Kirjoittaja Aihe: Kuka kelpaa?  (Luettu 61343 kertaa)

Nuppuorja

  • Vieras
Kuka kelpaa?
« : 20.07.2011, 00:32 »
Luen aina deitti-ilmoitukset mielenkiinnolla, muuallakin kuin täällä baarissa. Aloin tässä miettimään että jos nykyinen suhde kariutuu, en taida enää kelvata kenellekään. Tai kuka ylipäätään kelpaa, kun kaikissa miesten ilmoituksissa haetaan upeita, kauniita, näyttäviä, viehättäviä, hoikkia jne. naisia. Mihin helvettiin me tavalliset, keskiverto läskiperseet sitten mennään? Tietysti aika iso osa naisista on liian kriittisiä itseään kohtaan, mutta vaatimusluettelot alkaa olla sitä luokkaa etten minä ainakaan uskaltaisi vastata yhteenkään ilmoitukseen. Ja uimahallin saunassa kun tarkistin, niin aika harva keski-ikäinen tai nuorempikaan nainen mitään Heidi Klumia muistuttanut.
Onko teillä muilla naisilla samanlaisia tuntemuksia? Erityisesti tämä korostuu minulla alistuvana naisena, kun seksihommia ei (toivottavasti) hoideta pimeässä peiton alla. Onko maailmassa sitten niin paljon upeita naisia, että joka mies sellaisen saa? Vai uskaltaako kukaan muukaan vastata niihin ilmoituksiin? Onko kinky-maailman ulkonäkövaatimukset kovempia kuin vaniljoilla vai pitääkö olla huippumallin näköinen kaikissa piireissä saadakseen piiskaa/munaa/sitomista/alistamista?

Kyselee ja pohtii ahdistuneena tavallinen persjalkainen suomalainen nainen, vaikkakin vaatekokoa 38 käyttää, niin tuntee itsensä läskiksi ja kelpaamattomaksi.

misuli_n

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #1 : 20.07.2011, 00:46 »
mietin kanssa asiaa.

se ihminen, joka koskettaa sydäntä, jonka lähellä on hyvä olo.



« Viimeksi muokattu: 23.07.2011, 20:32 kirjoittanut misuli_n »

swan

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #2 : 20.07.2011, 00:54 »
Onko teillä muilla naisilla samanlaisia tuntemuksia? Erityisesti tämä korostuu minulla alistuvana naisena, kun seksihommia ei (toivottavasti) hoideta pimeässä peiton alla. Onko maailmassa sitten niin paljon upeita naisia, että joka mies sellaisen saa? Vai uskaltaako kukaan muukaan vastata niihin ilmoituksiin? Onko kinky-maailman ulkonäkövaatimukset kovempia kuin vaniljoilla vai pitääkö olla huippumallin näköinen kaikissa piireissä saadakseen piiskaa/munaa/sitomista/alistamista?

Kyselee ja pohtii ahdistuneena tavallinen persjalkainen suomalainen nainen, vaikkakin vaatekokoa 38 käyttää, niin tuntee itsensä läskiksi ja kelpaamattomaksi.

Ehkä liian pitkään yksin eläneellä on ties mitä ajatuksia itsestään eli joutuu pohtia juuri, että kelpaako ja mihin ja miksi on aina vain itsekseen.
Päivät ja hetket vaihtelevat, välillä kokee olevansa ihan ok ja välillä kammottava ihrakasa ja koko on 40-42 tietämissä.
Ehkä naiset sitten enempi miettii ulkonäköasioita ja jos jossain määrin haluaa miellyttää esim. mahdollisen kumppanin, masterin jne. silmää, niin on siinä sentään vähän pohtimista.

Kinkyillä on ehkä korostusta siinä, miltä näyttää ja jos on vielä ekshippari, niin ei sitä kai verkkareissa tykkää poseerata niinkään. Silti olen kokenut, että erilaiset, kokoiset ,malliset ihmiset hyväksytään paremmin kuin vanilijapuolella, jossa ihanteet tuntuvat noudattelevan samoja kaavoja. Ja siltikin meitä "taviksia" taitaa olla siellä ja täällä ainakin riittävästi.

