Kirjoittaja Aihe: Pikkuisten maihinnousu  (Luettu 15665 kertaa)

Sosumi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 657
  • Hurt me please
  • Galleria
Vs: Pikkuisten maihinnousu
« Vastaus #45 : 15.11.2017, 15:54 »
Pysykää pikkuiset ylpeästi pikkuisina.  :love:

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Pikkuisten maihinnousu
« Vastaus #46 : 16.11.2017, 11:23 »
Jokaisen olisi pitänyt oppia, että termejä ei voi omistaa, etenkään kinkyskenessä. Esimerkiksi itselläni piinkovana fetisistinä meinasi alkuun pää räjähtää lukiessani päivittäin foorumilta miten porukka kertoi omistavansa 50 fetissiä, joita tuli taas tänään kolme lisää ja kaksi meni pois, mutta siihenkin turtui äkkiä.

Fetissien ongelma on se, että miten itse kukin määrittelee fetissin. Esimerkiksi osalle riittää fetissiksi vaan toistuvat seksifantasiat jostain aiheesta, kun taas toinen toteaa että ei se fetissi sitten ollutkaan fetissi kun sessio ei tuntunutkaan kivalta. Mitä sitten on "piinkova fetisismi", siitä voi olla montaa mieltä.

vila

  • Vieras
Vs: Pikkuisten maihinnousu
« Vastaus #47 : 16.11.2017, 12:45 »
Jokaisen olisi pitänyt oppia, että termejä ei voi omistaa, etenkään kinkyskenessä. Esimerkiksi itselläni piinkovana fetisistinä meinasi alkuun pää räjähtää lukiessani päivittäin foorumilta miten porukka kertoi omistavansa 50 fetissiä, joita tuli taas tänään kolme lisää ja kaksi meni pois, mutta siihenkin turtui äkkiä.

Fetissien ongelma on se, että miten itse kukin määrittelee fetissin. Esimerkiksi osalle riittää fetissiksi vaan toistuvat seksifantasiat jostain aiheesta, kun taas toinen toteaa että ei se fetissi sitten ollutkaan fetissi kun sessio ei tuntunutkaan kivalta. Mitä sitten on "piinkova fetisismi", siitä voi olla montaa mieltä.

Itse näkisin niin että fetissi on kohtuullisen selkeästi määriteltävästi oleva asia. Jo ihan sanakirjamääritelmä on selkeä. Ongelma on siinä, että niin fetisisteillä on eroja. Toinen haluaa toteuttaa fetissiään, toiselle taas "riittää" "häiritsevät ajatukset". Pointti on kuitenkin siinä, että fetissiä ei saa pois vaikka kuinka haluaisi. Se ei ole mieltymys vaan vaikeasti hallittava seksuaalisen kiihottumisen lähde. Se ettei sessio tunnu kivalta voi johtua miljoonasta muusta asiastakin asiasta kuin siitä paljonko fetissi kiihotti.

Minusta huonosti käyttäytyminen on vain kusipäisyyttä. Jos ihminen käyttäytyy luontaantyötävästi ja vetää kaiken huomion itseensä käytöksellään niin ehkä kannattaa vain uskoa ettei henkilö kaipaa ihmiskontakteja? Vaikka kuinka oltaisiin pikkuisia niin kyllä aikuinen ihminen ymmärtää, että jos käyttäytyy kuin kusipää niin tulee myös kohdelluksi kusipäänä. Sitten sitä ympäröi itsensä ihmisillä, joita ei haittaa hengata kusipäiden kanssa. Minun tuntemani littlet ovat ihan old school-ageplayereita ja ovat aidosti todella hyväsydämisiä, empaattisia ja herkkiä ihmisiä - pyörtyisin järkytyksestä jos pääsisin todistamaan jonkun heistä käyttäytyvän huonosti. Sitä Isoa kaivataan enemmänkin silittämään maailman pahuus pois kuin "kesyttämään teini". Tämä BDSM-maailma voi olla aivan liian kova paikka sellaisille ihmisille.

Raduni

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • isi tässä moi
  • Galleria
Vs: Pikkuisten maihinnousu
« Vastaus #48 : 16.11.2017, 13:05 »
Jokaisen olisi pitänyt oppia, että termejä ei voi omistaa, etenkään kinkyskenessä. Esimerkiksi itselläni piinkovana fetisistinä meinasi alkuun pää räjähtää lukiessani päivittäin foorumilta miten porukka kertoi omistavansa 50 fetissiä, joita tuli taas tänään kolme lisää ja kaksi meni pois, mutta siihenkin turtui äkkiä.

