Kirjoittaja Aihe: KAIKKI NAISET TAHTOO  (Luettu 15851 kertaa)

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #15 : 06.04.2014, 15:24 »
Mä saan aika paljon viestejä, mikä sinällään kyllä kertoo miten epätoivoisia naiset on.  >:D

Saahan sitä viestitellä, mutta se kategoria mikä on hieman jo alkanut kyllästyttää on :

"Moi Stoge. Sä oot tosi kiinnostava/pelottava/jne ihminen.
 Mä oon Pirjo, 15-65v, oon eronnut/karannut ja mulla on 0-15 lasta.
 Mua kiihottaa veitset/väkivalta/arvet/veri/satuttaminen tosi paljon..."

*kolme viestiä myöhemmin*

"Mä oon tosi paljon haaveillut/fantasioinut (asiasta jonka määrittelin 1. viestissä) mutta mulla
 ei ole niin minkäänlaista kokemusta siitä. Ei kai (1. viestin asia) satu ja eihän siitä jää jälkiä?"

*seuraava*

"Sä oot kyllä vähän liian raju mulle"

Toinen kategoria on ne jotka on

"Tutkinut/lukenut/joogannut tosi paljon asiasta ja nyt uskovat osaavansa/ymmärtävänsä siitä kaiken"

No lukekaa 300 kirjaa fudiksesta, te ehkä osaatte säännöt ja strategiat mutta pelaamiseen teistä ei ole.


-Maradona-Stoge



Shades

  • Vieras
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #16 : 06.04.2014, 15:31 »
"joogannu asiasta"...?! :D :D

tiltu

Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #17 : 06.04.2014, 15:40 »
Kovin on montaa mielipidettä, osa kieliposkessa osa asiallisia näkemyksiä. Mutta mun mieleni teki kommentoida styloksen "vielä vähemmän vaatimuksia voi master asettaa sub-naiselle" ei ehkä sanatarkka lainaus mutta kumminkin. En ymmärrä enkä allekirjoita ollenkaan tuota ajatusta! Toki mulla on sama vika kuin jollain aikaisemmallakin kommentoijalla, että minusta saisi iän puolesta jo kaksi subia. Kyllä odotukset, ennenkuin joku master-kokelas edes voi harkita tapaamista, on aika korkeat, vaikea on ns. tavallisen naisen niihin yltää.

Dante79

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 378
  • Don't give up on your dreams. Keep sleeping.
  • Galleria
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #18 : 06.04.2014, 15:48 »
Hih. Minun toistuva *facepalm* kokemukseni naisista, jotka ovat minua lähestyneet deittimielessä on että melkeinpä joka kerta he menevät ihan totaalisen lukkoon ja hämmennyksiin kun en olekkaan heti iskemässä ja vonkaamassa ja juoksemassa heidän perässä vaan sen takia että he ilmoittivat olemassaolostaan. Mikä ihmeen mies minä mahdan olla kun odotan naiselta vastavuoroisuutta. Että nainen osottaisi oma-alotteisesti kysymyksillä ja keskusteluilla että on kiinnostunut tutustumaan minuun ihmisenä. Kun odotan että hän olisi yhtä aktiivinen ehdottamaan tapaamisia tai tekemisiä kuin minäkin.  :P

submiesjns

  • Vieras
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #19 : 06.04.2014, 15:48 »
Kolumni on kolumni! Tässä kohtaa aihe on jo ns. vanhavitsi ja kaikkimainittu on mainittu aiemmin jo miljoonaakertaa foorumilla eri ketjuissa. Muuten ottamatta kantaa sen sisältöön ja kaluttuun aiheeseen. Tuli mieleeni ja heräsi ajatus...Joko kaikilla dommeilla on kumppani ja jos ei ole...Ottavatko he itse yhteyttä kiinostaviin persooniin minkäverran? Löytyykö sitä oma-aloiteisuutta vai onko johto-ajatus..Olen luojanlahja kaikille sub miehille ::) heidän tehtävänsä on kerjätä suosiotani josta voin sitten ärsyyntyä...

