Äänestys

Oletko sessiossa orgasmikeskeinen?

Olen, haluan sen aina session yhteydessä
84 (16.7%)
Olen, mutta tyydyn siihen mitä minulle annetaan
67 (13.3%)
Olen, mutta en aina onnistu siinä ja se häiritsee minua
29 (5.8%)
Olen ja en ole, riippuu sessiosta
142 (28.3%)
En ole, asialla ei ole minulle suurtakaan merkitystä
42 (8.4%)
Alistuvana minulle on tärkeämpi D:n orgasmi
93 (18.5%)
Dominoivana minulle on tärkeämpi o:n orgasmi
39 (7.8%)
En halua laueta sessiossa, se ei kuulu BDSM-seksiin
6 (1.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 152

Kirjoittaja Aihe: Oletko orgasmikeskeinen?  (Luettu 65593 kertaa)

Marimintti

Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #30 : 29.05.2011, 00:24 »
xxx:)
« Viimeksi muokattu: 29.05.2011, 08:36 kirjoittanut Marimintti »

Nut

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #31 : 29.05.2011, 01:53 »
Olen hyvin orgasmikeskeinen ihminen. Hyvä seksi on kivaa, orgasmit myöskin ja niitä molempia on mukava olla elämässä sopivassa määrin. Orgasmit ovat nautinnollisia sessioissa ja niiden ulkopuolella, itse tai jonkun toisen tekeminä ja nautin myös muiden ihmisten saadessa orgasmeja. Lyhyesti: Me likes  :P

Aina ei ole kuitenkaan sessioiden pakko olla laukeamista toisensa perään. Sidontatuokio/-sessio/köysiin pääseminen antaa minulle syvän henkisen tyydytyksen eikä fiilis siitä parane tai huonone vaikka sidontaan yhdistettäisiin orgasmi tai se jätettäisiin pois. Kipusessioissa ja oman kestämisen testaamisessa on samanlaisia fiiliksiä, omasta kestämisestään (se vähä mitä nyt mun kynnykselläni voi tehdä :) ) saa kivat henkiset kiksit.

Itse luovutan sessiossa vallan orgasmini olemassaolosta D/M:lle, hän päättää sessiossa omien ja minun laukeamisten määrän ja laadun. Ja vaikka D/M päättää orgasmin olemassaolosta koen silti olevani vastuussa laukeamisestani, eli siis kykenen tyydyttämään itseni tai jos jostain syystä D:n otteet eivät kiihota vaikka niissä on pyrkimystä moiseen, niin koen voivani D/M:lle antaa vinkkiä oikeaan tökkäisykohtaan.
Siis suomeksi: jos ei D/M osaa, niin kyllä mä kerron käyttöohjeen meikäläiseen enkä vaan makaa lahnana/hiljaisena subina... se on sitten D/M:n asia laittaa suukapula tai käskeä hiljaiseksi jos rupee vinkit häiritsemään  >:D

Lainaus
Siinävaiheessa kun toinen anelee lopettamaan on melko onnistunut olo.
Tämän subin mielipide sarjaorgasmien teettämisestä subilla (kun näemmä moni masteri siitä on jaksanut mainita): Tuo on yksi kivoimpia alistumisen muotoja. Siinä vaiheessa kun makaa omassa hiki, kuola ja ejakulointinestelammikossaan tärisevänä ja huohottavana lihakimpaleena synapsien huutaessa hallelujaa ja puhe-, kuulo- ja näkökyvyn orgasmeista menettäneenä, niin silloin sitä kokee alistuneensa aivan täysin. Luovuttaneensa pois ihan kaiken vallan ja kontrollin omaan kehoonsa D/M:lle.
« Viimeksi muokattu: 29.05.2011, 02:14 kirjoittanut Nut »

vincent83

Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #32 : 29.05.2011, 02:46 »
mä olen ihan hävyttömän orgasmikeskeinen. Niin paljon että itteänikin häiritsee joskus. Vaihtoehtoina siis joko oppia pärjäämään vähemmillä orgasmeilla (eli kanavoimaan energiaa ja huomiota johonkin muuhun) tai sitten vain jo  muutenkin hedonismiin taipuvaisena piehtaroida tässä fyysisen itsekeskeisyyden puutarhassa. Jälkimmäinen kuulostaa paremmalta vaihtoehdolta, joo.

