Kirjoittaja Aihe: KAIKKI NAISET TAHTOO  (Luettu 15866 kertaa)

hiz

  • Vieras
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #45 : 07.04.2014, 22:17 »
Tuli mieleen: Miten olisi samantyyppinen kirjoitus kinkypariskunnista? Minusta vain oikeudenmukaista, että jos lasketaan leikkiä sinkuista, niin pitäisi myös pariskuntien osata nauraa itselleen.

Kinkypariskunta on urbaani myytti. On vaan olemassa kinkysinkkuja tai
- kinkyjä pareja jotka yhdessä ja/tai erikseen leikkivät (tai haluaisivat leikkiä) myös muiden kanssa
- kinkyjä jotka ovat parisuhteessa vaniljan kanssa 
- edellämainittuja kinkyjä tai kinkysinkkuja, jotka ovat vakituisessa sessiosuhteessa muualla varatun kinkyn kanssa.
- vastarakastuneita kinkyjä, jotka eivät vielä ole ehtineet pudota johonkin edellämainituista ryhmistä

Oletukseni saa mielellään todistaa vääräksi. :)

mai

  • Vieras
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #46 : 07.04.2014, 22:34 »
Ja sitten on niitä pariskuntia, jotka ovelana tuumaavat, että kinkyksi tekeytymällä saa sorjan pojan tai neitosen siivoamaan kämpän kerran viikossa ilmaiseksi jos lupaa tunkea sille pölyhuiskan pyllyyn ja pissata kumisaappaisiin kotimatkaa varten.

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #47 : 07.04.2014, 22:43 »
Ne joihin tällainen sarkasmi iskee, kannattaa mennä Fetlifeen. Siellä löytyy sarkastisen hauskoja kirjoituksia kaikista sukupuolista ja suuntauksista. Itse asiassa olen varma että luin tämän tekstin sieltä joku aika sitten...

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 777
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #48 : 08.04.2014, 00:04 »
Tämähän on loisto kolumni koska aiheuttaa näin suuria tunteita. Onnittelut Ainolle siitä!

Minulle jäi ajatus että Ainon kolumnin henkilöt ovat niitä jotka katselevat tätä (kinky)maailmaa kovin pienen pillin läpi. Lähtökohtaisesti kuvittelevat että vaikka nyt se jäykän peniksen kuva sulattaa jokaisen Dominan sydämen. Ja jos näin ei käy, niin sitten koetetaan seuraavaa, kymmenettä jne...

Minusta on ihan piristävää että joku koettaa näitä pillejä ravistella ja vielä huumorin keinoin, mikä usein toimii.

Kyllä minä kehoittaisin usean pettymyksen jälkeen kurkkaamaan vaikka pikaisesti peiliin jo pohtia pientä couchaavaa kysymystä mitä voisin tehdä toisin?


Ja kuten sanottu aiemmin, nuo henkilöt tuskin lukevat edes tätä.

Keskeisin ongelma miehillä, jotka eivät oikein osaa lähestyä naisia taitaa olla terveen itseluottamuksen puute. V*****lu on harvemmin hyvä keino sen hoitamiseen.

Tärkeimpiä syitä sille, miksi nykyään riidellään niin paljon, oli kyse yhteiskunnallisesta keskustelusta tai kinkyjen välisistä puheista on varmaan se, että katsotaan tunteita ja ”keskustelua” herättävän tekstin = hyvän tekstin.

Siihen, että joitain poikia kiusataan pihalla, ratkaisu ei liene, että vastapainoksi saa kiusata myös pariskuntia ja tyttöjä (viimeksi mainittuun taisin jo itse vähän sortua).

t, tosikko

P.S. Uskosin, että fantasioitaan lähestymisviesteissä kirjoittelevat yrittävät vain kuvailla, mistä pitävät, jos toinen vaikka pitäisi samasta. Ei ehkä välttämättä hyvä ja toimiva tapa, mutta ei ehkä sinänsä paha (massapostitukset tai sellaisten henkilöiden lähestyminen, jotka ovat selkeästi ilmaisseet, etteivät ole kiinnostuneet seuranhakijoista yms., taas on tietenkin täysin asiatonta).