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #20 : 06.04.2014, 15:56 »

Meilina

  • Vieras
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #21 : 06.04.2014, 16:34 »
Aihe on vanha ja ehkä vähän kulunutkin, mutta yhä ajankohtainen. Nauratti ainakin hyvin. Aivan sama olenko Fetlifessa vai täällä, niin saan huonosti kirjoitettuja viestejä, joissa mies haluaa panna kaikkia reikiä kaikella ja vielä paskoa päälleni ja nöyryyttää, jota en kyllä ole listannut mielenkiinnon kohteisiini tai mistä saan kiksejä. Ottaisin mielelläni ihmiset viestien takana huomioon paremmin, jos he edes käyttäisivät isoja alkukirjaimia lauseen alussa (jos on edes ymmärretty laittaa pisteitä) eikä vain sanassa Master. Myös yleinen huolimattomuus viestissä saa miettimään onko toinen tosissaan kun ei jaksa edes kunnolla viestiä kirjoittaa, joten se ei kauhean hyvää ensivaikutelmaa anna. Kaikesta huolimatta jaksan antaa jokaiselle sen verran sympatiaa, että vastaan edes ettei kiinnosta, kiitos kumminkin. Ei, en ole kiinnostunut vanhemmasta ja kokeneemmasta masterista vain siksi, että olen nuori, kokematon ja kaipaan ehkä vähän koulutusta, vaikka moni minua lähestynyt on niin luullutkin.

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 777
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #22 : 06.04.2014, 18:06 »
Kovin on montaa mielipidettä, osa kieliposkessa osa asiallisia näkemyksiä. Mutta mun mieleni teki kommentoida styloksen "vielä vähemmän vaatimuksia voi master asettaa sub-naiselle" ei ehkä sanatarkka lainaus mutta kumminkin. En ymmärrä enkä allekirjoita ollenkaan tuota ajatusta! Toki mulla on sama vika kuin jollain aikaisemmallakin kommentoijalla, että minusta saisi iän puolesta jo kaksi subia. Kyllä odotukset, ennenkuin joku master-kokelas edes voi harkita tapaamista, on aika korkeat, vaikea on ns. tavallisen naisen niihin yltää.

Joskus on saatu tappeluita aikaan, kun joku on suoraan sanonut etsivänsä nuorta ja hoikkaa jne. Luonnollisesti kommentti oli karikatyyrinen yleistys, kuten tuo pakina (toivottavasti oli). Kun skenessä on pyörinyt, niin kyllä moni vanhempikin subi-nainen näyttää lopulta itselleen mastereita löytäneen. Kun katsoo, nyt täällä deittipalstalla olevia mastereiden ilmoja, niin ei niissä ikä, koko jne. rajoituksia pahemmin ole eli ”tavallisella kinky-naisellakin” siis ilmeisesti olisi mahdollisuuksia.

blond

  • Vieras
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #23 : 06.04.2014, 18:55 »
Kiitos Aino nauruhermoja kutkuttavasta, kieli poskella kirjoitetusta kolumnista <3. Totta kai tässä leikitään stereotypioilla - eihän tämä muuten niin hauska olisikaan.

Kohteliaita käytöstapoja on lupa odottaa sekä miehiltä että naisilta - siitähän tässä viime kädessä oli kysymys.

Luen itse mielelläni myös miehisen vastineen Ainon tekstille, ja lupaan olla vetämättä siitä hernettä nenään. MasterT, sinun panostasi odotetaan!

