Kirjoittaja Aihe: Seksitön BDSM  (Luettu 14922 kertaa)

slaveJL

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 377
  • -sleivi-
  • Galleria
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #15 : 28.03.2014, 18:51 »
 >:D olenko Mä sit geneerinen.. jos haluun seksii ja bdsm:ää samas paketissa?
Omasta mielestäni kaikki taaplaa omalla tyylillään, kuka kokee seksin tärkeäksi sessioidessa kuka ei..  O:-)
Itse henkilökohtaisesti en edes lähde sessioimaan miehen kans joka kertoo pitävänsä seksin sen ulkopuolella,
sellasta julmuutta ei pieni sleivi kestä, mut mä en olekkaan mikään super-maso. >:D.
I rest my case  :love:

Koivuvitsa

  • Vieras
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #16 : 28.03.2014, 19:17 »
>:D olenko Mä sit geneerinen.. jos haluun seksii ja bdsm:ää samas paketissa?
Omasta mielestäni kaikki taaplaa omalla tyylillään, kuka kokee seksin tärkeäksi sessioidessa kuka ei..  O:-)
Itse henkilökohtaisesti en edes lähde sessioimaan miehen kans joka kertoo pitävänsä seksin sen ulkopuolella,
sellasta julmuutta ei pieni sleivi kestä, mut mä en olekkaan mikään super-maso. >:D.
I rest my case  :love:

Tarkoitin geneerisellä bdsm:llä sellaista bdsm:ää johon liittyvät bdsm:ään yleisesti mielletyt aktiviteetit. Esimerkiksi sidonta ja ruoskiminen kuuluu geneerisen kinkyilyyn, mutta esimerkiksi adult baby jutut ei :D.

Ehkä olisi pitänyt käyttää jotain muuta sanaa. Geneerisellä on sanana ehkä vähän negatiivinen kaiku. En todellakaan tarkoittanut että se olisi millään tavalla huono asia :)

windmillsw

  • Vieras
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #17 : 28.03.2014, 20:15 »

Olen ollut ymmärtävinäni,että BDSM, S/M,D/s hommiin ei monestikkaan tiettynä hetkenä liity varsinaista seksiä kuten yhdyntää, sormettelua, suutelua,rankempaa toimintaa, kuten fistaus,ryhmätolskaus jne. jne., mutta mitä BDSM sitten on jos se ei ole ollenkaan seksiä?
Toisaalta ymmärrän esim. bondagen voivan olla vain meditatiivista ja piiskauksen elähdyttävänä maan pinnalle putoamisena yms.

Mutta siis kiintoisaa, jos ja kun joillekin BDSM on ihan muuta kuin seksuaalista käyttäytymistä

Tähän aiheeseen en tietenkään voi vastata kuin naisena ja omalla kokemuspohjallani.
BDSM-sanana pitää milestäni yllä nuo sisällöt isojen kirjaimien alla.

Se, miten kukin kokee niihin reagoivansa ovat siitten juuri tämän otsakkeen alla seksillistä tai seksitöntä.
Nämä taas voidaan jakaa moniin alagategerioihin kukin oman ajattelunsa mukaan.
Ja sitten juuri tämä oletko tekijä vai alistuja.

BDSM voi olla vain jännittävää, kiihottavaa, jopa pelottavaa - vallan huumaa tai taidettakin eli visuaalisia ulottuvuuksia, nautintoja.
Mutta johtaako kiihottuminen ja huipentuminen seksuaaliseen nautintoon ja tyydytykseen/tyydyttymiseen/tyydyttämiseen - onkin sitten sessiosta ja suhteesta kiinni. Eli kahden aistinto nauttija yhteinen matka.
Mutta olisi kyllä vaikea ajatella seksuaalitonta BDSM-matkaa!
En ainakaan yhtään erektioon taiu
Seksuaalisuudella tarkoitan kiihottumista. Naisen kostumista tai miehen peniksen jäykistymistä.
Seksitön BDSM olisi sitten varmaankin orgasmin pois jättminen?
Kyllä aiankin itse kaipaan masterini aiheuttamia orgasmeja... monia...vaikka vain välineillä tehtyjä.
Kyllä sessiot vievät tekijänä ja alistujana sellaisiin sfääreihin ja kierroksiin, että kyllä laukeaminen (eri asia kuin tehdyt orgasmit) on paras mahdollinen "tyhjentäjä", ainakin minulle.
Ei ehkä seksitöntä BDSM:ää miehen kanssa, mutta naisen kanssa kävisi ilmankin.
... tämähän oli minullekin ihan uutta... hm..