Fetissien ongelma on se, että miten itse kukin määrittelee fetissin. Esimerkiksi osalle riittää fetissiksi vaan toistuvat seksifantasiat jostain aiheesta, kun taas toinen toteaa että ei se fetissi sitten ollutkaan fetissi kun sessio ei tuntunutkaan kivalta. Mitä sitten on "piinkova fetisismi", siitä voi olla montaa mieltä.

Niin, tuo olikin lähinnä esimerkki siitä kuinka viime kädessä tuotaessa käsitteitä ilmi luonnollisen kielen sanojen kautta niiden merkitys elää  - yhtä lailla me voimme olla montaa mieltä siitä mitä ovat esimerkiksi muusinuija, komodonvaraani tai nappanahkatakki ja siitä mitä niille käsitteille tapahtuu, jos jostain tulee yhtäkkiä äänekäs joukko ihmisiä jotka alkavat kutsua täysin satunnaisia asioita näillä nimillä. Itse tarkoitin tällä sitä, että mitä tahansa mieltymystä tai vähäistäkin kiinnostuksen kohdetta kutsutaan mielestäni nykyään vähän kevein perustein fetissiksi, kun taas itse käsitän fetissin siten kuin vaikkapa Freud tai Jung (tai vila tuossa yllä) sen määrittelisi. Se on sisäsyntyinen ja pitkäkestoinen (käytännössä varmaan usein koko elämän mittainen) fiksaatio johonkin (ihan pedantin määritelmän mukaan vieläpä esineeseen), josta ei käytännössä pääse eroon millään. Siksi se niin suunnattomasti ärsyttikin alkuun kuunnella sitä lirkutusta miten ihmisillä on päivittäin vaihtuva fetissi kaikkiin kukkiin ja puihin ja mummon lihapulliin, kun tavallaan tuntui että siinä vähän ilakoitiin jollain rattoisalla kevätretkellä sellaisessa maailmassa jossa itse olen vankina.

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 717
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: Pikkuisten maihinnousu
« Vastaus #49 : 16.11.2017, 13:48 »
siinä vähän ilakoitiin jollain rattoisalla kevätretkellä sellaisessa maailmassa jossa itse olen vankina.

Aika pitää fetisseille puhuttelu.


pikkusisko

Vs: Pikkuisten maihinnousu
« Vastaus #50 : 16.11.2017, 18:36 »
Käsittämättömän kauniisti kirjoitettu, lemmikki!  :love: Ja valtavasti hyviä pointteja.

Näitten "2.0 pikkuisten" käyttäytyminen (en tarkoita nyt sitä paljon parjattua huonoa käytöstä, vaan ylipäätään lapsen käyttäytymistä jäljittelevää) tuntuu tosiaan ulkopuolisesta helposti päälleliimatulta, eikä ole ihme että sellainen käy nyppimään jos ei ymmärrä mistä se kumpuaa. Mutta joskus kun tuleekin ymmärtäneeksi miksi toinen käyttäytyy niin kuin tekee, huomaa että se mikä on näyttänyt esittämiseltä onkin jotain todella vilpitöntä ja kaunista.

Toisaalta mikä tahansa asia, joka yleistyy nopeasti, herättää aina närkästystä. Joskus nuristiin kiintiöhomoista, vaikkei syvällä sisimmässä olisi mitään homoseksuaalisuutta vastaan ollutkaan. Ja mahtoipa niillä jo vuosikymmeniä sitten yleisten vessojen seinien saloissa kaipuutaan toteuttaneilla homoilla itselläänkin kasvaa pienoinen kyrpä otsaan, kun yhtäkkiä joka halvatun BB:ssä oli joku kertomassa olevansa iloisesti gay, ja samalla määrittämässä miten kaikki kansa katsoi ja sitä myöten asennoitui koko porukkaan.

Minusta me tosiaan tarvittaisiin lisää sanoja. Pikkuiset on ihana kattokäsite, mutta niin kauan kuin sen tarkempia määreitä ei ole, tuntuu aina joistain väkisinkin siltä ettei se kerro tarpeeksi - tai mikä vielä turhauttavampaa, se kielii aivan vääränlaisia asioita. Minä en esimerkiksi tahdo, että minua puhutellaan kuin viisivuotiasta siksi että minut on tulkittu pikkuiseksi (sitä ihan oikeasti tapahtuu), joku toinen taas saattaa sitten haluta sulkea esimerkiksi ne ikäleikit omalta kohdaltaan pois. Sekin on minun mielestäni täysin ok, kunhan perustelu ei ole niin perusteellisen persauksesta kuin pedofiliaan tai insestiin liittyvät mielleyhtymät. Mulle tuli taas täydellisenä järkytyksenä lukea täältä rivien välistä, että joillain tässä skenessäkin edelleen sellaisia aivo-oksennuksia rinnuksilla roikkuu. Voi ristus.

