Kirjoittaja Aihe: Dominoinnin oppiminen  (Luettu 16184 kertaa)

balthazar

  • Vieras
Vs: Dominoinnin oppiminen
« Vastaus #75 : 28.11.2020, 19:22 »
Wanhan liiton trüehamsterit dominoi vaikka vr:ltä veturin lainaan, kaikkihan tuon tietää.

Temppuja, keinoja ja tekniikoita voi tietysti oppia ja dominoivia on yhtä monenlaisia kuin alistuviakin, mutta olen havainnut kaksi yhteistä nimittäjää jotka löytyvät jokaisesta dominoivasta:

1) ihminen kokee itsensä dominoivaksi
2) toinen ihminen alistuu dominoivalle

Kaikenlainen huutelu vieraisiin pöytiin on turhaa, vaikkei samaa mieltä olisikaan. On vain oikeita tapoja itselle, ei niinkään vääränlaisia muille. Tai sitten keskittyy todella vääriin asioihin.

Disclaimer: itse vannon konsensuaalisuuden nimeen, kaikissa suhteissa ja muodoissa. Väkivalta on dominoinnin muoto, jollaista en itse hyväksy.

Fia

  • Vieras
Vs: Dominoinnin oppiminen
« Vastaus #76 : 28.11.2020, 19:55 »
.

Temppuja, keinoja ja tekniikoita voi tietysti oppia ja dominoivia on yhtä monenlaisia kuin alistuviakin, mutta olen havainnut kaksi yhteistä nimittäjää jotka löytyvät jokaisesta dominoivasta:

1) ihminen kokee itsensä dominoivaksi
2) toinen ihminen alistuu dominoivalle


Näin juuri.
Jos D kokee dominoivansa s:ää ja s kokee alistuvansa/antautuvansa D:lle, ja molemmat osapuolet tilanteesta kaiken kaikkiaan nauttivat, en tajua, miten se on mahdollista "tehdä väärin".

Vaikka nyt sitten kuinka tilannetta ulkopuolelta katselevasta oman elämänsä keisarista tuntuisi, että kyllä tässä nyt vaan ihan liian heppoisesti dominoidaan tai alistutaan, eikä oikein mistään mitään tajutakaan, eikä tuo minulle riittäisi - niin mitä väliä sillä on, jos suhteen osapuolet vain itse ovat tyytyväisiä järjestelyynsä?

Fia

  • Vieras
Vs: Dominoinnin oppiminen
« Vastaus #77 : 06.08.2021, 11:51 »
Nostanpa tätä keskustelua.  :)

Pera

Vs: Dominoinnin oppiminen
« Vastaus #78 : 15.08.2021, 15:02 »
Hmmm... Ainakin olen itse saanut tutustua ihan kivasti dominoivaan puoleeni ja toivottavasti oppinutkin jotain.

Dominora

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 75
  • Light and Day
  • Galleria
Vs: Dominoinnin oppiminen
« Vastaus #79 : 16.08.2021, 14:14 »
Hmmm... Ainakin olen itse saanut tutustua ihan kivasti dominoivaan puoleeni ja toivottavasti oppinutkin jotain.

Itselläni tie on vienyt 24/7 elämään, syventyvään rakkauteen ja haluun oppia pikku-subista uusia asioita. Sellaisiakin, joita vanilijasuhteessa ei koskaan käsitellyt tai ollut tarvetta oppia edes silloin, kun oli purppuraiset silmälasit päässä. Tai ne estivät sen tekemisen. D/s -parisuhde on parhaimmillaan (ainakin itselleni), sellainen joka syvenee ja laajenee. Vahvistaa kummankin henkisiä puolia, hioo sekä myös joskus repii asioita yhteen. Sillä tiellä on ollut yllätyksiä ja oivalluksia, sekä tuonnut itselleni luontaisia puolia voimakkaammin esiin.

SecretOfSahara

  • Porttikiellossa
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 65
  • Galleria
Vs: Dominoinnin oppiminen
« Vastaus #80 : 18.08.2021, 00:57 »
Kivasti kaikki on kivaa.



^ tuo kertookin kaiken