-katy-

  • Vieras
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #49 : 08.04.2014, 01:40 »
Keskeisin ongelma miehillä, jotka eivät oikein osaa lähestyä naisia taitaa olla terveen itseluottamuksen puute. V*****lu on harvemmin hyvä keino sen hoitamiseen.

Siihen, että joitain poikia kiusataan pihalla, ratkaisu ei liene, että vastapainoksi saa kiusata myös pariskuntia ja tyttöjä (viimeksi mainittuun taisin jo itse vähän sortua).

Tässähän ei olla esim. henkilökohtaisesti otettu ketään henkilöä silmätikuksi, kuten on muutamia kertoja täällä baarissa käynyt ihan topicin muodossa. Herkästi siinä sitten käy niin, että mettä vastaa niinkuin sinne huudetaan, jos kovasti paljon ja isompaa porukkaa vastaan pitää puolustautua jonkun luuserin :)

submiesjns

  • Vieras
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #50 : 08.04.2014, 10:57 »
Tämä ketju on ollut mielenkiintoinen seurattava kyllä. Muistan kun joskus parivuotta sitten, tulin foorumille ja jo ensimmäisessä esittelyssäni kerroin etten tule itse ottamaan yhteyksiä dominoiviin naisiin. Vaikka seuraansa kieltämättä hainkin. Kirjoitin myös perusteluksi, uskon että nämä ko. naiset saavat jo niinpaljon yhteydenottoja että, sinne yksi "hyvämies" hukkuu massaan. Ken itse haluaa, hän ottaa itse yhteyttä. Linjani on pitänyt melkoisen hyvin, vaikka itsesanonkin. Taitaa olla yksi tai kaksikertaa että itse olen lähestynyt ensinmäisenä. Vasta äskettäin oli se toinen kerta. Kertaakaan en ole lähestynyt sessio-odotus edellä. Jos ollaan jo oltu yksäriviesteissä, sen jälkeen olen kyllä paiskannut viesteillä joskus harvoin. Myönnettäköön kuitenkin. En ole vielä kokenut mitenkään "rasittuneeni" yhteydenotto viestien määrän, enkä laadun suhteen.

Tuo alku on pohjustusta tälle! Kolumni ja sen kirvoittama keskustelu. Vahvistaa minulle henkilökohtaisesti että, tulen pitämään tämän linjani jatkossakin. Ymmärrän hyvinkin mielestäni kolumnin, syyt ja synnyt. Kuitenkin koen että, se on myös omallatavallaan jo hyvänmaunrajoja hipovaa kivittämistä. Olkoonkin vaikka ne näiden, vai meidän? miesten lähestymisyritykset ovatkin mauttomia ja kömpelöitä. Koskaan ei voi uutta-ihmistä (tässä tapauksessa naista) lähestyessä tietää kuinka hän reagoi yhteydenottoon. Kyseessä on aina henkilökohtainen kokemus ja tunne, reagtio. Yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Miesten kannalta on asiassa vielä sellainen pieni asiaa hankaloittava mutkamatkassa. Näiden parin foorumilla viettämäni vuoden aikana on selkeästi tullut esiin että, täällä on ns. sisäpiiri. Hyvin vahva sellainen. Piiri johon uudenkasvon on todella vaikeaa tulla pelkän foorumin avulla sisään. Juttu ja sana kulkee! Olipa siis naissukupuolen edustajaa lähestyvä mies kuinka asiallisella linjalla tahansa omastamielestään ja tekee parhaansa. Hän ottaa aina riskin, jos lähestyt väärää henkilöä ja hän kokee lähestymisesi epämielyttävänä..sana lähtee liikeelle herkästi ja tämä henkilö on ns. leimansaanut piirissä. Sama tilanne myös aktiivisimmilla kansalaisilla jos, he eivät jo tunne henk.koht. oikeita ihmisiä piireistä. Uskon että, tämä "piiri" omalta-osaltaan pitää myös huolen siitä että, esm. dominoivien naistenkin osuus pysyy jatkossakin vähäisenä. Heitä kuitenkin tuolla baarinvarjoissa varmasti on.. Muutamiakertoja olen tavannut käydä tuolla chätinkin puolella...pakkosanoa, kokemus on ollut lähinnä epämielyttävä sen sisäpiiriläisyydentakia. Sen tähden en sinne ole isommin tunkenutkaan enää. Uskon että, chätissäkin olisi enemmän myös uusia kasvoja jos vain se henki tulla sinne olisi lämpimämpi ja vastaanottavaisempi. Sanomalla vaikka päivää, tulijalle..se on jo hyvä alku! Chätti sinällään olisi jo perusajatukseltaan hyvä tutustumiskanava..alkuun pääsyssä!! Mutta...jos et ole valmis juoksemaan Utsjoelta Helsinkiin bileisiin..et ole kinky..hiukka sitä on ilmassa. Ainakin henk.koht. kokemus on sellainen.