Tuulis

-katy-

  • Vieras
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #18 : 29.03.2014, 00:24 »
Seksuaalisuudella tarkoitan kiihottumista. Naisen kostumista tai miehen peniksen jäykistymistä.
Seksitön BDSM olisi sitten varmaankin orgasmin pois jättminen?
Kyllä aiankin itse kaipaan masterini aiheuttamia orgasmeja... monia...vaikka vain välineillä tehtyjä.
Kyllä sessiot vievät tekijänä ja alistujana sellaisiin sfääreihin ja kierroksiin, että kyllä laukeaminen (eri asia kuin tehdyt orgasmit) on paras mahdollinen "tyhjentäjä", ainakin minulle.
Ei ehkä seksitöntä BDSM:ää miehen kanssa, mutta naisen kanssa kävisi ilmankin.
... tämähän oli minullekin ihan uutta... hm..

Aivan..olen tässä miettinyt tätä pitkin iltaa..
Entäs jos kiihottuu,muttei kostumiseen ja jäykistymiseen saakka,yläpäässä tapahtuu muttei alapäässä,jostain syystä?

 Onko silloin ns. impotentti mies tai nainen tai muu sukupuolinen?.. Joka tapauksessa mietin tuota etteikö BDSM olisi seksuaalista toimintaa?
Jos rakastaa tai välittää jostain ihmisestä eroottisessakin mielessä,ei kai tarvita aina mitään stimulaatiota hänen taholtaan kun mielessä hän kutajaa..ja kuitenkin on tarve sitten olla intiimimmin ja mahdollisimman lähellä häntä..BDSM:n sanotaan olevan syvällisempää ja henkisempää,joten luulisi sen kautta voivan syvemmin oppia tuntemaan itselleen tärkeätä/tärkeitä ihmisiä- mutta tässä nyt tämmöstä ihmettelevää pohdintaa työpäivän jatkeeksi

pikkuveli

  • Vieras
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #19 : 29.03.2014, 05:48 »
Jos joku toteuttas mun villit fantasiat mitä bdsm tulee nii sen jälkeen olis kyllä eri paikat himpun verran hellinä että perus yhdyntä vois olla himpun verran kivuliasta ja hankalaa :D


Koivuvitsa

  • Vieras
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #20 : 29.03.2014, 08:26 »
Tähän vielä pari pointtia. Ensinnäkin sanoin että en harrasta seksiä sessiosuhteissa. Parisuhteessa harrastan sekä seksiä, pussailua että kädestä pitämistä  :D. Jos olisin domme niin tätä ei ihmettelisi kukaan, mastereilta kuten miehiltä ylipäätään odotetaan että pillu on aina mielessä.

Toinen juttu on se kun sanoin että bdsm ei ole minulle täysin seksuaalista, mutta en kiellä etteikö siinä olisi myös sitä puolta. En vain osaa sanoa kuinka paljon?

Minulle seksitön bdsm tarkoittaa orgasmin pois jättämistä minun puoleltani, mutta silti normaalisti haluan että subini saa sen. Nautin suunnattomasti esimerkiksi siitä kun subi squirttaa.

Olen kyllä tavannut myös subeja joille bdsm täysin seksuaalitonta. Ovat siis suoraan sanoneet että eivät edes pidä bdsm:tä, vaan kysymyksessä on esimerkiksi itserankaisun muoto tms. Parhaiten on jäänyt mieleen tyttö jonka tapasin briteissä. Tyttö kertoi olevansa täysin vanilia, mutta haluavansa rankaista itseään koska oli lukiossa ajanut kiusaamalla toisen tytön itsemurhaan. Tyttö toivoi että hänet lukitaan kellariin ja kidutetaan koko loppuelämänsä ajan, koska halusi tuntea saman tuskan jonka on aiheuttanut kiusaamalleen tytölle.

Täytyy tunnustaa, että vaikka mä en helposti pelästykkään, niin jossain vaiheessa alkoivat tytön jutut mennä niin erikoisiksi että katsoin parhaaksi tilata laskun ja häipyä takavasemmalle yhden tuopin jälkeen.

