Kirjoittaja Aihe: Kysymys SADISTEILLE lähinnä  (Luettu 37761 kertaa)

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #60 : 26.01.2016, 16:24 »
Aiheesta ja sen käsittelystä voisi melkein tehdä vaalikonemaisen sovelluksen kaikkine variaatioineen.
Minä vain pidän satuttamisesta. Eri tavoin omasta mielentilastani riippuen. Tai kohteesta ja sen mielentilasta. Tai pukeutumisesta. Tai käytöksestä. Muuttujia on lukematon määrä, joten tästä on aika vaikea saada muuta mustavalkoista, kuin se, että Minä pidän satuttamisesta. En edes yritä tuoda esiin omaa parempaa tietämystä muiden tapojen oikeellisuudesta tai kaikkitietävien yleistyksestä asioiden ja niiden toteuttamisen suhteen.
Minä olen sadisti, joka nauttii kivun antamisesta vastaanottajalle riippumatta siitä, mikä vastaanottajan asenne kipuun on. Mikä Minut siis erottaa väkivaltaisesta hullusta?

R

Se, että käsiteltäväsi ovat suostuneet käsittelyysi. Ja että heillä on käytössä turvasana.

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1384
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #61 : 26.01.2016, 20:35 »
Aivan niin, kommunikaatio ja molemminpuolin sovitut raamit, mahtuvat ne sitten mihin kehykseen tahansa.
Turvasana sessiossa, aina.

R

Miriam

  • Vieras
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #62 : 26.01.2016, 21:23 »
Aivan niin, kommunikaatio ja molemminpuolin sovitut raamit, mahtuvat ne sitten mihin kehykseen tahansa.
Turvasana sessiossa, aina.

R

Olisin utelias kuulemaan, mikä saa sinut haluamaan kommunikointia, sopimista ja turvasananan käyttöä? Kun siis kerran olet omien sanojesi mukaan "sadisti, joka nauttii kivun antamisesta vastaanottajalle riippumatta siitä, mikä vastaanottajan asenne kipuun on". Eli... vaikka nauttisitkin kivun tuottamisesta myös haluttomalle kohteelle, et kuitenkaan halua tehdä niin? Yritän ymmärtää, mikä tässä on se motivaatio. Siis haluat tuottaa kipua haluttomalle kohteelle... mutta et halua? :P Kiinnostaisi kuulla tarkennusta.

Nick

  • Vieras
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #63 : 26.01.2016, 21:49 »
EIkös tää taputeltu jo selväksi, turvasana on turhasana. Trollaan nyt hiukan mutta totta toinen puoli.

Tuomas

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 190
  • Haisuli
  • Galleria
    • FetLife
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #64 : 26.01.2016, 21:57 »
Aivan niin, kommunikaatio ja molemminpuolin sovitut raamit, mahtuvat ne sitten mihin kehykseen tahansa.
Turvasana sessiossa, aina.

R

Olisin utelias kuulemaan, mikä saa sinut haluamaan kommunikointia, sopimista ja turvasananan käyttöä? Kun siis kerran olet omien sanojesi mukaan "sadisti, joka nauttii kivun antamisesta vastaanottajalle riippumatta siitä, mikä vastaanottajan asenne kipuun on". Eli... vaikka nauttisitkin kivun tuottamisesta myös haluttomalle kohteelle, et kuitenkaan halua tehdä niin? Yritän ymmärtää, mikä tässä on se motivaatio. Siis haluat tuottaa kipua haluttomalle kohteelle... mutta et halua? :P Kiinnostaisi kuulla tarkennusta.


