pitäs vaan laittaa toi 357 ohimolle.. ;((