Aino

  • Vieras
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #21 : 29.03.2014, 09:43 »
Täältä taustalta komppailen monia Koivuvitsan ajatuksia. Tosi piristävää myös huomata, että tällaisia "housut jalassa" sessioivia miehiäkin löytyy, olisi hirmuinen sääli, jos ne ilot olisivat vain naissadisteilla! ;)

Masokistina, bottomina, sadistin käsittelyssä itselleni sessioissa on kyse kivusta, sen vastaanottamisesta, ja lopulta niistä endorfiineista, joita kipu saa aikaan. Toki nautin ja saan ihan valtavasti voimaa siitä, jos huomaan sadistin kiihottuvan ja nauttivan tilanteesta, mutta minulle kyse ei ole kiihottumisesta, orgasmeista tai ainakaan penetraatioseksistä, pelkkä ajatuskin, että hyvä kiputrippi pitäisi lopettaa "normiseksiin" on ihan absurdi. Omalla kohdallani. Masokistina.

Huvittavaa kyllä, dommeillessani penetroin, saan ja tuotan orgasmeja, kiihotun, ja harrastan "perinteisemmin" seksuaaliseksi aktivittetiksi luokiteltavia toimintoja paljon enemmän. Toisaalta, jos eteen joskus sattuisi ihan puhtaasti kiputrippailusta kiinnostunut kohde, voisin hyvinkin kuvitella saavani kiksini ihan "pelkästä" sadistisesta toiminnasta.

Omassa mielessä siis koen S/M:n enemmän toimintana, joka ei sisällä perinteistä seksiä, ja D/s:n taas sellaisena, että sen sisällä on kiva vähän paneskellakin.  :)

Nick

  • Vieras
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #22 : 29.03.2014, 10:32 »
Onhan sitä.... Esimerkiksi tietyissä tapauksissa poikia on kiva piiskailla tai muuten kurittaa mutta ajatus seksin harrastamisesta tuntuu kovin kaukaiselta. Myös naisten kanssa on sessioitu housut jalassa. Yleensä kyllä ei  :-X

-katy-

  • Vieras
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #23 : 29.03.2014, 11:38 »
Tätä aihetta ajatellessa ja lukiessa kommentteja,tulee mieleen että olis jotenkin suuri helpotus jos seksi voitaisiin määritellä vähän laajemmin. Ei vaan sitä että ollaan housuitta jne. Mutta ehkä siinä mentäis jo jonnekin astraalitasolle
« Viimeksi muokattu: 29.03.2014, 12:27 kirjoittanut katy »

misuli_n

Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #24 : 29.03.2014, 11:49 »
Mietin, että voihan mielessä tapahtua jotain, vaikkei suoraan olisikaan seksiä.
Itse en usko täysin seksittömään BDSM.
Myös ns. 'kurisuhde' voi kehittyä syvemmäksi suhteeksi, ihmisistähän se on kiinni, kemiasta ja silmien palosta.


« Viimeksi muokattu: 29.03.2014, 18:47 kirjoittanut misuli_n »

Koivuvitsa

  • Vieras
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #25 : 29.03.2014, 14:25 »
Tätä aihetta ajatellessa ja lukiessa kommentteja,tulee mieleen että olis jotenkin suuri helpotus jos seksi voitaisiin määritellä vähän laajemmin. Ei vaan sitä että ollaan housuitta jne. Mutta ehkä siinä mentäis jo jonnekin astraalitasolle

Olen tavallaan samaa mieltä, mutta en vaan tiedä että mikä sitten olisi hyvä vaihtoehtoinen määritelmä?

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #26 : 29.03.2014, 16:17 »
Täältä taustalta komppailen monia Koivuvitsan ajatuksia. Tosi piristävää myös huomata, että tällaisia "housut jalassa" sessioivia miehiäkin löytyy, olisi hirmuinen sääli, jos ne ilot olisivat vain naissadisteilla! ;)

Masokistina, bottomina, sadistin käsittelyssä itselleni sessioissa on kyse kivusta, sen vastaanottamisesta, ja lopulta niistä endorfiineista, joita kipu saa aikaan. Toki nautin ja saan ihan valtavasti voimaa siitä, jos huomaan sadistin kiihottuvan ja nauttivan tilanteesta, mutta minulle kyse ei ole kiihottumisesta, orgasmeista tai ainakaan penetraatioseksistä, pelkkä ajatuskin, että hyvä kiputrippi pitäisi lopettaa "normiseksiin" on ihan absurdi. Omalla kohdallani. Masokistina.