 Luulen että tässä on kysymys siitä, että tässä yhteydessä, haluttomalla tarkoitetaan kuitenkin alistunutta ihmistä, ja hän suostuu ottamaan kipua, vaikka ei siitä itse pidäkkään, tai jopa vihaa sitä, haluaa tehdä sen siis koska haluaa alistua kokonaisvaltaisesti.
-(:
-IhanVaanRentunArvausYksikönPäällikkö-

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #65 : 27.01.2016, 03:28 »
.....
Olisin utelias kuulemaan, mikä saa sinut haluamaan kommunikointia, sopimista ja turvasananan käyttöä? Kun siis kerran olet omien sanojesi mukaan "sadisti, joka nauttii kivun antamisesta vastaanottajalle riippumatta siitä, mikä vastaanottajan asenne kipuun on". Eli... vaikka nauttisitkin kivun tuottamisesta myös haluttomalle kohteelle, et kuitenkaan halua tehdä niin? Yritän ymmärtää, mikä tässä on se motivaatio. Siis haluat tuottaa kipua haluttomalle kohteelle... mutta et halua? :P Kiinnostaisi kuulla tarkennusta.

Mulle könsönsöölinen toiminta on nautinnon tuottoa, ei-könsönsööliäninen taas satuttamista.

Itse hakeudun könsönsööliseen toimintaan koska olen päättänyt etten lähde istumaan ei-könsönsöölisten seksiin liittyvien halujeni takia.
Moraali on käsite joka on voimassa tänään tässä paikassa tällä tavalla ja saattaa huomenna olla jotain ihan muuta, se ei mua kauheasti häiritse.

Lokeroinnista sitten taas, ainakin ennen, kriminalipsykologia jakoi seksuaaliset sadistit kahteen tyyppiin, tyyppeihin 1 ja 2.
1. tyypin ääripäänä piiskaaminen FSoG samettipiiskalla, after care voidetta käyttäen ja 2. tyypin toinen ääripää sadistinen himomurha kiduttamalla.

Safe & sound, motherfukker!  ;D




TheJorma

  • Vieras
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #66 : 27.01.2016, 15:34 »
No jos aikoo nauttia kunnon piiskaus sessiosta niin kyllä se vaatii mason vastapariksi ja mielellään vielä tutun sellaisen.
Kestokyky ja kivun sisään pääsy on ominaisuuksia mitä arvostan.

Kharon

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 90
  • Puukot löytyy yöpöydän laatikosta
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #67 : 28.01.2016, 01:46 »
Voisin omalta osalta sanoa, että suurimmat kiksit (henkiset, fyysiset, mitkä tahansa) olen saanut kun olen satuttanut ihmistä, joka on taitavasti mennyt rooliin, jossa ei ole pitänyt kivusta. Eli on session puitteissa koettanut rimpuilla, sanonut ei, yms. Termihän taitaa olla consensual non-consent jos näillä pelataan.

Mitä sessioiden ulkopuoliseen elämään tulee, kerran olen ihmistä fyysisesti satuttanut pahasti, eikä ihminen ole tätä halunnut. Kovasti tiedostan sen olevan väärin, ja jonkin verran on tullut syyllisyyttä podettua, mutta en voi millään unohtaa sitä, miten hyvältä se tuntui. Vielä kun oli kyseessä henkisesti paska tilanne, jossa pystyin periaatteessa tekemään mitä tahansa. Melkein surettaa ettei sellaisia kiksejä saa mitenkään jos kriminaaliudelta haluaa välttyä.

Eli itse koen masokistien satuttamisen hieman tylsänä, mutta siinä on sitten omat aspektinsa, kuten kivulla kiusaaminen kun tietää että toinen haluaa sitä, yms. Nautinto oikeesti täyden masokistin satuttamisesta on erilaista, ainakin itselle.

Tiia (Niina)

Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #68 : 31.01.2016, 18:04 »
Itse hakeudun könsönsööliseen toimintaan koska olen päättänyt etten lähde istumaan ei-könsönsöölisten seksiin liittyvien halujeni takia.

Tämä on ehkä eka kerta evö kun olen jossain asiassa samoilla linjoilla edellisen kirjoittajan kanssa. :) Jos haluaisin liioitella ihan pikkuisen vain, voisin muotoilla, että minutkin erottaa sadistisesta sarjamurhaajasta ennen kaikkea mukavuudenhalu.

Mikään ei ole elämässä niin selvää kuin yhtä aikaa todet ristiriitaisuudet, rinnakkaistodellisuudet ja harmaat alueet.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #69 : 31.01.2016, 19:28 »
Itse hakeudun könsönsööliseen toimintaan koska olen päättänyt etten lähde istumaan ei-könsönsöölisten seksiin liittyvien halujeni takia.

