Kirjoittaja Aihe: Onko muita kinkyjä aseksuaaleja?  (Luettu 9718 kertaa)

Zera

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 4
  • Aloittelija, ainakin pup ja pony. Ujo!
  • Galleria
Onko muita kinkyjä aseksuaaleja?
« : 16.01.2020, 13:37 »
Niin, onko muita aseksuaaleja jotka tykkää BDSMstä silleen ei-seksuaalisesti? Itse olen täysin aseksuaali ja olisi kiva löytää muitakin!
Toivottavasti tää käy tänne palstalle ^^'

Kesyeläin

Vs: Onko muita kinkyjä aseksuaaleja?
« Vastaus #1 : 16.01.2020, 15:03 »
Tässä ketjussa ainakin keskusteltiin aiheesta.

Itse en luokittaudu aseksuaaliksi, vaikka monesta asiasta voin nautiskella epäseksuaalisesti esim köydet ja tietyt kipujutut. Tosin toisessa tilanteessa, ne saattavat herättää enemmänkin seksuaalisia tunteita.

MinisterVonS

Vs: Onko muita kinkyjä aseksuaaleja?
« Vastaus #2 : 16.01.2020, 15:37 »
Tämä ei ole uusi tunne, pohtinut usein samaa asiaa.
Kun kinkyily ja kaikki kiinnostaa, mutta sitten itsessään paneminen välttämättä ei.
Eli itselläni ei ole tarvetta panemiseen, mutta kinkyilyyn kylläkin.

Zera

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 4
  • Aloittelija, ainakin pup ja pony. Ujo!
  • Galleria
Vs: Onko muita kinkyjä aseksuaaleja?
« Vastaus #3 : 16.01.2020, 15:59 »
Tämä ei ole uusi tunne, pohtinut usein samaa asiaa.
Kun kinkyily ja kaikki kiinnostaa, mutta sitten itsessään paneminen välttämättä ei.
Eli itselläni ei ole tarvetta panemiseen, mutta kinkyilyyn kylläkin.

Joo mulla ihan sama juttu! Paneminen ei kiinnosta mua ollenkaan mutta kinkyily, kuten köydet, petplay ja littleily ainakin kiinnostaa tosi paljon.

Ja kiitos Kesyelöin linkistä!

VeraT

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 701
  • Köysiä ja kiusoittelua
  • Galleria
Vs: Onko muita kinkyjä aseksuaaleja?
« Vastaus #4 : 16.01.2020, 16:06 »
En ole täysin aseksuaali, vaikka välillä sellaisia vaiheita onkin. Demiseksuaali olen eli paneminen, fwb-suhteet jne ei ole minun juttuni.
Teen kinkyjä asioita myös ilman seksuaalista tarkoitusta, esim köysiä, vaikka se minulle siellä rajoilla onkin.

semar

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 69
  • Toksinen setämies
  • Galleria
Vs: Onko muita kinkyjä aseksuaaleja?
« Vastaus #5 : 26.01.2020, 19:26 »
Kesyeläimen linkkaama keskustelu olikin harvinaisen avartava, ja sai kummasti omiakin ajatuksia järjestykseen. Vaikka en itseäni varsinaisesti aseksuaaliksi mielläkään, niin vaniljaseksi sessiossa tuntuisi päälleliimatulta ja oudolta. Riippuu tietysti niin paljon siitä, miten asian näkee ja kokee ja millainen suhde on muuten. Ehkä minulla henkistä alistumista painottavana miehenä on tässä se näkökulma, että alistuessani luovun (ainakin näennäisesti) kaikista omista haluistani ja jotenkin se vaniljaseksi valtiattaren kanssa ei oikein istu siihen pääni sisäiseen rakennelmaan. Se ei tee minusta kokonaan aseksuaalia. Ds-suhde voisi kuitenkin omalla kohdallani aivan hyvin olla seksitön. Paitsi että niin sanoessaan joutuisi määrittelemään mitä se seksi nyt sitten itse kullekin on. Sitähän tuossa linkatussa keskustelussakin pohdittiin hyvin.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Onko muita kinkyjä aseksuaaleja?
« Vastaus #6 : 26.01.2020, 21:20 »
Vuosi vuodelta paneminen on vähemmän kiinnostavaa. Moni muu juttu täyttää seksielämäni ja kokeilemattomia mutta kiinnostavia asioita vielä on. Mutta kun on sopiva tunnelma ja asiat synkkaa, niin panokin kiinnostaa.

plastiikki

Vs: Onko muita kinkyjä aseksuaaleja?
« Vastaus #7 : 21.02.2021, 17:30 »
Vanha topici, mutta liitynpä joukkoon harmaaseen.

Olen ehdottomasti demi-, aika paljolti aseksuaalikin. En ole koskaan ymmärtänyt penetraatiokeskeistä seksikäsitystä ja varsinkin oman – pippelillisen – sukupuolen panemisfiksaatiota. Vielä vähemmän ymmärrän yhden yön seksijuttuja tai jotain humalaisia baaripanoja. Olen melkein 40, enkä ole koskaan harrastanut seksiä, koska se ei vain kiinnosta. Voisin siihen parisuhteessa toki ryhtyä, jos toinen osapuoli sitä ehdottomasti vaatisi nautintonsa saavuttaakseen. IToisaalta myönnän, että ihastuneena jo pelkkä suuteleminen on aivan tolkuttoman kiihottavaa ja eroottista. han teini-iästä olen fantasioinut vain ja ainoastaan d/s-henkisistä ja fetisistisistä jutuista. Vahvasti demiseksuaalina on todella vaikea ollut päästää ketään niin lähelle, että näistä taipumuksista olisi edes keskusteltu. Introverttinä iihdyn hyvin omassa seurassani, ja tilaisuudet, joissa pitää olla sosiaalinen vieraiden seurassa ovat varsin kuluttavia. Näin korona-aikana ja etätöihin siirryttyä jopa ihan normaalit toimistopäivät omien työkaverien seurassa ovat entistäkin uuvuttavampia.

