Kirjoittaja Aihe: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?  (Luettu 26388 kertaa)

Herttua

Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #45 : 27.03.2019, 17:19 »
Selkeä riippuvuus..🤪

EasyP

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #46 : 27.03.2019, 18:29 »
Kuvat tietty. Ja uudet asiat mistä ihminen voi ammentaa elämään nautintoja ja uuden kokemista.

Anuna

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #47 : 27.03.2019, 19:40 »
Korvike kattokoukussa roikkumiseen.

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1423
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #48 : 27.03.2019, 19:49 »
Ei oo vissiin riittävästi elämää atk-verkkojen ulkopuolella.

Conf

Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #49 : 27.03.2019, 20:07 »
Tarve päivittäiseen mielensäpahoittamiseen

Luminukke

Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #50 : 27.03.2019, 20:13 »
Tavaksi tullut. Ehkä joskus osuu mielenkiintoista luettavaa eteen. Tai jos joku vaikka erehtyy minulle viestiä laittamaan.

Mixer

Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #51 : 27.03.2019, 20:13 »
Oma dominoiva puoli tärähti päälle voimakkaasti sopivan vastakappaleen ilmaannuttua elämään. Teidonjano ja oman jutun käsittely ja hahmottaminen pitää foorumilla. Jos toki en pitkään ole ollutkaan, mutta paljon olen apuja saanut lukemalla ketjuja. Eipä taida paljoa muutakaan vastaavaa olla tarjolla, ja tämä riittää hyvin tähän hetkeen ;)

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #52 : 27.03.2019, 20:26 »
Pyöritän omaa runoketjua ja lurkkaan välillä josko tissejä näkyis.

raafael-k

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #53 : 27.03.2019, 21:36 »
En ole ihan varma. Aikaisemmin tarvitsin paikan missä ihmiset puhuivat erikoisemmista haluista. Ja seuranhakukin kiinnosti. Ja kun välillä työn tms. takia joutui pyörimään ympyröissä joissa ei ymmärretty pervoilun päälle. Ja hiersi nuppia kun ei voinut olla oma itsensä. Tosin nyt teen itsenäistä työtä ja olen jättäytynyt pois melkein kaikista vapaaehtoishommista. Joten en juurikaan joudu kuuntelemaan tyhmyyksiä. Enkä nyt hae aktiivisesti seuraakaan niin siksi en ole varma. Kai tähän on vain tottunut.

TEGAMi

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #54 : 27.03.2019, 21:42 »
stalkkaan ihmisiä, kuvia sekä seuraan ja teen miittiketjuja.

Greta

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 918
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #55 : 28.03.2019, 00:07 »
Kerään skenepisteitä ja kyttään kavereitani 8)

Feird

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #56 : 28.03.2019, 02:22 »
No itseasiassa olen pohtinut tätä jo jonkin aikaa. Yhdessä vaiheessa pidin taukoa baarista ja poistin jopa tunnarit kun tuntui ettei täällä tullut oikein käytyä. Nyt taas pari vuotta sitten aktivoiduin uudestaan, mutta luulen että tää baareilu on kyllä omalta osalta aika lailla nähty ja tie skenessäkin kuljettu loppuun. Tosin never say never, ehkä täällä Saksan päädyssä tulee vielä käytyä bileissä mutta tässä viime aikoina on tullut kyllästyminen näihin foorumeihin, sekä baariin että fetlifeen. Aikansa kutakin.

Sinänsä hauskoja muistoja on tässä 10 vuoden skenessäolon varrella tullut kerättyä, varsinkin alussa kun kaikki oli vielä uutta ja jännää niin oli intoa pyöriä bileissä, askarrella omia kumiasuja, jakaa kuvia ja höpöttää pervosaiteilla. Vaikka jotkut asiat on muuttuneet niin tälläkin foorumilla pyöritellään aika pitkälti samoja aiheita vuodesta toiseen. Eikä sekään ole muuttunut että keskustelut meinaa usein mennä kinastelun puolelle ja offtopicciin. Toisaalta viihdyttäväähän se on omalla tavallaan  ::) Mutta tällä hetkellä baarilla tai FL:lla ei oo mulle mitään lisäarvoa tänhetkisessä elämäntilanteessa että varmaan tässä lähiaikoina tulee poistettua tää käyttis. Tää on ollu mukava paikka kyllä ja ainoa suomalainen saitti missä on suht aktiivista ja (toisinaan) järkevääkin keskustelua kinkyilystä eli no hard feelings. Mut näinhän nää sivustot elää, uusia käyttäjiä tulee ja vanhoja menee.