Fixx

  • Vieras
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #24 : 06.04.2014, 21:01 »
Luulen että noita Ainon ohjeita noudattamalla käy huomattavasti parempi flaksi kuin ettei kirjoittaisi ollenkaan. Nimim. "Kokemusta on, enemmän jälkimmäisestä"

Leikkisa

  • Vieras
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #25 : 06.04.2014, 23:32 »
Minulla on ollut mielessä vähän samantyyppinen juttu kuin mitä Ainon kirjoituksessa, mutta lähinnä vietynä pois pelkästä viestittelystä ja suoraan reaalimaailmaan. Eli mitä siis tapahtuisi, jos viestittelijät käyttäytyisivät myös livekohtaamisissa juuri samalla tavalla kuin viestikeskusteluissa. Esimerkiksi heti ensimmäiseksi katseiden kohdatessa kauppajonossa joku Casanova kaivaisi mulkkunsa ylpeänä esiin. Voisi tulla aivan hauska siitäkin.

mai

  • Vieras
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #26 : 07.04.2014, 00:11 »
Voisikin olla hauska näky kun Alepan kassajonossa juuri ennen olutverhojen laskeutumista samaan yksilöön iskisivät silmänsä sekä "truumasteri" että (ehkä vain kotirouvien harlekiinihaaveissa oikeasti esiintyvä) herrasmiestyypin romantikkoalistaja...

Simone

  • Vieras
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #27 : 07.04.2014, 01:46 »
Aino *reps!* :)
Ootko käynyt lukemassa mulle tulleet viestit!?

Aika paljon saa tosiaan lukea toivelistoja siitä, mitä poitsu HALUAA! ja fantasioi - mitä poitsu haluaisi hänelle tehtävän (usein lista… piiiiitkä) - oletus, että haluan tietysti munalukon avaimen plus tietty ne kuvat kikkelistä pystyssä ja nou & kyselyt minkälaisia kumivaatteita on (pitäisköhän luetteloida ja vetää taulukkoon jotta voisi vastata täsmällisesti?)… 
Jos viesti on itsessään kuin stereotypinen irvikuva, niin voiko koko tyyppiä ottaa muuna kuin isona vitsinä?

Vain kokemuksen syvällä rintaäänellä voi tuottaa tuollaista tekstiä kuin Ainon kynästä irtoaa.
Tykkään niin sun tyylistäsi kirjoittaa! <3

-katy-

  • Vieras
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #28 : 07.04.2014, 02:25 »
Tulee itselle mieleen ne lukemattomat oudot viestit tuntemattomilta nimimerkeiltä ja jotka koen lähinnä trollaamisena ja pelleilynä.

 Niissä ei tarkoitus ollut tapaaminen ja tutustuminen varmaankaan ja siis sisältö ei ollut mitään tavanomaista. En ymmärrä mihin tarkoitukseen ovat olleet.

Yhdessä vaiheessa tuntui,että alkavat jo psyykeen pääle käydä ja melkein kuvittelin jotain suunnitelmallista henkistä painostusta.

 Jäänee ikuiseksi arvoitukseksi,koska sen verran vaikuttivat mieleen,etten lähde enää kummallisilta ja oudoilta tuntuviin viestittelyihin enkä anonyymiin kirjoitteluun.

Mistä nettissä voi varmuudella tietää että kuka on kukin,kun foorumit ja tsätit vilisee mitä "jänskempiä" nimimerkkejä :D

Näistä ei,btw,taitais olla aineistoksi kinkyys ja mielenterveys aiheeseen
« Viimeksi muokattu: 07.04.2014, 02:40 kirjoittanut katy »

submiesjns

  • Vieras
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #29 : 07.04.2014, 06:16 »
Oikeasti, niin paljon tästä aiheesta on kirjoitettu että, siinä varmasti on todenperää. Tuskinpa tämäkään kolumni ihan tyhjästä on syntynyt. En ota kantaa muiden miestenkäytökseen, vastaan omastani. Kuitenkin, sitä hienotunteisuutta varmasti ainakin pitäisi olla. Käänteisesti, tuskin itsekkään miehenäkään lähtisin sellaisen naisen kelkaan joka jo ennen esittelyä sanoo haluavansa, piiskata ukonverille ja tunkea niin ja niin isoa strappia...hienotunteisuus puolin jos toisin! ja yksi, ei edes moni, ole kaikki!!