Mistä kelpaamattomuuden tunteet on peräisin, siinä hankala kysymys. Varmaan muutaman seikan yhteisvaikutuksesta.
Ei helppoa juttua tämäkään ja tasapainoilua, jos vaikka joutuu itse itseään tsempata, että "olen mä ihan ok, vaikka vanhapiika olenkin" (=

Smooth

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #3 : 20.07.2011, 05:15 »
Niin, minusta deitti-ilmossa saa kyllä ilmoitella, millaista tyyppiä hakee. Ja millä kriteereillä. Kyllä kai jouston varaa löytyy jos vaan muuten homma pelittää.

Muutenkin, jos joku ilmoittaa, että "iälläsi-ulkonäölläsi ei ole valiä, kaikki käy", ei kyllä houkuttele vastaamaan. Koska silloin miettii, mikäköhän epätoivoinen tyyppi sielläkin on.

Ja minusta nämä deitti-ilmot ovat olleet melko pliisuja niiden ulkonäkövaatimuksien suhteen. Ikä tuo enemmän paineita, believe me.




orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #4 : 20.07.2011, 06:24 »
Näin miehenä lohdutan aloittajaa,naiset pääseevähällä,jos ja kun välillä katselen ilmoja vanilja/kinky,tuntuu että kaikkien hakijoiden olettaisi olevan marilyn monroe tasoa,toki myönnän että tilanne jossa submies on vääristää myös  kuvaa,omakin ilmoitus joskus ollut missä hakuvaatimukset tyyliin nainen,epätoivoista varmaankin mutta korostaa myös ajatusmaailmaani subina en vaadi mitään. ps kokoni on siinä n 60.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #5 : 20.07.2011, 06:46 »
Sama ongelma, vaikka ei uskoisi. Ulkonäköseikkojen ja luonteen kanssa jatkuvaa kampailua kelpaa/ei-kelpaa linjalla.
Tähän pitää lisätä sekin, että jos on liian kokenut ja liian "käytetty", sekin vie mahdollisuuksia.

Itse kuitenkin katson edelleen asennetta ulkonäöstä piittaamatta. Halu olla mukana, tietää suurinpiirtein sen mistä on kyse, mitä haluaa ja uteliasta asennetta..Siis kun olemme etsimässä leikkikavereita erilaisiin kokoonpanoihin. Ulkonäkö on sellainen seikka jota ei välttämättä edes huomaa kun on vastakkain mahdollisen leikkikumppanin kanssa.

Jos silmien takaa vielä pilkahtaa jotain huumoriksi sanottua ja kemiat tuntuu kohtaavan, sellaisen ihmisen eteen teemme ja panostamme paljon.

isabella

Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #6 : 20.07.2011, 07:13 »
Muutenkin, jos joku ilmoittaa, että "iälläsi-ulkonäölläsi ei ole valiä, kaikki käy", ei kyllä houkuttele vastaamaan. Koska silloin miettii, mikäköhän epätoivoinen tyyppi sielläkin on.

Kaikilla ei ihan oikeasti ole ulkonäkövaatimuksia, ainakaan sellaisia jotka osaisi etukäteen määritellä. Minulle miestä etsiessä ulkonäkö ei ole merkittävä tekijä, kiinnostus lähtee ihan muista jutuista. Mikä ei tietenkään tarkoita että olisin kiinnostunut kaikista vastaantulevista miehistä :) Miksi siis lähteä luettelemaan ilmoon itselle täysin merkityksettömiä asioita kuten että pitää olla x cm pitkä, y kg painava, hiustenväri sitä ja ruumiinrakenne tätä. (Tässä meni nyt sukupuolet toisinpäin kun olen nainen ja puhun miehistä mutta pakko oli kommentoida silti ::) Mutta varmasti on olemassa miehiäkin jotka ajattelevat samoin.)

