Baarin kannatusmaksut
[...]Huomaan täälläkin, että se heilauttaa mua hieman, kun näen samassa lauseessa sanan transvestisuus ja viittauksen muotiin. Ymmärsin kyllä, että sukupuoli-identiteetin määritelmästä saatetaan käytetään nykyään erilaista nimistystä kuin aiemmin, mutta silti. Kertoo siitä, miten herkkä se asia itselle on. Et oonko mä sittenkin nolo..[...]
Lainaus käyttäjältä: Julian - tänään kello 08:01[...]Huomaan täälläkin, että se heilauttaa mua hieman, kun näen samassa lauseessa sanan transvestisuus ja viittauksen muotiin. Ymmärsin kyllä, että sukupuoli-identiteetin määritelmästä saatetaan käytetään nykyään erilaista nimistystä kuin aiemmin, mutta silti. Kertoo siitä, miten herkkä se asia itselle on. Et oonko mä sittenkin nolo..[...]Mainittakoon, että mun tarkoitus ei ollut viitata siihen että sukupuoli itsessään (tai mikään muukaan) olisi "muoti-ilmiö" tai trendi. Tarkoitin enemmänkin sitä, että eri aikoina skenessä on tilaa vähän erilaiselle itseilmaisulle. Joskus virtaukset on heteroseksuaalisemmat, joskus queerimmat ja niin edespäin. Kun ihminen ei koe kuuluvansa sellaiseen kategoriaan, joka on juuri nyt pinnalla, voi helposti kokea olonsa epämuodikkaaksi tai jotenkin eristyneeksi.Aina on myös heitä, joiden kokemus ei päivity senhetkisen keskustelun mukaiseksi.
Miksi sitä sitten nolottaa myöntää? Yhteisönä ajatellaan olevamme äärimmäisen avoimia toistemme taipumuksille. Miksi siis pelätä muiden tuomitsemista. Miksi sitä on taipuvainen ajattelemaan että olisi jotenkin nolo.
Yhteisönä ajatellaan olevamme äärimmäisen avoimia toistemme taipumuksille.
Miksi siis pelätä muiden tuomitsemista.
Mitä väliä sillä on jos joku Herra47 äitinsä kellarissa Loimaalla on jotain mieltä?
Joskus tasapainoilu perhe-elämän ja oman kinkypuolen kanssa voi aiheuttaa raastavaa häpeää ainakin itselleni, vaikkeivät roolit millään tavalla limittyisi missään tilanteessa. Kontrasti on vaan niin iso, kun arkielämän rooli on olla mahdollisimman vastuullinen ja turvallinen isä lapselle. Samaan aikaan omat kinkyt halut sisimmässä ainakin pintapuolisesti tarkasteltuna räikeässä ristiriidassa perinteisen isän roolin kanssa.
Lainaus käyttäjältä: Juuttisetä - tänään kello 16:28Mitä väliä sillä on jos joku Herra47 äitinsä kellarissa Loimaalla on jotain mieltä?Kommentoin ajatusta siitä, että tuomitsemista ei tarvitse pelätä koska yhteisö ei ole tuomitseva. Se, miten Herra47:n ja muiden yhteisön tuomitsevien jäsenten ajatuksiin suhtautuu, on sitten asia erikseen