Tosin, sub-puoleni on joskus (aika useinkin) haaveillut siveysvyöstä tai muusta tavasta rajoittaa mun laukeamisia. Taitaa olla tosin niin, että se on mahdollista vain lukitsemalla mun paikat fyysisesti. Olkoon tämä myös deitti-ilmoituksen tynkä aiheesta kiinnostuneille D-naisille =) Eli jos rankka ihmiskoe jotain ihanaa naispuolista kiinnostaa niin viestiä tännepäin, ki-toos.

D-puoleni tosin tuskin pystyisi rajoittamaan subini laukeamisia, ei ainakaan kovin paljoa. Poikkeuksellisina rangaistuksina ehkä voisin asiaa harkita.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #33 : 29.05.2011, 08:37 »

Tämän subin mielipide sarjaorgasmien teettämisestä subilla (kun näemmä moni masteri siitä on jaksanut mainita): Tuo on yksi kivoimpia alistumisen muotoja.

Tätä tapaa en ymmärrä. Eihän orgasmien saaminen ole loputtomasti mahdollista. Jossain tulee raja vaikka Dom kuinka ankarasti käskisi ja valvoisi.
Sub hieroo itseään, painelee, työntää jotain sisään ja pitää vaikka värisevää dildoa turtuneen klitoriksen päällä. Ei irtoa mitenkään. Puoli tuntia on mennyt, kyllästyneen näköinen Dom vieressä ja huoneessa luovuttamisen tunnelma. Turhautunutta säheltämistä eikä Dom voi itsepäisyydessään peruuttaa käskyään.

Ihan sama miehellä ja naisella, sarjaorgasmien saamiselle tulee raja jossain.

Kun tulee väkisinyrittämisen tunne, se latistaa sessiotunnelmaa ja turhauttaa.

Master voi varata itselleen paksun romaanin luettavaksi. Antaa subille käskyn tyydyttää itsensä viisi, kuusi, seitsemän... kertaa. Sen jälkeen kirja auki ja paneudutaan siihen subin äheltäessä vieressä.
Nän sen näkisin. Ei mikään kiva fiilis todellakaan. Miksi pilata siihen asti oleva hyvä sessio typerällä käskyllä joka ei toimi.

roosa

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #34 : 29.05.2011, 08:46 »
Jotenkin tuo Lady Whipin kirjoitus taas auttoi muistamaan, miksen halua itselleni mitään masterintapaistakaan. :D

Orgasmit ovat kivoja, muttei niitä pakolla tehdä eikä välinpitämättömällä "luenpa kirjaa" asenteella. Ei ainakaan minulle.


viana

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #35 : 29.05.2011, 10:14 »
Huh, kuulostipas ankealta tuo Lady Whipin kuvailu, ei noin :D

Kaikilla se ei muuten toimi ihan noin. En ainakaan usko, että minun kohdallani koskaan kävisi niin, että orgasmeilla kiduttaminen olisi toiselle kohdallani TYLSÄÄ, vaikka raja toki tuleekin vastaan. Kaikki eivät turru, vaan joistain tulee yliherkkiä. Ja sittenhän se vasta ONKIN kidutusta...

Nick

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #36 : 29.05.2011, 10:21 »
Tätä tapaa en ymmärrä. Eihän orgasmien saaminen ole loputtomasti mahdollista. Jossain tulee raja vaikka Dom kuinka ankarasti käskisi ja valvoisi.
Sub hieroo itseään, painelee, työntää jotain sisään ja pitää vaikka värisevää dildoa turtuneen klitoriksen päällä. Ei irtoa mitenkään. Puoli tuntia on mennyt, kyllästyneen näköinen Dom vieressä ja huoneessa luovuttamisen tunnelma. Turhautunutta säheltämistä eikä Dom voi itsepäisyydessään peruuttaa käskyään.