//edit:
Ja ah niin. Pikkuiset, olivat sitten mitä painosta hyvänsä, eivät todellakaan ole automaattisesti pehmomman kinkyn ystäviä. Trust me I know, pienenkin pervoudessa voi piillä pirun kovia kulmia, tismalleen samaa hc:tä kuin kinky-identiteettinsä toisin mieltävilläkin.
« Viimeksi muokattu: 16.11.2017, 18:58 kirjoittanut pikkusisko »

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 717
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: Pikkuisten maihinnousu
« Vastaus #51 : 24.11.2017, 18:01 »
Oletteko muuten panneet merkille, että pikkuisten oma ketju on helposti tän foorumin sopuisin? 70 sivua ja ihan aiheessa edelleen.


bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Pikkuisten maihinnousu
« Vastaus #52 : 24.11.2017, 18:51 »
^ Koska siellä ei oo muut ihmiset sotkemassa!  8) Mutta joo, pointti.  :love:

Draugo

Vs: Pikkuisten maihinnousu
« Vastaus #53 : 25.11.2017, 07:53 »
Pikkuisten oma ketju on pisin koska sitä ei uusita viikottain.

Macy

  • Vieras
Vs: Pikkuisten maihinnousu
« Vastaus #54 : 25.11.2017, 11:31 »
Mulla kans härppii tämä. Tai että ihan sama missä lokerossa olet ja miten toteutat itseäsi, fine. Mutta just ne käytöstavat silti julkisillakin paikoilla ja mitä itse olen kokenut. Ihmiset, jotka oman pikkuisuutensa ja brättiytensä varjolla nimenomaan tulee iholle, tökkii, REPII hiuksista sekä ei todellakaan omaa mitään tilannetajua tai osaamista olla siivosti. Itseä ja omia kumppaneita haukuttu "no vitsillä hei kikakika" hermostumiseen asti.
Silti samat ihmiset väittävät, että omaavat juuri nämä käytöstavat. Pfft. Ollaan aivan täysin sokeita omalle käyttäytymiselle. Jotenkin todella kurjaa seurata vierestä.

pikkusisko

Vs: Pikkuisten maihinnousu
« Vastaus #55 : 25.11.2017, 21:17 »
Oletteko muuten panneet merkille, että pikkuisten oma ketju on helposti tän foorumin sopuisin? 70 sivua ja ihan aiheessa edelleen.

Ihan totta muuten..! Pikkuisten kuvajutskulanka ansaitsisi ihan oikeasti BDSM-baarin rauhanpalkinnon parhaiten muotoillusta keskustelunavauksesta. Jos kysytään mielipidettä, näkemystä tai kokemusta mihin hyvänsä yleisellä tai vähän tarkemmallakin tasolla, paskaa on aina roiskahtava tuulilasiin taholta jos toiselta, ja kinky-yhteisön yhteinen iho haurastuu posliiniinhauraaksi kuin otsonikerros konsanaan. Mutta jos vedotaankin vain rajattuun yleisöön ja toivotaan jaettavaksi omakohtaisia kuvia taikka tarinoita tätä kohdeyleisöä yhdistäviin tekijöihin liittyen, niin eipä se paljoa poskensoitolle jätä tilaa. Yrityskin vittuilla johtaisi vain peilin eteen.

Lissää tätä! Uusia Mitä ajattelin tänään -tyyppisiä ketjuja pienemmällä ja pukevammalla kehyksellä, uusia reittejä baaritiskiä pidemmälle tämän kohtaamispaikan ytimiin. Sinne, missä jaetaan tahoillaan rajallisen väen kokemia ilon- ja hyvänolonhetkiä liittyen asioihin, joita ei vaniljamaailmassa esille voida, uskalleta tai tahdota tuoda, ja jotka eivät kaikkea kinkykansaakaan missään nimessä automaattisesti yhdistä. Ei niin, että eriydyttäisiin yhtään kauemmas toisistamme, vaan että löytäisimme tässä pienessä porukassa lähemmäs nimenomaan niitä, joiden kanssa voimme sulassa sovussa olla sitä mitä olemme tai tahtoisimme olla.

Jos niitä reittejä olisi riittävästi, niin ehkei meistä niin monella olisikaan sitä tarvetta tulla tallaamaan toisille tärkeitä kysymyksiä, ajatuksia ja näkemyksiä edes ihan joka kerta, kun joku julkeaa niitä täällä esille tuoda.