Tämä on ehkä eka kerta evö kun olen jossain asiassa samoilla linjoilla edellisen kirjoittajan kanssa. :) Jos haluaisin liioitella ihan pikkuisen vain, voisin muotoilla, että minutkin erottaa sadistisesta sarjamurhaajasta ennen kaikkea mukavuudenhalu.

Mikään ei ole elämässä niin selvää kuin yhtä aikaa todet ristiriitaisuudet, rinnakkaistodellisuudet ja harmaat alueet.

"Sori, mun moka!"  ;D ;D ;D

viaton

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 369
  • pikkuvikainen
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #70 : 31.01.2016, 20:02 »
Ketjua selaillessa ei ainakaan silmiin osunut, että täällä olisi kertaakaan mainittu erästä ainakin omasta mielestä varsin paljon kertovaa kysymystä... eli vähentääkö kohteen nautinto omaa nautintoa..? Tämä on noussut nimittäin pariin otteeseen esiin muiden kanssa jutellessa.

Joka kertahan kyse on silti valinnasta tehdä tai olla tekemättä.

Muoks. erottelutapa-ilmaisua muutettu ja jälkilause lisätty
« Viimeksi muokattu: 01.02.2016, 08:28 kirjoittanut viaton »

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #71 : 01.02.2016, 05:08 »
En aio yrittää vääntää rautalangasta jos jäi jollekulle jotain epäselväksi...korkeintaan epäselvenisi lisää.

Kharon

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 90
  • Puukot löytyy yöpöydän laatikosta
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #72 : 08.02.2016, 03:16 »
Ketjua selaillessa ei ainakaan silmiin osunut, että täällä olisi kertaakaan mainittu erästä ainakin omasta mielestä varsin paljon kertovaa kysymystä... eli vähentääkö kohteen nautinto omaa nautintoa..? Tämä on noussut nimittäin pariin otteeseen esiin muiden kanssa jutellessa.

Jos pitää selventää niin omaa tekstiä lukiessa se pointti oli haudattu rivien väliin vähän. Eli, puhun tässä siis omasta puolestani, kohteen nautinto MUUTTAA sitä sadistista nautintoa, se ei ole niin intensiivistä. Eli se voi vähentää sitä omaa kivaa, jos masokistia tökkii puukolla ja se vaan haluaa lisää. On huomattavasti nautinnollisempaa ja intensiivisempaa tökkiä puukolla jotain, joka oikeasti pelkää ja haluaa sen loppuvan. Nyt ilmaisin itteni vähän selvemmin.

vorona

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 373
  • Kiltti mutta kivulias
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #73 : 08.02.2016, 07:49 »
Ketjua selaillessa ei ainakaan silmiin osunut, että täällä olisi kertaakaan mainittu erästä ainakin omasta mielestä varsin paljon kertovaa kysymystä... eli vähentääkö kohteen nautinto omaa nautintoa..?

Meitsi kun on tämmönen nössykkäsadisti, niin toisin kun Kharonilla kohteen nautinto on edellytys omalle. Ei sen ilmiselvää tarvitse olla, ja pelkoa & epätoivoa jne. mukaan, kyllä kiitos, mutta niistäkin sen pitää nauttia.

Tämän takia mä aniharvoin leikin ns. kunnolla sadistia ekan kerran tuttavuuksien kanssa: mun kun täytyy olla suht' varma siitä että se toinen nauttii vaikkei siltä näyttäisikään ennenkuin pääsen ite fiiliksiin.

Aino

  • Vieras
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #74 : 08.02.2016, 09:29 »
Tämän takia mä aniharvoin leikin ns. kunnolla sadistia ekan kerran tuttavuuksien kanssa: mun kun täytyy olla suht' varma siitä että se toinen nauttii vaikkei siltä näyttäisikään ennenkuin pääsen ite fiiliksiin.

Näin se menee minullakin. Mitä tutumpi kumppani, sitä julmempi haluan ja voin olla.  :love: