Kirjoittaja Aihe: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?  (Luettu 5325 kertaa)

MasterTre+40v

• Baarikärpänen
  • Sanansa mittainen Mies
  • Galleria
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #75 : 06.01.2019, 16:09 »
Samalta tuntuu täälläkin ja ikä 35v...
Vaikea löytää seuraa  :'(

Kolmevitosena nainen on parhaimmillaan,suurimmat kriisit on ohi ja vaihdevuosiin vielä aikaa  :)

No voihan vittu sentään. Mitä tahansa länkytystä sinulla onkaan tarjottavana vanhenevista naisista ja vaihdevuosista niin ole hiljaa kun et mitään mistään tiedä. Helvetti että on myötähäpeänappulat taas kaakossa.

Kait mää ny tiedän minkäikäsistä naisista eniten tykkään  :)
Mitähän pahaa mää sanoin kun noin koville otti ?

Koville ottaa, kun naisia ajatellaan karjalaumana. Ei ole yksilöitä, vain kasvotonta tasapäistä massaa. Sellaistako se on? Että kaikki kolmivitoset naiset ovat käyneet läpi kriisit, selvinneet niistä ja ovat nyt valmiita toimimaan ja käyttäytymään tietyllä tavalla ja olemaan juuri samanlaisia. Että vaihdevuodet alkavat tiettynä hetkenä muuttaen naisen käyttökelvottomaksi muumioksi? Naisen kehityskaari on jotain niin paljon monimutkaisempaa ja rikkaampaa kuin esittämäsi yleistykset, suosittelisin laajentamaan tajuntaa mutta en tiedä onko siitä mitään hyötyä.

Ei tietenkään kaikki kun harvemmin mihinkään pätee tuo kaikki.
Jos koitat vittuilla mulle niin myötähäpeä,länkytys ja väittämällä etten mistään mitään tiedä naurattaa vain  ;). Kyseessä on kuitenkin vain mun mielipide.

Toi kuinka pihalla oot selviää hyvin tuosta karjalaumasta kun itelleni jokainen leluni on aina ollut yksilö jonka kanssa on omat juttunsa,nuoret ja kokemattomat jätän lähes poikkeuksetta väliin koska ovat USEIN ei aina  :) liian epävarmoja.
Kohta joku teinikin alkaa varmaan vittuileen että on kypsempi kuin mää  8)

Najwa

• Kymppikerho
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Rapsuta mua Daddy
  • Galleria
« Vastaus #76 : 06.01.2019, 20:06 »
Mulla on ollut ikäkriisi aina kun olen täyttänyt pyöreitä: 30v, 40v ja kohta on taas kriiseilyn paikka kun 50v lähestyy. Kriisi ei johdu ulkonäöstä eikä varsinaisesti iästä vaan enemmänkin siitä olenko saanut tehtyä elämälläni mitään järkevää tai unohtumatonta.

Nuorena aikuisena mä olin aina mielestäni ruma, vaikken ollut. Enkä koskaan kokenut olevani haluttu. Sen jälkeen kun käsittelin asioita ja ymmärsin mistä tuo kaikki johtui, niin olen vaan jotenkin sopinut itseni kanssa, että olen kaunis vaikka hammasta purren. Prkl! Kun en kerran osannut nauttia nuorena kehostani ja kasvoistani niin nautin nyt - makkaroista ja rypyistä huolimatta.

Ei aina niin helppoa toteuttaa kuin kirjoittaa, mutta siinä filosofia mitä seuraan ikääntymisen osalta.

Joy

« Vastaus #77 : 07.01.2019, 00:39 »
Nuorena aikuisena mä olin aina mielestäni ruma, vaikken ollut. Enkä koskaan kokenut olevani haluttu. Sen jälkeen kun käsittelin asioita ja ymmärsin mistä tuo kaikki johtui, niin olen vaan jotenkin sopinut itseni kanssa, että olen kaunis vaikka hammasta purren. Prkl! Kun en kerran osannut nauttia nuorena kehostani ja kasvoistani niin nautin nyt - makkaroista ja rypyistä huolimatta.

Näin. Itse yritän mieltää, että kehoni on palvellut minua kaikki nämä vuosikymmenet, nyt minun velvollisuuteni on palvella kehoani. Se, mitä vastaan tulee, se tulee. Se, joka vastaan tulee, katsoo tai kääntää katseensa pois, miten vain.
W.E. Henleyn runo Invictus sopii mielestäni hyvin vanhenemisen teemaan:

Beyond this place of wrath and tears
Looms but the Horror of the shade,
And yet the menace of the years
Finds and shall find me unafraid.

It matters not how strait the gate,
How charged with punishments the scroll,
I am the master of my fate,
I am the captain of my soul.

Jägermies

« Vastaus #78 : 07.01.2019, 22:28 »
Jos miehet yrittäisivät iskeä kaikkia naisia joita pitävät pantavina niin he eivät tekisikään muuta joten meidän on priorisoitava.
Se että nainen ei saa enää niin paljoa iskuyrityksiä ei välttämättä tarkoita etteivät miehet ole lainkaan kiinnostuneita.

Maaasterix

« Vastaus #79 : 11.01.2019, 06:27 »
No tulihan tämä asia joskus esiin.
Itse kun olen mieltynyt juuri suurin piirtein omaa ikäluokkaani oleviin naisiin. Ei voi sanoa, etteivätkö nuoretkin naiset viehättäisi katsella, mutta "aikuisissa" naisissa on sitä jotain. Ja jos se on subiolemus, niin asia vain paranee.

Mielestäni rypyt ja hyvä elämänkokemus on kaunista. Kunhan takana ei ole esiinpyrkiviä elämänpettymyksiä ja muita kummittelevia katkeruudenaiheita.

Parasta ennen-päivämäärä hakataan sitten hautakiveen.

Azzurro68

« Vastaus #80 : 14.01.2019, 01:11 »
Viikonloppuna sekstailin ikäiseni n. 50v. naisen kanssa. Parasta ikinä. Harvoin näkee naista jolla on isompi maha kuin itselläni, mutta ei haitannut yhtään. Sängyssä estoton ja ensiluokkainen. Sitä paitsi isoa takapuolta on kiva puristella (luvan kanssa tietenkin).

Persilja

• Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • TEHO:n sub ja avovaimo
  • Galleria
« Vastaus #81 : 14.01.2019, 12:23 »
Tärkeä aihe ja paljon hyvää pohdintaa, jossa varmasti monelle samaistuttavaa vertaistukea!

Haluaisin kuitenkin sen verran antaa myös rakentavaa palautetta, että kuten fatshamingiin ei auta skinnyshaming, ei myöskään ikäshamingiin auta ikäshaming. Vaikka varmasti tuntuukin ikävältä, jos oma dom on suhteen päättyessä päätynyt nuoremman subin kanssa uuteen suhteeseen ja päässä saattaa pyöriä todella epäitsevarmoja ajatuksia, niin mielestäni meidän yhteisön nuorimpien (18-25v.) haukkuminen lapsiksi menee yli. Olemme ihan aikuisia ihmisiä, vastuullisuus ja käytös ei katso ikää.

telle

• Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Galleria
« Vastaus #82 : 14.01.2019, 17:36 »
Uskoisin ettei kukaan lapsiksi nimitä pahantahtoisuuttaan. Ainakin omalla kohdalla omien lasten ikäisiä kinky-ystäviä monesti olen (luvan kanssa kyllä) sanonut pikkuisiksi tai mukuloiksi lähinnä hellittely mielessä. Jokainen heistä tietää miten paljon heitä arvostan ja olenpa sanonutkin miten monessa asiassa ovat kätevämpiä ja fiksumpia. Tarjoavat tuoreita näkökulmia ja jaksavat puuhata yhdistyksissä.

Sitäpaitsi ihmisen iällä on tapana lisääntyä vuosi vuodelta joten ei tuota lapseksi kutsumista kovin kauaa tapahdu  :D
Ja ettei nyt missään tapauksessa tulisi semmoista kuvaa että yritän ketään vähätellä niin lähinnä yritän tasoitella ettei tästä hyvästä ja asiallisesta ketjusta tulisi juupas-eipäs-vääntöä.