Kirjoittaja Aihe: Seksitön BDSM  (Luettu 14819 kertaa)

submiesjns

  • Vieras
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #30 : 29.03.2014, 22:32 »
Miettinyt olen tätäkin asiaa ja todennut omalla kohdallani. Minulle sessiointi on seksuaalista kanssakäymistä vaikka varsinaista yhdyntää ei tapahtuisikaan. Pelkka piiskauskin on juttu jonka koen seksuaalisena tapahtumana...riippumatta kiihotuuko fyysisesti vai ei...se juttu on siellä korvienvälissä tilassa...jossain epämääräisessä tilassa..Hyvässä tilassa!! Aina sitä yhdyntää ei tarvitse tapahtua..olinpa sitten piiskan kummassa päässä tahansa...

Athene

  • Vieras
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #31 : 29.03.2014, 22:45 »
Minusta BDSM on seksuaalista toimintaa aina, mutta se ei välttämättä sisällä orgasmia/laukeamista. Jos tilanne on sopiva ja subi jaksaa, mikä ettei mutta en näe laukeamista minään päämääränä johon on pyrittävä hampaat irvessä.

Henkilökohtaisesti en ole edes kovin kiinnostunut subin orgasmista vaan sen kontrollista ja ylipäätä kokonaisvaltaisemmasta vaikuttamisesta. Minusta on suloista nähdä subi poissa todellisuudesta jossain subimaailman syövereissä - ja silloin olen tyytyväinen, koska Minä tein sen :).

Jos sessio on kovin intensiivinen ja siinä kuljetaan äärimailla, subi on yleensä rättiväsynyt. Silloin laukeaminen tuntuu jotenkin todella... geneeriselta tapahtumalta. Silloin on tärkeämpi lämpö ja välittäminen kun laukeamisen "suorittaminen". Mutta satavarmasti tämäkin tapa on jollain tavalla seksiä :).

Eli en usko seksittömään BDSM:ään.




Purppura

Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #32 : 29.03.2014, 23:55 »
Oletetaan 24/7 kotikuri. Oletetaan että joskus seksi tapahtuu.  Koska seksi tapahtuu 24/7 kurisuhteessa, seksi on BDSM seksiä.  Tai näin voisi argumentoida.   Tai sitten joku voi väittää että näin ei ole.  Mä en ymmärrä miten tästäkin on saatu dogmaattinen kiista aikaiseksi.

-katy-

  • Vieras
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #33 : 30.03.2014, 00:01 »
Oletetaan 24/7 kotikuri. Oletetaan että joskus seksi tapahtuu.  Koska seksi tapahtuu 24/7 kurisuhteessa, seksi on BDSM seksiä.  Tai näin voisi argumentoida.   Tai sitten joku voi väittää että näin ei ole.  Mä en ymmärrä miten tästäkin on saatu dogmaattinen kiista aikaiseksi.

Onkohan toi "kiista" nyt jotain vanhoja kaikuja-en ole huomannut tässä tähän mennessä mitään erityistä kiistelyä. Tämä topikki lähti kysymyksestä,että jos BDSM ei ole seksuaalista käyttäytymistä ja ajattelua joillekin, niin mitä se on sitten heille..


(joskus tuntuu,että tuo kiistely-ja riitakortti vedetään muuten vaan esille. Ei mua kyllä kiistely haittaakaan yhtään  :) )

Purppura

Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #34 : 30.03.2014, 00:15 »
Oletetaan 24/7 kotikuri. Oletetaan että joskus seksi tapahtuu.  Koska seksi tapahtuu 24/7 kurisuhteessa, seksi on BDSM seksiä.  Tai näin voisi argumentoida.   Tai sitten joku voi väittää että näin ei ole.  Mä en ymmärrä miten tästäkin on saatu dogmaattinen kiista aikaiseksi.

Onkohan toi "kiista" nyt jotain vanhoja kaikuja-en ole huomannut tässä tähän mennessä mitään erityistä kiistelyä. Tämä topikki lähti kysymyksestä,että jos BDSM ei ole seksuaalista käyttäytymistä ja ajattelua joillekin, niin mitä se on sitten heille..