Itse tämä foorumi ja baari sinänsä. Tämä on todella hyvä olla olemassa, jakamassa tietoa. Kaipa se myös joitakin ihmisä on yhdistänyt vuosienvarrella. Olenhan itsekkin saanut täällä uusia mukavia tuttavia. Kaikille, niin miehille kuin naisille sanoisin..Lukekaa ne profiilit, muistakaa myös estolistat ja jos tarvetta tulee, käyttääkää niitä! Yksinkertaista!! Itse lupaan olla häritsemättä vastakkaisensukupuolen edustajia jatkossakin. Odotan sitä yhteydenottoa...ne joidenkanssa olen jo viestitellyt. Saattavat saada viestejäni kyllä..jos en nyt päädy estolistalle..senkin voi tulla sanomaan suoraan! Melkeinpä tekisi mieleni ny suositella tuota linjaa muillekkin miehille. Hypoteesina voisi olla jännä-ajatus..jospa annettaisiin naisten tehdä se varsinainen lähestymistyö kokonaan ;) Mitähän siitä seuraisi? vielä enemmän sinkuutta luultavasti...vähemmän noita onnellisia kinkyparisuhteita!!     

Dante79

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 378
  • Don't give up on your dreams. Keep sleeping.
  • Galleria
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #51 : 08.04.2014, 12:23 »
Hypoteesina voisi olla jännä-ajatus..jospa annettaisiin naisten tehdä se varsinainen lähestymistyö kokonaan ;) Mitähän siitä seuraisi? 

Olen tuon linjan ottanut alusta asti. Yhtäkään naista en ole viesteillä lähestynyt täällä baarissa. About 1-2 lähestymistä on tullut naisten suunnalta per vuosi. Luulen että vaikka olisin ottanut sen aktiivisen roolin ensimmäisen aloitteen teossa, tilanne olisi suunnilleen sama, että n. 1-2 keskustelua olisi syntynyt. Ainoa ero olisi että minun olisi pitänyt tehdä n. 100-200 turhaa aloiteyritystä eri profiilien suhteen, jotta olisi ne 1-2 ihmistä löytynyt jotka ylipäätänsä haluavat edes viestitellä. Suurin seuraus: näin on huomattavasti vähäisempi turhautumisen taso minulla.  :D
« Viimeksi muokattu: 08.04.2014, 15:37 kirjoittanut Schizoid »

Aino

  • Vieras
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #52 : 08.04.2014, 13:04 »
Ne joihin tällainen sarkasmi iskee, kannattaa mennä Fetlifeen. Siellä löytyy sarkastisen hauskoja kirjoituksia kaikista sukupuolista ja suuntauksista. Itse asiassa olen varma että luin tämän tekstin sieltä joku aika sitten...

Nuppuorja, plagiointisyytös on aika kova. Itse toki tiedän, etten ole lukenut fetlifen sisältöä juuri nimeksikään, ja en ole törmännyt aihetta käsitteleviin kirjoituksiin siellä. Tätä kirjoitusta ei siellä ainakaan ole, eikä myöskään sen inspiraatiota. Inspiraatio on tippunut spammina ihan omaan inboksiini täällä baarissa.

Aihe voi olla kulunut, kaikki argumentit moneen kertaan käytetty, ja ylipäätään ihan turha teksti sinun mielestäsi, mutta olisin kovin iloinen, jos korjaisit valheellisen väitteesi plagioinnista.