Huvittavaa kyllä, dommeillessani penetroin, saan ja tuotan orgasmeja, kiihotun, ja harrastan "perinteisemmin" seksuaaliseksi aktivittetiksi luokiteltavia toimintoja paljon enemmän. Toisaalta, jos eteen joskus sattuisi ihan puhtaasti kiputrippailusta kiinnostunut kohde, voisin hyvinkin kuvitella saavani kiksini ihan "pelkästä" sadistisesta toiminnasta.

Omassa mielessä siis koen S/M:n enemmän toimintana, joka ei sisällä perinteistä seksiä, ja D/s:n taas sellaisena, että sen sisällä on kiva vähän paneskellakin.  :)

D/s periaatteessa perustu kokonaan ilman seksiä tapahtuvaksi, sillä siinä olevat kuri puolen koulukunnat ovat ilman seksiä tapahtuva, jossa subin toiminnassa pitäminen on pääasia. Eli voidaan tehdä kokonaan ilman vaatteiden riisumista. Tälläiset yleensä on dominoivalle helppoja, sillä subin eritavalla väsyttäminen on pääasia. Tässä on yleensä kysymys pikkasen viisaamista subeista, jotka eivät itse tyydy pelkään esileikki asteelle jäävään toimintaan, vaan haluavat itsestään rajoja tutkia, tämä sama subi kunta on myös kiinnostavin S/M puolellakin.

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #27 : 29.03.2014, 18:01 »
Täältä taustalta komppailen monia Koivuvitsan ajatuksia. Tosi piristävää myös huomata, että tällaisia "housut jalassa" sessioivia miehiäkin löytyy, olisi hirmuinen sääli, jos ne ilot olisivat vain naissadisteilla! ;)

Masokistina, bottomina, sadistin käsittelyssä itselleni sessioissa on kyse kivusta, sen vastaanottamisesta, ja lopulta niistä endorfiineista, joita kipu saa aikaan. Toki nautin ja saan ihan valtavasti voimaa siitä, jos huomaan sadistin kiihottuvan ja nauttivan tilanteesta, mutta minulle kyse ei ole kiihottumisesta, orgasmeista tai ainakaan penetraatioseksistä, pelkkä ajatuskin, että hyvä kiputrippi pitäisi lopettaa "normiseksiin" on ihan absurdi. Omalla kohdallani. Masokistina.

Huvittavaa kyllä, dommeillessani penetroin, saan ja tuotan orgasmeja, kiihotun, ja harrastan "perinteisemmin" seksuaaliseksi aktivittetiksi luokiteltavia toimintoja paljon enemmän. Toisaalta, jos eteen joskus sattuisi ihan puhtaasti kiputrippailusta kiinnostunut kohde, voisin hyvinkin kuvitella saavani kiksini ihan "pelkästä" sadistisesta toiminnasta.

Omassa mielessä siis koen S/M:n enemmän toimintana, joka ei sisällä perinteistä seksiä, ja D/s:n taas sellaisena, että sen sisällä on kiva vähän paneskellakin.  :)

D/s periaatteessa perustu kokonaan ilman seksiä tapahtuvaksi, sillä siinä olevat kuri puolen koulukunnat ovat ilman seksiä tapahtuva, jossa subin toiminnassa pitäminen on pääasia. Eli voidaan tehdä kokonaan ilman vaatteiden riisumista. Tälläiset yleensä on dominoivalle helppoja, sillä subin eritavalla väsyttäminen on pääasia. Tässä on yleensä kysymys pikkasen viisaamista subeista, jotka eivät itse tyydy pelkään esileikki asteelle jäävään toimintaan, vaan haluavat itsestään rajoja tutkia, tämä sama subi kunta on myös kiinnostavin S/M puolellakin.

Olen pitkälti eri mieltä. Omasta mielestäni vaatteet päällä (toisella tai molemmilla) on haasteellisempaa kuin ilman. Lisäksi mielestäni tällaisessa toiminnassa ei ole mitään tekemistä viisauden kanssa.

Kuulisin toisaalta mieluusti lisää näistä kuri puolen koulukunnista. Missä näistä koulukunnista voisi lukea lisää?

- Karwis

-katy-

  • Vieras
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #28 : 29.03.2014, 18:11 »
Tätä aihetta ajatellessa ja lukiessa kommentteja,tulee mieleen että olis jotenkin suuri helpotus jos seksi voitaisiin määritellä vähän laajemmin. Ei vaan sitä että ollaan housuitta jne. Mutta ehkä siinä mentäis jo jonnekin astraalitasolle

Olen tavallaan samaa mieltä, mutta en vaan tiedä että mikä sitten olisi hyvä vaihtoehtoinen määritelmä?