(joskus tuntuu,että tuo kiistely-ja riitakortti vedetään muuten vaan esille. Ei mua kyllä kiistely haittaakaan yhtään  :) )

No kun tuntuu että ihmiset eivät ole samaa mieltä siitä mitä BDSM on. :P (Eikä tarvitsekkaan olla)  Ja jos tuosta ei olla samaa mieltä niin voi mennä hankalaksi keskustella siitä kuuluuko seksi BDSMään vai ei. :P

-katy-

  • Vieras
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #35 : 30.03.2014, 00:36 »
  Ja jos tuosta ei olla samaa mieltä niin voi mennä hankalaksi keskustella siitä kuuluuko seksi BDSMään vai ei. :P

Mä nyt jankkaan tässä kun ei parempaakaan tekemistä keksi just tällä hetkellä.

Ajatus mulla oli kysyessäni, että onko BDSM seksiä,siis seksuaalista ajattelua ja toimintaa ensinkään ja jos ei ole, mitä se sitten on..

Mun mielestä tuosta ei ole välttämättä hankala keskustella ainakaan näin netissä ja jonkin verran anonyymisti.
Jos siis haluaa kuunnella,mitä mielipiteitä ja kokemuksia yms muilla on aiheesta. Sitten sen hankaluuden ymmärtää, jos ei pätkääkään kiinnosta,että mitä muut ajattelevat ja kokevat.
Ja jos on täysin valmista kaikki itselle

Purppura

Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #36 : 30.03.2014, 00:39 »
  Ja jos tuosta ei olla samaa mieltä niin voi mennä hankalaksi keskustella siitä kuuluuko seksi BDSMään vai ei. :P

Mä nyt jankkaan tässä kun ei parempaakaan tekemistä keksi just tällä hetkellä.

Ajatus mulla oli kysyessäni, että onko BDSM seksiä,siis seksuaalista ajattelua ja toimintaa ensinkään ja jos ei ole, mitä se sitten on..

Mun mielestä tuosta ei ole välttämättä hankala keskustella ainakaan näin netissä ja jonkin verran anonyymisti.
Jos siis haluaa kuunnella,mitä mielipiteitä ja kokemuksia yms muilla on aiheesta. Sitten sen hankaluuden ymmärtää, jos ei pätkääkään kiinnosta,että mitä muut ajattelevat ja kokevat.
Ja jos on täysin valmista kaikki itselle

Jankkaa pois. Sitähän se keskustelu on. ^^

Voisi helposti kuvitella että osa BDSM toiminnasta on seksuaalista ja osa ei.  Eri ihmiset sitten toteuttavat eri alueita eri tavoilla, jolloin toisille BDSM on seksuaalista ja toisille ei?

isabella

Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #37 : 30.03.2014, 00:51 »
Minulle BDSM on mitä suurimmassa määrin seksuaalista mutta omat sessioni dominoivana osapuolena eivät (useimmiten) sisällä perinteistä seksiä. Eli minulla on vaatteet päällä ja subi ei koske minuun. Silti se on minulle seksiä ja olen usein erittäin kiihottunut. En siis itse koe että sessioni olisivat seksittömiä vaikka ulkopuolisen silmään se saattaisi siltä näyttää :)

Potulny

Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #38 : 30.03.2014, 01:01 »
BDSM on mahdollista yhdyntää tms. Mutta uskoakseni siinä on aina jonkinlainen seksuaalinen lataus mukana. Eli täysin seksitöntä Se ei siis ole.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #39 : 30.03.2014, 02:40 »
Tyttö kertoi olevansa täysin vanilia, mutta haluavansa rankaista itseään koska oli lukiossa ajanut kiusaamalla toisen tytön itsemurhaan. Tyttö toivoi että hänet lukitaan kellariin ja kidutetaan koko loppuelämänsä ajan, koska halusi tuntea saman tuskan jonka on aiheuttanut kiusaamalleen tytölle.