Kaikesta huolimatta jopa introvertti-aseksuaalikin voi kaivata läheisyyttä? (...ja selkäsaunaa.)
« Viimeksi muokattu: 22.02.2021, 21:50 kirjoittanut plastiikki »

Violation

  • Vieras
Vs: Onko muita kinkyjä aseksuaaleja?
« Vastaus #8 : 21.02.2021, 19:23 »
Saatan olla aseksuaali... en ole varma. Harrastin viimeksi seksiä vuonna 2015 lopulla, elikkä kuusi vuotta sitten. En kaipaa seksiä ja pärjään mainiosti ilman. Olen saanut tässä välissä piiskaa ja masokistina teen itse itselleni muita juttuja.
Näin ei kuitenkaan aina ole kohdallani ollut. Ennen tuota vuotta 2015 harrastin seksiä ja tunsin seksuaalista vetovoimaa muihin ihmisiin. Mutta nyt se on kaikki sammunut. En tiedä syttyykö palo seksuaaliseen kanssakäymiseen joskus uudestaan. Nyt en kaipaa edes läheisyyttä.
« Viimeksi muokattu: 21.02.2021, 20:23 kirjoittanut Violation »

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Onko muita kinkyjä aseksuaaleja?
« Vastaus #9 : 22.02.2021, 12:15 »
Mielenkiinnosta aseksuaalisuutta kohtaan miten koette itsetyydytyksen. Jos penetraatioseksiin ei ole mielenkiintoa, voisitteko kuvitella itsenne suhteeseen missä seksuaalisuus ilmenisi esim yhtäaikaisena itsetyydytyksenä. Hellyys ja hyväilyt luonnollisesti mukana.

Entä itsetyydytys yksin ollessa, onko sitä.

plastiikki

Vs: Onko muita kinkyjä aseksuaaleja?
« Vastaus #10 : 22.02.2021, 12:48 »
Mielenkiinnosta aseksuaalisuutta kohtaan miten koette itsetyydytyksen. Jos penetraatioseksiin ei ole mielenkiintoa, voisitteko kuvitella itsenne suhteeseen missä seksuaalisuus ilmenisi esim yhtäaikaisena itsetyydytyksenä. Hellyys ja hyväilyt luonnollisesti mukana.

Entä itsetyydytys yksin ollessa, onko sitä.

Kyllä minä itseni tyytyväisenä pidän, ja pitäisin toisenkin. Samoin voisin kuvitella hyvinkin eroottiseksi esim. sidotun kumppanin tyydyttämistä, vempeleiden käyttämistä, edgingin harrastamista – samoin myös itse alistuneena osapuolena, avuttomasti kuolaavana ja mumisevana, aisteilta ja toiminnoilta deprivoituna kimppuna.

Aseksuaalisuus lienee aika monitasoinen ja -muotoinen käsite, ja se varmaan voi elää myös elämäntilanteen mukana? Omalla kohdallani se ilmenee kenties juuri siinä, etten tunne hinkua työntää pissavehjettäni toisten ruumiinaukkoihin.

Violation

  • Vieras
Vs: Onko muita kinkyjä aseksuaaleja?
« Vastaus #11 : 22.02.2021, 13:04 »
Entä itsetyydytys yksin ollessa, onko sitä.

Ei ole minulla itsetyydytystä ollenkaan.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Onko muita kinkyjä aseksuaaleja?
« Vastaus #12 : 22.02.2021, 15:09 »
kai minutkin pian 53v ilman seksiä olleena lasketaan  mutta en sano etteikö joskus voisi kokeilla kuitenkin olen varmaan tehnyt seksuaalisia tekoja joten olen siellä rajoilla.

Pentu

Vs: Onko muita kinkyjä aseksuaaleja?
« Vastaus #13 : 22.02.2021, 17:33 »
Onhan meitä :-)

Savupaprika

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 8
  • Olen aloitteleva kinkyilijä. Tutustun skeneen.
  • Galleria
Vs: Onko muita kinkyjä aseksuaaleja?
« Vastaus #14 : 05.04.2023, 19:44 »
Mä olen ainakin aseksuaali, myös kinky. Ihanaa huomata että joitain muitakin on! Irtoseksi, vanilla, penetraatio, ihmiset eivät kiihota. Kuitenkin tietyt kinkyhommat voivat kiihottaa, mutta se on se asetelma/väline/ toiminto, vaikka sidottuna oleminen kun joku piiskaa ruoskalla.

Olen siinä määrin demi että kaipaan luottamusta ennen kon voin saada mitään toisen läheisyydestä tai mistään seksuaalisuudesta yhdessä. Esteettistä viehätystä ja ihailua voin tuntea mutta se ei ole seksuaalista.

Mikäli joku haluaa jutella aseksuaalisuudesta ja kinkyydestä, olen äärimmäisen kiinnostunut aiheesta.