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #7 : 20.07.2011, 07:46 »
Yläasteella opettaja totesi kerran että "on täysi mysteeri kuka kenellekin kirkastetaan" . Itse totesin nettijutustelun perusteella ettei sillä ulkonäöllä olisi ollut sitten juurikaan merkitystä kun juttu luisti hyvin...oleellisinta on se henkinen yhteys. Tietenkin asioiden pitää toimia sitten myös käytännössä. Onneksi tästä on ihan perskohtaista kokemusta :P :)

roosa

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #8 : 20.07.2011, 08:26 »
Tolla saralla on kyllä mahdotonta kilpailla, Koska AINA on joku, joka on paremman näköinen.

Mä päätin yrittää olla välittämättä. Ellei kelpaa, niin ei sit. Mitäpä mä tekisinkään ulkonäkökeskeisellä ihmisellä. En yhtään mitään, turhia ovat mulle ne.

(ja joojoo, kyllä se silti aina vähän kaihertaa)

viana

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #9 : 20.07.2011, 08:30 »
Faktahan se on, että ulkonäkö on useimmiten se ensimmäinen ja tärkein asia, joka toisessa viehättää, ei siitä mihinkään pääse ja turha sitä on vähätellä - tai ilmoissa peitellä. Näin mielestäni etenkin naisten kohdalla, miehet voivat päästä eteenpäin ihan pelkällä karismallakin. Itsellänikin kriteereitä löytyy ihan hyvä läjä, niin miehille kuin naisillekin - vaikka olisi kuinka ihana ajatus, että voisi antaa mahdollisuuden kenelle vaan, minusta on vain kaikkien ajan hukkaamista, jos kiinnostumiseni kriteerit tiedän ja jätän kertomatta. Ja tämä siitä huolimatta, etten itsekään ole mikään missi. Ei se kuitenkaan tee minusta yhtään vähemmän kranttua :)

Minä muuten tykkään ainakin eniten ihan perustytöistä, ja valitsisin semmoisen ennen treenattua missiä. Ihan varmasti siis moni mieskin preferoi tavallisia, isotakamuksisia suomalaismimmejä, kun kerran minäkin :)

Mutta joo, samaahan täälläkin välilä kelaillaan, totta kai, kun en vallalla oleviin kauneusihanteisiin mahdu (vaikka tungettaisiin ;) ). Mutta no, jos ei ottajaa löydy ja nykyinen suhde kariutuu, sitten ollaan keskenään :)

Muoks: Nuppuorjalle vielä: fakta on kuitenkin se, että jos olet nainen ja laitat ilmon (muualle kuin tänne baariin :) ), saat sata vastausta, joista 50 on tosissaan ja panostanut vastaukseensa :)  Tai näin ainakin minun spekseilläni, sinä kuulostat siltä, että saatat vedota useampaankin. Että en nyt ehkä lähtisi huolestumaan kuitenkaan.

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #10 : 20.07.2011, 09:20 »
Tätä asiaa olen miettinyt paljonkin. Tosiasiahan on se, että nainen saa ilmoonsa vastauksia aina, siis jos se on muualla kun suoraan kinky sivustolla. Itselläni on tällähetkellä ilmotus iskurissa, ja vastauksia on tullu aikas paljon, jopa sellaseltakin jonka kanssa olen kahvit joskus juonutkin :) Yleisestiottaen, voisin väittää, että näillä Mastereilla jotka näissä "piireissä" pyörivät, ja foorumeilla aikaansa viettävät, heillä on korostunut ulkonäkö vaatimukset, mutta, he haluavatkin esitellä subiaan bileissä yms, eli sillon on oltava subin esittelykelponen.
Ulkonäkö vaatimukset on korostunu muutenkin yhteiskunnassa, miksei siis kinkypiireissä. Sillon alkuaikoina kun aloin kinkybileissä käydä, oli NIIN hyvä olo, valtaosa ihmisistä oli aikuisia, mielummin yli 30v kun alle, ja normi kroppasia, isoja tyttöjä etenkin näki paljon, vapaita nais subeja ei bileissä näkyny kovinkaan paljoa. Nykysin tämä asetelma on keikahtanu täysin päälaelleen, olen 50v, ja hämmästyneenä aina katselen bileissä, kuinka paljon niitä nuoria onkaan, ja etenkin vapaita nais subeja, niin kyllä miespuolisiakin.
Ikä ja ulkonäkö vaatimukset on nykysin todella kovia, samoin on kyllä sekin, että kokemusta ei katsota hyvällä. En tiedä, johonkin on kadonnut se subien arvostus ylipäätään.
Tälläkin foorumilla kun katselee galleriasta kuvia, en ihmettele, jos itsensä isoks tuntevat naiset ei uskalla deitti ilmoihin vastata, niin kaunis kroppasia siellä on poikkeuksetta kaikki sidotut naiset, ja miehetkin... Markku on ainut poikkeus, kiitos siitä, että joku uskaltaa laittaa isommankin sidotun tytön kuvan tänne, ja tietysti kiitos Marillekin, joka mallina on  :D
Mieleen tuli vielä, että tosiaankin, ennen tunsin oloni bileissä kotosaks, ja kauniiks, nykysin lähinnä vaivaantuneeks, ja yritän pukeutua niin, että ei vahingossakaan näy, selluliitit ja löysä kroppa, mutta se tunne mitä alkuaikoina bileissä oli, se on kyllä lopullisesti kadonnut, kiitos nykypäivän ulkonäkökeskeisen yhteiskunnan, kadullakin hävettää kulkea välillä  :(