Noin muutoin kolumniin, siitä tehtyihin tulkintoihin ja sen herättämiin mietteisiin en ota kantaa. Mielestäni kolumnistilla on velvollisuus pyrkiä kirjoittamaan omakohtainen teksti, mutta ei neuvoa, miten se tulisi tulkita. Ottaa opiksi, kyllä, ja huomata, miten erilaisia ajatuksia omasta kirjoituksesta voi syntyä, kuin mitä itse ajatteli.

Lämmin kiitos siis ihan jokaisesta kommentista!

Yst,
Aino

Lucrezia

  • Vieras
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #53 : 08.04.2014, 22:56 »
Sinänsä ihan hauskasti kirjoitettu kolumni, minäkin huomasin jossain kohtaa hymyileväni. Mutta:

kuinka montaa naista heidän saamansa seuranhakuviestit oikeasti häiritsevät? Siis ihan oikeasti. Niin että menee hermo ja yöunet, kun viestejä tulvii boksin täydeltä eivätkä vonkaajat millään tajua, ettei kiinnosta  :o

Ilmoitus ylläpidolle ja/tai ei-toivottu-henkilö estolistalle. Itse käyttämäni vastaamatta jättämis -taktiikkakin näyttää tehoavan. Harva jaksaa yksinään spämmäillä ilman mitään vastakaikua.

Myös vaikutelmalla, jonka antaa itsestään, voi vaikuttaa. Jos nainen latailee galleriaan reva levällään kuvia ja huutelee foorumilla panetuksiaan tai piiskan tms. puutetta, niin ihme on jollei joku uros tarjoudu tarpeita täyttämään. En viittaa nyt tämän kolumnin kirjoittajaan tai keneenkään ketjuun kommentoineeseen,  kun en ole kaikkia heidän kuviaan katsonut tai juttujaan lukenut. Noita huuteluja ja elinten kuvia vaan välillä osuu silmään, vaikkei niitä erityisesti etsisikään. Ja toki saa huudella ja latailla mitä kuvia haluaa, mutta sitten kannattaa varautua yhteydenottoihin myös niiltä ei-niin-kiinnostavilta-ihmisiltä.

-katy-

  • Vieras
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #54 : 09.04.2014, 04:22 »

Myös vaikutelmalla, jonka antaa itsestään, voi vaikuttaa. Jos nainen latailee galleriaan reva levällään kuvia ja huutelee foorumilla panetuksiaan tai piiskan tms. puutetta, niin ihme on jollei joku uros tarjoudu tarpeita täyttämään.....

.. Noita huuteluja ja elinten kuvia vaan välillä osuu silmään, vaikkei niitä erityisesti etsisikään. Ja toki saa huudella ja latailla mitä kuvia haluaa, mutta sitten kannattaa varautua yhteydenottoihin myös niiltä ei-niin-kiinnostavilta-ihmisiltä.
Tässä on kyllä jännä nurinkurisuus,tai onko siis..kun mies laittaa kuvia itsestään ja kullistaan, niin ei tule kommentteja ja yhteydenottoja- vai tuleeko, enpäs tiedäkkään, kun ei ole miehen värkkejä suotuna. Tai jos miessukupuolinen mainitsee, että panettaa niin että näköö haittaa, niin ei tunnu aiheuttavan sen kummempaa tohinaa.
Miessukupuolisen kiima ja panetus on jotenkin erilaista, eikös olekin? Naisia haittaa monesti vaikka menkat ja kivut, ei vaan pääse kivun hallitsijaksi ja kiimaan samanaikaisesti tms  :D

pra

  • Vieras
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #55 : 12.04.2014, 03:49 »
Jos Suomalaisista lähes 40%:lla on metabolinen oireyhtymä elikkä vartalo on omenan muotoinen, tulevaisuudessa taitaa olla kovin vaikea löytää sopivaa kinkykumppania jos vaatimuksena on kaunis/hyvän näköinen hoikka.

Sitä en kyllä ymmärrä, että jos Master itse on esim. painoluokkaa +100 kg, alkoholisoitunut hielle haiseva ja hän on etsimässä nuorta nättiä hoikkaa subia itselleen, siis miten pokkaa riittää laittaa tuolla habituksella deitti mainitsemillani laatusanoilla.
Tällaisia on. Täytyykö ihailla heidän itseluottamustaan. Se varmaan päihittää ulkonäölliset seikat täysin. Itsevarmuuttahan subnaiset etsivät miehistä, eikö?