Tiedä häntä-paljonko määritelmät sitten käytännössä vaikuttavat ihmisen eloon-mutta turhempaakin kai on.
Jos ei erotteliskaan kinkyä ja vanilijaa toisistaan vaan vois puhua ihmisen seksuaalisesta ajattelusta ja toiminnasta eli just laajemmin tjsp :D

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #29 : 29.03.2014, 22:29 »
Täältä taustalta komppailen monia Koivuvitsan ajatuksia. Tosi piristävää myös huomata, että tällaisia "housut jalassa" sessioivia miehiäkin löytyy, olisi hirmuinen sääli, jos ne ilot olisivat vain naissadisteilla! ;)

Masokistina, bottomina, sadistin käsittelyssä itselleni sessioissa on kyse kivusta, sen vastaanottamisesta, ja lopulta niistä endorfiineista, joita kipu saa aikaan. Toki nautin ja saan ihan valtavasti voimaa siitä, jos huomaan sadistin kiihottuvan ja nauttivan tilanteesta, mutta minulle kyse ei ole kiihottumisesta, orgasmeista tai ainakaan penetraatioseksistä, pelkkä ajatuskin, että hyvä kiputrippi pitäisi lopettaa "normiseksiin" on ihan absurdi. Omalla kohdallani. Masokistina.

Huvittavaa kyllä, dommeillessani penetroin, saan ja tuotan orgasmeja, kiihotun, ja harrastan "perinteisemmin" seksuaaliseksi aktivittetiksi luokiteltavia toimintoja paljon enemmän. Toisaalta, jos eteen joskus sattuisi ihan puhtaasti kiputrippailusta kiinnostunut kohde, voisin hyvinkin kuvitella saavani kiksini ihan "pelkästä" sadistisesta toiminnasta.

Omassa mielessä siis koen S/M:n enemmän toimintana, joka ei sisällä perinteistä seksiä, ja D/s:n taas sellaisena, että sen sisällä on kiva vähän paneskellakin.  :)

D/s periaatteessa perustu kokonaan ilman seksiä tapahtuvaksi, sillä siinä olevat kuri puolen koulukunnat ovat ilman seksiä tapahtuva, jossa subin toiminnassa pitäminen on pääasia. Eli voidaan tehdä kokonaan ilman vaatteiden riisumista. Tälläiset yleensä on dominoivalle helppoja, sillä subin eritavalla väsyttäminen on pääasia. Tässä on yleensä kysymys pikkasen viisaamista subeista, jotka eivät itse tyydy pelkään esileikki asteelle jäävään toimintaan, vaan haluavat itsestään rajoja tutkia, tämä sama subi kunta on myös kiinnostavin S/M puolellakin.

Olen pitkälti eri mieltä. Omasta mielestäni vaatteet päällä (toisella tai molemmilla) on haasteellisempaa kuin ilman. Lisäksi mielestäni tällaisessa toiminnassa ei ole mitään tekemistä viisauden kanssa.

Kuulisin toisaalta mieluusti lisää näistä kuri puolen koulukunnista. Missä näistä koulukunnista voisi lukea lisää?

- Karwis
näitä koulukuntia on yleensä monesti mainittu kotikuri sekä monesi myös armejja kurin ja koulukurin puolella olevat koulukunnat, eli kyse on enemmin ajatus maailmoista kuin mistää kirjoitetusta , mutta kyllä noista löytyy jokasesta netistä kyllä tietoa.

No, subin älykkyydestä on paljon kiinni mitä hän osaa käsitellä päänsä sisällä, sillä olen nähnyt myös selaisia tapauksia kun subi ei ole osannut käsitellä asioita, eikä myöskää puhua, jolloin tämä monien vinkuma jälki hoita on mahdotonta antaa ,sillä subi itsekkään ei ole sen tarpeesta tietoinen kuin parin viikon jälkeen. Eli mitä viisaanpi on subi, sitä nopeemmin hän osaa käsitellä asiat siihe pisteeseen että häne kanssa voi alkaa käsitellä asioita. Sillä monet yksinkertasetkin asiat joita tehhdään, esim huputtamin ja asitien sumentaminen, vaatii subilta käsittely tajua, sillä kun asiaoita joutuu käsitelemään uudelta kantilta, myös niiden tiedostamine vaatii sisältämis kapasiteettia.