Äänestys

Oletko sessiossa orgasmikeskeinen?

Olen, haluan sen aina session yhteydessä
84 (16.7%)
Olen, mutta tyydyn siihen mitä minulle annetaan
67 (13.3%)
Olen, mutta en aina onnistu siinä ja se häiritsee minua
29 (5.8%)
Olen ja en ole, riippuu sessiosta
142 (28.3%)
En ole, asialla ei ole minulle suurtakaan merkitystä
42 (8.4%)
Alistuvana minulle on tärkeämpi D:n orgasmi
93 (18.5%)
Dominoivana minulle on tärkeämpi o:n orgasmi
39 (7.8%)
En halua laueta sessiossa, se ei kuulu BDSM-seksiin
6 (1.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 152

Kirjoittaja Aihe: Oletko orgasmikeskeinen?  (Luettu 63528 kertaa)

Gitta

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 810
  • Elukka
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #150 : 23.05.2019, 10:51 »
Mä nautin toisen nautinnosta, ja oon siinä mielessä hyvinkin orgasmikeskeinen, että haluun tuottaa sen mun kumppanille. Ite taas oon tosi vaikee, joten oma orkku ei oo niin tärkeä.  :))

Punapää

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #151 : 23.05.2019, 20:31 »
Ite taas oon tosi vaikee, joten oma orkku ei oo niin tärkeä.  :))

Et sä nii vaikee oo ;)

Mr.Vic

Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #152 : 24.05.2019, 00:44 »
Ite taas oon tosi vaikee, joten oma orkku ei oo niin tärkeä.  :))

I'll second that.
Et sä nii vaikee oo ;)

Heippis

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #153 : 24.05.2019, 09:49 »
Haluaisin sanoa että olen pikemmin nautintokeskeinen. Itselleni vain kun se että nautin tuottaa orgasmin. Erityisesti kyllä koen onnistumista jos kykenen toiselle antamaan orgasmin, mutta luotan siihen että toiselle riittää myös nauttiminen ilman sitä orgasmia, jos hän näin asian ilmaisee.

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1423
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #154 : 24.05.2019, 11:45 »
Olen ja en ole. Teen vaihtokauppaa orgasmeilla.
Oma orgasmini on tärkeä tietenkin. En silti jätä toista orgasmitta ilman syytä, mutta en silti arvota sitä niin korkealle kuin omaani.

Tärkeintä on, että molemmilla on kivaa. Nautinto <3 on loppujen lopuksi paljon muutakin kuin se kliimaksi.

OutoVelho

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 95
  • Polyamorinen Citykissa
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #155 : 24.05.2019, 13:01 »
Sanoisin että olen orgasmikeskeinen mutta tottunut siihen että se on toisille toissijaista. Näin on ollut sekä vanilja että kinkysuhteissa. En koe sitä enää tässä vaiheessa niin epämiellyttävänä asiana sillä olen omatoiminen ihminen. Yhdessä nautintoa, loput voi myöhemmin hoitaa reippaana kisuna itse.

Occam

  • Ketjureaktio
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 773
  • Way of the Asatru
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #156 : 24.05.2019, 14:52 »

 Olen.

Kore

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #157 : 24.05.2019, 19:34 »
Nykyään, kun niitä kerran koko ajan helpommin saan, todellakin olen orgasmikeskeinen, juhlin jokaista saatua erikseen  :D Tietysti tyydyn siihen, mitä annetaan - jos nyt niin voi sanoa, koska yhdessäoloaika tuntuu olevan yhtä Isoa Oota - D:n naurinto kuitenkin on aina ykkösenä.

Ninth

Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #158 : 25.05.2019, 17:18 »
En ole. En ole myöskään piiskaamis-, naamalleläpsimis-, penetraatio- tai sitomiskeskeinen. Jos mun pitää nimetä mun henkilökohtaisen seksin keskeinen pointti, niin se on kommunikaatiosta/dynamiikoista nautiskelu paineettomasti. Siihen sitten voi kuulua tai olla kuulumatta fyysistä mielihyvää, kipua, alistamista, välineitä yms. jne. riippuen siitä millainen tilanne sattuukaan mun ja toisen ihmisen välille kehkeytymään. Orgasmi on vain yksi juju noiden muiden joukossa, ja se voi nousta tärkeäksi tai sitten ei. Yleensä ei. Mun oma orgasmi kuuluu joskus seksiin, joskus se tapahtuu seksin jälkeen kehon jäädessä vielä kierroksille, joskus on täysin tyydytetty olo ilman laukeamista eikä huvita lähteä väkisin vääntämään.

Se, että alusta lähtien pitäisin päämääränä omaa tai toisen orgasmia, on mulle tosi kinky juttu tai sitten jotain ystävällistä avustettua runkkaamista. Jos lähden tavoittelemaan omaa orgasmia niin tällä hetkellä se tapahtuu enimmäkseen sitä kautta että esineellistän toisen runkkuvälineeksi tai oon palveltavana, ja jos taas lähden tavoittelemaan toisen orgasmia niin se kuuluu jollekin kehonkontrollointialueelle. Molemmat varsin kivoja skenaarioita. Useimmiten orgasmi on kuitenkin sivuseikka.