Ei sattus olee yhteystietoja ?  :o

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #40 : 30.03.2014, 11:06 »
No jos vaiks ihminen jonka seksuaalisuus ei asetu toteutukseltaan kyseisen termin BDSM alle, tai vaikka asettuisikin mutta kun hän toimii toisella kohdalla termiä kuin oma seksuaalisuus ilmenee, ni silloin toiminta voi olla ei-seksuaalista  :)

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Sessiointi ilman seksiä
« Vastaus #41 : 13.12.2014, 07:30 »
Ymmärrän, että tämä aihe voi olla kovin intiimi monille, mutta toivon silti jonkinlaista keskustelua/mielipiteitä/kommentteja sessioinnista ilman seksiä.

Kuuluuko sessiointiisi seksi jossakin muodossaan? Aina, joskus, ei koskaan? Jos se ei kuulu tai hyvin harvoin kuuluu, niin miksi? Olen käsittänyt, että useimmilla seksi kuuluu luonnostaan sessioon ja ettei sessio ole ns. kunnollinen ilman seksiä. Monilla dominoivilla on useampia subeja ja kukaties myös oma puoliso, joten muodostuuko noista tilanteista sitten luonnostaan sellaisia, että toisen subin kanssa harrastetaan seksiä, ja toisen kanssa ei ja oletettavasti puolison kanssa harrastetaan jonkinlaista seksiä. Eli saako sitä seksiä sitten jo tarpeeksi, ettei kaikkien osapuolten kanssa sitä enää jaksakaan harrastaa?

Jos niitä subeja on kaksi, niin mikä ratkaisee sen, kumman kanssa seksiä on sessiossa? Jos siis vain toisen kanssa. Mietin myös, että jos on sub ja ei koskaan saa sessiossaan seksiä, niin kauanko sub sitä sitten kestää (jos ei ole lupautunut selibaattiin)? Jos taas on dominoiva, niin mikä merkitys on seksittömässä suhteessa/sessioinnissa hänen kannaltaan? Onko seksittömän sessioinnin nautinto kivun antamisessa/saamisessa ja alistamisesssa/alistumisessa? Onko se, ettei "anna seksiä" subilleen myöskin jonkinlaista nöyryyttämistä?

Jep. Tässäpä näitä mieltä askarruttavia kysymyksiä, hiukan ehkä sekavasti kirjoiteltu, mutta menköön se tämän myräkkäisen lauantaiaamun piikkiin. Kukaan ei välttämättä halua tähän omaa yksityistä aluettaan kovin tarkoin avata, mutta ehkä asiaa voisi lähestyä vaikka ihan teoreettisesti pohdiskellen.   O:-)

 

Glori

  • Vieras
Vs: Sessiointi ilman seksiä
« Vastaus #42 : 13.12.2014, 08:08 »
katy avasi keväällä ketjun jossa on pohdintaa aiheesta, joten yhdistän nämä kaksi toisiinsa.

(http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=7626.msg130981#msg130981)


Vielä yksi ketju joka käsittelee aihetta
Kuuluuko paneminen, naiminen, hässiminen jne. BDSM:ään yleensäkään http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=2245.0



nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1870
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #43 : 13.12.2014, 09:00 »
Minulle Bdsm on vain ja aina seksuaalista käyttäytymistä. Onko jossain sessiossa yhdyntää tai riisuudunko edes, se on aivan eri juttu, eikä se ole minulle seksittömyyttä. Kun asiaa oikein miettii, niin yleensä session voi jakaa viiteen osaan noin karkeasti:
1. Sessioon aloittaminen chatin, tekstarien, puhelujen etc avulla päiviäkin ennen
2. Session alku, jolloin subi on alasti ja minä pukeissa. Keskityn pelkkään bdsm:n
3. Leikin jatko ja se yhdyntä etc jos ne mukaan tulee
4. Halivaihe
5. Jälkipuinti chatin, tekstarien puhelujen etc kautta. Ideoiden keräily seuraavaan sessioon.

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #44 : 13.12.2014, 13:18 »
Yhdyntä erikseen on ollut, kun köysillä tulee lähes aina leikittyä niin ei niiden kanssa oikein voi (asennot mihin sidotaan ovat usein...ongelmallisia yhdyntään :D). Mutta en välttämättä edellytä sitä, ja joskus ei edes tee mieli itsessään yhdyntää vaan ihan leikkimistä välillä, pientä kiusaamista ja härnäämistä ;)