On se näin.

En ymmärrä minäkään. Olen itse toki +100 kg, mutta ehkä päärynä enemmän kuin omppu. Enkä pultsari tai milloinkaan hielle haiseva, koska en liikoja urheile. ;).

On toki. Täytyy, se on tosi kova minä kuva silloin. Itse en pystyisi, vaan haen aina reippaasti ylipainoisia kunnon läskisubi tyttöjä, sillä subin TÄYTYY olla hyllyvä läskikasa, joka käy aina vain makkaralenkillä. Eihän kukaan katso luuviulu lihasköntti Arska subi"tyttöjä"!! Hyvä Jumala sentään!! Valtiattaren taas KUULUU olla hoikka, lihaksikas ja ehkä suht pitkäkin. Eihän se muuten vakuuta hyllyvää läskisubia oli hän sitten tyttö tai mies. Eli subeille läskit ja Valtiattarilta ne pois ja lihakset tilalle!! Näin se menee.

Joo, toki etsivät. Mutta kait Masterilla/Domilla jotain..."suuruutta" pitää olla ruumiissaan, massaa... ;)

Kinkykallio

  • Vieras
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #56 : 12.04.2014, 10:21 »
Onko sillä suurta merkitystä, miten seuranhakuviestit muotoilee? Asia on kuitenkin niin, että seksuaalisiin nautintoihin seuraa hakevia miehiä on monin kerroin enemmän kuin naisia, mistä syystä seksuaalisuudessa valta on naisilla. Naiset taas laittavat miehet järjestykseen ulkonäön perusteella, eli miehellä ulkonäkö ratkaisee sen, miten paljon seuraa on tarjolla.

Kokemusten perusteella rehellinen ja tavallisen näköinen mies saa netistä seksiseuraa silloin tällöin. Aika paljon tulee vastauksia, jotka alkavat: "Viestisi perusteella vaikutat ihan asialliselta kaverilta, mutta [tähän joku kohtelias kiertoilmaisu sille, että viestejä on tullut joitakin kymmeniä myös helvetin paljon paremman näköisiltä kundeilta].

Jos taas kokeilumielessä (ilman aikomustakaan oikeasti vastata kenellekään) feikkaa nettideitissä ja liioittelee reilusti vartalon tiukkuuttaa ja kyrvän kokoa, niin johan tulee vastauksia himoittavien kuvien kera (kokeilkaa vapaasti).

Toki on hyvä, että on olemassa myös kolumnissa mainittuja ammattilaisia. Täten kaikilla on milloin tahansa mahdollisuus saada, mitä haluaa. Ottaen huomioon että esimerkiksi Helsingin Kalliossa tuollaisia molemmille jotain kaikkiin reikiin -tyylisiä sessioita kultasuihkumausteilla saa selvin päin olevilta ammattilaisilta hintahaitarilla 40-150, huvi ei tule edes kovin kalliiksi.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 821
  • Galleria
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #57 : 12.04.2014, 10:50 »
Onko sillä suurta merkitystä, miten seuranhakuviestit muotoilee? Asia on kuitenkin niin, että seksuaalisiin nautintoihin seuraa hakevia miehiä on monin kerroin enemmän kuin naisia, mistä syystä seksuaalisuudessa valta on naisilla. Naiset taas laittavat miehet järjestykseen ulkonäön perusteella, eli miehellä ulkonäkö ratkaisee sen, miten paljon seuraa on tarjolla.

Kokemusten perusteella rehellinen ja tavallisen näköinen mies saa netistä seksiseuraa silloin tällöin. Aika paljon tulee vastauksia, jotka alkavat: "Viestisi perusteella vaikutat ihan asialliselta kaverilta, mutta [tähän joku kohtelias kiertoilmaisu sille, että viestejä on tullut joitakin kymmeniä myös helvetin paljon paremman näköisiltä kundeilta].

Jos taas kokeilumielessä (ilman aikomustakaan oikeasti vastata kenellekään) feikkaa nettideitissä ja liioittelee reilusti vartalon tiukkuuttaa ja kyrvän kokoa, niin johan tulee vastauksia himoittavien kuvien kera (kokeilkaa vapaasti).