viana

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #11 : 20.07.2011, 09:48 »
En kyllä komppaa edellistä, vaikka en osaakaan sanoa, kuinka paljon homma on vuosien saatossa muuttunut. Mun mielestä taas bileissä on hirmuisen heterogeenistä porukkaa! Itse lähinnä semifiineillä klubeilla pyörineenä olin ensimmäiset kerrat ihan innoissani siitä, kuinka erinäköistä ja -kokoista porukka kinkybileissä on! Ainakaan Helsingistä en keksi yölämään liittyvää paikkaa tai skeneä, jossa ulkonäkökriteerit olisivat matalammat, niin miehillä kuin naisillakin. Se on ihan mahtavaa. En ole kertaakaan tuntenut itseäni ahdistuneeksi missään pervobileissä, päinvastoin. Sinne uskaltaa pulleampikin tyttö pukeutua miten haluaa. Minusta myöskään ikähaitari ei kulja kovin matalalla, minun mielestäni me päälle kolmikymppiset olemme se suurin ryhmä - saatamme toki näyttää nuoremmilta, kun olemme niin sikahehkeitä? ;)

Ehkä männävuosina oli asiat paremmin, mene ja tiedä, mutta ainakin nyt ovat asiat varsin mainiosti :) Diversiteetti kunniaan. Voin kertoa, että teknoklubeilla kaikki näyttävät ihan samanlaisilta. Ja kun oma miesihanne ei ole metroseksuaali, eikä oma naisihanne treenattu teknobeibe, kyllä on mahtavaa käydä välillä katselemassa jengiä, joka on minusta AIDOSTI kiinnostavaa ja viehättävää. (Jännä, muuten: itse sitä olisi ihan mielellään treenattu teknobeibe, mutta sellaista en omaan SÄNKYYNI haluaisi...)

Luulen myös, että pulleita naisia ei pidä pois sidontakuvista niinkään miesten preferenssit kuin omat toiveet siitä, ettei kuvia julkaista. Näin ainakin täällä. En toki tarkoita, että isoilla naisilla olisi sama kysyntä (kun ei ole), mutta kyllä heidän näkymisensä kuvissa versus bileissä on aika erilaista. Voisiko olla, että isokokoiset naiset eivät niin usein ole ekshibitionistisia kuin muut?