Sarjaorgasmien saaminen on erittäin yksilöllistä, joten mitään yleistä johtopäätöstä ei voi vetää. Toki raja tulee jossain vastaan mutta joillakin tulee muut rajat ennen kuin raja saada uusi orgasmi. Joillakin taas se ensimmäinenkin on lähes mahdoton ja toinen on mahdottomuus.

Krasavica

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #37 : 29.05.2011, 10:29 »
Mulla orgasmit ovat harvinaisia. Taidampa olla jopa kolmesti saanut tässä kahdeksan vuoden rietastelun aikana. Syitä en lähde avaamaan, mutta mielestäni seksistä voi nauttia ilman orgasmejakin. :) En koe menettäneeni mitään suurempaa. Itse asiassa bdsm:n mukaantulo on vaikuttanut "orgasmitiheyteeni" (*naur*) positiivisesti. Ilmeisesti se kivun tuoma lisätaajuus avaa niitä "tarvittavia" hanoja.

viana

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #38 : 29.05.2011, 10:36 »
Syitä en lähde avaamaan, mutta mielestäni seksistä voi nauttia ilman orgasmejakin. :) En koe menettäneeni mitään suurempaa.


Ajattelen samoin. Minä kyllä saan orgasmeja, mutta niihin vaikuttavat minulla niin monet asiat, etten voi pitää niitä itsestäänselvyytenä, enkä ole koskaan pitänyt niitä olennaisena osana seksiä. Silloin, kun on kausi, ettei niitä jostain syystä kuulu (johtui se sitten jostain asiasta suhteessa tai töissä tai missä ikinä), haluan seksiä ja nautin siitä ihan yhtä paljon.

En ollut muuten IKINÄ tullut ajatelleeksi, ennen kuin täällä parissa kommentissa kahdessakin eri ketjussa joku mainitsi, että orgasmeihin kyvyttömän subin olisi ehkä vaikea löytää masteria. Oikeastiko? (Argh!)

Kertokaas, master-herrat, onko näin?

EDIT: Ja toki myös D-rouvat ja neidit :D
« Viimeksi muokattu: 29.05.2011, 12:22 kirjoittanut viana »

Nick

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #39 : 29.05.2011, 10:48 »
En ollut muuten IKINÄ tullut ajatelleeksi, ennen kuin täällä parissa kommentissa kahdessakin eri ketjussa joku mainitsi, että orgasmeihin kyvyttömän subin olisi ehkä vaikea löytää masteria. Oikeastiko? (Argh!)

Mulle ainakin eräs suurimmista nautinnon lähteistä on se kun toinen nauttii. Orgasmi ilmeisenä ja näkyvänä nautinnon muotona tietysti palkitsee tuottajaansa aivan erityisellä tavalla. Joten minun osalta tuo toteamus pitää paikkansa. Käytännön kokemustakin asiasta on, luovuin aikanaan yhdestä ( se onneksi oli puolin ja toisin pelkkä sessiosuhde ), koska en kokenut saavani siitä riittävästi juuri em. syistä.

viana

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #40 : 29.05.2011, 10:50 »
En ollut muuten IKINÄ tullut ajatelleeksi, ennen kuin täällä parissa kommentissa kahdessakin eri ketjussa joku mainitsi, että orgasmeihin kyvyttömän subin olisi ehkä vaikea löytää masteria. Oikeastiko? (Argh!)

Mulle ainakin eräs suurimmista nautinnon lähteistä on se kun toinen nauttii. Orgasmi ilmeisenä ja näkyvänä nautinnon muotona tietysti palkitsee tuottajaansa aivan erityisellä tavalla. Joten minun osalta tuo toteamus pitää paikkansa. Käytännön kokemustakin asiasta on, luovuin aikanaan yhdestä ( se onneksi oli puolin ja toisin pelkkä sessiosuhde ), koska en kokenut saavani siitä riittävästi juuri em. syistä.

