Kirjoittaja Aihe: Seuran löytäminen - löytääkö seuraa etsimällä vai ei etsimällä?  (Luettu 44922 kertaa)

spanking 62

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 2
  • Mies jolla sydän kohdallaan
  • Galleria
Saattaapi hyvinkin löytää. Itsellä hyvät kokemukset.

Jersey

Juuri se on ongelma minkä havainnu omalla kohdalla että monikaan ei ole valmis tapaamaan livenä. Itse todellakin olen koska mun mielenkiinto ei riitä pelkkään kirjotteluun.

Huomannut saman. Kirjekavereita löytys. Niitä, joilla ois munaa tavata livenäkin, on vähemmän.

Tästäkin huolimatta oon kyllä säästynyt huonoilta treffeiltä. Vaikka kaikkien kanssa ei olekaan löytynyt sitä mitä etsinyt, niin ollu tosi mukavaa ja tavannut kivoja tyyppejä. Mut enemmän tulee treffien perumisia viime tingassa kuin treffejä :P

Mut sen verran onneksi panettaa, että jaksaa sinnikkäästi etsiä  ;D

Solitaire

  • Vieras
Mut sen verran onneksi panettaa, että jaksaa sinnikkäästi etsiä  ;D

Amen!

Tämä on se, mikä naista jaksaa liikuttaa.  O:-)

Tigrita

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 139
  • Galleria
Mahtaako tässä nyt oikeaa vastausta ollakaan =) Itse olen seurani löytänyt tavallaan etsimättä, mutta kuitenkin tilanteessa, jossa olen ollut vailla seuraa. Eli vapaana ollessani olen törmännyt paikassa tai toisessa mielenkiintoiseen ja puoleensavetävään tyyppiin. Parhaan ystäväni löysin ruokakaupasta, nykyisen kumppanini kuppilasta. Täältä baarista olen löytänyt ystävyyksiä ja tuttavuuksia, ja etsimäänhän heitä tänne tulinkin!

sweetchild

  • Vieras
Mahtaako tässä nyt oikeaa vastausta ollakaan =)

Tuskin on.

Kelpie

  • Vieras
Kaffeella voidaan turista paremmin ja eihän sieltä ole pakko pariskuntana poistua. Onpahan saanut viettää parituntisen fellow kinkyn seurassa. Aina oppii uutta.
Erittäin hyvin virkattu.
Joskus se pelkkä turinatuokio on kaiken vaivan arvoinen.

Kulkuri

  • Vieras
Näin kevään kynnyksellä. Poikain kannattaa, hommata työkalut polkupyörien huoltamiseen. Sekä opetella myös käyttämään niitä  ;) Jos miehelle ei olekkaan tarvetta, mekaanikolle ehkä ::)

Ansku

  • Vieras
Allekirjoitan kulkurin kommentin täysin. Nuorempana, kun ei ollut varaa huoltaa ja vaihtaa osia, niin jamppa sai mut kotiinsa tasan tuosta syystä. Ystäviä ollaan edelleen. Tie sydämeen käy ketjurasvan kautta! :D

Underworld

  • Vieras
Oma toive ja usko seuran löytymiseen pitää olla vahvempi kuin omat mielen jumitukset, jotka kertovat, etteivät asiat voi muuttua

Kelpie

  • Vieras
Löytyy molemmilla tavoilla mutta sitten ne ongelmat vasta alkaakin. Ensin täytyy saada pidettyä se seura ja sen jälkeen päästävä seurasta eroon  ;D

vanDaali

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 655
  • Kutsumapronomini: "se"
  • Galleria
Näin kevään kynnyksellä. Poikain kannattaa, hommata työkalut polkupyörien huoltamiseen. Sekä opetella myös käyttämään niitä  ;) Jos miehelle ei olekkaan tarvetta, mekaanikolle ehkä ::)

Ja nainen voi vähän löysätä ketjuja niin että ne on sopivassa kohdassa potkaistavissa pois päältä.. (tositarina lapsuudenkaverin kohdalla)

Valitettavasti sillä naisella oli kyllä sitten vähän ketjut löysällä muutenkin.
« Viimeksi muokattu: 26.01.2017, 17:22 kirjoittanut vanDaali »

Icebug85

  • Vieras
Näin kevään kynnyksellä. Poikain kannattaa, hommata työkalut polkupyörien huoltamiseen. Sekä opetella myös käyttämään niitä  ;) Jos miehelle ei olekkaan tarvetta, mekaanikolle ehkä ::)
Eipä se ole tuokaan aiheuttanut mitään kiinnostusta minua kohtaan..

Kelpie

  • Vieras
Näin kevään kynnyksellä. Poikain kannattaa, hommata työkalut polkupyörien huoltamiseen. Sekä opetella myös käyttämään niitä  ;) Jos miehelle ei olekkaan tarvetta, mekaanikolle ehkä ::)
Eipä se ole tuokaan aiheuttanut mitään kiinnostusta minua kohtaan..
Oletko kokeillut löysätä ketjuja?
 ;D

Icebug85

  • Vieras
Näin kevään kynnyksellä. Poikain kannattaa, hommata työkalut polkupyörien huoltamiseen. Sekä opetella myös käyttämään niitä  ;) Jos miehelle ei olekkaan tarvetta, mekaanikolle ehkä ::)
Eipä se ole tuokaan aiheuttanut mitään kiinnostusta minua kohtaan..
Oletko kokeillut löysätä ketjuja?
 ;D
En

Solitaire

  • Vieras
^ haleja. Naiset menettää sun profiilin perusteella paljon jos sä jäät ilman.  :love: