Kirjoittaja Aihe: Mitä eroa on orjalla ja lelulla?  (Luettu 128 kertaa)

seinäkoriste

• Uusi asiakas
  • *
  • Saahan sitä unelmoida
  • Galleria
Mitä eroa on orjalla ja lelulla?
« : tänään kello 09:05 »
On vielä osa roolien merkityksistä hukassa. Mutta kysymys tosiaan jo otsikossa. Onko niillä jokin ero ja jos niin mikä? Vai onko ne vain nimityksiä?

GoodLife

• Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Fetlifessä on vähän enemmän tietoa ja kuvakin.
  • Galleria
Vs: Mitä eroa on orjalla ja lelulla?
« Vastaus #1 : tänään kello 15:19 »
No ihan lyhyesti orja palvelee ja lelulla leikitään. Hmm...kai tästä jotain syvällisempääkin voisi sanoa. Joku varmaan sanookin.

semar

• Asiakas
  • **
  • Toksinen setämies
  • Galleria
« Vastaus #2 : tänään kello 16:37 »
Siinä se kai lyhyesti. Sanat voivat itse kullekin merkitä hieman eri asioita, mutta tuo lienee melko selväpiirteinen jakolinja.

Asioita voi ajatella myös vastinparien kautta: orjaa käyttää omistaja, lelulla leikkii hedonisti. Vaikka molemmissa on selvä jakolinja vallan suhteen, niin ainakin minun mielessäni lelun kohdalla painottuu suuntautuminen nautintoon, orjan kohdalla taas hyväksikäyttöön. Mikäänhän ei estä nauttimasta orjastakin (vanilja-)seksuaalisesti, mutta miellän sellaisen enemmän lelun "käyttötarkoitukseen" kuuluvaksi. Erilaiset kinkyyden vivahteet tekevät asioista vaikeasti määriteltäviä. Voihan joku saada oman nautintonsa vaikka mistä. Niinpä suosittelisin kuvaamaan itseään tarvittaessa sillä sanalla, joka tuntuu itse kullekin itselleen osuvimmalta. Vivahde-eroista pääsee joka tapauksessa keskustelemaan, jos ja kun käyttää tällaisia kuvailevia rooleja seuranhaussa.

seinäkoriste

• Uusi asiakas
  • *
  • Saahan sitä unelmoida
  • Galleria
« Vastaus #3 : tänään kello 16:47 »
Kiitos, tämä selvensi paljon. :D