Toki on hyvä, että on olemassa myös kolumnissa mainittuja ammattilaisia. Täten kaikilla on milloin tahansa mahdollisuus saada, mitä haluaa. Ottaen huomioon että esimerkiksi Helsingin Kalliossa tuollaisia molemmille jotain kaikkiin reikiin -tyylisiä sessioita kultasuihkumausteilla saa selvin päin olevilta ammattilaisilta hintahaitarilla 40-150, huvi ei tule edes kovin kalliiksi.

Nyt on ihan pakko vastata.

Meitä ihmisiä on moneen junaan ja heillä erilaisia asioita mitä elämäänsä tavoittelevat ja siihen kuuluvilta ihmisiltä edellyttävät. Varmasti on niitä naisia joille riittää että mies on adoniksen näköinen, ei sillä niin väliä että se muuten on ihan kusipää ja idiootti. En kuitenkaan usko, että heitä on enemmistö. Ja eroa on myös sillä, mitä vaaditaan kertapanolta tai vakituisemmalta seuralaiselta. Varmasti adonis saa nopeammin seuraa baarista, mutta kusipäisyys yleensä näkyy jo ekalla kerralla, jos se kestää pikaista vessapanoa pidempään, että sitten siellä baarissa täytyy vierailla aina kun jotain tekisi mieli eikä mitään vakituisia ole.

En siis itse lämpene tuolle ulkonäkökeskeisyydelle. Onhan se hyvä että toista voi katsella ilman yökkäysrefleksiä, mutta kun sitä pitäisi kuunnellakin ja muuten tulla sen kanssa toimeen. Kai tässä on eroa myös siinä korostaako seksikokemuksissaan fyysistä puolta, joka varmasti irtoaa Kallion ammattilaisilta kohtuuhintaan, mutta pään sisälle niissä ei päästä eikä kukaan kai yritäkään. Jos kaunis pinta siis riittää ja pinnalliset (=fyysiset) tuntemukset, niin se pelittää hyvin kai niinkin. Jos taas haluaa päästä toisen sisälle muutenkin kuin parin reiän kautta joitakin senttejä, vaaditaan siihen paljon enemmän, ja silloin se ulkoisen merkitys vähenee vähä vähältä.

Itse jotenkin hahmotan itseni niin, että minä olen siellä kuoren sisällä. Siellä todellisen minun tapaa, jos sellainen kiinnostaa. Ruumis on vain kuori, joka on osin erillinen siitä todellisesta minästä. Menee nyt filosofiseksi, mutta minusta ei tiedä vielä mitään jos se ulkoinen pelkästään kiinnostaa toista. Enkä taas jaksa kiinnostua sellaisista ihmisistä, joilla ei ole halua tutustua oikeaan minuun.

Joten ei kai ole mitään asiaa, josta voisi sanoa, että kaikki naiset tai miehet sitä tahtoo.

Ailo, joka löytää taas itsensä yrittävän selittää sekavaa minäkuvaansa vaikka pitäisi olla valmistautumassa bilettämään


Viridian

Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #58 : 12.04.2014, 11:25 »
Onko sillä suurta merkitystä, miten seuranhakuviestit muotoilee? Asia on kuitenkin niin, että seksuaalisiin nautintoihin seuraa hakevia miehiä on monin kerroin enemmän kuin naisia, mistä syystä seksuaalisuudessa valta on naisilla. Naiset taas laittavat miehet järjestykseen ulkonäön perusteella, eli miehellä ulkonäkö ratkaisee sen, miten paljon seuraa on tarjolla.

Kokemusten perusteella rehellinen ja tavallisen näköinen mies saa netistä seksiseuraa silloin tällöin. Aika paljon tulee vastauksia, jotka alkavat: "Viestisi perusteella vaikutat ihan asialliselta kaverilta, mutta [tähän joku kohtelias kiertoilmaisu sille, että viestejä on tullut joitakin kymmeniä myös helvetin paljon paremman näköisiltä kundeilta].