Entä jos se, että toinen nauttii, olisi muuten ilmiselvää?

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #41 : 29.05.2011, 11:00 »
Tässä on ollut opettelemista paljonkin suorituskeskeiselle ihmiselle.
Tosin nyt kun ongelman on tunnistanut, sitä osaa muuttaa tiettyjä ajatusmalleja ja sitä kautta myös omaa käyttäytymistään.

Aikaisemmin ajattelin vuosia sitten, että on pakko saada, on pakko saada ja nopeasti sittenkin.

Nykyisin ajattelen, että nautitaan kaikessa rauhassa eikä oteta paineita. Keskitytään siihen miltä kokonaisuus tuntuu. Paine jossain intiimialueen seudulla, iho toista ihoa vasten, äänet, tuoksut, suudelmat, kumppanin maku...etc.

Jos sillä hetkellä ei saa orgsmia kun kumppani saa, ei se maailmaa kaada. Jos sen haluaa, siihen on useita tapoja. Jos sitä ei halua, senkin voi sanoa. Tänään haluan vain elää aistien kautta ja ottaa tästä yhdessäolemisesta jotain muuta kuin laukeamisen.

Hyvä yhdessäoleminen on vapautta toteuttaa itseään. Olla lähellä, antaa ja ottaa. Toisen kautta ja toisessa.

swan

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #42 : 29.05.2011, 12:11 »
Hyvä yhdessäoleminen on vapautta toteuttaa itseään. Olla lähellä, antaa ja ottaa. Toisen kautta ja toisessa.

Juuri tuon vuoksi ei nykyisin kykene tuntemattomien ja satunnaisten kanssa mihinkään. Toisaalta siinä tietysti olis jonkinlainen nöyryytys- ja noloustilanne, kun ei ihon pintaa syvemmälle pääse..

Ennui

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #43 : 29.05.2011, 12:14 »
Minähän tästä olen kirjoittanut aikaisemmin, mutta menköön taas itsensä toistamisen uhallakin.. ensinnäkin Krasavicalle, ihana kuulla että meitä "orgasmiongelmaisia" on muitakin. Täällä sarjalaukeamiskokemusten ristitulessa usein tuntuu kuin O:n saaminen olisi joku uimisen tai pyörällä ajamisen kaltainen taito, jonka pystyy oppimaan kuka tahansa kun vain riittävästi harjoittelee ja "tulee sinuiksi itsensä kanssa" ja muistaa rentoutua ja päästää irti jajajaja... ja se joka ei millään opi on friikki ja kummajainen tai yksinkertaisesti liian saamaton (sic) harjoittelemaan riittävästi.

Vaikka ko. kokemus ei itselle olisikaan niin tärkeä, varmaan suurin osa subeista tahtoisi sen näkemisen nautinnon D:lle antaa. Siksi tuntuu pahalta ja loukkaavaltakin lukea ja kuulla että sub hylätään orgasmikyvyttömyyden takia (itselleni ei onneksi ole niin käynyt. vielä.). Vähän niin kuin minkä tahansa fyysisen puutteen tai vamman, jolle ei itse vain VOI mitään.

D:lla jos kenellä on oikeus valita mieltymystensä mukaan. Mutta pahalta se tuntuu silti. Aina kun alkaa tuntua liian pahalta voi kysyä itseltään,  jaksaisiko itsekään viritellä suhdetta D:hen, joka on kuuro, sokea tai liikuntakyvytön.




Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #44 : 29.05.2011, 14:57 »
Pitäisikö ejakuloinneille aloittaa oma ketju vai saisiko nekin ujutettua tämän alle? Ejakuloivat subitytöt<3 Varsinkin ekalla kerralla, kun kokevat sen <3 <3 Olen melko ejakulaatiokeskeinen...