No tästä tuli nyt tämmönen ihme muistopuhe.. Mut juu, ehkä aika siirtyä elämässä eteenpäin eikä roikkua foorumeilla.  ;D Eihän se kinkypuoli itsestä oo mihinkään kadonnut, mutta tätä nettisaiteilla pyörimistä ja pervoyhteisöä ei samalla tavalla enää kaipaa tai tarvitse.

Joten auf wiedersehen!  :love: :-*
« Viimeksi muokattu: 28.03.2019, 02:41 kirjoittanut Feird »

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #57 : 28.03.2019, 09:43 »
Pillujahdissa.

Kaikki muu on selittelyä.  >:(

 ;D

Koska ylläoleva ei enää pidä kutiansa, pitänee selitellä!  :o

Mun omat lähtökohdat baariin ilmestymiselle oli vähän normista poikkeavat.

Se tapahtu osapuilleen näiden sanojen saatelemana :
"Mee tonne kattoo normaaleja pervoja, vitun hullu!"  ;D

Tää mestahan on kontakti ja kommunikointikanavana muuttanu mun koko elämän.
Hommat ois menny varmasti aivan erilailla jos tätä ei olisi ollut.

Se miks täällä nyt roikuskelee, lienee enimmillään tapa, ei siihen ole mitään varsinaista syytä.

Putkihan yleisesti ottaen menee osapuilleen niin, että uusi tyyppi tulee foorumille, kattelee mestaa,
tutustuu ihmisiin ja verkostoituu tavalla tai toisella tän kautta ja pääsee mahdollisesti toteuttamaan itseään.

Sitten tää mesta muuttuukin turhaksi koska se on täyttänyt tehtävänsä ja elämässä alkaa olee muita juttuja.

Siinä vaiheessa kun kaikki on nähty ja koettu, ei musta se kysymys ole enää se, että mitä tää mesta voi tarjota
sulle, vaan se, että voitko sä tarjota jotain tälle mestalle, lähinnä niille uusille naamoille jotka on alkumetreillä.

Ikävä kyllä, ihminen kun ei ole ihan tollanen vaan se oma napa on lähinnä niin aika usein homma menee läskiks
ja aletaan sitten vanhojen naamojen kesken vääntää kaikista sivuseikoista jolloin niille uusille ei välttämättä
irtoo sitä mitä ne hakee.

Kaikenkaikkiaan, kiitokset menneille, nykyisille ja tuleville, jotka jaksaa!

Now go get laid!

m2c

-Stoge




SaRu

Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #58 : 28.03.2019, 11:10 »
Tää on se paikka, missä koen olevani normaali.
Tutustun ihmisiin. Harvakseltaan, mutta kuitenkin.
Tuhlaan päiväni hetkiä, jolloin muuta ei jaksa.
Luen keskusteluja, yritän oppia ymmärtämään niin muita kuin itseänikin.
Huutelen sinne tänne hupiketjuihin epärelevantteja kommentteja, koska ei mulla monestikaan ole oikeisiin keskusteluihin mitään sanottavaa. Onneks oon viel niin uusi, ettei kukaan odotakaan minun mitään mistään tietävänkään.

Väliin menee aikoja jolloin ei minuu näy täälläkään.
Mutta en minä osaa ihan kokonaan poiskaan olla.

Acanth

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #59 : 28.03.2019, 11:55 »
Jotenkin tullut tavaksi eksyä tänne kännykällä kun on tylsää. Mut ehkä isoin syy tällä hetkellä pyöriä täällä baarissa on bileiden, miittiien ja muiden tapahtumien seuraaminen. Ja sit sen lisäksi katselen kuvia ja stalkkaan ketjuja, joskus jopa heittelen kommentin johonkin. Ja satunnaisesti huomiohuoraan omilla kuvilla