Ja kyllä minun viesteihini tulee paljon vastauksia siitäkin huolimatta, että on ihan selvää, että minua joutuisi myös julkisuudessa esittelemään, minun itsekunnioitukseni ei kestäisi olla kenenkään salainen leikkikalu, joka on liian nuhruinen päivänvaloon :)




namuuN

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #12 : 20.07.2011, 10:06 »
Deitti-ilmoja on ollut mun mielestä laidasta laitaan, niin hyviä kuin huonojakin. Onhan se hyvä tuoda omat mieltymykset ilmoituksessa esille mutta vähän pistää naurattamaan turhan tarkat vaatimukset esim. hiusten pituuden/värin taikka muiden yksittäisten ulkoisten piirteiden suhteen. Jos ulkonäkö on tärkein kriteeri valita partneria, niin sanoisin, että aika paljosta voipi jäädä ilman... tai jopa kokonaan ;)

Toisaalta onhan se ulkonäkö ensimmäinen asia mihin toisessa ihmisessä kiinnittää huomiota ja sen pohjalta herää tai ei herää kiinnostus tutustua (pois suljettuna tietty nettikeskustelut, missä toista ei voi nähdä). Kuitenkin ulkonäkö ainakin oman kokemukseni mukaan menettää suhteen jatkuessa merkitystään, koska suhteen toimivuuden kannalta tärkeämmiksi asioiksi nousevat ihan eri asiat kuin ulkonäkö. Jos kemiat ei toimi tai siellä (ylä)päässä ei liikahda oikein mitään, niin eipä siinä suhteessa kauaa viihdy.

Ulkonäkö on syntymälahjana saatu (joo joo voihan sille itsekin jotain vähän tehdä mutta kuitenkin) ja mielestäni on kurjaa, jos ihminen "hylätään" vain sen perusteella miltä hän näyttää tai ei näytä. Usein mielenkiintoisimmat tyypit ovat ihan tavallisia ja tavallisennäköisiä lyylejä ja sällejä omine erikoispiirteineen.  :)

Itse olen siivuuttanut melko huolella ulkonäkökeskeiset deitti-ilmot. Jos en kelpaa sellaisena kuin olen, niin se ei ole mun ongelma.  ::)

brahma

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 856
  • The evil saint - Ilkeä pyhimys
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #13 : 20.07.2011, 10:26 »
Sama ongelma, vaikka ei uskoisi. Ulkonäköseikkojen ja luonteen kanssa jatkuvaa kampailua kelpaa/ei-kelpaa linjalla.
Tähän pitää lisätä sekin, että jos on liian kokenut ja liian "käytetty", sekin vie mahdollisuuksia.

Itse kuitenkin katson edelleen asennetta ulkonäöstä piittaamatta. Halu olla mukana, tietää suurinpiirtein sen mistä on kyse, mitä haluaa ja uteliasta asennetta..Siis kun olemme etsimässä leikkikavereita erilaisiin kokoonpanoihin. Ulkonäkö on sellainen seikka jota ei välttämättä edes huomaa kun on vastakkain mahdollisen leikkikumppanin kanssa.

Jos silmien takaa vielä pilkahtaa jotain huumoriksi sanottua ja kemiat tuntuu kohtaavan, sellaisen ihmisen eteen teemme ja panostamme paljon.

Tai sitten kuvitellaan että toinen on helkutin kokenut kun on ollut scenessä niin hirvittävän pitkään....

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #14 : 20.07.2011, 11:32 »
Hyvähän se toisaalta on että jotkut ilmoissaan määrittelevät minkänäköisiltä toivovat yhteydenottoja, eipähän kukaan kriteereihin sopimaton ainakaan vastaa- vaiko?
meistä jokainen hakee varmaankin hyvin erilaista seuraa, kuka elämänkumppania, kuka D/s-suhdetta, kuka kaveria, kuka näyttelyesinettä, odotuksia ja toiveita on joka suuntaan.
Minä tykkään ihmisten katselemisesta, erilaisista persoonallisuuksista, pienistä yksityiskohdista. Silmääni voivat viehättää hyvinkin erilaiset ja moninaiset piirteet, eivätkä aina välttämättä niin klassisetkaan. Mutta jos jonkun sielu ei viehätä niin ei paljon sykähdytä.
Itsellä tuo sielun-ja elämänkumppani jo löytyy mutta onhan noita subiehdokkaitakin tielle osunut, vaikka olenkin hiton ylipainoinen. Mutta mites se klishee menikään- "dommen ulkonäöllä tms ei oo niin väliä kun niitä on niin vähän"  ::) >:D