Tässä kai puhutaan sitten niistä naisista, jotka hakevat samaa kuin kinkykallion kuvailemat miehet, pinnallista kertaluonteista seksiseuraa netistä? Koska oikeassa elämässä en ole koskaan huomannut, että miehen menestyksen naismarkkinoilla ratkaisisi yksinomaan se, miten onnistuu valokuvissa. Oikeassa elämässä naiset tuskin järjestelevät miehiä ulkonäköriveihin, joista sitten valitsisivat panokumppaninsa tai elämänkumppaninsa.

Koska jokainen voi saada jonkun, mutta kukaan ei voi saada kaikkia, näytti miltä vain tai oli millainen tahansa, tässä kohtaa tulee ne erot, mitä kukin priorisoi.

Esimerkiksi jos se kinkykallion lanseeraama tavallisen näköinen mies rajaa oman hakunsa niin, että hyväksyisi itse vain kauniit, itseä n vuotta nuoremmat naiset, niin joukkio pienenee kovasti. Silloin riski lisääntyy, että siihen kuuluvat ovat esimerkiksi jo varattuja, tai sitten sattumoisin preferoivat erilaista ulkonäköä, tai luonnetta, joka ei keskity ulkonäköön seuranhaussa, tai vaikkapa etsivät erityyppistä huumorintajua. Tällöin se vähemmän komea mies voi luulla, että pienestä joukosta ei löytynyt suosiollista siksi, että on itse tavallisen näköinen, eikä tajua, että syy voi olla mikä tahansa muukin liittyen vaikkapa luonteeseen tai kemiaan. Tai liittyen omaan liian tiukkaan rajaukseen sisältäen lähinnä naisia, joista miesten omituisen ulkonäkökeskeisyyden takia on muutenkin pulaa...

Koska itse en hae miehiä pääsääntöisesti "seksuaalisiin nautintoihin", ellei kinkyasioita jo itsessään lasketa em. kategoriaan, mun lienee turha paljastaa, että en valitse subejani ulkoisen komeuden perusteella. Ei siitä tietenkään haittaakaan ole, mutta luonne, kemia, sopivuus joukkoon, kinkyhalujen kohtaaminen, on siinä aika monta tärkeämpää muuttujaa. Sitäpaitsi mun käsitys komeasta eroaa luultavasti muutenkin muiden käsityksistä. Oma näyttää omiin silmiin aina komealta.

Päästiinkö tästä nyt siihen, että miehillä yleisellä tasolla olisi jokin tiukka ihannekuva siitä, millainen on kaunis nainen, tai haluttava nainen? Ja kun se oma ihannekuva sopivasta kumppanista on niin rajoittunut, kuvitellaan, että toinen osapuoli on yhtä jyrkkä ja vaatii nimenomaan ulkonäköasioita? Vai koskeeko tämä miehistäkin vain laasaslaisia yms., jotka ovat keksineet teorioita miksi heillä ei kaikilla ole kainalossaan itseä 10 vuotta nuorempaa kikattavaa missiä? Vaikka joillain on, jossain niiden missienkin pitää kikatella. Joskus ulkoisesti komean, joskus muuten mukavan kainalossa.

Ainakin mulla on vielä jäljellä uskoa miehiin ja siihen, että tällainen vähemmän missikin voi löytää seuraa, onnea ja nautintoja muutenkin kuin vain siksi, että kaikki paremman näköiset oli jo menneet...

Vir




submiesjns

  • Vieras
Vs: KAIKKI NAISET TAHTOO
« Vastaus #59 : 12.04.2014, 11:46 »
Kyllähän se oma, sopivakumppani kun löytyy ja tulee vastaa. Lyhemmäksi tai pidemmäksia aikaa. On hän se oma missini..mahtuipa sitten näihin "typioihin tai ei" Kemiat ja muut tekijät painavat taatusti enemmän. Ikean kalusteistakin moni on nätti...vaan ei ne kauaa kestä :D

Virdialta kysyisin ihan nätisti Mihin ihmeen "joukoon" sitä pitäsi sen uuden ihmisen sopia? Tietty jos tarkoitat esm. perhettä, yksinhuoltajalla lapsia esm..siihen porukkaan kyllä pitää sopia. Se joukko on osa kokonaisuutta...muuten jäi hiukka auki tuo kohta. Itse näet, haen kumppania etupäässä itselleni..oli se sitten kertaluontaista tai jatkuvampaa olemista...Kaverit hakekoot itse omat kumpaninsa... :)