Baarin kannatusmaksut
1. Suck it up - Tyydy vanilijaan ja fantasioi siitä, mitä voisi olla2. Salaseuraa - Käyt tyydyttämässä halusi kertomatta siitä kumppanillesi3. Luvalla liikkeessä - Puhutte asiasta, ja päädytte siihen, että voit käydä purkamassa paineitasi sovitusti muualla4. Ero - Dumppaat kumppanisi, koska seksi ei kohtaa, ja lähdet toteuttamaan itseäsi vapaasti ja täysin rinnoin
Näin ulkopuolelta hyvin niukan tiedon varassa tietyt kohdat kuulostivat minusta huolestuttavilta:useamman kerran tapellessa jostain muista asioista on hän ottanut nämä kinkyt mieltymykset aseeksi minua vastaannäistä ei olla keskusteltu sitten edes myöhemmin rauhallisempana hetkenä.Tämänkin olen hänelle itseasiassa kertonut, etten enää puhu hänelle näistä asioista, koska hän käyttää niitä kuitenkin myöhemmin minua vastaan, mutta hän ei reagoinut tähän mitenkään.Huolestuttavilta nimenomaan suhteen yleisen hyvinvoinnin kannalta, tuohon voisi yhtä lailla sijoittaa kinkyyden paikalle jonkin muun intiimin yksityisasian. Toivottavasti pääsette vielä keskusteluyhteyteen asiassa.